Цена:
5000лв.
Дата на производство май 2003 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 100 к.с.
Кубатура [куб.см] 600 куб.см
Вид двигател 4 тактов
Вид охлаждане Водно
Скоростна кутия Ръчна
Категория Турър
Пробег 40 000 км
Цвят Черен
Може и
бартер за друг мотор след 2004 + доплащане от моя/ваша страна.
Ето като цяло историята на мотора:
Мотора е внесен от Швейцария началото на Май 2009-та. Края на същия месец аз ставам новия му собственик (първият ми по-сериозен мотор). Мотора беше в перфектно техническо и добро визуално състояние, както и в напълно оригинален вид. Страничните капаци на двигателя нямаха и драскотина, иначе казано не личеше да е падано с мотора нито пък да е изтърван. Километрите бяха приблизително 30 000. Въпреки че беше обсужен, смених масления филтър и маслото на мотора, както и акомулатора. Началото на Юли паднах с мотора... карах по непознат участък... завой.. пясък.. предната гума поднесе и нататък е ясно... Мотора срещна асфалта на дясната си страна с не повече от 40 км/ч. Последствията бяха:
спукан радиатор, изкривено кормило, огъната предна спирачка, ожулен балансьор, ожулена дръжка, откършен държач на стъпенка, ожулен резервоар оапшка и аспух.
След падането заминах да работя и мотора беше "зазимен" близо 5 месеца. През този период мотора доби сегашния си вид, а именно:
пълен оптичен тунинг, нова боя, нови ръкохватки, нови дръжки, нови балансьори, ново кормило, нов аспух, нов държач за стъпенки, лепен радиатор, като цяло всяка част засегната от падането се замени с нова (за всичко това ще спомена по-надоло). Декември месец мотора се зазимява. На пролет се сменят още верига, пиньони, маслен филтър масло (Bardahl XTC60 10w40), гуми, предни накладки и въздушен филтър (и за тях по надоло в темата). През сезон 2010 на мотора са навъртяни около 6 000 км., получи и едно изтърване на лявата страна от което последствията бяха няколко драскотини на левия спойлер. Машината беше зазимена рано рано, още средата на октомври. Причина... студент съм в друг град, рядко имах възможност да си идвам и да го карам и т.н....
Стигнахме и до сезон 2011
Мотора е със сменен съединител, свещи, масло, маслен филтър, антифриз и спирачна течност. Платена е гражданската и е минат преглед.С няколко думи, мотора е подготвен за сезона, напълно обслужен и без забележки. Двигателя никога не е отварян, няма течове, тракания, чукания и т.н. Машината не е "тровена", карана е с мерак и предимно в града, доста е глезена и поддържана със скъпи части и консумативи. Боята е добра, с доста лак отгоре, драскотина трудно може да се намери, след всяко миене се минава с вакса и никога не е пастиран! Мотора не е стъпвал на писта (не се лъжете по гумите), както казах не е тровен (регулатори, палене на гуми и т.н.) за кантарене дума да не става... Километрите му са 40 000 и ще продължават да се трупат. Причината поради която го продавам е, че искам по-нов и по-голям мотор с който да си пътувам на големи разтояния.
Мотора може да се види в Ямбол с предварителна уговорка понеже повечето време не съм в града.
Ето и "екстрите" на мотора

Кормило/DPM Race/
Ръкохватки и балансьори /RIZOMA/
Ръчки съед/сп
Ауспух /TwoBrothers/
сп маркучи
ксенон
верига/DID x2 GOLD/
пиньони/JT+SUPERSPROX/
свещи/NGK Iridium/
масло/Motul 7100/
съединител/NHC/
накладки/Lucas/
в филтър/K&N/
тунинг
Повече инфорамция по телефона или на ЛС
0888218183
снимки:
http://r1der.snimka.bg/motorcycles/rider-039-s-hornet.488842.all