.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Китайски скутер  (Прочетена 338136 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #600 -: април 07, 2018, 09:46:58 pm »

За какво ти беше тая Хонда сега ми кажи? Само да харчиш луди пари!!! Скоро ще идвам на гости в Пловдив ,немога да издържа повече.

Ам идвай де! Стига с тия ски...
Мен ми са бра лайката... 4 дни врътня през 3 дупки по 10 санта.
Ужас!

Но... успях, копелета!!!
 :headbang:
Резултатът си оправда очакванията:











Ето го и байпасът:






Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #601 -: май 03, 2019, 10:12:20 pm »

10-та година!!!

По тоя повод реших да сменя централната пружина. От известно време, при планинско каране (изкачване), наблюдавам странен ефект - вариаторът спира да се връща достатъчно.
Помислих, че пружината е поомекнала от годините.
Разглобих съединителя и... се оказа износен торк:



Нов съединител с торк и шайби - 70 лева.


И отново готов за път:



« Последна редакция: май 03, 2019, 10:14:05 pm от Гошко »
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #602 -: август 17, 2019, 07:37:18 pm »

Днес осъзнах, че скутерът ми всъщност е на 14 години.
Винаги съм смятал датата на закупуване, а не кога е произведен. Оказа се далечната 2005-та. Купил съм го в 2010-та или 2009-та. Не помня вече.

Това лято му навъртях около 3 000 километра с новото охлаждане. Вентилаторът тръгва и спира точно както го исках.

Днешната 200 километрова разходка, някъде преди Хасково:



Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Китайски скутер
« Отговор #603 -: август 18, 2019, 10:50:19 am »

aбе не ми изглеждаше като 15-се годишен китайски скутер да ти кажа  :notworthy: :bravisimost:


 **** Как беше в Маслиново ? :cheers:
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #604 -: август 18, 2019, 07:10:34 pm »

Вили е мнооого доволна!
Аз съм шибано веге и не можах да оценя кухнята подобаващо, но то си личи когато едно нещо е хубаво.
По плющенето на ушите си личи...

 :D

За следващия сезон ще има нови гуми и задни амортисьори. Левият е тръгнал да сълзи.
Активен

Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 270
Re: Китайски скутер
« Отговор #605 -: август 18, 2019, 10:25:43 pm »

 На колко км е това “нещо”   )
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Китайски скутер
« Отговор #606 -: август 19, 2019, 08:19:20 am »

За следващия сезон ще има нови гуми и задни амортисьори. Левият е тръгнал да сълзи.

 по добре да им поставим едни полиуретанови комплект уплътнения и ще е по добро от ново китайско ;)
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #607 -: август 19, 2019, 01:07:50 pm »

На колко км е това “нещо”   )

25 000
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #608 -: август 19, 2019, 01:09:31 pm »

За следващия сезон ще има нови гуми и задни амортисьори. Левият е тръгнал да сълзи.

 по добре да им поставим едни полиуретанови комплект уплътнения и ще е по добро от ново китайско ;)

Много добра идея. През студените месеци ще я свършим. Доста го претоварвах първите години...
Активен

Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 270
Re: Китайски скутер
« Отговор #609 -: август 19, 2019, 10:42:27 pm »

На колко км е това “нещо”   )

25 000

Е, младо е още, има много хляб :), попитах, защото като видях на колко години е, си помислих, че може да е “столетник” :) пък си изглежда отлично, напълно във форма.
Поздравления за това, че се грижиш добре за гадинката :)
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #610 -: август 20, 2019, 08:16:52 am »

Обикновено подобен километраж се счита за преклонна възраст за GY6. Малко екземпляри го "доживяват".
Активен

Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 270
Re: Китайски скутер
« Отговор #611 -: август 20, 2019, 01:35:44 pm »

Нищо чудно да е така, имал съм едно китайче 500цц , голяма мъка беше, взех го на две хиляди км и го подарих на 3500км . Направо се разпадаше , но поне разбрах, че 50 кубика не е опция за никакъв случай :) а пък качеството не ми се коментира. Вярвам че не всички са такива, но това е моя опит
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #612 -: август 20, 2019, 04:30:07 pm »

Аз с удоволствие приемам такива подаръци!
Имам "лечебница"...
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Китайски скутер
« Отговор #613 -: юли 14, 2021, 12:27:29 pm »

Преди 2 седмици извадих скутера, за да го покарам. Целта е да ходя на работа с него, а и почти 2 години (без един месец) не бях го пипвал.
В резервоара беше останал съвсем малко бензин - около половин литър. Поставих акумулатора, който също не беше докосван две години. Припомням - акумулаторът е литиев, X-racer. Последно го свалих в края на Август 2019-та и от тогава не е зареждан. Стои в работилницата ми. Индикаторът показа, че е напълно зареден. Гумите бяха спаднали до 1,2 бара. Напомпих ги.
Скутерът запали след около 5 секунди въртене. Първите минута-две работа на място глъхнеше при подаване на газ, но това се случва всеки път след престой от няколко месеца. Качих се и направих едно-две кръгчета с по-плавно подаване на газ. Глъхненето изчезна. Работата на двигателя беше съвсем нормална, въпреки стария бензин. Имах доста бензин, който бях купувал през пролетта на 2019-та за моите генератори - оказа се общо 30 литра - една туба 10 и една 20.
Не си спомням, но би трябвало да е Shell V-power Nitro 100. Беше вечер и не ми се ходеше до бензиностанция. От друга страна не бях сигурен дали бензинът в резервоара ще ми стигне. Налях от 10-литровата туба. Цветът и мирисът си бяха нормални. Тубите съхранявах в работилницата си на стайна температура. Тъй като бензинът беше много стар, реших да сложа в първия резервоар добавка  - чистител за инжекционни системи на Wuerth.



Пише, че се ползва и за карбуратори. Аз не съм привърженик на каквито и да е добавки, но специално тази ползвам за служебния автопарк, който е изцяло на газови горива и бензиновите дюзи се скапват. Там върши работа.
Не знам дали бензинът си беше запазил свойствата, но вече изминах над 400 километра градско и всичко е идеално. След първите 20 километра смених и маслото.

Направи ми впечатление една съвсем лека нестабилност в задницата. Оказа се, че малките тампони на двигателя, които смених преди 3 години отново са "заминали". Явно китайските "оригинални" за 4 лева са пълен боклук. Поръчах нови, този път произведени в Бг (Гуматрейд), а сваления комплект ще опитам да рециклирам с полиуретан.

Идната седмица възнамерявам да вградя дисплея на термостата в таблото. Така ще знам каква е температурата на постъпващото масло във всеки един момент.

За този скутер купих от щатите комплект инжекционна двугоривна система. В комплекта има тротълбоди, дюза, дебитомер, сонда, ECU, газов редуктор (изпарител), софтуер и всички тръбички и връзки. Допълнително поръчах специален резервоар за бензин и газ. Представлява същия като оригиналния, но вътре има вграден съд (около литър) за бензин, а около него е за газ. Интересното е, че редукторът може да работи и без подгряване, но аз ще прекарам горещото масло през него. Другото интересно нещо е, че дюзата за газ и бензин е една. ECU-то също.
Освен инжекционната система, успях да се снабдя и с турбокомпресор, специално за този двигател. Всичко е при мен от много време, но все не смогвам да стигна до монтажа. Надявам се това лято да успея.
« Последна редакция: юли 14, 2021, 12:36:30 pm от Гошко »
Активен
 

Страницата е създадена за 0.136 секунди с 22 запитвания.