Автор Тема: Клуб Вираго  (Прочетена 138699 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен temerut

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
Re: Клуб Вираго
« Отговор #40 -: юли 14, 2011, 01:18:47 pm »
здравейте, имам вираго 535 ако спра на по висока от първа скорост не мога да я изключа - нормално ли е или нещо е развалено по мотора. карам от един месец и съм съвсем новобранец, ако може да дадете съвет какво да направя ще бъда благодарен

И на мен ми се случва понякога, та ако може някой да изкаже някакво предположение...! Да даде идея...?

Неактивен Urban

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 365
Re: Клуб Вираго
« Отговор #41 -: юли 14, 2011, 01:30:23 pm »
Нормално е, случва се и при други мотори. Ще се научиш и да го изключваш (с леко тръгване на скоростта на която си останал и спирачка), важното е леко да 'размърдаш' скоростната кутия.

Неактивен temerut

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
Re: Клуб Вираго
« Отговор #42 -: юли 15, 2011, 05:24:49 pm »
Мерси! Притеснявах се, че това е знак за предстоящ проблем...  :-[ 

Неактивен viragoman

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
  • Кара: Yamaha Virago Xv 250
Re: Клуб Вираго
« Отговор #43 -: март 23, 2012, 12:57:01 pm »
Колеги имам Вираго 250 , купих го преди почти 1 година , лично аз съм много доволен от мотора , още при купуването трябваше да му се сменят семерингите - гумичките на телескопите на предните амортисьори , човека от когото го купих ги беше приготвил да ги сменя но ми каза че майсторът му иска 100 лв за смяната им. На мен ми се струваха доста тези 100лв за смяната на едни семеринги и така до днес от мързел още не съм ги сменил не ,че не държат амортисиорите , държат си но на моменти забелязвам малко масло по телескопите , а освен това дори и в най- малката дупка цялата предница - и кормилото се тресе силно , та искам да ви питам запознат ли е някой с устройството на телескопите на Вираго 250 не ,че не съм в час напротив правил съм амортисьори но на Симсон :D
motorcycle_man

Неактивен coraddo

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 32
Re: Клуб Вираго
« Отговор #44 -: март 25, 2012, 08:03:51 pm »
Здрасти, колега, и аз съм с вираго 250 и няколко седмици след като го купих имах същия проблем. Вилката е връзката на управлението на мотора с пътната настилка. Поради тази причина не подценявай смяната на семерингите. И на мен ми се струваше скъпо, но ако не си в час с нещата по-добре не експериментирай със сигурността си. Има точно определен литраж, който трябва да се налее в телескопите. Ямаха дори препоръчва смяна на това масло на всеки 10000km. Ако имаш желание да се научиш, нека някой колега/приятел, който е правил това да ти покаже. Но с клипове от интернет се съмнявам, че ще стане и най-накрая има вероятност маслото да отиде на вятъра, което си купил и пак да опреш до професионална помощ. На мен ми го смени майстор заедно със семерингите преди година и не съм имал никакви проблеми от тогава.
Дано съм бил полезен и безаварийно!

Неактивен vandoff

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
Re: Клуб Вираго
« Отговор #45 -: април 14, 2012, 11:57:50 am »
Здравейте колеги, незнам дали мястото на въпроса ми е в тази тема, и ако не е, не ме съдете строго  :) Имам Вираго 535 и имам един малък проблем  ^-^ Вероятно някои от вас вече са се досетили-трябва ми нов(и втора ръка става, стига да работи) СТАРТЕР.Хора помагайте, че ми писна да го паля бутайки  :SOS: От мен толкоз и предварително благодаря  :headbang:

Неактивен wwilliam

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 17
Re: Клуб Вираго
« Отговор #46 -: май 20, 2012, 02:24:45 pm »
какъв му е точно проблема на стартера, разглоби ли го да погледнеш

Неактивен Hawk

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 507
Re: Клуб Вираго
« Отговор #47 -: май 23, 2012, 02:41:56 pm »
Здравейте колеги, незнам дали мястото на въпроса ми е в тази тема, и ако не е, не ме съдете строго  :) Имам Вираго 535 и имам един малък проблем  ^-^ Вероятно някои от вас вече са се досетили-трябва ми нов(и втора ръка става, стига да работи) СТАРТЕР.Хора помагайте, че ми писна да го паля бутайки  :SOS: От мен толкоз и предварително благодаря  :headbang:

Този проблем наистина се получава и при други мотори, изхода от ситуацията е много лесен, отпускаш съединителя, и го стискаш пак и си сменяш предавката безгрижно. Не се отпуска съвсем напълно съединителя, за да не ти угасне мотора, но ще му свикнеш не е проблем.

« Последна редакция: май 24, 2012, 07:29:59 am от werty »

Неактивен sta_n

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 46
  • Кара: Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #48 -: юни 15, 2012, 09:29:30 am »
 Здравейте колеги . Карам Вираго 250 и днес ми угасна на едно кръстовище и до там. Не пали и на бутане като го пусна на скорост сякаш приплъзва съеденителя, не певърта двигателя и стартера не върти. та се чудя от къде да го почвам.

Неактивен petrucii

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 78
  • Кара: Hornet 900
Re: Клуб Вираго
« Отговор #49 -: юни 15, 2012, 10:29:32 am »
Здравейте колеги . Карам Вираго 250 и днес ми угасна на едно кръстовище и до там. Не пали и на бутане като го пусна на скорост сякаш приплъзва съеденителя, не певърта двигателя и стартера не върти. та се чудя от къде да го почвам.
Е как от къде!? От нещата, който най лесно се проверяват. Ако стартера не иска да върти започни с акумулатора. Моя съвсем наскоро умря рязко и отведнъж. Най-добре е ако може да пробваш с друг, който си сигурен, че е наред.
 
Imagination is more important than knowledge.

Неактивен sta_n

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 46
  • Кара: Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #50 -: юни 15, 2012, 11:07:07 am »
Здравейте колеги . Карам Вираго 250 и днес ми угасна на едно кръстовище и до там. Не пали и на бутане като го пусна на скорост сякаш приплъзва съеденителя, не певърта двигателя и стартера не върти. та се чудя от къде да го почвам.
Е как от къде!? От нещата, който най лесно се проверяват. Ако стартера не иска да върти започни с акумулатора. Моя съвсем наскоро умря рязко и отведнъж. Най-добре е ако може да пробваш с друг, който си сигурен, че е наред.
       Е то добре ама и на скорост не ще

Неактивен petrucii

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 78
  • Кара: Hornet 900
Re: Клуб Вираго
« Отговор #51 -: юни 15, 2012, 11:20:58 am »
Когато моя се скапа аз също пробвах с бутане. Мотора едвам припалваше и щом пипнех газта гаснеше. По-някакъв начин прецакания акумулатор бъркаше цялата система. Пробвах с друг, който си беше ок и мотора запали от раз.
Imagination is more important than knowledge.

Неактивен sta_n

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 46
  • Кара: Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #52 -: юни 15, 2012, 11:39:27 am »
Ами ще го пробвам да видим дано да не е сериозен проблема

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8219
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Клуб Вираго
« Отговор #53 -: юни 15, 2012, 11:47:43 am »
Мерси! Притеснявах се, че това е знак за предстоящ проблем...  :-[

Може и да стане проблем, затова смени маслото, ако още не си го направил. Провери и дали съединителят е настроен както трябва, за да отделя нормално.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен sta_n

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 46
  • Кара: Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #54 -: юни 16, 2012, 10:58:03 am »
Когато моя се скапа аз също пробвах с бутане. Мотора едвам припалваше и щом пипнех газта гаснеше. По-някакъв начин прецакания акумулатор бъркаше цялата система. Пробвах с друг, който си беше ок и мотора запали от раз.
  Проблема наистина е че няма ток и ме притеснява че май не зарежда релето

Неактивен petrucii

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 78
  • Кара: Hornet 900
Re: Клуб Вираго
« Отговор #55 -: юни 17, 2012, 01:00:06 pm »
Както ти писах и по-горе. Взимаш от някой приятел акумулатор, слагаш, палиш и премерваш с мултицет дали ти зарежда.
Или си зареждаш твоя акумулатор и пробваш дали ще завърти и ако запали пак мериш дали зарежда.
 
Imagination is more important than knowledge.

Неактивен Urban

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 365
Re: Клуб Вираго
« Отговор #56 -: юни 18, 2012, 12:26:09 pm »
Как се мери генератора е написано в няколко теми по форумите за мотори. Набързо:
От генератора излизат три проводника с еднакав цвят. Между такъв проводник и маса съпротивлението е 1.5-2.0 Ома. Измерва се всеки един от трите проводника към маса. После се мери проводник кък проводник (има пак три комбинации). При мотоциклети с магнет генератор а не алтернатор, схемата на свързване е "триъгълник" заради лекото преимущество постигано "по ток". Не рядко може да има късо между две намотки (два проводника). Най-честата повреда обаче е късо съединение между намотка (проводник) и маса, което значи стопена изолация. Ако се окаже, че генератора (е ОК) се проверява колко волта подава той към акумулатора. Показанията по книжка често са за измервания при 4000-5000 оборота. Към акумулатора трябва да получавате не по-ниско напрежение от 14 волта, а ако мерите само генератора, без да е включен в електрониката с релерегулатора, напрежението трябва да е 60-70 волта (променливо според оборотите). При увеличаване на оборотите до 10 000, напрежението от генератора може да надхвърли 100 волта, което е нормално. Внимание, почти винаги, изключването на акумулатора от инсталацията и правене на тестове с нея при работещ двигател, води до изгаряне на електронния блок на мотора! 

Неактивен sta_n

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 46
  • Кара: Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #57 -: юни 19, 2012, 03:37:50 pm »
Благодаря за инфото колеги проблема е решен релето беше изгоряло смених го и вече е ОК  :headbang:

Неактивен sta_n

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 46
  • Кара: Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #58 -: юни 22, 2012, 05:57:34 pm »
 Клеги пак проблем с мойта 250-ка, веригата е хлабава , а като го преместя 1 метър напред или назад се стяга яко , и като го карам има шум сякаш нещо стърже. Другото което е , предния собственик е сменил само предната зъбчатка.

Неактивен Urban

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 365
Re: Клуб Вираго
« Отговор #59 -: юни 23, 2012, 09:42:32 am »
Започвам да си мисля, че твоя мотор се нуждае от сериозен, подробен технически преглед. Мотора не е като кола да се правят компромиси с техническо състояние. Моля те отиди в някой сервиз за мотоциклети да прегледат цялата машина!

Това с веригата вече е много сериозно и може да стане голяма беля.... нека го види някой механик..