Автор Тема: Клуб Вираго  (Прочетена 72448 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2175
Re: Клуб Вираго
« Отговор #280 -: юли 17, 2016, 09:53:54 am »
Винаги е по-добре леко да почукват, отколкото да са натегнати!!!


Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго въпрос за стартер/съединител
« Отговор #281 -: септември 13, 2016, 08:02:24 pm »
здравейте, колеги. имам въпрос за вещица 535. как се сваля маховика, ако нямаш фабрична скоба? моля да споделите от опит, или някаква хитрина да извадя пустото колело....проблемът ми /след разглобяването днес/, е че трите болта са разхлабени и не мога да паля на стартер.. благодаря предварително


Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
Re: Клуб Вираго
« Отговор #282 -: октомври 07, 2016, 07:22:37 pm »
Правиш си такава!
И то добре ( инженерно ) иначе е много трудно!

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
здравейте на всички! приготвям се да извърша лек ремонт на машинката ми, а именно: смяна на лагери трипътник на кормилото и смяна на маслото в коловете. някой ако се е занимавал с подобно нещо-моля да сподели подробности и тънкости по ремонта?. какви са лагерите-съчмени /обикновени/, или конусно ролкови? има ли капачка под долния лагер?на предния мотор който имах тази долна капачка ми взе здравето. маслото което имам е yacco 15w/20 но не мисля че ще е толкова твърдо за модела? гадината ми е модел 535, година 1991. предварително благодаря и безавариен ноември!

Неактивен Devil Inside

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
Re: Клуб Вираго
« Отговор #284 -: октомври 30, 2016, 01:36:59 pm »
Аз съм 1990 г и съм със сачми - 38 бр (19 горе, 19 долу). Най долната подложка за сачмите не съм сменял - беше без поражения. Наранените елементи бяха от горната страна, с просто око се виждаха вдлъбнатини по шайбите от сачмите(не знам как се наричат точно)
Най- трудно ми беше набиването на долния горен капак. Трябва да е идеално. При мен се получи с 0.5 мм разлика и трябваше 3 пъти да затягам и развивам всичко докато влезе и всичко заспа без луфтове. Много лесно се хваща луфт на наклон надолу спрял и леко пускаш и стискаш спирачката. Веднага се чува пукането.
При мен, когато вдигнах предницата във въздуха... направо трябваше сила за да извадя кормилото от средно положение, все едно имаше жлеб в средата. Препоръчвам ти да си вземеш чатите от Ямаха - не са толкова скъпи. Мсля че излизаха около 100 лв всички сачми, капаци, гайки.....
Аз не съм махал най долната подложка отдолу а и май не съм я купувал. Виж мануал  за натягането, защото последния болт най-отгоре изобщо не е нужно да е много натегнат. Динамометричния ключ ще ти е в полза. Грес...много грес.

Маслото на коловете и пружините ще ги сменам тази зима. Всичко си взимам от Ямаха по партиден номер. Пружините и нови капачки и уплътнения отгоре на коловете са около 120 лв...... Маслото беше около 10 по спомен, но тубичката е само с 10мг повече от това което ти трябва и ако ливнеш навън ще ти трябва втора......

.... Виж си по номера на двигателя коя година ти излиза. Да не се окаже конусовиден долния лагер.Мисля че от 94 са такива ама може и да бъркам. Моя номер малко крив 2YL-073ххх.... ама някаква по специална партида дето уж била само за Англия 1991, пък в Ямаха излиза че е за Испания и то друга година, пък първа регистрация е януари1991 (за това си го водя 1990) ........ Разликите с козметични ама все пак.

------ като сваляш кормилото пази резервоара от одраскване!(загъни го или го свали.... ) Знам го от опит за съжаление.
Ако ти трябва литература - пиши ми.

Неактивен gufi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 812
  • Кара: ZX12R и Юпитер 5 с кош
Re: Клуб Вираго
« Отговор #285 -: октомври 30, 2016, 01:39:36 pm »
http://ironbrothersmc.com/motors/Yamaha/Yamaha_XV_V-Twins_81-94.pdf

На този линк ще намериш подробно описание на нещата, които те интересуват.

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #286 -: декември 06, 2016, 10:17:25 pm »
Аз съм 1990 г и съм със сачми - 38 бр (19 горе, 19 долу). Най долната подложка за сачмите не съм сменял - беше без поражения. Наранените елементи бяха от горната страна, с просто око се виждаха вдлъбнатини по шайбите от сачмите(не знам как се наричат точно)
Най- трудно ми беше набиването на долния горен капак. Трябва да е идеално. При мен се получи с 0.5 мм разлика и трябваше 3 пъти да затягам и развивам всичко докато влезе и всичко заспа без луфтове. Много лесно се хваща луфт на наклон надолу спрял и леко пускаш и стискаш спирачката. Веднага се чува пукането.
При мен, когато вдигнах предницата във въздуха... направо трябваше сила за да извадя кормилото от средно положение, все едно имаше жлеб в средата. Препоръчвам ти да си вземеш чатите от Ямаха - не са толкова скъпи. Мсля че излизаха около 100 лв всички сачми, капаци, гайки.....
Аз не съм махал най долната подложка отдолу а и май не съм я купувал. Виж мануал  за натягането, защото последния болт най-отгоре изобщо не е нужно да е много натегнат. Динамометричния ключ ще ти е в полза. Грес...много грес.

Маслото на коловете и пружините ще ги сменам тази зима. Всичко си взимам от Ямаха по партиден номер. Пружините и нови капачки и уплътнения отгоре на коловете са около 120 лв...... Маслото беше около 10 по спомен, но тубичката е само с 10мг повече от това което ти трябва и ако ливнеш навън ще ти трябва втора......

.... Виж си по номера на двигателя коя година ти излиза. Да не се окаже конусовиден долния лагер.Мисля че от 94 са такива ама може и да бъркам. Моя номер малко крив 2YL-073ххх.... ама някаква по специална партида дето уж била само за Англия 1991, пък в Ямаха излиза че е за Испания и то друга година, пък първа регистрация е януари1991 (за това си го водя 1990) ........ Разликите с козметични ама все пак.

------ като сваляш кормилото пази резервоара от одраскване!(загъни го или го свали.... ) Знам го от опит за съжаление.
Ако ти трябва литература - пиши ми.
ок колега благодаря много за споделеното! все още нямам време да се заема с ремонта, нооо не е далече и този момент.

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #287 -: декември 06, 2016, 10:19:09 pm »
http://ironbrothersmc.com/motors/Yamaha/Yamaha_XV_V-Twins_81-94.pdf

На този линк ще намериш подробно описание на нещата, които те интересуват.

ей най-накрая свестно четиво! изключително много благодаря!!! :headbang: разпечатал съм си каквото ме интересува и скоро ще го почвам...


Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #288 -: май 02, 2017, 08:35:19 pm »
колеги, дочух нещо за сбирка на вираго клуб 2017. някой знае ли нещо повече?

Неактивен Devil Inside

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
Re: Клуб Вираго
« Отговор #289 -: май 09, 2017, 11:23:23 pm »
За предни години изкачаше инфо във фейсбук, ама за тази нищо не съм виждал още ( а и не ползвам въпросния клюкарник).
https://www.facebook.com/events/1016684028392695/  - има един линк към официалната група - ако го  провериш, пиши, че кат не плозвам фейс съм ограничен малко.

То кат гледам може и ние с теб да си спретнем една сбирка... кат близнаци ще сме с тези високи облегалки:)

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #290 -: май 14, 2017, 07:42:09 am »
aааа каква добра идея! още не съм звънял да резервирам място за мен и палатка. по всяка вероятност ще тръгна в събота на 3.06. ще ти пиша на лични за подробности. п.п. и аз нямам "клюкарник", н о приятел ще помогне... до скоро

Неактивен nikolay_dr1

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 157
  • Кара: HONDA CBR 954
Крива предна джанта на Вираго 535
« Отговор #291 -: май 22, 2017, 08:39:47 am »
Колеги,преди доста време ви писах,че се заехме да възстановяваме едно 535 преправен на триколка.Е,вече е готов.Регистриран,цялостно проверен и пребоядисан.Пали,работи и върви мнго добре.Единственото,което не е наред е предната джанта-зверски крива.Собственичката я даде за прахово боядисване преди да го разберем.От личен опит с изсъхнала боя знам,че е абсурд резбите за реглаж на спиците да мръднат.Опция за ремонт мисля,че нямаме.Дайте съвет от какъв друг мотор може да вземем джанта,която да не е със спици.Благодаря.

Неактивен Devil Inside

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
Re: Клуб Вираго
« Отговор #292 -: май 25, 2017, 02:33:11 pm »
Колеги, днес Вирагото 535, нещо му стана. КАрам си с 120 и изведнъж .... жжжжжжжжж.... и все едно бих спирачки. или все едно съм свалил на по ниска предавка. Това за две три секунди, после нищо, стърженето изчезна. Всичко си работи нормално, сменя всички скорости мазно без щракане, не приплъзва на 4-та -и 5-та (сменях жило преди седмица). Няма допълнителни шумове - нищо. Подобен звук съм чувал само когато ми се скапа еднопосочния лагер, дано не е той пак. Бях тръгнал към Доганово за абитурентите..... и на Елин Пелин обърнах че незнаех дали ще се прибера.... Вярно че тази скорост не и е малка на машината, ама съм карал 2-3километра на макс.... Не знам какво да му проверявам сега. Може ли пластините на скоростите да са пътници и това да е ранно предупреждение. Като се замисля може преди 2-3 седмици да се е случило подобно за момент, но не съм му обърнал внимание. Бах сега не смея да излеза да карам, защото не знам какво ще се счупи...... Кажете някакви идеи....

Неактивен bary

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Клуб Вираго
« Отговор #293 -: май 28, 2017, 06:57:27 pm »
Здравейте карам от скоро Вираго 400 като включа на скорост се чува едно виене имате ли идея какво може да е

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #294 -: юни 07, 2017, 02:01:03 pm »
привет на всички! малко ми се отплеснаха нещата с предвидените ремонти, та сега се мъча със съединител...накратко: смених всички феродови дискове и металните пластини, сложих нови пружини, регулирах от малкото болтче, после от жилото и после от ръчката. резултатът е: твърда ръчка на съединителя, не мога да собия своб.ход, не може да изключи от 1 ва скорост. а на място с натиснат съединител и на 1-ва-леко пълзи напред. давайте идеи да раглобявам ли пак, или нещо не съм направил както трябва?

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #295 -: юни 07, 2017, 02:03:34 pm »
Здравейте карам от скоро Вираго 400 като включа на скорост се чува едно виене имате ли идея какво може да е
не съм сигурен колега от какво можв да е? това виене и на място ли го има, или само в движение? пробвай като включиш на място да сложиш ръка на страничния капак и да разбереш от коя страна е. това ще те насочи дали са скорости, лагери, или нещо друго..

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго - питане за кабел xv 535
« Отговор #296 -: март 28, 2018, 09:17:31 pm »
здравейте, малко да събудя темата. стягам моторетката, но имам следното питане: ел.кабелът на ръчката на съединителя ми се е разбила пъпката и не седи на място. мога ли да карам без него? нямам идея какво му е действието, затова задавам така въпроса. oпитах да кача схема, там е под номер 3 , частта е с номер 2NT-82917-00. от каталога с части- за право кормило  :downtown: Ako някой знае-ще се радвам да сподели! :cheers:

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6981
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Клуб Вираго
« Отговор #297 -: март 28, 2018, 09:37:12 pm »
Моторът пали ли без този кабел?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #298 -: март 29, 2018, 09:26:31 pm »
ами още не съм пробвал. утре ще е,ако успея навреме.

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 26
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #299 -: март 31, 2018, 09:48:12 pm »
Моторът пали ли без този кабел?
да,пали без проблем. не съм се опитвал дали "блокира ", когато си на скорост да не върти стартера, но за мен това е предназначението му. и от зор да сглобя всичко и да дойда на откриването...не си направих гражданскаа и дойдох без моторетка. ама нищо де, сезонът тъкмо започна, пък и нали бях там-огледах и други разни машини...безаварийно на всички!!! :headbang: