Автор Тема: Клуб Вираго  (Прочетена 78673 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен wess66

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 19
Re: Клуб Вираго
« Отговор #320 -: май 30, 2018, 11:11:25 pm »
Извинявам се, че наистина не обясних точно. Мотора е Yamaha 535 Virago, дълго време не беше пален, когато опитах да го запаля, изобщо не препатка дори, проверих - свещи, гориво - всичко си беше ОК. Тогава впръснах със спринцовка гориво директно в цилиндрите, мотора запали веднага и угасна. Помпата си работи нормално, явно проблема е в карбовете. Нямах време да разглобявам, дали мембрани или нещо друго е ? 

Неактивен wess66

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 19
Re: Клуб Вираго
« Отговор #321 -: май 31, 2018, 05:46:54 pm »
Оправих го. ''Сух карбуратор". Разглобих, почистих, сглобих и моторчето стъкна веднага. 


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7062
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Клуб Вираго
« Отговор #322 -: май 31, 2018, 05:56:17 pm »
Ай честито :cheers:
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен 9182

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 5
  • Кара: yamaha fz6
Високи обороти?
« Отговор #323 -: юни 04, 2018, 12:24:58 pm »
Здравейте,

Имам въпрос към запознатите, ще се радвам ако споделите какво мислите :)

Последните два дни мотора (Вираго 535 - 93), на няколко направи следният номер. Наложи ми се да карам из града повече време (в трафик, горещо време...) и като загря подобаващо след поредният светофар, започна да държи много високи обороти на свободна скорост, като включа на скорост няма проблем (т.е. като тръгна и като върна газта оборотите падат под тия който са на свободна), т.е. проблема е само на свободна. Спрях и го загасих, след това си запали и работеше добре, до момента до който не тръгнах и на следващият светофар същата работа (с високите обороти)
Изключих го да изстине и след това нямаше проблеми ( и задръствания).


На следващият ден го направи същото нещо. Проблема е че и в двата дни след като почна да ги прави номерата и се прибрах т.е нямах възможност да покарам и да се охлади в движение, за да видя дали след това ще се нормализират оборотите.

Какво мислите по въпроса, някой имал ли е пободен проблем. Абсолютно не е задължително проблема да е от загравянето, просто споделям какво съм забелязъл.

Поздрави

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 34
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Клуб Вираго
« Отговор #324 -: юни 15, 2018, 08:55:06 pm »
на тези матаретки е така. нормално е като загрее да вдигне обороти. гледай колкото може да не стигаш до този момент. т.е. дебни светофарите по-отдалече за да не спираш и да бръмчиш на място. ако не-направи почивка някъде за малко.  аз също бръмча из града всеки ден, проблемите излизат повече вечер, когато е по-топло...

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 375
  • Кара: TDM900
Re: Клуб Вираго
« Отговор #325 -: юни 15, 2018, 09:49:20 pm »
 Като карах въздухара,често го гасвх по светофарите..понякога и преди тях,та по инерция..
Повече мислех не за мотора, а за макаричките си, че се свсряваха покрай желязо нагрято на 150+ градуса

Неактивен Devil Inside

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
Re: Клуб Вираго
« Отговор #326 -: юни 15, 2018, 11:28:40 pm »
Колеги аз съм 535 и нямам подобен проблем в града. Купих си един датчик(термометър.... не знам как се нарича) за маслото в двигателя. Струва 60лв и се навива вместо капачката за маслото (горната, тази за наливане). никога не съм стигал до червената зона която почва на 120гр. даже над 100гр съм вдигал само 1-2 пъти. На дълъг път при 100км в час си държи 80гр.
В града дига до към 100 понякога, но като тръгнеш за 1-2 мин пада. Сега... че не мери точно е възможно, но все пак. Отгоре на всичко съм над 100 кила, но пък него юркам като състезател(често).... Може да ти е тежка ръката....