Автор Тема: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ  (Прочетена 20526 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« -: декември 03, 2008, 08:19:02 pm »
Кога ще спрем да спорим между honda,kawasaki,yamaha и suzuki?Защо не се говори за италианските марки като aprilia,mv agusta,ducati,bimota,beneli и ....? Машините са с по 40 кончета по малко а са доста по добри от японските.Защо никой не проявява интерес към тях след като поради липсата на такъв ги продават на смехотворни цени?Клишетата като няма части за тях отдавна вече не са оправдание или че са по скъпи.Според мен италианските мотори са много добри и си заслужават всеки един лев който дадеш за тях.Ducati са всепризнати със двуцилиндровия си двигател който е доста по пъргав от 4-ри.А aprilia rs250 може да разкаже играта на на доста мотори дори и 600 кубикови.beneli 900tre tornado със специалната система там отзад двата вентилатора които отдавна съм забравил за какво служат, но даваха голямо предимство на мотора.Bimota v due 500 кубиковия мотор който откача в буквалния смисъл на думата има много клипове как наказва 1000-ки
« Последна редакция: декември 04, 2008, 01:10:21 pm от MX13 »

Неактивен Galya

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 157
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #1 -: декември 03, 2008, 08:37:44 pm »
...
« Последна редакция: декември 04, 2008, 01:10:36 pm от MX13 »
Ако не става от първия път, опитай отново.


Неактивен IVODR800S

  • Ivelin Mitev
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • БЪРЗАЙ БАВНО/А.Л.М.
  • Кара: SUZUKI DR-BIG800S
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #2 -: декември 03, 2008, 09:07:10 pm »
Колеги моля ви се охладете си страстите
не искам да чета глупости и да бъда РЕФЕР между вас
искам всеки да си пише по темата и не в страни от нея
 :friends: :imstupid: :cheers:
От "ПОЧТИ" до "НАПЪЛНИХ СИ ГУМАТА" разликата е около кило лайна в памперса .
А.Л.М.(АСОЦИАЦИЯ НА ЛОШИТЕ МОДЕРАТОРИ)

Неактивен Еомер

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 725
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #3 -: декември 03, 2008, 10:15:20 pm »
ОК без дразги,само дискутираме.
Колега,аз лично съм много предубеден към италианките една от причините е,че живея в България,не във Англия или Германия или Холандия или Дания и тнт Не съм човек(повечето са като мен)който може да си позволи да кара МПС със скъпи консумативи,а италианските машини са точно такива.Личния ми опит е доказал,че италиянска машина като върви е добре-вози,върви,комфорт и тнт,но дойде ли време за ремонти ти побелява главата,а нито частите са евтини,нито са заменяеми от други мотори както често се среща по японските.Като цяло ремонтите по една италиянска машина са цяла епопея,а това значи скъпо,което е основния фактор минус за тез иначе нелоши машини  ;)
vladimirvasilev81@gmail.com
password:1313131313

Неактивен Дамяна

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 790
  • Nothing else matters
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #4 -: декември 03, 2008, 11:33:51 pm »
....

Аз си мисля , че тези машини не се тачат толкова много като японските , защото за тях има един лаф ( той се отнася не само за моторите  ) и той гласи : " Много върви , много гори , много се чупи " .Моят мъж преди време имаше една Алфа 75 и за нея тази максима си се отнасяше с пълна сила . Незнам , може би има нещо вярно . Но пък аз мога да кажа , че съм фенка на ДУКАТО МОНСТЪР . Забравих какво точно беше ( ако не се лъжа , беше 600 ) Дукатито в Матрицата , обаче кефи якоооооооо , много якоооооо ;D
« Последна редакция: декември 04, 2008, 01:11:41 pm от MX13 »

Неактивен sampos

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
  • Кара: Honda SH 300i
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #5 -: декември 04, 2008, 01:17:27 am »
Така че , МОЛЯ , придържайте се към темата и без излишни заядливи подмятания

Ще се изокам и аз, собственика на три италианки, по точно за две от тях, щото са от неспомената в темата  марка, Мoto Guzzi, и имам преки впечатления, а не просто мнения дочути в квартални кръчми.
Тези мотори са конструирани като TIR-ове, да се експлоатират без сервизна намеса за дълги срокове и километри. 
Амортисьори : Marzocchi, който познава тази марка, с възможност за промяна в налягането им, комфорта гарантиран.
Рама : двойна, стоманена.
Двигател: въздушно охлаждане, не му се разваля термостата, не му се пука радиатора и гумените съединения, няма течове от водната помпа, няма периодичен контрол на антифриза в казанчето.
Долен разпределителен вал: не му пука за налягането на маслената помпа, работи в масло.
Няма хидравлични повдигачи и съпътстващите им проблеми.
Силно оребрени цилиндри и картер, прегряването невъзможно.
Инжекциона е Weber - Magneti Marelli, не коментирам.
Електронно запалване: Magneti Marelli с вакуумрегулатор.
Монофазен генератор с реле монтирано отпред, обдухва се директно от струята въздух, проблеми невъзможни.
Съединител: като на автомобил, с феродов диск, притискателен диск и лагер, ресурса му е огромен.
Ангренажна вегига: широка двойна без обтегач, не се грижиш за нея и не се сменя, пробег над 100000 км.
Стартер: тоже като автомобилен.
Кардан: отново необслужваем възел.
Спирачки: Brembo, "спортни метални спирачни маркучи" :) серийно.
Ефтини консумативи, масления и въздушния филтър са общо 32-33 лева, марка Shampion. Свещи на всяко кьоше, цена 2-3 лв. за бройка. Масло Agip RACING 4T 10 W 60 - 22 лв. за литър /1.8л./. Накладките на повечето "италианки" са еднакви, има ги под път и над път. Дори, ако се стигне до смяна на сегменти, те са еднакви /100%/ с Fiat Ritmo 1.1сс., може български /22лв./ , може италиански  /50лв./ , това са цени за 4 цилиндъра, а не за два :bravisimost: .
Няма ограничител на оборотите, защото няма опасност от счупване на двигателя при префорсиране, прекъсвачи се слагат на .....  .
При случайно възникнал проблем за части Италия е близо, автобусните ни шофьори или TIR-аджии ще свършат работа, все познавате някой, който ще помогне.

Ако на някой не му харесва дизайна на марката, ето го единия ми мотор, критикувайте на воля, няма да се сърдя  :bravisimost: :


Единствения рисков възел за седалките, ще ги изтриете с гъза си от безпроблемно каране, ама това си е "бял кахър"  ::) .

ps: Дамяна, от 91г. до 06г. имах склад за търговия на едро с авточасти за Fiat, Lancia, Alfa, права си , по чуплива и ненадеждна италианска кола от Alfa-та няма, както и по привлекателна и обаятелна, просто кола с характер, кара те да спиш и прегръщаш сам задната седалка и ти е мноооого гот.


 

Неактивен Дамяна

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 790
  • Nothing else matters
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #6 -: декември 04, 2008, 06:22:47 am »
Съгласна съм , че е много гот . И не съм написала горния си пост с лоши чувства .Просто споделих впечатленията ( преките) , които имам . На мъжа ми му писна от скъпи ремонти и се оттърва ( ти sampos поне си наясно с цените на частите за алфа ) .
ПС:Sampos , моторът ти е страхотен !

Неактивен she

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 212
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #7 -: декември 04, 2008, 10:26:49 am »
Е поне един, който е имал италиански мотор написа мнение. Аз имам приятел с най-красивата aprilia (rsv 1000 r FACTORY`05), която може да съществува. Питах го за части дали наистина са по-скъпи.....това е мит....сега има ebay. Мотора не спря да го кара цяло лято. Няма счупи ми се това, откачи ми се онова. Купи му какви ли не глезотии и стана същинска кукла. А за звука...е просто няма такъв (но все пак съм пристрасна към V2, така че това е вече въпрос на мнение). Много плавен мотор, вози хубаво (е задната седалка ми се стори доста прибрана, а краката ми идваха на високо, хем съм ниска), но се свиква. По-удобен е от R1 и почти толкова колкото 12-ката (Кавазаки) ...
Ето ви и малко снимки, да изплакнете очите  ;D




Имам не БръМБъРи, а мотори в главата


Неактивен forry

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 159
    • Отражения...
  • Кара: скутерче
Re: ИТАЛИЯНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #8 -: декември 04, 2008, 11:58:04 am »
     Без да съм предубеден към италианските марки мотори, мога да споделя следното:
в момента поддържам едно Сузуки, две Ямахи, една Хонда, до скоро едно Кавазаки и един скутер Джилера. Джилерата преди 4 години беше купена от магазина, докато всичките други моторетки са ента употреба 15-20 годишни кошници. Вярно, че са в съвсем различни класове, НО...въпреки всичко най-много ядове съм имал и имам със скутера- за 8200 км и 4 години: изгоря ми електрониката, изгоря ми клаксона, скапа се копчето на фаровете, коловете на втората година протекоха, скапа се стоп-машинката на предната спирачка, лявото огледало му се отлепи "стъклото" както си карах и се наложи да го сменя с ново, имах проблеми със смукача и ауспуха ръждяса, ама зверски (чудя се как още не се е пробил). Та, това са личните ми наблюдения...
     П.п. Ще се повторя, но не съм маниак на тема японски мотори! Фен съм на БМВ и Мото Гуци, но фактите са си факти...
Alvanovo motors - "Сам съм си клуб, сам съм си президент!"

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #9 -: декември 04, 2008, 01:14:53 pm »
Спама беше "Наказан !!!" от мен, моля да няма засегнати и т.н.
Бимота, МВ Агуста, скъпите модели на Дукати и миксерите с Пиаджо двигатели са добри, това е според мен!!!
Априлиа само РС 250
всичко друго е само откраднат дизайн!!!

Неактивен 4ef4o

  • Global Moderator+
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 634
  • в нашето село се бръснем на ръба на къщата !
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #10 -: декември 04, 2008, 06:11:45 pm »
Еомер да ти кажа честно взе да ми писва от теб.Колко пъти ти правех забележка за поведението и тона ти ?
В момента когато засягаш и обиждаш хора на които държа ще си понесеш и последствията! Като за начало най-вероятно ще ти бъде отнета възможността да бъдеш модератор на раздел (не виждам защо изобщо са ти гласували това доверие).Приеми това като последно и възможно най-официалното предупреждение.Следващия път ще бъдеш баннат.Ако си тук само и единствено да се драчиш ,моля намери си друг форум.
KTM 520 EXC-2001
KTM 525 SX & SMR-2005
КТМ 200 EXC - 2007 + KTM LC4 620 - 1995

Неактивен mafyata

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 94
  • Let the good times roll
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #11 -: декември 04, 2008, 06:49:11 pm »
Доста допирни точки имам с едно Дукати Монстър 750, това за чупенето и скъпите части са митове измислени от хора,които никога не са имали италиански мотоциклет (не визирам скутерите - боклуци са) . Частите са на достъпни цени и обикновенно спирачките и окачването са възможно най-скъпото и качественно производство. За пример Дукати-то е с Брембо спирачки,дискове и джанти, и Шова окачване....като всеки един мотор си иска редовна поддръжка и това е.....

Неактивен Еомер

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 725
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #12 -: декември 04, 2008, 07:02:57 pm »
Обикновенно заводите производители ползват едни и също подизпълнители затова в голяма част електроника,карбуратори и тнт са взаимозаменяеми,но италианците имат понякога доста странни решения,които просто ти ебават мамата ако почнеш да ремонтираш-казвам го от гледна точка на човек,който се е занимавал(ремонт) на италиански машини,собствениците на такива сигурно твърдят друго-имат право!
vladimirvasilev81@gmail.com
password:1313131313

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #13 -: декември 04, 2008, 08:18:03 pm »
човеко имам alfa romeo мноо яка кола частите и даже са евтини досега не ми е правила никакви проблеми.
а за моторите сега това с частите вече написах че не е оправдание защото не са скъпи както много си мислят.
италианските мотоциклети според мен са създадени с характер за хора които ценят изкуството и желаят наистина да усетят удоволствието от карането на мотор,не поредното комерсиално творение което движи държавната икономика, а машина създадена с вкус която привлича погледи,създадена от най добрите в бранша за да се отличава, мотор който си струва всяка една стотинка

Неактивен Еомер

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 725
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #14 -: декември 05, 2008, 12:48:26 am »
Има мотори има и мотори както и коли както и камиони и тнт.В моента съм механик във предприятието,което произвежда тоалетната хартия "Milde" и "Емека" и машините ни са "Fabio Perini"-италиански.Не мога да отрека,че много големи мозъци са я мислили таз линияи специално за технология шапка им свалям,но на места бяха допуснали толкова елементарни грешки(сякаш умишлено),че зарад тез неща псувах всички италианци от Мусолини до Берлускони.Навремето карах камион "мерцедес" и не може да си представите колко ми завиждаха колегите,е карам 20 годишен "мерцедес",а те 5 годишни "Ивеко",които не спираха да правят проблеми било със турсиони,спирачки,електроника и тнт,но на пътя ме минаваха все едно съм спрял пък ако ще и да са натоварени,а аз празен  ;).При моторите е същото,брат ми кара Джилера Дакота 500-ендуро,чудно ми е защо на 500 кубика машина,един цилиндър ще и туриш 2 карбуратора при все това,че тя няма да тръгне като 650 кубикова,но ще ги направиш така,че да искат синхрон всяка година,защо динамото е сухо,а не в масло,което го прави във пъти по-издръжливо,защо за да достигна масления филтър разглобявам половината мотор....Имах и разправии със една Ланча преди време....е няма такава простотия-тази кола ме плашеше със вървежа си,но дойде време за ремонт и ни се еба мамата и така и така не успях да разбера защо на 4 цилиндъра двигател със 8 клапана са му турили 2 разпределителни вала?Имам пристрастия към японската техника и не ги крия,но не мога да кажа,че италианките са лоши.
vladimirvasilev81@gmail.com
password:1313131313

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #15 -: декември 05, 2008, 10:21:43 am »
Има мотори има и мотори както и коли както и камиони и тнт.В моента съм механик във предприятието,което произвежда тоалетната хартия "Milde" и "Емека" и машините ни са "Fabio Perini"-италиански.Не мога да отрека,че много големи мозъци са я мислили таз линияи специално за технология шапка им свалям,но на места бяха допуснали толкова елементарни грешки(сякаш умишлено),че зарад тез неща псувах всички италианци от Мусолини до Берлускони.Навремето карах камион "мерцедес" и не може да си представите колко ми завиждаха колегите,е карам 20 годишен "мерцедес",а те 5 годишни "Ивеко",които не спираха да правят проблеми било със турсиони,спирачки,електроника и тнт,но на пътя ме минаваха все едно съм спрял пък ако ще и да са натоварени,а аз празен  ;).При моторите е същото,брат ми кара Джилера Дакота 500-ендуро,чудно ми е защо на 500 кубика машина,един цилиндър ще и туриш 2 карбуратора при все това,че тя няма да тръгне като 650 кубикова,но ще ги направиш така,че да искат синхрон всяка година,защо динамото е сухо,а не в масло,което го прави във пъти по-издръжливо,защо за да достигна масления филтър разглобявам половината мотор....Имах и разправии със една Ланча преди време....е няма такава простотия-тази кола ме плашеше със вървежа си,но дойде време за ремонт и ни се еба мамата и така и така не успях да разбера защо на 4 цилиндъра двигател със 8 клапана са му турили 2 разпределителни вала?Имам пристрастия към японската техника и не ги крия,но не мога да кажа,че италианките са лоши.
много едноцилиндрови мотори с по-голям обем ползват точно тази технология!!!
за да се намалят завихрянията когато карбураторът е етворен малко и по този начин да се подобри "тротъл респонса" също така и за да се избегне нуждата от голям жигльор който ще доведе нуждата от голям въздушен жиглзор и безумното смятане конуса и ъгъла на иглата за да се комбинират успешно при всякакви обороти на двигатея тоест вакуум и различно отворен шибър!!!
също така и за да е по-плавен и равномерно работещ двигателя който е бил замислен за ендуро а не за крос където се кара само на пълна газ!!!

Неактивен Еомер

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 725
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #16 -: декември 05, 2008, 11:10:39 am »
Съгласен ама не прочете докрай ми с струва-XLR600 е със 2 карбуратора,но не ти се налага да ги синхронизираш през 2 месеца  ;)
vladimirvasilev81@gmail.com
password:1313131313

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #17 -: декември 05, 2008, 02:11:08 pm »
Съгласен ама не прочете докрай ми с струва-XLR600 е със 2 карбуратора,но не ти се налага да ги синхронизираш през 2 месеца  ;)
първо на 1 цилиндър каква синфронизация?!?!!
те не работят еднакво
първо отваря единия след като стигне 50% започва да отаря втория
това е !!!!
те са със савсем различни настройки
а ти XLR -a за мотор ли го имаш, за мен е по-скоро машина за развиване на монтьорските си умения хахахаха :cheers:

Неактивен Еомер

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 725
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #18 -: декември 05, 2008, 11:34:23 pm »
Съгласен ама не прочете докрай ми с струва-XLR600 е със 2 карбуратора,но не ти се налага да ги синхронизираш през 2 месеца  ;)
първо на 1 цилиндър каква синфронизация?!?!!
те не работят еднакво
първо отваря единия след като стигне 50% започва да отаря втория
това е !!!!
те са със савсем различни настройки
а ти XLR -a за мотор ли го имаш, за мен е по-скоро машина за развиване на монтьорските си умения хахахаха :cheers:
Ся кое е по-първо не разбрах хахаха  ;D

И к'во се правиш на луд след като ме разбра перфектно,че нямах предвид точно синхрон,но просто таз дума ми дойде на момента....
XLR-а и аз не го одобрявам,но има хора,които твърдят добри неща за тях-щом са доволни,браво,радвам се за тях!
vladimirvasilev81@gmail.com
password:1313131313

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: ИТАЛИaНСКИТЕ МАШИНИ
« Отговор #19 -: декември 06, 2008, 09:26:43 pm »
дизайна мноо ме кефи на италианскитекато се чупи ше се чупи ама мноо хора ше се обращат след него