Автор Тема: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)  (Прочетена 30146 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Torq

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 304
  • Кара: CBR600F/L
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #40 -: декември 03, 2011, 07:37:57 pm »
Тия турбота много харни бе :bravisimost: Давай ся един охладител, хубави турбо пътища и..... сичката газ или щялата газ :)
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #41 -: декември 03, 2011, 08:13:10 pm »


и как само пасва :
250hp 
1.1 litter 
12.6/1 AFR 
0.5 bsfc 
1.7 Max I/C Loss 
15 Pressure Ref 
11000 rev limit 
9500 peak power 
5000 full boost 
4000 min boost 
Vol. Efficiency: 
90 
96 
90 
89 
Intake Temp 
140 
135 
120 
90 


Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #42 -: декември 03, 2011, 08:14:41 pm »
Тия турбота много харни бе :bravisimost: Давай ся един охладител, хубави турбо пътища и..... сичката газ или щялата газ :)
Поне за момента не мисля да слагам кулер!
Освен ако не ми изпадне нещо пак от вятъра.

Неактивен zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 455
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
  • Кара: GSX-R 7/12
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #43 -: декември 03, 2011, 11:14:04 pm »
aaaaaa за мен едно охловче нямали да ми донесе дядо мраз   :'(
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:


Неактивен Torq

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 304
  • Кара: CBR600F/L
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #44 -: декември 04, 2011, 12:13:08 am »
Аз ли нещо обърках при сметките или наистина излиза 1,65 бара буст? А, по-големи инжектори ще има ли? И помпа с по-голям дебит?
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3607
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #45 -: декември 04, 2011, 08:55:57 am »
Аз ли нещо обърках при сметките или наистина излиза 1,65 бара буст? А, по-големи инжектори ще има ли? И помпа с по-голям дебит?
:violent: :violent: :violent: :violent: :violent: шшшшшшттттт Тиху (мотора е Карбуратор Божо - това е мотора Който ТИ Щеше да купуваш.......................)
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #46 -: декември 04, 2011, 05:03:49 pm »
Pressure Ratio 1.8 значи 0.9 бар-а!

Неактивен Torq

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 304
  • Кара: CBR600F/L
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #47 -: декември 05, 2011, 12:50:14 pm »
:) Ясно. Сефте да са изложа и пак пред хора :)   :violent:
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!


Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #48 -: декември 05, 2011, 07:07:42 pm »
Ами то и аз не съм на 100% прав PR 2.0 на морското равнище значи 1.00 бара буст, но 1.00 бара буст на Витоша е повече от PR 2.0.
PR 2.0 е два пъти налягането действащо на входа на компресора!
С две думи ще се опитам да ви разкажа за турбо картата:
по абсцисната ос е обема на предвижвания въздух
по ординатната ос PR степента на сгъстяване на компресора
Елипсите са процентно съотношение на ефективността на компресора
 Това е на две на три, ако някой има въпроси нека пита ще се радвам да помогна!

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
« Последна редакция: декември 05, 2011, 09:02:54 pm от MX13 »

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #50 -: декември 06, 2011, 10:03:59 am »
ето нещо за надъхване


VTR  стурбина...дотук нищо необичайно, но
ето я и добавката - Charger :headbang:

'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #51 -: януари 09, 2012, 02:10:23 pm »
Малко тегаво е на последък кризата се задълбочва, но има и хубави новини:







това са новите придобвики !

Неактивен DEICIDE

  • ПУСТИНЯК
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 389
  • MOTOСТОЙКИ!0988942112 ремонти, цветни заварки.
  • Кара: ZX-7R P2
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #52 -: януари 13, 2012, 10:14:51 pm »
е тия апарати същите като моите  ^-^
ВСИЧКО МОГАТ ДА ТИ ВЗЕМАТ,НО РЪЦЕТЕ НИКОЙ  http://www.motoforum-bg.com/index.php?topic=10730.0

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #53 -: май 20, 2012, 10:45:11 am »
Здравейте,

след дълго отлагане във времето, днес най-после свърших малко работа по агрегата.
Всички биели и бутала бяха изравнени по тегло и форма.
Измерих маслените хлабини на биелите всички далече от лимита  :D :D :D :D :D
Надявам се утре да измеря и основните лагери и, ако всичко е ОК ще сглобя долницата и ще започна работа по разреждането на мотора.

ю

Поздрави
Марто

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #54 -: май 20, 2012, 10:58:04 am »
Закачка, кой знае къде и какво е това:



Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #55 -: май 22, 2012, 05:33:18 pm »

Неактивен zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 455
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
  • Кара: GSX-R 7/12
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #56 -: май 22, 2012, 09:50:11 pm »
бреййййй  ;D
време  беше да почнеш да сглобяваш  ;)
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:


Неактивен Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 856
  • Кара: XL 700
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #57 -: май 23, 2012, 01:41:50 pm »
Преди време един приятел си правеше бегачка.И той се беше заел с яко полиране и за да намали триенето на гориво-въздушната смес в колекторите ги полира отвътре.Резултата беше не нулев ами направо отрицателен.Загуби много време докато се разбере на практика какво е прецакал.В последствие се оказа че гориво-въздушната смес при движението си в колекторите сблъсквайки се именно с тези грапавини става идеалната смес(говорим за карбуратор)а при полираните колектори не се получава този ефект.Та не подценявайте дребните на вид и незначителни елементи в режим на работа те   оказват съществена роля за постигане на определена цел.

Неактивен zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 455
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
  • Кара: GSX-R 7/12
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #58 -: май 23, 2012, 10:19:03 pm »
колега обърни внимание какво е полирано на снимките  :P
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:


Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: TGSX-R 7/11 (нискобюджетен проект)
« Отговор #59 -: май 23, 2012, 10:37:04 pm »
Само не те разбрах къде съм полирал, дето не е трябвало според теб.
Правил съм не една или две глави доказали се в състезания, имам доста завидни резултати както при 4т, 4т+турбо и 2т агрегати и вярвам, че не си догледал нещо като си се изказал така.
Проблема при полиране на всмукателната част на главата не е, защото не може да се смеси сместа, а защото стените се обливат с бензин, който по-късно влиза под формата на капчици. Този ефект се избягва по два начина.
1ви Ф1 директно впръскване
2ри не се полират.
Мога цяла лекция да Ви изнеса за портване на 2т и 4т, но е това целта на темата.
А ако искаш свали си и ми дай главата си ще ти я върна направена, и след като ти хареса ще ми платиш.

Поздрави Мартин
ZM-Performance