.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Отново спор ........  (Прочетена 85740 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Отново спор ........
« -: октомври 11, 2011, 12:29:28 pm »

За файтъра е важно спорд мен да е пречупен през призмата на водача му ! Ето защо няма фабрични такива. Аз лично много се кефя и на CafeRacer  ;)

Да де, това е ясно. Но не всеки има възможност да започне от гола рамка и няколко години сам да си "строи" мотора. Проблемът не е толкова финансов, но става въпрос за условия (обзаведена работилница), технически умения и доста свободно време - не всеки разполага и с трите. Затова някои хора предпочитат да си купят фабричен (стоков) мотор и после да го кичат...

Уважавам много правените файтери, но да кажеш, че купешките са като "пудели" пред тях - това е малко изхвърляне. Да бъдем обективни - с какво проектиран от конструкторското бюро на голяма фирма и произведен в модерен завод мотор е по-калпав от такъв, сглобен от стари части в гаража? Може наистина фабричният мотор на някой да му изглежда "лигав" на външен вид (въпрос на вкус), ама 150 коня са си 150 коня и 106Nm въртящ момент хич не са малко. Кога ще изкараш такива характеристики от 25-годишния карбураторен въздухар, качен на незнайна рамка? Да не говорим за окачване, спирачки и всичко останало...
« Последна редакция: октомври 18, 2011, 06:35:31 pm от MX13 »
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

Yves

  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 217
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #1 -: октомври 11, 2011, 12:53:51 pm »

^Предполагам защитниците на обратната теза имат предвид, че част от стрийфайтърския имидж е известна първичност, дори недодяланост, леко скраперски изглед, каквито не личат в повечето файтъри.

Друг е въпросът дали някоя блъсната Ф2-ка без табло и спойлери успява да се класира сред стрийтфайтърите, щото лично за мен е бюджетно закъпрване на положението скрито под определен съмнителен претекст :)

Аз лично съм фен на новото Z1000, Tuono V4R, CB 1000R и от Дукитата Diavel и Streefighter S. /то почти всичко явно ми харесва :D /
Активен

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #2 -: октомври 11, 2011, 01:15:14 pm »

Друг е въпросът дали някоя блъсната Ф2-ка без табло и спойлери успява да се класира сред стрийтфайтърите, щото лично за мен е бюджетно закърпване на положението скрито под определен съмнителен претекст :)

Е да де, нали това е идеята? Според моите престави, уличният боец се "възражда" от тежко блъснат спортист, един вид - като птицата Феникс. Моторджията се възстановява и решава да си възстанови и ударения мотор, но вече не в оригиналния му вид, а според собствените си виждания и възможности - така се ражда поредния "файтър". Един вид - и моторджията, и моторът се "прераждат" и започват "нов живот" след преживеното заедно премеждие, аз поне така виждам нещата. Естествено, един купен от магазина мотор по никакъв начин не може да носи този "емоционален заряд" и романтиката на възраждането "от пепелта". Но и пребитият като куче въздухар трудно ще се "възроди" като някакво двуколесно страшилище, освен ако не налееш в него пари, поне колкото за една нова машина...

Иначе изглежда много вълнуващо и героично да излезеш с някаква очукана самоделка и да пребиеш гъзарчетата с лъскавите и наточени хилядарки. Ама на практика - трудна работа... Онова е мислено от инженери - конструктори с опит, изпробвано е на полигони от професионални състезатели и накрая е сглобено от роботи и японци в бели престилки. А твоята железария е събирана от каквото попадне. Като малък и аз харесвах приказките, дето бедното сираче побеждава всички рицари и накрая се оженва за принцесата. И продължавам да ги харесвам, само дето вече не съм на тая възраст, да ми ги разправят...
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #3 -: октомври 11, 2011, 02:17:01 pm »

... Онова е мислено от инженери - конструктори с опит, изпробвано е на полигони от професионални състезатели и накрая е сглобено от роботи и японци в бели престилки. А твоята железария е събирана от каквото попадне.

пак не си хванал смисъла на файтера
точно обратното е стрийт-файтер, нещо не оригинално, нещо преправено

никой не е казал че файтерите са по-дорбри от оригинален мотор, даже обратното - в повечето случаи за да се постине искания вид се жертва комфотра и спортните качества на мотора

другото е че "стоцк" файтерите са правени за да имат повече продажби и съответно да се харесат на повече хора, а един файтер се харесва само на маняци и обикновено е уплют от повечето други

а за Ф2-ката без табло и спойлери......даже не ми се пише

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #4 -: октомври 11, 2011, 03:13:40 pm »

другото е че "стоцк" файтерите са правени за да имат повече продажби и съответно да се харесат на повече хора, а един файтер се харесва само на маняци и обикновено е уплют от повечето други

Абе аз наистина трудно схващам... Ама си мисля, че по-трудното е да направиш мотор, който повечето хора да харесват. Иначе не е голямо постижение да направиш такъв, който си харесваш само ти, а всички да оплюват. Имал съм такъв - не е трудно да се постигне. Разликата беше само в това, че и аз не си го харесвах...

Гледам ги тия таралясници на снимките по-горе, мъча се да ги харесам, ама... не става. Е оня белия дръгел, с номер 76 на резервоара - хайде някой да ми обясни какво му е хубавото, какъв майсторлък е вложен в него или какви неподозирани технически постижения крие? Или той е направен всички да го оплюват?
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #5 -: октомври 11, 2011, 06:48:40 pm »

Ами ето ти мотор за 2000 лв, който е 150 коня доста лек и е на цена 2000лв !!!
Вземаш си рамка от едно маслено сузуки 750 и слагаш 1100 мотор една отворена генерация, джет-кит право кормило маска ала гоуст-райдер и си ти! Ще ги пукаш тез новите като маче у дерек. А ако имаш още 2000 му ковваш едно "вентилаторче" и резултата е 170кг 250кс за 4000 лв!
Ами на мен ми се струва доста добре, даже започваш да събираш пари от разни к8-ци Ел-0,1 и т.н.

Сега съм се захванал с нискобюджетен проект като цел са 200-220 конски сили на гумата и тегло под 180кг.

Поздрави Марто
Активен

morqka

  • RSV Mille, CB1100, Moto Guzzi V50
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 530
    • дигитален печат на тениски
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #6 -: октомври 11, 2011, 07:40:30 pm »

За файтъра е важно спорд мен да е пречупен през призмата на водача му ! Ето защо няма фабрични такива. Аз лично много се кефя и на CafeRacer  ;)


Чакай сега! Това е малко "От Хонда най харесвам Нинджата!" Какво общо има стриитфайтъра с каферейсъра? Различни стилове са. Верно, че са голи, ама....
Иначе и аз се кефя на CafeRacer.  :cheers:

« Последна редакция: октомври 11, 2011, 07:54:14 pm от sith_of_darkness »
Активен
"Harley Davidson....100+ years of converting fuel into noise without the harmful side effect of horsepower"

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #7 -: октомври 12, 2011, 08:12:49 am »


Абе аз наистина трудно схващам... Ама си мисля, че по-трудното е да направиш мотор, който повечето хора да харесват.

еми това е като метъла и чалгата...
метъла си харесва метъл
а чалга всички.....
не мисля че нещо което се харесва от много хора винаги е по-доброто

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #8 -: октомври 12, 2011, 10:35:51 pm »

Ами ето ти мотор за 2000 лв, който е 150 коня доста лек и е на цена 2000лв !!!
Вземаш си рамка от едно маслено сузуки 750 и слагаш 1100 мотор една отворена генерация, джет-кит право кормило маска ала гоуст-райдер и си ти! Ще ги пукаш тез новите като маче у дерек. А ако имаш още 2000 му ковваш едно "вентилаторче" и резултата е 170кг 250кс за 4000 лв!
Ами на мен ми се струва доста добре, даже започваш да събираш пари от разни к8-ци Ел-0,1 и т.н.

Сега съм се захванал с нискобюджетен проект като цел са 200-220 конски сили на гумата и тегло под 180кг.

Поздрави Марто

Абе, честно казано, не го вярвам това... Как ще изкараш 150 РЕАЛНИ коня от карбураторния въздухар? С колко клапана на цилиндър е това? То ако можеше въздухарите да дават такава мощност - щяха ли да правят всички съвременни мотори на водно охлаждане? Знаеш колко е голям радиаторът на съвременните хилядарки, нали? А това как ще се охлажда, с тия няколко ребърца по цилиндрите? Или ще го форсираш на 150 коня, ама разходът ще му остане същия и няма да загрява? Повече мощност става с повече бензин, няма друг начин. И дори да изкараш такава мощност от двигателя - нали окачването и спирачките са от преди 30 години? Не знам как мислиш да биеш новите "като маче у дирек" с това. Ще излезеш ли срещу нова хилядарка, примерно след 2008-ма година?
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #9 -: октомври 13, 2011, 08:01:07 am »


Абе, честно казано, не го вярвам това... Как ще изкараш 150 РЕАЛНИ коня от карбураторния въздухар? С колко клапана на цилиндър е това? То ако можеше въздухарите да дават такава мощност - щяха ли да правят всички съвременни мотори на водно охлаждане? Знаеш колко е голям радиаторът на съвременните хилядарки, нали? А това как ще се охлажда, с тия няколко ребърца по цилиндрите? Или ще го форсираш на 150 коня, ама разходът ще му остане същия и няма да загрява? Повече мощност става с повече бензин, няма друг начин. И дори да изкараш такава мощност от двигателя - нали окачването и спирачките са от преди 30 години? Не знам как мислиш да биеш новите "като маче у дирек" с това. Ще излезеш ли срещу нова хилядарка, примерно след 2008-ма година?

ей колега значи не си запознат с suzuki gsxr 1100
този мотор може да се извади мощност към 190hp+

а доста хора са чували за Русенското gsxr 1100 turbo 
което е към  270hp+
или Врачанското  suzuki gsxr 1100 което е сащо към  270hp+
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #10 -: октомври 13, 2011, 08:18:19 am »


Абе, честно казано, не го вярвам това... Как ще изкараш 150 РЕАЛНИ коня от карбураторния въздухар? С колко клапана на цилиндър е това? То ако можеше въздухарите да дават такава мощност - щяха ли да правят всички съвременни мотори на водно охлаждане? Знаеш колко е голям радиаторът на съвременните хилядарки, нали? А това как ще се охлажда, с тия няколко ребърца по цилиндрите?

Колега, тука се изказваш малко неподготвен....

gixxer-a е може би най-здравия двигател(тук рискувам веднага да се надигнат фенове на други марки)
най-използвания за drag racing(масларката + стария GS1100)

- оригинално gixxer 1100 e 143 коня
- карбораторите не си подценявай......доста съвременни мотори им слагат карбове за да вървят повече
(продадох в ибей едни карбове от 1986г. сузуки, на някакъв състезател с нова цбр-ка и после много ми благодари)...прочети малко за Keihin FCR или Mikuni Flat slide
Новите модели не са карборатор заради по-непрентециозната инжекция, която работи на всякаква надморска височина, температура и т.н.
- gixxer-a не е въздухар...той е с въадушно маслено охлаждане!Има си радиатор за масло, който не е никак малък(на моята катана 750 беше по-голям от на ф2)

не знам дали че ги бие като "маче у дирек", но въобще не е за подценяване
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #11 -: октомври 13, 2011, 08:20:03 am »

ей колега значи не си запознат с suzuki gsxr 1100
този мотор може да се извади мощност към 190hp+

на задна капла...Yoshimura stage 3 kit-a e 193-4..там някъде
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #12 -: октомври 13, 2011, 05:02:22 pm »

Я, я пак! 270 коня!!
Не знаех ...
На Красьо турбото знам, че е много коне ама чак 270 ... това мерено ли е някъде!
Иначе мисля че 2000  лв няма да те оправят за "вентилаторче"!
И аз имам такова Сузуки, и преди време един приятел и той с такова се интересуваше от това колко струва поставянето на турбо! Обадих се на Красьо - той каза най-евтиния вариант е не да го правиш а да го купиш и спомена нещо от сорта на 5500 $!
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #13 -: октомври 13, 2011, 06:20:25 pm »

Панчо аз пък ти казвам дай си сузукито и 2000лв и ти го връщам 200++ коня със вентилаторче !
А ако пък искаш повечко поне още 600лв за Дайна2000 ! Стокова масларка с добре подбран CR водна инжекция и дайната държи спокойно 270кс на 0.8-1 бар според зависи кулер турбо и т.н.!
Активен

mad_devil_k6

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 507
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #14 -: октомври 14, 2011, 02:33:00 pm »

panncho 77 на краси сузукито е към 270 к.с /жълтото W 1100 ,със задната гума 200 квадратната която е само за драг/  а  колко пъти е премодифицирана само той си знае,последно мислеше на хаябузата да слага...но знам 4е на gps на 400 м прави 288 км /ч, ...а за масларките то дебита на маслото им варира от 3500 мл-5000мл...ако BUSHMAN има некой хубав ден минаване през русе ,мога да го запозная с г-н цанев и да види за кво става на въпрос... :bravisimost: :bravisimost: :bravisimost: :bravisimost: :cheers: :cheers:
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #15 -: октомври 14, 2011, 02:36:17 pm »

На Цанев Сузукито е феноменално.. то наистина при такъв мотор най-големия проблем са гумите!
Активен

mad_devil_k6

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 507
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #16 -: октомври 14, 2011, 02:39:15 pm »

аз такава гума не съм виждал ...............той ми прави мототорите ,и този с който ме блъснаха,направи невероятни неша по скоростната кутия,и ми спести закупуването на нова която е май към 3000 + лв нова :bravisimost: :bravisimost: :cheers: :cheers:
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #17 -: октомври 14, 2011, 09:35:05 pm »

panncho 77 на краси сузукито е към 270 к.с /жълтото W 1100 ,със задната гума 200 квадратната която е само за драг/  а  колко пъти е премодифицирана само той си знае,последно мислеше на хаябузата да слага...но знам 4е на gps на 400 м прави 288 км /ч, ...а за масларките то дебита на маслото им варира от 3500 мл-5000мл...ако BUSHMAN има некой хубав ден минаване през русе ,мога да го запозная с г-н цанев и да види за кво става на въпрос... :bravisimost: :bravisimost: :bravisimost: :bravisimost: :cheers: :cheers:
Колега на Краси сузукито не e W, а си е масло! За какъв дебит масло става въпрос?!?!!?
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #18 -: октомври 14, 2011, 09:36:52 pm »

На Цанев Сузукито е феноменално.. то наистина при такъв мотор най-големия проблем са гумите!
Ами има един по-слаб елемент преди гумите ;), а цанев го е поправил със 700$
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: От фабричните - кой ви кефи?
« Отговор #19 -: октомври 15, 2011, 04:00:45 pm »

 амбреажа ли??
Активен
 

Страницата е създадена за 0.128 секунди с 24 запитвания.