Абе, честно казано, не го вярвам това... Как ще изкараш 150 РЕАЛНИ коня от карбураторния въздухар? С колко клапана на цилиндър е това? То ако можеше въздухарите да дават такава мощност - щяха ли да правят всички съвременни мотори на водно охлаждане? Знаеш колко е голям радиаторът на съвременните хилядарки, нали? А това как ще се охлажда, с тия няколко ребърца по цилиндрите?
Колега, тука се изказваш малко неподготвен....
gixxer-a е може би най-здравия двигател(тук рискувам веднага да се надигнат фенове на други марки)
най-използвания за drag racing(масларката + стария GS1100)
- оригинално gixxer 1100 e 143 коня
- карбораторите не си подценявай......доста съвременни мотори им слагат карбове за да вървят повече
(продадох в ибей едни карбове от 1986г. сузуки, на някакъв състезател с нова цбр-ка и после много ми благодари)...прочети малко за Keihin FCR или Mikuni Flat slide
Новите модели не са карборатор заради по-непрентециозната инжекция, която работи на всякаква надморска височина, температура и т.н.
- gixxer-a не е въздухар...той е с въадушно маслено охлаждане!Има си радиатор за масло, който не е никак малък(на моята катана 750 беше по-голям от на ф2)
не знам дали че ги бие като "маче у дирек", но въобще не е за подценяване