.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Отново спор ........  (Прочетена 87948 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #40 -: октомври 20, 2011, 10:41:49 am »

GSX-R 750 GR75 първият  :cheers: :cheers: след големия успех , на следващата година пускат и 1100-то
 - Наречени още "Легендарното семейство"
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Отново спор ........
« Отговор #41 -: октомври 20, 2011, 01:08:38 pm »

вдигаш мощността с 30 коня, но разходът става двоен и съкращаваш живота на мотора 4 пъти
ами приеми че тук се гони само и единствено рекорда, а не живот и разход.. т.е. изкарваш го, дърпаш два тигела и го прибираш, но всъщност въпроса беше друг - може или не може!
Някой хора си мислят "ще му вдигна мощността  и да издържи 3 старта - стига ми" -  преди време един колега спринтьор чул че като яде шоколад и ще има сили за бягането, наяде се с шоколади и повърна на стадиона преди старта!
 Та да не би така с тея мотори - правиш, правиш с цел да го форсираш и като го запалиш той си изплюе сигментите.. т.е. много наука е необходима за да се направи такова нещо!  Аз лично вярвам на MX 13 че може да се постигне тази мощност понеже някъде съм чел ( отдавна ), че най форсираните мотори са Сузуки ГСХР 1100  около 420 к.с. и Кавазаки ЗЗР 1100 около 490 к.с.  на това вече не знам дали да вярвам,  по-скоро прави ги ама умира още докато гумата му е на валяка на стенда с който се мери мощност... или по-скоро някой западен журналист е объркал някоя първа цифра!

А може и да не е така - поправете ме! 
Активен

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Отново спор ........
« Отговор #42 -: октомври 20, 2011, 01:50:59 pm »

еми да ти кажа, че тия мотори отдавна са минали километрите, които новите 1000-ки ще достигнат някога
все пак говорим за двигатели по над 20г.
а ако можността се вдигне само до конете на нова 1000-ка, а не до някакви рекордни цифри
двигателя ще си държи още дълго време(стига да се подържа де)

« Последна редакция: октомври 20, 2011, 01:53:11 pm от che »
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8432
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Отново спор ........
« Отговор #43 -: октомври 20, 2011, 08:32:21 pm »

Двигателите имат доста ресурс над мощността с която излизат от завода. Всеки материал обаче има някакъв праг на издръжливост. Достигне ли го и се разрушава. Едно време се бъзикаха двигателите само с промяна на хода на буталото, респективно с намаляване обема на горивната камера. С по-голяма степен на сгъстяване се постига по-висока мощност. Такива работи.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

gloga

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 55
Re: Отново спор ........
« Отговор #44 -: октомври 21, 2011, 07:20:02 am »

Като ви чета постовете (Коко и МХ13) оставам с впечатлението,че мотора става
много лесно от 130 на 270 конски сили.Задавам си няколко въпроса:
Всеки ден ли правите такива мотори или по 2-3 на месец?
Колко от тях са над 200 кс на колелото?
А колко са над 180?
И не на последно място-някой от вас изобщо виждал ли е мотор 300 кс или само си
чешете пръстите по клавиатурага?
Ако цената е 2000лв и аз ще си докарам едно моторче да ми го направите 220-250кс,
но ще платя след диното и 500 км пробег.
Живи и здрави!
Успех!
п.п.Мнението ми се отнася и за другите няколко теми от последните дни за силов тунинг и турбиниране,
но няма да го вписвам във всички.   
« Последна редакция: октомври 21, 2011, 07:36:01 am от gloga »
Активен

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Отново спор ........
« Отговор #45 -: октомври 21, 2011, 08:04:12 am »

не мисля че много сложно въпроса е да си технически грамотен  
и да не си с вързани ръце  
Коко и МХ13 имат доста сиво вещество  
колкото до това дали съм виждал 270 коня мотор  
да два на брои в враца (SUZUKI GSXR1100 TURBO и SUZUKI GSX1200 TURBO)
и имам честта да познавам момчетата които са ги направили
мога да кажа че са се справили страхотно    
« Последна редакция: октомври 21, 2011, 08:06:24 am от zaba »
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Отново спор ........
« Отговор #46 -: октомври 21, 2011, 08:39:00 am »

чакй сега, спора започна от това че едина такава стара баба яга може не много трудно да искара коне колкото нова 1000-ка...или аз бъркам нещо
новите 1000-ки са 150-160 коня на капла
един gixxer 1100 лесно  може да ги достигне и да ги мине за 2000 лева
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Отново спор ........
« Отговор #47 -: октомври 21, 2011, 08:50:32 am »

ето и каталога на Yoshimura
какво може да се смени и какви коне се вадят(на капла)


Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

gloga

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 55
Re: Отново спор ........
« Отговор #48 -: октомври 21, 2011, 09:29:01 am »

Zaba и Che,не че не може да стане.
Не е толкова лесно,нито толкова евтино!
Нито Мартин,нито Коко са правили нещо подобно,а пишат все едно им е ежедневие.
Аз знам колко са 200 или 270 коня на колелото и как се постигат,и повярвайте ми-
нито е лесно,нито е евтино.
За врачанския турбо мотор съм сигурен,че няма да изкара повече от 220-230кс,
а при Краси всеки път е различно.
 Очаквам оферта за тунинг!
Активен

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Отново спор ........
« Отговор #49 -: октомври 21, 2011, 09:45:03 am »

Zaba и Che,не че не може да стане.
Не е толкова лесно,нито толкова евтино!

най-големия разход за stage 2 e big bore kit-а и работата по главата
преди малко погледнах цените - в ибей big bore  kit нов на wiseco e 5-600$
а  и на старо изпадат оферти
Zaba  в момента майстори нещо, та ще видим колко пари ще дойде и какви коне ще изкара  ;)
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Отново спор ........
« Отговор #50 -: октомври 21, 2011, 11:38:09 am »

абе пак ще с минимални средства 
главата която ми даде  (и то на добра цена ) ще ми свърши страхотна работа 
проблема е че скъсах шпилка на двигателя 
и сега нямам голям избор освен да купя нови 
пак и имам износена 2 скорост и тя е за  смяна
за мой късмет имам цяла нова скоростна кутия
но и не можах да довърша  "Ram Air" проекта
а колкото до конските сили 
се надявам да мога да оделия известна сума и да посетя gloga
да качи катъра на диното и да видим колко душа има в  него
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Отново спор ........
« Отговор #51 -: октомври 21, 2011, 12:33:28 pm »

Тоя пък Ram Air  к'ъв е?? И съвместява ли се с турбото или за различни машини иде реч...
Активен

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Отново спор ........
« Отговор #52 -: октомври 21, 2011, 01:10:14 pm »

Тоя пък Ram Air  к'ъв е?? И съвместява ли се с турбото или за различни машини иде реч...

моят GSXR 1100 си най обикновен атмосферен 
колкото до Ram Air е доработка които значително помага при висока скорост 
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Отново спор ........
« Отговор #53 -: октомври 21, 2011, 01:26:34 pm »

Хм.,любопитен съм да видя резултата!
Доп настройки изисква ли ... имайки предвид че СРАД ( сузуки рам ейр директ ) излиза през 96 ..много ми е интересно как ще се представи мотор 91 при наличние на рам ... и още повече ме вълнува дали лесно или трудно се настройва!
Активен

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Отново спор ........
« Отговор #54 -: октомври 21, 2011, 01:41:16 pm »

определено има донастройка на  карбураторите 
в момента в варна има ямаха дивершън 600 c Ram Air
и мога да кажа че ефекта никак не бе малък 
« Последна редакция: октомври 21, 2011, 01:47:33 pm от zaba »
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: Отново спор ........
« Отговор #55 -: октомври 21, 2011, 10:53:00 pm »

еми да ти кажа, че тия мотори отдавна са минали километрите, които новите 1000-ки ще достигнат някога
...

Е, с това не съм съгласен. Покарал съм мотори от различни "поколения" и смятам, че всеки нов модел е по-добре направен от предишния. Новите са по-сполучливи дори само затова, че при тях са отстранени повечето "детските болести". Технологиите се развиват, материалите също, самият дизайн на новите мотори е по-съвършен, защото се базира на опита от предишните модели.

Аз твърдя, че при еднаква експлоатация и поддръжка, една съвременна хилядарка на водно охлаждане има много по-голям ресурс от един въздухар модел 1985-та година със същата кубатура. А защо някои от новите "капитулират" доста рано, в сравнение със стария въздухар? Виждам няколко причини за това и ще опитам да се аргументирам:

1. Новите са доста по-форсирани и предразполагат към изпълнения - идва ти мерак да го "изрежеш", да го вдигнеш на задна гума. При това, освен че се съкращава живота на машината, има много по-голяма вероятност да стане инцидент - и ето още един нов мотор, скапан на 15 000км. Колко въздухари сте видели да се карат така душмански?

2. Новите мотори са по-капризни по отношение на поддръжката и консумативите, искат си компетентно обслужване в сервиз. А не винаги го получават - ние ги ръчкаме на улицата пред блока и ето ти проблема готов. А старите вървяха със всякакво масло, кога с филтри, кога - без...

3. Вие виждате стария въздухар на 80 000км. и изпадате в умиление - колко здрави машини са правени някога... Да, ама тоя таралясник е на 28 години, значи му се връзват по-малко от 3000км. на сезон. Извинявайте, ама аз с велосипеда съм правил толкова за година. После вие не знаете този мотор колко пъти е ремонтиран, колко чаркове са му сменени. Този е оцелял (случил е на стопанин), а колко други са отдавна разпарчетосани или заминали за скраб - тях просто не ги виждате.

Пак казвам - според мен, ако се кара спокойно (туристически) и се обслужва редовно и с качествени консумативи, един съвременен мотор ще изкара много повече от своя 25 - 30 годишен "дядо".
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Отново спор ........
« Отговор #56 -: октомври 22, 2011, 09:21:07 am »

колега пак се изказа неподготвен 
ако успееш да направиш такова нещо с нов мотор
http://vbox7.com/play:b72d2763
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

Torq

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 308
  • Кара: BMW F800S
Re: Отново спор ........
« Отговор #57 -: октомври 22, 2011, 01:54:49 pm »

... Във файтърския форум имаше един пич дето си сложил компресор и турбо. Вместо екелтроника сложил Мегаскуирт. Мисля че беше на някаква Ф2-ка. Е, каза че резервоара му стигал за 10 мин. каране, ама пък мотора си понавървявал :)


Малка поправка. Мотора бил Гиксер масларка. Ей я темата : http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=47225
Активен
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: Отново спор ........
« Отговор #58 -: октомври 22, 2011, 02:19:52 pm »

колега пак се изказа неподготвен 
ако успееш да направиш такова нещо с нов мотор
http://vbox7.com/play:b72d2763


Еми явно още не съм достатъчно подготвен за този форум, след 30 години и близо 100 000 километра на различни мотори. Ще се подготвя още 20 години и ще пробвам пак, дано тогава съм достатъчно компетентен, за да мога да изкажа мнението си тук.

Последно мнение от мен по темата - щом червените кривки са ви критерии за надеждността и качеството на един мотор, то значи и Балканчето е по-добро от "съвременните хилядарки", които никога не могат да изчервят така кюнците (живи да ги оплачеш...). То Балканчето може да изчерви и цилиндъра, значи това е върха на инженерната мисъл при моторите.
« Последна редакция: октомври 22, 2011, 02:23:19 pm от Bushman »
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Отново спор ........
« Отговор #59 -: октомври 22, 2011, 02:53:21 pm »

щети дам и друг пример
поинтересувай се при професионалните драг рес състезания
кои е наи често използвания двигател 
с сигурност ще видиш че въздушния и маслено-въздушен двигател е наи често ползван 
а защо ли?
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

 

Страницата е създадена за 0.15 секунди с 24 запитвания.