.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Отново спор ........  (Прочетена 87948 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

gloga

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 55
Re: Отново спор ........
« Отговор #80 -: октомври 30, 2011, 08:16:05 am »

Дебел,имам GSXR1100-91 година,имам GS1150EF-16v-86 година и GS1100ES-16v -82 година.
И трите стават,но не е лесно и евтино!
Кой от трите ще ми направиш 250 конски сили на колелото за 2000лв?
Плащам само след реални резултати.
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #81 -: октомври 30, 2011, 08:31:36 am »

бензинова помпа 60-90лв.
малпаси регулатор 60-70лв
турбо /за пример бмв 2.5 тдс, форд транзит, паджеро 2.5 2.8 тд / втора ръка 300-400 лв.
подготовка на карбураторите 20лв
изп. колектор ръчно направен 100-400 лв./зависи колко се заиграваш/
всмукател 100-200лв
гарнитура /лазерно изрязана по проект/ 30лв + 30 за проекта
сервизиране на двигателя нови лагери и вложки 300лв
труд и творчество само си го правиш
ТОТАЛ 250кс= 1000-1600 + дрболии 200 - 300 + стендоване за настройка на сместта = малко над 2000 лв.
Ти си имаш стенд, имаш някой в кратунката, трябват ти само желание, свобоно време и 1500лв. за да си го направиш сам!
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #82 -: октомври 30, 2011, 09:18:27 am »

Дебел,имам GSXR1100-91 година,имам GS1150EF-16v-86 година и GS1100ES-16v -82 година.
И трите стават,но не е лесно и евтино!
Кой от трите ще ми направиш 250 конски сили на колелото за 2000лв?
Плащам само след реални резултати.
Ти къде видя Аз да ти кажа 2000лв и имаш 200кс ?????
 - Аз знам , че не е евтино , но не е невъзможноооо..................... и в тоя ред на мисли си спомням един БАС между Цанев и един Италиянец за конете на задната гума на неговият мотор и т.н. но съшо така си спомням че стоковата карантия + напълно сток двигател нито разреден нито нищо на 1100-то стискаше до 1,2 бара което сякаш бива............. на 1,5 не му издържа касетата на съединителя............... по нагоре дават фира други неща - но Цанев има един лаф - Щом се троши значи има градивност и развитие
 - Така че мистър хейтър стига си се джафкал с хората , остави да направят това което са решили а после всички ще видим кое какво и как се е получило :P
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #83 -: октомври 30, 2011, 11:13:56 am »

без разреждане GSXR-a над 0.6-0.7 започва сериозно да детонира даже с водна инжекция ;)
ама на 8:1 вече на 1.2 е нещо доста сериозно!
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #84 -: октомври 30, 2011, 06:22:58 pm »

Ето това е графиката на един приятел/по интернет/, който ползва М модел на Гиксер и 1.0 бар надув на с 8.5:1 CR
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Отново спор ........
« Отговор #85 -: ноември 02, 2011, 11:46:01 am »

Да жълт е и се състои от поне 120-130 части   и се върти напред не на страни

като определение  не е зле...

остави да направят това което са решили а после всички ще видим кое какво и как се е получило

хайде, любопитни сме...

Активен

valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 823
  • Кара: Majesty 400
Re: Отново спор ........
« Отговор #86 -: декември 29, 2011, 08:42:39 am »

Бушмен е прав в една логика - БИ ТРЯБВАЛО по-новите двигатели да са по-здрави от старите. Това няма как да го разберем, докато не мине нужното време. Има една особеност обаче в мисленето на днешните ръководства на 95 % от производителите на МПС-та, а тя е следната - няма икономическа изгода да се произвеждат "вечни" машини, понеже пазарът ще умре. В днешно време машините се разчитат да издържат максимум 10 - 15 години и да се подменят с нови. Старите отиват за преработка в основни компоненти и от там отново в нови машини. За да се движи икономиката. Едно време мисленето е било малко по-различно. Естествено е, че няма нещо дето да не се разваля и рано или късно ще му се наложи да отиде на ремонт. Ама примерно Пежо 307 на няма и 35 000 км да умре и да не може да мръдне, това не ми се струва нормално (виждал съм го с очите си).
Колега виждал съм такова маслено сузуки 750 87 год. на над 100 000 км, и след като му сменихме гумичките на клапаните и препасване мотора направо зазвънтя, пали върви доста добре 220-230 за 20++ годишен мотор, на който най-доброто масло сипвано някога е 5100 на мотул ;), лично аз смятам, че е доста добре ! По-новите мотори няма как да издържят толкова защото са значително по форсирани и най-важното много ОЛЕКОТЕНИ/визирам детайлите в агргата/. Това ги прави не толкова дълголетни както по-старите им бащи чичовци и лели. Само по шума на ниски обороти на "нов" мотор придобиваш чувството, че всеки момент ще СПРЕ ;)/особено не японските марки/ Както каза само времето ще покаже!!! А тунинговането на стар мотор е нещо съвсем различно, то е малко до личностно изживяване. Не всеки може, не всеки иска, но пък който си го е правил знае защо ;) Ако човек има достатъчно мозък, свободно време, ЖЕЛАНИЕ и малко излишни кинти винаги може да си спретне нещо за малко повече кончета и/или рестайлинг, нещо което ще го направи щастлив и различен от другите - общата масата. В това според мен е и смисълът да тунинговаш било то стар и/или нов мотор, всеки както му е кеф!

Малко да живна темата колеги, а и да кажа че този коментар "кърти мивки"  :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Активен
Валентин Андреев

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #87 -: декември 29, 2011, 09:46:00 am »

.................ами да ти кажа така е !
 Нов ЦБР1000РР 2009 ............... нов имам в предвид НОВ от МАГАЗИНА(Какъвто БЕШЕ Моят) двигателя му работи като че ли всеки момент нещо ще се строши вътре ;)
 Както вече се заражда едно мнение има два вида мотори:
 - Има Качествени мотори
 - Има нови мотори
...................... трети вид няма
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Отново спор ........
« Отговор #88 -: декември 29, 2011, 09:57:12 am »

.................ами да ти кажа така е !
 Нов ЦБР1000РР 2009 ............... нов имам в предвид НОВ от МАГАЗИНА(Какъвто БЕШЕ Моят) двигателя му работи като че ли всеки момент нещо ще се строши вътре ;)
 Както вече се заражда едно мнение има два вида мотори:
 - Има Качествени мотори
 - Има нови мотори
...................... трети вид няма

твоя от кои е ::)

 ;D


 :cheers:
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: Отново спор ........
« Отговор #89 -: декември 29, 2011, 06:58:42 pm »

Тук спорът е повече за силовия тунинг. Ако сте навити - дайте да пуснем една нова тема, примерно  "Нови и стари мотори - предимства и недостатъци" и там всеки да изложи аргументите си. Ще стане интересен спор, сигурен съм.
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

mad_devil_k6

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 507
Re: Отново спор ........
« Отговор #90 -: декември 29, 2011, 09:40:03 pm »

идеята е супер....ше има пуканки налиии?????? :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Активен

Bushman

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2184
  • Кара: Черна FZ1-N
  • Излекуван работохолик.
Re: Отново спор ........
« Отговор #91 -: декември 29, 2011, 10:43:03 pm »

Ще има който си изпука... Сериозно - доста сме разсъждавали и сме спорили с приятели по темата "стари" срещу "нови" мотори. Няма причина телевизорите, телефоните и хладилниците да стават все по-добри (по-леки, евтини, икономични, безшумни, удобни и функционални), а пък моторите да стават по-калпави, поне аз не виждам такава причина.

Пък ако някой толкова жали за "стария" дизайн - ето:









Всички фирми си правят такива олд-таймери. Старата конструкция, класическа стоманена рамка, проверен през годините двигател, просто и надеждно окачване. Всичко това - съчетано с най-модерни спирачки, спортни гуми, инжекция и 4 клапана на цилиндър. Какво по-хубаво от това? Потърсете за Ямахата на последната снимка - на какви километри и за какви пари се продава този модел. Е, хайде някой да ми обясни, с какво Yamaha XJR 1300 (модел 2012г.) е по-калпава от по-старата и "сестра" XJR 1200 (модел 1995г.), примерно?
« Последна редакция: декември 29, 2011, 10:45:47 pm от Bushman »
Активен
Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual!

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Отново спор ........
« Отговор #92 -: декември 31, 2011, 11:49:00 am »

То няма по-красив мотор от XJR-a - лично за мен това е като да видиш Анджелина Джоли голичка на канапето в къщи - истинско ПОРНО !!!









A тези надписи Охлинс са ко са много биха ми допаднали на моя проект
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Отново спор ........
« Отговор #93 -: декември 31, 2011, 12:41:31 pm »

Тая последната Ямаха и на мен ми хареса!!
А  за последната снимка ( дискове и окачване ) да не говорим,,,,
Активен
 

Страницата е създадена за 0.126 секунди с 23 запитвания.