Автор Тема: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!  (Прочетена 60913 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Поради въпроса - "Попаднах на една стара тема за карбуратори - да попитам Занимавате ли се все още" ?
 към днешна дата 01.05.2018 Работим на пълни обороти ВЪВ Новият си дом

 
За изминалите 9-10 години сме обработили и отремонтирали хиляди карбуратора и инжекциони и смеем да твърдим , че сме най-добрите в тази област на Балканския полуостров

 Сервизът е оборудван със четири ултразвукови вани - 1 , 12 , 35 и 65 литра , ултразвукова вана за почистване на бензинови инжекциони дюзи включително и ниско омови.
  СТЕНД за ПОЧИСТВАНЕ , ПРОВЕРКА , ТЕСТ и Замерване на всички видове бензинови дюзи , стендове за настройки на Карбуратори и Инжекционни тела и всички възможни измервателни уреди свързани с това.
:cheers:

Пълен набор ДИАГНОСТИЧНИ инструменти и необходимият софтуер за: HONDA , YAMAHA , KAWASAKI , SUZUKI , BMW , DUCATI , APRILIA , TRIUMPH и т.н.

ПОЯСНЕНИЯ И УТОЧНЕНИЯ ПОРАДИ ПРЕТОВАРЕНОСТ КАПАЦИТЕТА НА СЕРВИЗА 

 
ВРЕМЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИНЕ НА ОПЕРАЦИЯТА - СРОК НЕ ПО-МАЛЪК ОТ 5 РАБОТНИ ДНИ - понякога се справяме и за по къс срок но това е ако сервизът не е претрупан от работа и за да няма сърдити обявяваме 5 работни дни от дата на получаване от Офис на ЕКОНТ , СПИДИ , ОК Експрес , ЕВРОПЪТ или друг куриер в ХАСКОВО

 
Ремонт , Настройка и Синхрон КАРБУРАТОРИ изпратени по куриер до сервиз "RBT Custom motors"! - във какво се състои всичко:

  1. Сваляте си карбураторите и ги изпращате по ЕКОНТ , СПИДИ , ОК Експрес , ЕВРОПЪТ или друг куриер по ваш избор за ваша сметка
  ""КАРБУРАТОРИТЕ Винаги трябва да са окомплектовани със винта/жилото за Тихи обороти!!!!
  *** Във КОЛЕТА Задължително трябва да има Бележка на която да е Написан Точната МАРКА И МОДЕЛ на Мотоциклета + Лице и Телефон за Контакт !!!

2. Получаваме ги(ако има да се плаща - просто не ги получаваме)
 - Когато дойде редът им в сервизния график - отваряме карбураторите и ви уведомявам ЛИЧНО точно какво как и защо е положението с вашите карбуратори , изказвам моето виждане какво би трябвало да се подменни , кое е необходимо да се подмени(ако има такива случай) - обсъждаме кое как и защо да се направи с цел добра работа и спестяване на ненужни разходи за подмяна на части

3. Изпълняваме всичко което и както трябва да бъде направено съгласно договорките за подмяна и ремонт ако има части нуждаещи се от това!

  - 3.А - При необходимост подменяме всички болтове по карбураторите с чисто нови неръждаеми , с цел гарантиране качеството на крайният продукт!(цената на неръждаемите болтове "WURTH" не влиза в цената на трудът и се начислява допълнително за стойността им)

4. Изпращаме Ви карбураторите по ЕКОНТ за ваша сметка с наложен платеж!

5. Получавате карбураторите си във състояние близко до заводското (до колкото позволява хардуера и частите които са подменени)


          Стойност на услугите са както следва:
           50.00 лв = Разглобяване,почистване и синхрон на 2 карбуратора
           75.00 лв = Разглобяване,почистване и синхрон на 3 и 4 карбуратора
             5.00 лв = 1 бр. Бензинова дюза - тест и замерване.(демонтирана и изпратена)
           14.00 лв = 1 бр. Бензинова дюза - почистване , проверка , тест и замерване.(демонтирана и изпратена)
           25.00 лв = 1 бр. Бензинова дюза - почистване , проверка , тест и замерване.(при демонтаж в сервиза)
           40.00 лв = Ултразвуково почистване на 1 и 2 карбуратора
           70.00 лв = Ултразвуково почистване на 3 и 4 карбуратора



УСЛУГА - УЛТРАЗВУК!
 ПОЧИСТВАНЕ НА УЛТРЗВУК НА КАРБУРАТОРИ
 ПОЧИСТВАНЕ на БЕНЗИНОВИ ДЮЗИ на УЛТРАЗВУК
 СТЕНД за ПРОВЕРКА , ТЕСТ и ЗАМЕРВАНЕ на БЕНЗИНОВИ ДЮЗИ.


          телефони за контакти:
     088 9902345
     089 8444588
     087 8363562
     

АДРЕС НА СЕРВИЗА

с.Узунджово обл.Хасково / ул.Кирчо Латев 18 / офис Еконт Централен Хасково / тел. 0898444588 / 0889902345 / Никола Карагьозов "РБТ Къстъм Мотърс" 
 15% отстъпка за Регистрирани потребители на МОТОФОРУМ
« Последна редакция: юли 04, 2018, 09:45:09 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #1 -: октомври 19, 2011, 10:58:07 pm »
Не искам да прозвучи като заяждане ама без двигателя как точно ще се направи настройката , в смисъл всеки двигател си има различно износване (компресия ) и тн .
При двутактов мотор  примерно ( скутер ) ако клапите са износени и не затварят плътно  как ще прецените ,че дадената настройка отговаря на рзпръскването на гориво от клапите и на състоянието на двигателя


Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #2 -: октомври 19, 2011, 11:08:12 pm »
Или просто подменяте , мембрана при вакумен карб , игла  и игла на поплавък  + въздушен жигльор  , понеже друго няма какво да се износи  .

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #3 -: октомври 20, 2011, 07:58:48 am »
 - Имено заради това 99% от Мотористите имат проблем с карбураторите  ;)
 Всички бъркат синхрона на карбураторите с други дейности  :hello: има хора които вече са разбрали Как и защо става без мотора ;) и май са много повече от доволни
 Това каква компресия има мотора няма НИКАКВА връзка със синхрона на карбураторите един към друг и към двигателя , именно защото е много по лесно да боднеш само 4-те часовника и да врътнеш тук там и да вземеш 50-100лв(в зависимост от района/града)  вместо да свалиш , разглобиш , пренаредиш , настроиш и СИНХРОНИЗИРАШ 4-те карбуратора  ;)
 и преди да си ми задал следващият въпрос си отговори на въпроса как се синхронизира ИНЖЕКЦИОНО-то ТЯЛО  :cheers:
« Последна редакция: май 10, 2018, 04:17:10 pm от kokoVmaxa »
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #4 -: октомври 20, 2011, 07:45:19 pm »
 нямам повече въпроси  , успех в начинанието  :cheers:

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #5 -: октомври 20, 2011, 10:33:14 pm »
Относно износването........... нямаш и на идея кое се износва най много особено при някой модели на МИКУНИ - Шибъра , това дето се движи от мембраната и неговият водач понякога са толкова зле и са толкова износени , че докато мотора работи се чува такъв шум все едно има счупени клапани и разбити разпределителни валове , в същото време иглите са направили отвора от Ф3 на елипса с дължина 5-6мм - много карбуратори на Микуни с плстмасовия водач проблема е почти 90% срещан , а при Ф36 на Микуни от края на 80-те и началото на 90-те е почти 99% голяма рядкост е да намерип такива карбове в добро състояние............... заради това - Флат Слайд Най доброто :bravisimost:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен consulted

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #6 -: октомври 28, 2011, 12:46:01 pm »
Здравейте.По повод карбовете - купих си Suzuki GSXR 1100W и както обикновено го закарах в сервиз да го погледнат.Направиха ми почистване и вакуум.Скоро мотора зе да враща бензин в въздушния филтър и ниакаде под карбураторите течеше бензин.
След което логичното  е че местните майстори или по точно този при който отидох не сварши нищо,триабваше да потарся алтернатива.Разбрах за КОКО от този форум.Обадих му се и човека се съгласи да му прата карбовете за ремонт.
След като ги получих обратно (доста бързо - няколко дни) мотора сякаш беше друг - работи равномерно ,не тече бензин отникаде ,звук вървене ,всичко стана различно.
БЛАГОДАРЯ ЗА ОТЗИВЧИВОСТА И ДОБРЕ СВЪРШЕНАТА РАБОТА.
ДОБРЕ Е КОГАТО ИМА МАЙСТОР КОЙТО НАИСТИНА ДА СЕ ИНТЕРЕСУВА ДА ВИ СВЪРШИ РАБОТАТА А НЕ САМО ДА ПРИБЕРЕ СУХОТО И ПОСЛЕ ПАК ЧУДЕНКИ.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #7 -: октомври 28, 2011, 12:59:40 pm »
  :cheers: Радвам се за което  :cheers:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15


Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #8 -: октомври 28, 2011, 01:06:14 pm »

коко, кви са тия ботове дето си напускал
 ^-^




бъзикам се...важното е да са доволни хората
 :cheers:
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен award

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 608
  • Кара: CBR 1000 RR
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #9 -: октомври 28, 2011, 02:32:12 pm »
Аз да попитам, трябва ли да чакам да излязат проблеми или това с карбураторите се прави профилактично ?

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #10 -: октомври 28, 2011, 02:53:15 pm »
Аз да попитам, трябва ли да чакам да излязат проблеми или това с карбураторите се прави профилактично ?
e па то.....както с всичко, винаги е по-добре профилактика преди да дойдат проблемите
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #11 -: октомври 31, 2011, 07:43:01 pm »
.......... ето какво и как излезе тея дни.........
 Крабуратори изпратени по ЕКОНТ , след като са Почистени...............  :notworthy: :notworthy: :notworthy:

 - Добре са почистени както се вижда(дали изобщо "майстора е знаел за съществуването .................
после преминаваме по на там...............



............... понякога се стига и до тук.
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен videnov2000

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #12 -: ноември 05, 2011, 12:29:51 am »
Здравейте, новобранец съм с моторите, та да попитам. Купих Honda Varadero, карал съм го около 1000км. мотора е 2000г. Нямам особенна представа от състоянието на карбораторите, но работи малко неравномерно. Та да изпращам направо карбовете, или първо да ида в сервиз?

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #13 -: ноември 05, 2011, 08:33:42 am »
пращай няма какво да му мислиш!

Неактивен sllayt

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 147
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #14 -: ноември 05, 2011, 09:36:21 am »
Не сте посочили номер за връзка.. ;) :cheers:

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #15 -: ноември 05, 2011, 09:49:30 am »
0889 895 055 Никола

Неактивен nik1234

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 97
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #16 -: ноември 05, 2011, 09:52:55 am »
Първо се убеди , че неравномерната работа на двигателя се дължи на карбураторите!

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #17 -: ноември 21, 2011, 09:56:50 pm »
GPZ550.......oще един комплект върнат към живот!



 :cheers:

 П.П. Чакам отзиви от Колегата със 600 Катаната  :-\
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен evelin d

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 119
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #18 -: ноември 22, 2011, 06:16:27 pm »
Страхотно за темата,ще я имам в предвид ако ми се наложи да ползвам услугата или да го препоръчам за помощ на приятел който има нередност в карбуратора.

Неактивен ymaha fz 750

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 51
Re: Решение на постоянния проблем с карбураторите!
« Отговор #19 -: декември 01, 2011, 06:46:28 pm »
колега коковмакс на моят проблема му е че селед регулиране загуби студен обороти и като загрее ги задаржа в 2 хиляди сигорно е  от карбовете.обесни моляте как ги синхронизираш ........без вакуум