Автор Тема: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ или ИНЖЕКЦИОНА!  (Прочетена 120387 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Доста далеч от Хасково съм за съжаление.Карбураторите ми са за синхрон и без това но първо ще реша този проблем с изгасването.Кажи ми някаква ориентировъчна цена (може и на лични) за услугата.
Изгасването ще ти се реши лесно стига да има някой който поне малко да е в час с нещата ;)
 Цената и всичко са описани на първата страница но явно ще трябва да ги изкопираме тук отново........
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
ПРАВИМ КАРБУРАТОРИ които са изпратени по ЕКОНТ! - във какво се състои всичко:
1. Сваляте си карбураторите и ги изпращате по ЕКОНТ,ЕВРОПЪТ или друг куриер по ваш избор за ваша сметка
2. Получавам ги(ако има да се плаща за доставката - просто не ги получавам  ;) ) отварям карбураторите и ви уведомявам на момента точно какво как и защо е положението със вашите карбуратори , изказвам моето виждане какво би трябвало да се подменни , кое е необходимо да се подмени(ако има такива във вашият случай) - обсъждаме кое как и защо да се направи с цел добра работа и спестяване на ненужни разходи за подмяна на части
3. Изпълнявам всичко което и както трябва да бъде направено съгласно договорките за подмяна и ремонт ако има части нуждаещи се от това!
  - 3.А - Подменям всички болтове по карбураторите с чисто нови неръждаеми , с цел гарантиране качеството на крайният продукт!(цената на неръждаемите крепежи не влиза в цената на трудът и се начислява допълнително , за което получавате касов бон от склада за стойноста им)
4. Изпращам карбураторите по ЕКОНТ за ваша сметка с наложен платеж!
5. Получавате карбураторите си във състояние близко до заводското (до колкото позволява хардуера и частите които са подменени)


 П.П. Стойност на услугата е:
 50лв Разглобяване,почистване и синхрон на 2 карбуратора
 60лв Разглобяване,почистване и синхрон на 3 и 4 карбуратора
 20% отстъпка за Регистрирани потребители на МОТОФОРУМ (с повече от 1 месец от дата на регистрация)!!(за да получите тази цена моля да ме уведомявате на Л.С. във форума преди да изпратите Карбураторите си)

 - за едни много за други малко , който я е платил е останал доволен  ;) смятам , че на който са правени карбовете и чете този форум може да сподели

 088 9902345
 089 8444588

 . - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОСТАВЯТЕ МНЕНИЕ От полученият Продукт/Услуга - ТУК!(тия 20% трябва да се избиват  ;D  :cheers: :cheers: ........)
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен hunter86_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 210
  • Кара: Yamaha YZF600RS "Thundercat" 02.2004г
Да попитам и аз ,че  проблема си го има ... Паля /със смукач/ бръмчи , що бръмчи , стопля - спирам смукача и след 2-3 мин оборотите падат под 1000ка и след това почти пред изгасване. Дърпам газта и гасне - бавно, бързо няма значение - гасне. Паля пак - и тъй ... ако му дам обороти със смукача, и после дам газ - нп. Преди решавах проблема и дигах оборотите - ама после като спра на светофар и седи на 3000 / много дразни/...

Предполагах ,че нещо от филтъра - ама вчера го тествах без филтър и с отворена кутия - по-малко падат оборотите ама пак гасне при подаване на газ, в движение ли съм избягвам да влизам под 3000 оборота ,че направо голям резил.

Та извинявам се за малко объркания пост ,ама съм малко ядосан и нз какво да правя - мислех си ,че е от бензина ама уж смених бензина , но резултат няма ...

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
 Оправете карбураторите :)
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Повечко бензинец треа да им се отпусне, ама дай някой да ти ги настрои и синхронизира ;)

Неактивен hunter86_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 210
  • Кара: Yamaha YZF600RS "Thundercat" 02.2004г
дали е възможно да е от горивния филтър ,че го смених на скоро ?

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #46 -: септември 14, 2012, 02:03:11 pm »
 НОВА УСЛУГА - УЛТРАЗВУК!
 Добавяме - ПОЧИСТВАНЕ НА УЛТРЗВУК НА КАРБУРАТОРИ!!
 От около 3 месеца вече сме оборудвани и със ултразвукова вана с размери - 600мм/600мм която е дълбока 400мм
 Цялата услуга заедно с разглобяването , цялостно почистването на ултразвук и синхрон - 110лв !
 Само синхрон и ръчно почистване 60лв !
 Ако си ги разглобиш опразниш и изпратиш телата - Ултразвук 50лв - Цената на почистването в ултразвуковата вана не подлежи на отстъпка поради и без това прекалено скъпите препарати!
 
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Ivan__ov

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 606
  • Кара: СмРАД 750 инджекшън
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #47 -: октомври 22, 2012, 07:10:24 pm »
Моите карбуратори също минаха през Коко и съм много доволен от резултата  :notworthy:
Надявам се и за в бъдеще да влага същото старание в работата си, а не да занемарява и претупва нещата като някои други "майстори"!

Неактивен gelen4o

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 262
  • Кара: Honda CBR600 '99
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #48 -: ноември 11, 2012, 11:44:23 am »
Аз също обслужих карбораторите си при Коко и макар още да не съм карал машината (поради студеното време) впечатленията ми са, че моторът работи по-равномерно и студеният старт е по-лесен. Цялата работа отне не по-повече от 2 дни. Благодаря на Коко ! :)

Неактивен ivanstz

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Cbr 900
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #49 -: ноември 16, 2012, 09:51:41 am »
Мотора го имам от 2004, но последните няколко години си стои в мазето. Миналата година го препалвах, тази година не успя да запали. В момента паленето не му е най-големия проблем, защото все още няма да го карам, докато не му накача всички спойлери и тн. Та вероятно след месец  ;) месец и нещо ще ти се обадя за да ползвам отстъпката.
Прочетох цялата тема, но никъде не видях адреса, освен едно изказване за Хасково.

Упс  :) сега видях и адреса ви.
« Последна редакция: ноември 16, 2012, 09:55:03 am от ivanstz »

Неактивен ivanstz

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Cbr 900
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #50 -: ноември 30, 2012, 08:10:51 am »
 Ползвах услугите на Коко за карбураторите на мотора ми, който преди две-три години за последно успях да запаля. Общия му престой в мазето го броя от 2007г. Вътре в тях всичко беше залепнало и не се движеше. Направо залепено.
 Също така от два комплекта свещи ми поправи и събра четири свещи.
 Мотора запали от първото завъртане, въпреки че не бях свързал правилно вакумите към кранчето ;D и постъпваше съвсем малко бензин. След като ги свързах- просто излиташе, работата на двигателя - равномерна.
 Много съм доволен от работата му и от цените. Препоръчвам го на всеки.

Неактивен Kratuncho

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 83
  • Кара: Honda CBR f3
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #51 -: януари 20, 2013, 01:52:33 pm »
Мотора ми не искаше да пали , гърмеше зверски през аспуха , сасипваше свещите ... реших да пратя карбураторите на Коко , след като ми ги върна ги монтирах на мотора и останах очарован.Сега мотора пали със докачането , няма значение студен или топъл  :notworthy: Много съм доволен от работата , препоръчвам го , работи бързо , качествено и евтино!Даже на всичкото отгоре и свещите ми поправи че бяха изгърмяли , та ми спести допълнително пари.Колегата е точен и сигурен , не се колебайте да ползвате услугите му , разбира си напълно от работата  :cheers:

Неактивен Petar Stanev

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
  • Кара: YAMAHA YZF 750R
Здравейте, колеги.Чисто нов съм във форума, а едно приятелче ми показа тази тема и много се заинтересувах.Прочетох какво се извършва, за колко време и т.н. Моите симптоми са стандартни за отдавна разсинхронизирани карбове.Като е студен не държи обороти на празен ход, при по-висока температура пак се чуди.Но има и още нещо, за което искам да разбера дали може да се направи покрай карбураторите.А именно, че смукачът ми прави проблеми от време на време.Проблемът се състои в това, че при палене на смукач, двигателя заковава на едни обороти и стои като запушен.Навивам газта, но нищо не се променя, държи така няколко минутки и се отпушва, и вдига обороти.То е ясно, че от няколко реда във форума няма да се разбере напълно и да се даде диагноза.Но сега нямам възможност да изпратя карбовете, предстоят ми едни други разходи.Искам да попитам какво може да се свърши долу-горе и да кажа, че искам да се възползвам от услугата, която предлага колегата Коко V-Max.Машинката е YAMAHA YZF 750R, 1995 година, карбовете са MIKUNI BDST 38.Благодаря за темата и информацията дадена по-горе ;))

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #53 -: февруари 24, 2014, 09:16:14 am »
ПОЯСНЕНИЯ И УТОЧНЕНИЯ ПОРАДИ ВИСОК ИНТЕРЕС И ПРЕТОВАРЕНОСТ НА СЕРВИЗА 01.01.2014

 
ВРЕМЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИНЕ НА ОПЕРАЦИЯТА - СРОК НЕ ПО-МАЛЪК ОТ 5 РАБОТНИ ДНИ - понякога се справяме и за по къс срок но това е ако сервизът не е претрупан от работа и за да няма сърдити обявяваме 5 работни дни от дата на получаване в Централен Офис на Еконт ХАСКОВО
Ремонт , Настройка и Синхрон КАРБУРАТОРИ изпратени по ЕКОНТ! - във какво се състои всичко:
1. Сваляте си карбураторите и ги изпращате по ЕКОНТ,ЕВРОПЪТ или друг куриер по ваш избор за ваша сметка
  ""КАРБУРАТОРИТЕ Винаги трябва да са окомплектовани със винта/жилото за Тихи обороти!!!!
  *** Във КОЛЕТА Задължително трябва да има Бележка на която да е Написан Точната МАРКА И МОДЕЛ на Мотоциклета + Лице и Телефон за Контакт !!!
2. Получаваме ги(ако има да се плаща - просто не ги получаваме)
 - Когато дойде редът им в сервизния график - отваряме карбураторите и ви уведомявам ЛИЧНО точно какво как и защо е положението с вашите карбуратори , изказвам моето виждане какво би трябвало да се подменни , кое е необходимо да се подмени(ако има такива случай) - обсъждаме кое как и защо да се направи с цел добра работа и спестяване на ненужни разходи за подмяна на части
3. Изпълнявам всичко което и както трябва да бъде направено съгласно договорките за подмяна и ремонт ако има части нуждаещи се от това!
  - 3.А - Подменям всички болтове по карбураторите с чисто нови неръждаеми , с цел гарантиране качеството на крайният продукт!(цената на неръждаемите крепежи не влиза в цената на трудът и се начислява допълнително , за което получавате касов бон от склада за стойноста им)
4. Изпращам карбураторите по ЕКОНТ за ваша сметка с наложен платеж!
5. Получавате карбураторите си във състояние близко до заводското (до колкото позволява хардуера и частите които са подменени)

 П.П. Стойност на услугата е:
 50лв Разглобяване,почистване и синхрон на 2 карбуратора
 60лв Разглобяване,почистване и синхрон на 3 и 4 карбуратора
 20% отстъпка за Регистрирани потребители на МОТОФОРУМ (с повече от 1 месец от дата на регистрация)!!(за да получите тази цена моля да ме уведомявате на Л.С. във форума преди да изпратите Карбураторите си)

 УЛТРАЗВУК!
 ПОЧИСТВАНЕ НА УЛТРЗВУК НА КАРБУРАТОРИ!!
 От 12.01.2014 вече сервизът е оборудван със две ултразвукови вани със размери - 600мм/600мм която е дълбока 400мм
 Цялата услуга заедно с разглобяването , цялостно почистването на ултразвук и синхрон за Потребители на Мотофорум след отстъпките е - 110лв !
 Само синхрон и ръчно почистване за Потребители на Мотофорум след отстъпките е 60лв !
 Ако си ги разглобиш опразниш и изпратиш телата - Ултразвук 50лв - Цената на почистването в ултразвуковата вана не подлежи на отстъпка поради и без това прекалено скъпите препарати!

 Телефони за контакти и безплатни съвети:
 088 9902345
 089 8444588

АДРЕС НА СЕРВИЗА

гр.Хасково / ул. Георги Кирков 86 / офис Еконт Централен Хасково / тел. 089 84 44588 / РЕЙСБАЙКТУНИНГ

******* Оставянето на мнение е задължително без значение - положително или негативно ! Всеки възползвал се от услугите с отстъпки и не е оставил отзив от услугите - губи автоматично отстъпките за Форумни юзъри !
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен melqka

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
колегата е много коректен имах проблем с ниските обороти на р6-та.Изпратих му карбораторите,тои ми се обади,обясни ми как стоят нещата и след седмица ми ги върна почти като нови.Само ги качих регулирах си ниските обороти и мотора пее.след изфорсиране в изкючвател и рязко връщане на газта оборотомера се заковава там кадето е бил без никакво колебание.  :notworthy:  :cheers:
« Последна редакция: март 12, 2014, 10:05:19 pm от melqka »

Неактивен Dobermann

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 16
  • Кара: Няма значение...
Много съм доволен от Коко. Комуникацията беше на ниво, услугата също, а така също и отстъпката! Дори болтчетата са подменени с неръждавейки. Това са почти 40-годишни карбуратори, ето как изглеждат сега:


« Последна редакция: март 16, 2014, 02:46:37 pm от Dobermann »
Café Racer

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
 - Aз пък искам да кажа:
 Уникален кеф е да направиш карбове като твойте - пълни комплекти за подмяна на всичко , всеки о-ринг , всяка гарнитура - всичко е супер -> обожавам да имам всичко качествено и необходимите нови части за подмяна  :cheers:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Ivan Tod

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: SUZUKI GSF 600 BANDIT
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #57 -: април 08, 2014, 08:31:42 pm »
Аз също изпратих моите карбуратори на Никола, но при мен до настройката и синхрон не се стигна поради липса на части. Но иначе човека е коректен, обясни ми точно за какво става въпрос, след почистване и 3 дни търсене на части се разбрахме да ми ги върне в това състояние докато намеря части. Карбураторите ми са Микуни 36 мм за Сузуки GSF 600 S Бандит 1996г. Търся части за тизи карбуратори. Трябват ми слайдове, шибъри и игли. Или ако някой знае с какви други могат да се заменят да каже.

Неактивен Ivan Tod

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: SUZUKI GSF 600 BANDIT
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #58 -: април 10, 2014, 05:09:30 pm »
Ето и малко снимки на търсените карбуратори и части

Неактивен Ivan Tod

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: SUZUKI GSF 600 BANDIT
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #59 -: април 10, 2014, 05:13:54 pm »
Ето още снимки