Автор Тема: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!  (Прочетена 58997 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен toshe

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: TDM850
Хора как ги центровате тези карбуратори ?
Как се прави сместа на празен ход ?
Къде се слага зегерката на иглата а главния жигльор ?
Дайте някакви данни за това какво излиза от ауспуха.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
След дълго чакане успях да ги взема. Резултата е на лице. :bravisimost:
Съжалявам за забавянето , но мисля че успях да ти обесня защо се получи така .......... не винаги можем да изберем какво да ни се случва  :friends:
 
 
Хора как ги центровате тези карбуратори ?
Как се прави сместа на празен ход ?
Къде се слага зегерката на иглата а главния жигльор ?
Дайте някакви данни за това какво излиза от ауспуха.

 - дай отново ама малко по систематизирано какво те интересува за да видим какво и как можем да направим от разстояние  ;)
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15


Неактивен toshe

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: TDM850
Обяснявам по от далече.
Над 10 години съм се занимавал с автомобили (сервиз) най-вече с диагностика.За да се разбере дали един карбуратор дали работи добре е нужно да се измерят газовете от ауспуха с газ анализатор (поне 4 компонентен). По този начин се центрова сместа на празен ход и се разбира дали жиглъорите и нивото на карбуратора е точно.Ако не са в нормите за дадения двигател параметрите се сменят жиглъори, корегира се ниво (при мото карбураторите предполагам се променя мястото на зегерката) или се търси механичен проблем в карбуратора (изкривен корпус,проблем със смукача и т.н.).Имахме две книги мисля че бяха немски и там пишеше данни за дадения автомобил и двигател. Нещо такова:

Vacuum starts mbar:70
Vacuum ends mbar:266
idle speed rpm:800-900
Oil temperature for CO test *C:60
CO level at idle speed-tailpipe Vol.% CO:1.0+-0.5
HC level at idle speed ppm:300
CO2 level at idle speed Vol% CO2:13-16
O2 level at idle speed Vol % O2:0.5-2.0

Та питането е какво трябва да излиза от ауспуха на моята машина
на празен ход и на някакви обороти ( 3000 4000 ???)
Мотоциклета е Yamaha TDM 850  с два Mikuni  BDST38

Според мен (ако беше автомобилен двигател) работи на по богата смес от нормалното защото на празен ход CO Vol% :3 на 3000 об. CO Vol% : 5 на 4000 об.  CO Vol% : 8 Но може и да е нормално защото при автомобилите се гони икономия, докато при мотоциклетите предполагам се гони максимална мощност
« Последна редакция: юли 18, 2015, 08:19:11 am от toshe »

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
 :SOS: :SOS: :SOS: :SOS: :SOS: :SOS:
 - като за начало , да си отговориш на въпроса какво общо има Автомобилният карбуратор с вакумният на мотоциклета и принципите на работа и настройки ?

 ** ТДМ-а си има болка с карбовете като за начало инспектирай хардуера за прекомерни износвания
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен toshe

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: TDM850
Въпроса беше относно центровките като цяло
 
""като за начало , да си отговориш на въпроса какво общо има Автомобилният карбуратор с вакумният на мотоциклета и принципите на работа и настройки ?"""

На някои автомобили се монтират точно такива карбуратори например на Мерцедес - Стромберг :) :) :)

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #85 -: януари 18, 2016, 10:17:50 am »
 - Поради постоянният въпрос:
РАБОТИТЕ ЛИ ? Защото в темата в която четох не е писано отдавна ...............
 

 - Да , работим :) но както не веднъж сме коментирали , когато някой си е получил карбураторите и е доволен - тоест няма проблем , не оставя мнение и в темата не се пише , ако някой има проблем , то тогава има какво да се пише.............. старо правило :-\
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен dess0

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Suzuki GS 500
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #86 -: януари 24, 2016, 05:36:49 pm »
Здравейте,
искам да пратя карбураторите на моето Сузуки GS500 при вас, за профилактика (почистване, подмяна на части, ако е нужно и синхрон). Питането ми е: трудно ли е да сваля карбовете от мотора, без да направя някоя поразия, като се има предвид, че не съм го правил досега?

Неактивен soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1219
    • Ъ?
  • Кара: F шестнай... две :D
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #87 -: януари 24, 2016, 06:10:50 pm »
Здравейте,
искам да пратя карбураторите на моето Сузуки GS500 при вас, за профилактика (почистване, подмяна на части, ако е нужно и синхрон). Питането ми е: трудно ли е да сваля карбовете от мотора, без да направя някоя поразия, като се има предвид, че не съм го правил досега?

Ако не са ти заврени ръцете в г**а не е трудно :)
Сваляш резервоара, кутията на въздушния филтър, разкачаш дето що има маркучи, откачаш жилото на газта и смукача, накрая разхлабваш болтовете на "маншоните", които държат карбовете и изваждаш цялото тяло. С дърпане по-вероятно няма да стане. Ползваш голяма отвертка за лост, като внимателно си избираш опорната точка да не се прецака нещо.
Снимаш всяка стъпка преди да демонтираш елемент, да не се чудиш после как да го сглобиш по обратния ред. Потърси в тубата има ли видео туториали. Ако си близо до Коко, по-добре отиди с мотора направо.

П.П. И аз я правих за първи път тая процедура (изобщо някога), но първото нещо което направих като взех мотора е да се сдобия с Haynes Manual за модела, та сверявах, оглеждах, сверявах, оглеждах и те така  :-\




Неактивен dess0

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Suzuki GS 500
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #88 -: януари 24, 2016, 06:25:21 pm »
Благодаря за разяснението!

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #89 -: февруари 01, 2016, 10:09:04 am »
ПОЯСНЕНИЯ И УТОЧНЕНИЯ ПОРАДИ ВИСОК ИНТЕРЕС И ПРЕТОВАРЕНОСТ НА СЕРВИЗА 01.01.2014

 
ВРЕМЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИНЕ НА ОПЕРАЦИЯТА - СРОК НЕ ПО-МАЛЪК ОТ 5 РАБОТНИ ДНИ - понякога се справяме и за по къс срок но това е ако сервизът не е претрупан от работа и за да няма сърдити обявяваме 5 работни дни от дата на получаване в Централен Офис на Еконт ХАСКОВО
Ремонт , Настройка и Синхрон КАРБУРАТОРИ изпратени по ЕКОНТ! - във какво се състои всичко:
1. Сваляте си карбураторите и ги изпращате по ЕКОНТ,ЕВРОПЪТ или друг куриер по ваш избор за ваша сметка
  ""КАРБУРАТОРИТЕ Винаги трябва да са окомплектовани със винта/жилото за Тихи обороти!!!!
  *** Във КОЛЕТА Задължително трябва да има Бележка на която да е Написан Точната МАРКА И МОДЕЛ на Мотоциклета + Лице и Телефон за Контакт !!!
2. Получаваме ги(ако има да се плаща - просто не ги получаваме)
 - Когато дойде редът им в сервизния график - отваряме карбураторите и ви уведомявам ЛИЧНО точно какво как и защо е положението с вашите карбуратори , изказвам моето виждане какво би трябвало да се подменни , кое е необходимо да се подмени(ако има такива случай) - обсъждаме кое как и защо да се направи с цел добра работа и спестяване на ненужни разходи за подмяна на части
3. Изпълнявам всичко което и както трябва да бъде направено съгласно договорките за подмяна и ремонт ако има части нуждаещи се от това!
  - 3.А - Подменям всички болтове по карбураторите с чисто нови неръждаеми , с цел гарантиране качеството на крайният продукт!(цената на неръждаемите крепежи не влиза в цената на трудът и се начислява допълнително , за което получавате касов бон от склада за стойноста им)
4. Изпращам карбураторите по ЕКОНТ за ваша сметка с наложен платеж!
5. Получавате карбураторите си във състояние близко до заводското (до колкото позволява хардуера и частите които са подменени)

 П.П. Стойност на услугата е:
 50лв Разглобяване,почистване и синхрон на 2 карбуратора
 60лв Разглобяване,почистване и синхрон на 3 и 4 карбуратора
 Oтстъпка за Регистрирани потребители на МОТОФОРУМ (с повече от 1 месец от дата на регистрация)!!(за да получите тази цена моля да ме уведомявате на Л.С. във форума преди да изпратите Карбураторите си)

 УЛТРАЗВУК!
 ПОЧИСТВАНЕ НА УЛТРЗВУК НА КАРБУРАТОРИ!!
 От 12.01.2014 вече сервизът е оборудван със две ултразвукови вани със размери - 600мм/600мм която е дълбока 400мм
 Цялата услуга заедно с разглобяването , цялостно почистването на ултразвук и синхрон за Потребители на Мотофорум след отстъпките е - 110лв !
 Само синхрон и ръчно почистване за Потребители на Мотофорум след отстъпките е 50лв !
 Ако си ги разглобиш опразниш и изпратиш телата - Ултразвук 50лв - Цената на почистването в ултразвуковата вана не подлежи на отстъпка поради и без това прекалено скъпите препарати!

 Телефони за контакти и безплатни съвети:
 088 9902345
 089 8444588

АДРЕС НА СЕРВИЗА

гр.Хасково / ул. Георги Кирков 86 / офис Еконт Централен Хасково / тел. 089 84 44588 / РЕЙСБАЙКТУНИНГ

******* Оставянето на мнение е задължително без значение - положително или негативно ! Всеки възползвал се от услугите с отстъпки и не е оставил отзив от услугите - губи автоматично отстъпките за Форумни юзъри !
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен dess0

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Suzuki GS 500
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #90 -: февруари 25, 2016, 11:15:22 pm »
Малко късно пиша, но чак сега сколасах да сглобя мотора, и мога да кажа, че има подобрение в работата на двигателя - държи стабилни обороти на празен ход и работи "по-гладко" от преди. Като цяло не съм имал драми с работата на карбураторите, но все пак реших да ги пратя за профилактика и съм доволен. Поздрав!

Неактивен YZF

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: YAMAHA YZF R6 , MZ ETZ 150
Началник занимавате ли се още с тоя синхрон ? При мен има съмнение за износени игли на поплавъците, някой път не работи добре и прави гърмежи в ауспуха, друг път изобщо не пали.. YAMAHA YZF R6 модел 2000г. та ако още се занимавате да пращам ?

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #92 -: април 08, 2016, 02:19:29 pm »
 Не сме спрели и за минута дори ( отпуск не се знае за кога :) )

 Сервизът работи на пълни обороти и със всички налични сили  :bravisimost:
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
 .............. толкова много работа а нито един коментар - дори и лош ? то за другото е ясно , щом е ок няма нужда да се занимаваме повече , доста сериозна част от клиентелата , се възползва от Форумната отстъпка , но никой не остави никакво мнение.......  :bravisimost: :bravisimost: :bravisimost:
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен hunter86_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 210
  • Кара: Yamaha YZF600RS "Thundercat" 02.2004г
Време е и аз да се похваля.
Коко почисти и синхронизира карбовете и сега звучи в пъти по-добре в ниските. Единственото ,което ми направи впечатление е че вече не се налага да ползвам смукача в топлото време.

Едни добре похарчени пари.

Неактивен Чичо

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
  • Кара: yamaha fz 750
Поздрави от Перник!  И моите карбуратори минаха през Коко, дори два пъти... Мотора звучеше прекрасно, но  протекоха  гарнитурите. Звъннах на на Вимакса и айде обратно към Хасково / по изричното му желание и за негова сметка/. Тоя мъж си разбира от работата, комуникативен е, точен и коректен, нещо рядко по нашите ширини... Мерси Майсторе!...  И извинявай за късния пост!

Неактивен rentalio

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: drz
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #96 -: август 29, 2016, 03:27:22 pm »
Не съм доволен,карбуратора текна и така го настроиха ,че гасне.

Неактивен powercepyman

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 347
  • Кара: Suzuki Bandit 600s
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #97 -: август 29, 2016, 03:45:04 pm »
Не съм доволен,карбуратора текна и така го настроиха ,че гасне.

Кога успя да се регистрираш, да комуникираш с Коко, да му изпратиш карба, той да го обработи, да ти го върне, ти да го монтираш и да текне? Ей туй не ми е ясно ...?!?

Неактивен rentalio

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: drz
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #98 -: август 30, 2016, 02:29:19 pm »
Регистрирах се за да изкажа мнение.Нито болтчетата бяха сменени нито почистен.Ама за 30лв толкова.Успех.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3570
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: СЕРВИЗНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ С КАРБУРАТОРИТЕ!
« Отговор #99 -: септември 21, 2016, 08:09:19 am »
 - Болчета не сменени , не е проблем , поради факта , че твоите най-вероятно са били Ок , а много хора изказват мнение - тия болчета да не да са златни , и това е рпието , че ако не се налага , не се сменят !
 - Относно проблема с карбуратора ................. ми става интересно , след като е имало проблем , защо не си ме информирал ?!!?
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15