Автор Тема: !!!ЕКСКЛУЗИВНО!!! НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ НОВОТО DUCATI 1199 PANIGALE  (Прочетена 3755 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен and17y1

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 22
!!!ЕКСКЛУЗИВНО!!! НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ НОВОТО DUCATI 1199 PANIGALE
Официален сайт http://www.1199panigale.ducati.com/en/
Рових се из интернет за повече техническа информация на Български но не намерих много затова ще преведа малко.
 
Трекшън контрол

1199 Panigale поставя най-екстремните бенчмаркове(тестове) и пристигането му представя един от най-историческите моменти в невероятната история на Дукати.

Нова Monocoque технология - Панигале се подлага на диета като сваля 10 кг. в сравнение с 1198sp като сухото му тегло е 164 кг.

Разпределение на теглото на самия мотор предница спрямо задница - 52%/48%. Когато водача се качи разпределението става 50/50 осигуряващи максимална подвижност и стабилност.

Панигале е оборудвано с Ducati Electronic Suspension (DES) система от Öhlins. И предните 43мм  Öhlins NIX30 вилки и задния Öhlins TTX36 заден участък могат да бъдат нагласени по критерии свиване и отскачане.

Ново поколение спирачки и ABS - Brembo’s Monobloc M50. С екстремно компактен дизайн новите спирачки осигуряват 0.5 кг. запазено тегло спрямо други модели където спирачната система е по-физически тежка.

Нов дизайн на колелата и гумите.

Нови LED стопове и TFT дисплей.

Ето малко техническа информация: (домързя ме да превеждам)

Chassis Frame Monocoque aluminum
Front suspension Öhlins NIX30 43mm with TiN, fully adjustable usd fork.

Electronic compression and rebound damping adjustment
Front wheel 3-spoke forged light alloy 3.50" x 17"

Rear suspension Fully adjustable Ohlins TTX36 unit.
Electronic compression and rebound damping adjustment.
Adjustable linkage: Progressive/flat.
Aluminum single-sided swingarm.

Rear wheel 3 spoke forged light alloy 6.00" x 17"
Front brake 2 x 330mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc
M50 4-piston callipers

Rear brake 245mm disc, 2-piston calliper

Fuel tank capacity 17l (4.5 gallon US)

Dry weight 166.5kg (367lb)

*Wet weight 190.5kg (420lb)

Engine Type Superquadro: L-twin cylinder, 4 valve per cylinder, Desmodromic,
liquid cooled
Bore x Stroke 112 x 60.8mm
Power 195hp (143kw) @ 10,750rpm
Torque 98.1lb-ft (132Nm) @ 9.000rpm
Exhaust
2-1-2 system with catalytic converter and 2 lambda probes. Twin
stainless steel mufflers with alumimum outer sleeves
Transmission
Clutch Slipper and self-servo wet multiplate clutch with hydraulic control



Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Поне на външен вид пръсва! :notworthy:


Неактивен and17y1

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 22
Съгласен съм, наистина е красавец. Тази липса на ауспух го прави различен и красив.
Чудя се защо други марки (като Yamaha) си губят времето да слагат ауспуси чак под 2рата седалка. От техническа гледна точка добавят излишни килограми. Ето това е пример за една спретната изпусквателна система.
Да се надяваме също и от техническа гледна точка от Дукати да са оправили проблема с недозавиването на байковете им, от което от Motogp си взеха поражения макар че техните байкове да са кажи речи Custom. Дано Доктора да излекува новото Панигале и да премаже Кейси Стоунър
« Последна редакция: ноември 10, 2011, 07:58:17 pm от and17y1 »

Неактивен cavalera8412

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1219
Поне на външен вид пръсва! :notworthy:
Съгласен...на първо четене СТАВА
Той ще бъде представен през ноември на мотоизложението EICMA в Милано, но компанията реши да обяви по-рано подробности за агрегата на новата си машина.
Инженерите на Ducati са увеличили мощността и въртящия момент, като са направили двигателят по-лесен за използване.  В това влизат намаленото тегло и увеличеният интервал на обслужване. Двуцилиндровият  иновативен двигател Superquadro е с мощност 195 к.с., а интервалът между две сервизни обслужвания е 24 000 км. От предишните агрегати на марката инженерите са запазили само конфигурацията L-Twin на Фабио Тальони и системата Desmodromic на клапаните. Всичко останало в агрегата е абсолютно ново. Архитектурата на двигателя напълно е изчислена така, за да се обезпечи най-добрата конструкция и разпределение на теглото. Диаметъра на цилиндъра е 112 мм, а ходът на буталото - 60,8 мм. Максималната мощност се достига при 10 750 об/мин. Заради тоталните промени на двигателя, общото тегло на мотоциклета е намалено с 3,3 кг.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 758
  • Кара: Majesty 400
 :-X :-X :-X поредният шедьовър, до който доста ще мечтая да се докосна  :notworthy:
Валентин Андреев

Неактивен cavalera8412

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1219
Аз предпочитам това...
Нивото на RSV4 е достатъчно високо все още, за да си позволят хората от Априлия да не се напъват толкова за обновяване на модела.

Въпреки това Aprilia трябваше да направят нещо за таз годишното издание на EICMA в Милано, затова актуализираха RSV4 Factory в нови цветови схеми и със съвсем нова електроника.
Управлението на двигателя сега е ревизирано и подобрено, с осемте режима за управление с на тракшън контрола, launch control (система за контролиран старт) wheelie control (система за контрол на предното колело, за принудително сцепление). С 65° V4 двигател все още генерира 180к.с., но с подобрено смазване, по-къси предавки /за по-добро ускорение/ и по - лека система за отработените газове.
С Öhlins вилка и кръстец и радиален моноблок Brembo с нова матрична система за самодиагностика, деликатно вместена на таблото.
Не сме сигурни колко бърза ще е новата версия, но сме сигурни, че Aprilia RSV4 Factory ще бъде в топ класацията по - време на сравнителните тестове през 2012г., както беше и преди.


Неактивен Eivann

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 57
Изглежда чудесен :)
Американски форум: питаш и ти отговарят. Руски форум: питаш и те питат.Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Неактивен niketo

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 76
  • Кара: VTR
Много ми харесва, ама няма кинти.....


Неактивен breakboy

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 35
Прави фаца... никак не е лош !  :bravisimost:

Неактивен unstopable

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 87
  • Кара: Suzuki gsxr 750 srad inj
Ненормален външед вид  :o

Неактивен vako844

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 67
ех мечтиииии
.....и така до 50-тия....

Неактивен tisho

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 495
Ненормален външед вид  :o
единственото DUCATI което ми харесва. :notworthy:

Неактивен welldone

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 65
  • Кара: 99 cbr F4
Брутално е!  :notworthy:

Неактивен tuningfena

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 306
  • луд на задна
як е   :Devil:

Неактивен Motopower

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 414
    • The power or motors
Няколко снимки които направих на живо на Panigale. Действително привлича погледите. Ама за всеки случай бяха сложили и манекенка, за да са 100% сигурни, че ще привлекат вниманието.
















Мисля, че това му беше двигателят - разцепен  ;)




Още много снимки от изложението в Милано можете да видите тук:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.279045822131985.59417.165137976856104&type=1

 :cheers:

« Последна редакция: ноември 30, 2011, 08:56:58 pm от kokoVmaxa »

sith_of_darkness

  • Гост
Тия рами.. Много добре изглеждат

Неактивен Motopower

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 414
    • The power or motors
И мотовилките също  ;)