Автор Тема: SUZUKI TL1000R - Подобрения и Развитие - историята на една любов(Преразказ)  (Прочетена 28059 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/6398-135-hp.html  - Ето тема за Това какво и как за ТЛ-Р
http://kbsportbike.net/10881140.html - това е когато се иска повече от 130 коня   :-\ :-\   само дето аз смятам да ги подмина и БЕЗ 2000$   :Devil: :friends:

Eто още една графика

......... и темата кьм нея   ;)
http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/86313-dyno-runs-cam-timing.html

 И моята Графика кьдето 4.0 е равно на 11500 оборота   ;)


       - Някой вижда ли вече какви са десете разлики...................
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
08.09.2008...........

 Ето равносметката - Подменяме главите от TL1000R/S '98 сьс глави от TL1000S '97 което ще ни даде малко повечко кг/м
                        - '97     
                        - '98-'03 
                        - ето разликата ;)    - 

    За сега толкова после пак



Коко, тука едно питане да не спи "говориш" сам.....

Твоя нали е R, нямат ли разлика в двигателите R и S версията? :-\

Между другото тая графика много ми допадна, особено линията на VTR-a :P
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
E време е да направим едно грубо обобщение по вьпросите за МОД-ването на
 SUZUKI TL1000R
До момента - закупено,направено,изпьлнено,изработено,поставено и т.н.
1.Full Race exhaust YOSHIMURA
2.Yshimura RS-3 Carbon slip-on end cans
3.Yoshimura Superstock Cam's stage 1
4.WISECO High compresion Pistons
5.Squish - 0.7mm
6.Compresion ratio - 12.8:1
7.Custom cam timing - Nikko
8.Ceramic wrap for exhaust system
9.280cc fuel injectors
10.Cylinder Heads TL-S '97
11.Power Comander - 2
12.Oil catch tank - "PIM"
13.OHLINS Forks
14.AP-Racing Wave front brake rotors
15.Hayabusa-Golden Brake Calipers
16.Nikko Air Box MOD
17.Nikko Airintake MOD
18.Nikko Switch TRE
19.Nikko - EMCU
20.Nikko Shift light
21.Custom Ignition angle modify unit - Nikko's hand&home made
22.Goodridge-Race Steel Brakeline
23.Steel Clutch line  - gloga
24.BREMBO Radial Brake Pump
25.BITUBO steering damper
26.SBS - Front Sintered Race brake pads
27.Chiarravali & VORTEX - Racing Sprocket Black Anodized:
        front - 15,16,17: rear - 38,39,40,41(SBK Race Full set)
28.RK-Racing GOLD Chain - RK520XWZ
29.Spark plugs DENSO - Iridium+Platinum
30.Adjustabe Fuel Pressure regulator Nikko
31.Polyurethane fuel line
32.J&R Race air filter - custom made Nikko
33.Throttle Insert 1/5 MOD Nikko
34.Charging MOD
35.Pair valve removed
36.EGR system removed
37.UP-rev limiter +500rpm
38.Carbon Front fender - Coerce Race - JAPAN
39.Bi-Xenon 4300+6000
40.GSX-R750K2 - REAR Set + Undertail
41.DB windscreen Zero Gravity
42.Engine&Frame Crash bobins
43.Forks crash Bobins
44.Rear Link-age crash bobins
45.EBC Sintered rear brake pads

46.Barnett Kevlar clutch Kit
47.Fuel Pump PIERBURG 6.bar

 Проекта за следващият месец или два...........

BARNET Kevlar  - Race Clutch Kit
Fuel pump 6-bar with big range

Rear Wave brake rotor - from HONG KONG
Fully Adjustable Race Rearsets - TechG
Ignition coil from GSX-R600 K4+ / CBR600RR '03 ->
NEW Rear shock - BUE време е да направим едно грубо обобщение по вьпросите за МОД-ването на
 SUZUKI TL1000R
До момента - закупено,направено,изпьлнено,изработено,поставено и т.н.
1.Full Race exhaust YOSHIMURA
2.Yshimura RS-3 Carbon slip-on end cans
3.Yoshimura Superstock Cam's stage 1
4.WISECO High compresion Pistons
5.Squish - 0.7mm
6.Compresion ratio - 12.8:1
7.Custom cam timing - Nikko
8.Ceramic wrap for exhaust system
9.280cc fuel injectors
10.Cylinder Heads TL-S '97
11.Power Comander - 2
12.Oil catch tank - "PIM"
13.OHLINS Forks
14.AP-Racing Wave front brake rotors
15.Hayabusa-Golden Brake Calipers
16.Nikko Air Box MOD
17.Nikko Airintake MOD
18.Nikko Switch TRE
19.Nikko - EMCU
20.Nikko Shift light
21.Custom Ignition angle modify unit - Nikko's hand&home made
22.Goodridge-Race Steel Brakeline
23.Steel Clutch line  - gloga
24.BREMBO Radial Brake Pump
25.BITUBO steering damper
26.SBS - Front Sintered Race brake pads
27.Chiarravali & VORTEX - Racing Sprocket Black Anodized:
        front - 15,16,17: rear - 38,39,40,41(SBK Race Full set)
28.RK-Racing GOLD Chain - RK520XWZ
29.Spark plugs DENSO - Iridium+Platinum
30.Adjustabe Fuel Pressure regulator Nikko
31.Polyurethane fuel line
32.J&R Race air filter - custom made Nikko
33.Throttle Insert 1/5 MOD Nikko
34.Charging MOD
35.Pair valve removed
36.EGR system removed
37.UP-rev limiter +500rpm
38.Carbon Front fender - Coerce Race - JAPAN
39.Bi-Xenon 4300+6000
40.GSX-R750K2 - REAR Set + Undertail
41.DB windscreen Zero Gravity
42.Engine&Frame Crash bobins
43.Forks crash Bobins
44.Rear Link-age crash bobins
45.EBC Sintered rear brake pads

46.Barnett Kevlar clutch Kit
47.Fuel Pump PIERBURG 6.bar

 Проекта за следващият месец или два...........

BARNET Kevlar  - Race Clutch Kit
Fuel pump 6-bar with big range

Rear Wave brake rotor - from HONG KONG
Fully Adjustable Race Rearsets - TechG
Ignition coil from GSX-R1000 K5+
NEW Rear shock - BITUBO/WP/OHLINS
Quick shifter
FORKS Adjusters
Race fuel cap


 - На пьрво време съединителят е от решаваща важност - Нов-новиничък,оригинален съединител издьржа по малко от 2000км и НИТО ЕДИН Старт и се предаде като Немците край Сталин Град - сега сме малко като Скутерче   :pottytrain5: :pottytrain5:
 - Задният амортесьор.........  имам изгодна за момента оферта и може би ще го сдобием с БИТУБО(доста добра,скьпа и сьщо толкова екзотична Италианска марка)заден Амортесьор,Стъпенките съм ги платил и трябва да пристигнат до 10 дни,Новата горивна помпа е поръчана и скоро и тя ще си отиде на местото ама....................... няма край проекта само глупости в Главата ми че има и един Бодлив gloga дет и той само в разни проекти ма вкарва абе луда му работа лятото се изтьрколи аз нямам 5000км още
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
08.09.2008...........
 Ето равносметката - Подменяме главите от TL1000R/S '98 сьс глави от TL1000S '97 което ще ни даде малко повечко кг/м
                        - '97     
                        - '98-'03 
                        - ето разликата ;)    - 

Коко, тука едно питане да не спи "говориш" сам.....
Твоя нали е R, нямат ли разлика в двигателите R и S версията? :-\
Между другото тая графика много ми допадна, особено линията на VTR-a :P

 - Това е доста сложно за обяснение но ще опитам.............
 ТЛ-Р и ТЛ-С реално имат следните разлики:
1. Разпределителни валове
2. БУТАЛА - ТЛР заводски излиза с КОВАНИ Бутала
3. Инжекция
4. ЕКУ
5.Инсталация
6. Касета на съединителя и брой пружини 6 при Р и 5 при С
7. Предавателни числа на скоростна кутия
8. Изпускателна система
 - има и доста други разлики , но имам идеята да копна и преаразкажа всичко и после да го обсъждаме на дълго и широко да не се губи нижката на разговора.
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Te така - имаме вече Нов сьединител и Нова Бензинова Помпа!Степенките ги няма още ама ще дойдат скоро   :occasion18: :occasion1:
 Снимка на Калничето за което изсипах ненормални пари ама пуста и краста ко да правиш



 Ето новата електроничка на бати Коко
не е точно за моя мотор(тая е за един ТЛ1000С) ама приличат си,е тази е малко по "лека" с около 6-7 пина по-малко в куплонзите от колкото моята
Ето ги и новите попьлнения   :Devil:



Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
02,07,2009...............
Цитат на: gloga
И ся кво? ПАК ЩЕ ТЕ подМИНАВАМ!
  :downtown: :downtown: :hello:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
07,07,2009........
Aйде пак

Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
...... та така - Лула Бобина от GSX-R 1000 - НЕ става,Много е дьлга и опира!за Задният Цилиндьр Лулата опира в Резервоара а за Предният в Радиатора!................Обаче Тунинг Сервиз gloga - race bike support веднага изрови по малки......... CBR600RR който паснаха на косьм дори се наложи сьвсем лека доработка на стойките за радиатора които да не му позволят да мрьдне назад недай си боже по наще родни красиви пьтища за да не се удари в Бобината!
 Равносметка - Бобини от CBR600RR до 2007-ма от К4-К5 600 стават
 Пристигнаха и Степенките от TechG невероятна Изработка и Страхотно ниска цена!
Ето адрес на магазина - http://stores.shop.ebay.com/TechG-Racing
ето и степенките:




 Идват напьлно окомплектовани сьс ВСИЧКО в комплекта има стоп машинка на HEL-Racing която е супер компактна и замества оригиналната Стоп Машинка и Болта за спирачният Маркуч на задната спирачка!
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
05,08,2009..............
Фото сесия  8)








............ скоро започваме(продължаваме) добавянето на пресни снимки от направени модове по мотора които не съм качвал в други теми  ;D :cheers:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
 - Поради факта , че мотора го "довърших" почти , през тази есен , ще добавим малко ново инфо.........
 Вече имаме и:
 Нови Ti-Tax ръчки на съединителя и предната спирачка(от гъзария сложихме оригиналната спирачна помпа а БРЕМБО-то отива за 1000РР-а)
 Нова Push&Lock Капачка на Резервоара
 Чисто нов заден WP Suspension DNM-series амортесьор
 Oil Catch tank за маслото - инъче згъстените двигатели имат навика да качват масло в еърбокса
 Термоизолациика на еърбокса
 + мод на бубините за свещите
 ............. има и други нещица дето като качвам снимчици ще се сещаме и ще ги пишеме
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен baneto

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 78
Кокооо мислех че с ангел сме направили нещо като се позанимавахме с моя ама не бях виждал твоята тема, сега направо ще ме е срам да публикувам моята след като видях какво си направил ти...  :violent: :friends:  :bravisimost:

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
 Много бихме се радвали ако си пуснеш темичката какво и как си направил , какво имаш намерение да правиш и ............ все пак така ще мога да помагам и от разстояние ! Нали помниш казуса с Бубините................
- До колкото помня Аз ти казах кое е най-лесно:
 Доведи го и се приготви да платиш частите - и стой та гледай  :friends:

 П.П. Петък вечер ще има Полъх от ЮГ из Кючука обаждай се на тайфата  :cheers:
« Последна редакция: февруари 29, 2012, 09:31:24 pm от kokoVmaxa »
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Нали помниш казуса с Бубините................

като каза бубини
я дай малко инфо какво подобрява?
и на VTR-a го правят тоя мод и то точно с бубини от 600рр
 :-\
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
12-15000V -> 30-40000V това е разликата  ;)
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
бре, то двойно бе....дали ша върви и двойно повече :downtown:

значи вече в ибей се търсят и бубини  ;)
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен ChemPrince

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 141
  • Кара: Ducati 1098S, Triumph Thruxton A1 & Ducati Multistrada 1200S Touring
Хм... Не съм се интересувал за Дукати дали има подобен мод, но едва ли... Там с тоците нещата са.. "-Houston, we have a problem!".
Снощи попаднах на апетитен big bore kit, лошото е че пак ще трябва да го пращам в Англия, а топлото време не е далеч.

Неактивен baneto

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 78
Аз мода с бубините го направих на моя ТЛС стана и мотора ваърви  :headbang: но по голямата разлика ще я видим като се оправи времето :cheers:

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3605
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Аз мода с бубините го направих на моя ТЛС стана и мотора ваърви  :headbang: но по голямата разлика ще я видим като се оправи времето :cheers:
Така и не ни каза , каква е разликата , особенно след като опакова филтърната кутия и извърши още някой други промени..........
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен baneto

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 78
Мнооо Върви, разликата е осезаема, мерси за съветите и за помощта  :headbang: :cheers: