Продължавам с резервоара: Той е оборудван с бензинова помпа и датчик за нивото на горивото , тези неща при Супер Тенере ги няма , при него помпата е вакумна , и докато подкачи гориво , трябва доста въртене на стартер. Обаче проблема беше , че КТМ 690 е инжекцион , налягането на помпата е много голямо , освен това , от маркуча не течеше гориво без да работи помпата , а и нямаше маркуч за излишното гориво. Първият вариант който ми хрумна , беше да закарам горивото до карбураторите , там да монтирам едно разклонение така , че да падне налягането , и да върна излишното гориво в резервоара. Но понеже не ми се искаше да правя отвор в резервоара , свалих помпата и капака от който тръгва маркуча за горивото , за да търся друго решение.


Оказа се , че фЛанцузите са вкарали кашкавала в наденицата , веднага ми хрумна идеята да махна всичко , и да сложа вакум помпа , щеше да падне сухото тегло на мотора , и щях да увелича обема на резервоара. За целта трябваше да правя капаци на отворите , и да търся място на вакум помпата , но вече ми се караше , и затова потърсих по-бързо решение с тази помпа. Решението беше в капака от който тръгва маркуча за горивото , и ел. захранването на помпата. През капака минава един отвор , от външната страна е маркуча , а от вътрешната има един клапан , между клапана и маркуча има два малки отвора свързани с помпата чрез два тънки маркуча. Когато помпата се включи , налягането свива пружината на клапана , той се отваря и пропуска гориво към двигателя. Когато налягането се повиши много , пружината се свива още , клапана отваря втория отвор ,през който горивото се връща в помпата.
Решението беше да сменя пружината на клапана с по-мека , но много трудно щях да налучкам точната пружина , а и клапана беше капсулован. Затова взех най-простото решение , махнах клапана , и на негово място сложих една тапа , така и двата малки отвора бяха отворени , надявах се , че горивото ще стига до карбураторите , но няма да е с налягане , защото отвора за излишното е постоянно отворен.



Предимствата на това решение:
При работа помпата не се товари толкова много , с което се удължава живота и.
Ако помпата спре да работи , при повече гориво в резервоара , двигателя ще продължи да работи.
Има възможно да се източи гориво от резервоара.
Накрая купих точно определен акумулатор , кутия за него , жило за седалката , предпазител на амортисьора , стоика за стопа и номера , калник. Всички се монтират на резервоара.





Притесняваше ме буксата за ел.кабела на бензиновата помпа , оказа се , че в близкия магазин за газови уредби има точно това което ми трябва.

