.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......  (Прочетена 89434 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #20 -: юни 22, 2012, 09:57:50 am »

.............. това е много пръщо за MIGM и тем подобни  ;) заради това , както един френд каза - минах "тънко" с 40лв отгоре на Акумулатора който така или инъче се наложи да си купя............ а си мислех че спестявам 15лв  :pottytrain5:
 Я раздуй за тоя DIY шифтър дето мислиш  :-\
 Инъче ще ти дам малко идейки за контактора(ампулата) = може да използваш задна стоп машинка , не е най,красивото но върши работа  ;)
 
 на Ф2-ката беше така , нямаше кинти за истинска ампула..............
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #21 -: юни 22, 2012, 11:16:40 am »

за акумулатора - преди време даже си мислех да сложа UPS батерия, но разликата в цените е 15-20лв. и не искам да рискувам след 1 сезон пак да сменям, така че сигурно ще се слага нещо качествено(доколкото може де)

а за шифтъра - стоп машинката като тая на ф2-ката е единия вариант, макар че аз го мисля по друг начин, пак с прекъсвач наподобяващ стоп машинка ама предна  ;)


Със самия шифтър - за сега интервала за прекъсване горе долу го нагласих..от 0 до 1-2сек. някъде(не съм го мерил) съответно се регулира със тример. Но проблем ми е да е единичен сигнал, защото сега ако се задържи прекъсвача за повече от тези 1-2 секунди, релето си остава включено ама вече имам в главата варианти на репение.
Схеми не постнах за да не ти бъркам продажбите, не че тоя детого мисля ще е като тия дето ги продаваш, ама все пак.... Пък и докато не съм го изпровал няма смисъл от схеми които не работят.

Тая нощ заминавам за морета, така че следващите 2 седмици няма да се мисли за мотори и шифтъри :downtown:

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8414
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #22 -: юни 22, 2012, 12:10:09 pm »

И аз така веднъж бях шокиран  :o като ми умря акумулатора изведнъж. Май нещо изгаря клетка и има напрежение, но като му се пусне няква консумация нема никой.

Отиде ли си клетка, няма начин напрежението да остане 12.9 волта.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #23 -: юни 22, 2012, 03:14:18 pm »

Нали клетката може или да прекъсне, или да укъси.В лучая предполагам прекъсва и показва напрежение, но токът клони към 0, както разряден, така и заряден. Може и да греша, но докато разбера, че акумулатора е умрел, понеже се подвесох, че има напрежение, на един скутер свалях релета, работи...

Che, "шифтъра" искрата ли ще ти гаси? И ако е така сигурно ще има приятни звуци при смяна, като блоу-оф  ::)
« Последна редакция: юни 22, 2012, 03:16:26 pm от OBI_1 »
Активен

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #24 -: юни 22, 2012, 03:27:41 pm »

шифтъра ще е вързан за датчика на пачия крак
вече ICU като мисли че е пуснат пачия крак ще гаси искрата
някои shiter-и прекъсват дирекно масата/захранването на бубините, но аз не искам да рискувам и да пипам там
а дова да дам грени данни че пачия крак е пуснат не мисля че може по някакъв начин да навреди на електрониката

тия приятни звуци, сигурно имаш предвид не изгорялото гориво през времето с прекъсната искра....
не знам дали ще гърми, на теория трябва да гърми в аупуха, но няколкото които са правили подобни shifter-и не са имали такъв проблем

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #25 -: юни 22, 2012, 05:58:26 pm »

Зависи, колко ти е отворено гърнето, може и огън да излиза, както когато си играеш с енджин стоп-а, макар, че в случая времето на спиране е доста малко.
Активен

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #26 -: юли 09, 2012, 08:11:29 am »

в събота ми остана малко своботно време и понеже скъсах един болт на КТМ-а и нямаше какво да карам реших да почовъркам VTR-a

гледам лампите на талото ту светят, ту не светят, ту силно, ту слабо, ту има клаксон ту няма и реших че проблема не е само в акумулатора, защото като го меря си показва 13 волта, а и като дам на контакт не пада много а с 0,1-0,3 волта
та така, реших лека полека да проверя инсталацията и добре че го направих
направо се хванах за главата като почнах да развивам чернто тиксо по кабелите :o
кабелите наставяни на 1000 места и то по "най-модерния и сигурен" начин - завити жичките на тъка и омотани с тиксо
даже на места са нямали изолирбан та с обикновено прозрачно тиксо бяха омотали :violent:
-конзолата за палене е присаждана от друг мотор и също е побългарена от към свързването
-кабелите към датчика за пачия крак(той липсва) бяха свързани и трите на едно и за това постоянно ми светеше лампата на таблото
-кабелите на буксата към конветора оголени по 1-2мм точно преди буксата и след това пак с тиксо, някой скъсани и пак вързани на ръка...не знам за какво са ги оголили точно там :-\
-буксите на стопа също сързани не към обувките на кабелите ми омотани
-един от изгорял бушон "ремотиран" с жичка
и т.н. :pottytrain5:

друго което беше добре че видях е релето за зареждатне - кабелите на фазите направо се  бяха заварили за релето
след като се оказа че порблема е само в акумулатора, мотора запали от раз с друг акумулатор и след 5сек буксата на релето почна да пуши от спрея който и пръснах като се опитвах да я извадя
поне половин час се мъчих да я извадя тая букса...обувките заварени за релето а кабелите направо се чупеха като ги огънеш...накрая я изкаран но едното краче от релето се откъсна със обувката и сега трянбва да му запоя жица
между другото релето мисля че е сменяно, защото имаше лепенка на еди каква си фирма "......... performance electronics", едва ли някой я е лепнал допълнително след като релето е под спойлерите и не се вижда та лепенката да е вдигнала 10 коня 8)

Та така.....уж нищи пък то......
тази седмица един познат ще ми запои кабели за релето и се надявам да имам пари да си взема акумулатор, та в събота мотора да е вече в движение  :occasion18:
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #27 -: юли 22, 2012, 12:25:35 pm »

Мотора беше в  движение в събота(14.07), но не за дълго.
На третата сесия на Калояново се чу хръц и "дядото се скъса по средата". Ангенажа презкочи зъб.


Вчера отворих моторЯ. Още като свалих капака на предния цилиндър се виждаше как всмукалните клапани са останали отворени. Свалих главата и ето резултата.







Интересното е че обтегача си изглежда ОК, пружината не е счупена и си натиска, какво е станало не знам :o

Добрата новина е че буталото и изпускателните клапани изглеждат Ок, буталото няма следи от удара, а изпускателните клапани ги проверих като ги налях с бензин и не протекоха.

Сега ще търся оферти за клапани и вече ще сложа маханичните обтегачи :)
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #28 -: юли 23, 2012, 07:10:53 am »

Късмет си извадил, моя съвет е доразглоби двигателя и прегледай и биелата за изкривявания.
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #29 -: юли 23, 2012, 07:45:02 am »

Късмет си извадил, моя съвет е доразглоби двигателя и прегледай и биелата за изкривявания.
+1 по принцип
 като цяло , имайки в предвид , че мотора е с обикновенни бутала , а буталото няма нараняване , според мен най-вероятно няма поражения надоло ........... но от Друга страна Другарят ЛЕНИН е казал - ПРОВЕРКАТА Е ВИСША ФОРМА НА ДОВЕРИЕ!
  :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #30 -: юли 23, 2012, 07:46:07 am »

Чесно казано въобще не ми се занимава да го отварям повече, че то трябва двигателя да свалям....пластмаси, глупсоти
Намирам 2 клапана, ръгам му ги и газ че няма за кога. Ако пак изтропа отива в борсата на части :Devil:

П.П. още не мога да си обясня как е прескочила веригата като обтегача си беше наред....
« Последна редакция: юли 23, 2012, 07:51:05 am от che »
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #31 -: юли 30, 2012, 04:06:12 pm »

Със самия шифтър - за сега интервала за прекъсване горе долу го нагласих..от 0 до 1-2сек. някъде(не съм го мерил) съответно се регулира със тример. Но проблем ми е да е единичен сигнал, защото сега ако се задържи прекъсвача за повече от тези 1-2 секунди, релето си остава включено ама вече имам в главата варианти на репение.


Ей го на, шифтъра е  готов............ поне на теория ;)
Вече работи за избраното време без значение колко е задържан бутона. Времето се регулира в рамките 0 до 1-2 секунди, не съм го засичал ама е там някъде.
Няма къде да го пробвам как се държи при смяната на предавки, но пък има някои неща които искам да му издокуря - упревление от кромилото на дължината на прекъсване, също там ще е бутона за вкл./изкл. и светодиод който ще показва когато релето е задействано.

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #32 -: юли 30, 2012, 04:08:00 pm »

ето и папарашки снимки


Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #33 -: август 01, 2012, 03:51:22 pm »

Има светлина в края на тунела....туко що поръчах глава на старо от ибей. Вярно, че е задна, а не предна, но клапаните са и здрави и ще мога да ги ползвам :downtown:
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #34 -: август 01, 2012, 04:19:59 pm »

 Ако съдим по SP1/SP2 и ТЛ1000Р/С то главитте са ти еднакви ;) Само валовете и разни други са различни , но главите като глави са еднакви  ;) :cheers: така че предполагам , че и на Ф-ката трябва да е така!
 - Относно шифтъра , дето си замислил........ имай в напредвид че не ти трябват СЕКУНДИ а МИЛИ СЕКУНДИ и прецизна регулировка през 1-2 до 3 МИЛИСЕКУНДИ тоест нормално при повечето каращи със шифтър времето варира от 35/38 до към 60/70 милисекунди....... имам приятели които "ритат" за 28-32 милисекунди , аз Карам на 38-42 Милисекунди
 - Също така вземи в предвид , че при 3000об ще ти трябва почти 40% по дълго време от колкото при 4000 и 50% от колкото при 6000 , така че е добре да можеш да избираш след какви обороти нагоре да работи мотора!
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #35 -: август 01, 2012, 06:30:02 pm »

Ако съдим по SP1/SP2 и ТЛ1000Р/С то главитте са ти еднакви ;) Само валовете и разни други са различни , но главите като глави са еднакви  ;) :cheers: така че предполагам , че и на Ф-ката трябва да е така!


имаш предвид на предния и задния цилиндър ли?
да, еднакви са по принцип, единствената разлика е в положението на обтегача
главата има отливка за обтегач и от двете страни, но само от нужната е продупчена ;)
важното е че клапаните са еднакви


а за шифтъра - регулирането става и на мили секунди, писал съм 1-2 сек че е максималното прекъсване, а ако видя че потенциометъра не е е достатъчно прецизен мога да сложа друг с повече обороти ...лесна работа

другото е че шифтъра мисля да може да се включва и изключва от конзола на кормилото и да го включвам само когато ще се кара яко и смените ще са при високи обороти, при спокойно каране няма да е нужен...тогава със съединител

ама да го нагласим да се движи мотора пък другото каквото стане :cheers:
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #36 -: август 01, 2012, 07:47:31 pm »

 Със копче не е опция ;) трябва да има строга зависимост със оборотите - тоест импулс на база обороти да го включва и изключва над и под зададени  ;)
 Потенциометъра е най-голямата грешка - пробвай да го направиш със Джъмпери или с микро ключета ако можеш да програмираш процесора(ако има такъв де) но потенциометрите не обичат вибрации и са доказано проблемни при конфигурация на шифтър с настройка чрез потенциометър............. примери има с много проблеми от един от българските шифтъри!
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #37 -: август 02, 2012, 08:00:46 am »

Със копче не е опция ;) трябва да има строга зависимост със оборотите - тоест импулс на база обороти да го включва и изключва над и под зададени  ;)

да, знам че истинските са така, ама кво става ако тръгнеш да сменяш 500 оборота под зададените, мислиш си че шифтъра ще сработи и хръц, нема никой....за това копче
иначе и с импулс бих могъл да го направя, имам идея в главата ама няма смисъл
ако след пробите на мотора има проблем тогава

а за понтенциометъра....така ми се искаше да си е на кормилото и да си го връткаш
ама какви проблеми дава?губи настройка от вибрациите или нещо друго?
защото съм виждал не БГ шиифтъри с такава настройка :-\

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #38 -: август 02, 2012, 08:05:31 am »

 Именно - Тия на Ъп-Шифт ли на кое беше(малко неуспешен опит да изкопират моя ама........) доказа на 101% че е неподходящ
 Ти като си под оборотите на които си настроен нямаш шифтър , ама вероятноста да изсипеш кутията като чанта с ключове е мнооооооого много по малка , а ако е настроен на стенд със всичките му салтанати - Те тогава гледай вече  ;)
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #39 -: август 02, 2012, 08:09:46 am »

не, нямах предвид ъошиф...говорех за "не БГ"

е този


вижда се че в дупката за регулиране си е потенциометър
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R
 

Страницата е създадена за 0.109 секунди с 23 запитвания.