Автор Тема: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......  (Прочетена 41794 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #40 -: август 02, 2012, 08:11:39 am »
 Същият кенеф  ;)
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kiki_brown

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 38
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #41 -: септември 30, 2012, 12:06:57 pm »
Здравейте момчета,виждам че сладко си чатите но ми се иска да ви вьрна малко кьм обтегачите на този мотор.Понеже сьм на пьт да купя един такьв с дрьнкащи ангренажи.Та вьпроса ми е какво се преправя на тези обтегачи?
 Понастоящем и двата са ми сьс здрави пружини.Явно е и че веригите са си отишли но хич не ми се иска да ги сменя и да ми избухне в рьцете.


Неактивен BEERO

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #42 -: октомври 03, 2012, 05:40:05 pm »
Пробвай при Коко - преди време бях видял че имаше капачки за резервоар (без ключ, ... не помня как ги водеха)

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #43 -: октомври 04, 2012, 08:37:54 am »
Пробвай при Коко - преди време бях видял че имаше капачки за резервоар (без ключ, ... не помня как ги водеха)


за сега пари няма за такива козметики като капачка за резервоара
моята след намеса с 10мм бургия вече си се отваря без ключ, може би ако ми изпадне нещо от ибей може и да се оборудвам с друга, но за не повече от 20-тина лева

Между другото новата гарнитура е вече на мотора, другите клапани също - напаснати. Пуловете са бяха бая играчка, но мисля че ще се справя - последния ми е в порфейла и се надявам в събота да го сложа.
Обтегачите съм ги оставил на Даньо да ги разпробие, болтовете са приготени. Та се надявам този УЙкенд нещата да станат, че кое време стана, утре може сняг да падне.

« Последна редакция: октомври 04, 2012, 08:40:34 am от che »
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #44 -: октомври 09, 2012, 08:23:09 am »
 :hello:

Да се похваля - в събота запали  :occasion18:

Сложих и последния пул и луфта стана уж по мануал, после се заех със слагането на механичните обтегачи. Първо трябваше да намеря горна мъртва точка на задния цилиндър за да сменя задния обтегач без да прескочи веригата и чак тогава да правя зецепването на предния цилиндър. Направих само две снимки защото след това много се омазах и не ми се занимаваше да щракам, пък и с телефона стават кофти снимки.



Направих обтегачите на "finger tight"(разбирам го като да завуртиш на ръка без да се  изсилва) и 1/2 оборот обратно. Това затягане на ръка е доста фалшива работа защото е много относително, за това проверих и луфта на веригата между зъбчатките на валовете - в UK форума пишеше че трябва да е 7мм и на толкова го направих, което горе долу беше 1/4 -1/2 оборт назад.
След задния цилиндър нагласин и зецепването на предния, след това и неговия обтегач по същия начин - 7мм.
Събрах другите чаркалъци, като най-много ме затругни капака на главата на предния цилиндър защото пущината не искаш по никакъв начин да влеза при цилиндъра от където и да се мъчех да я напрва, защото рамата пречеше. Накрая след 300 зора и доста избърсан силикон успях да я навря и се надявам да не тече защото не ми се повтаря упражнението.
Сложих левия радиатор, карбовете, филтърната кутия, разервоара и реших да се пробвам да го запаля без вода.  Беше 9 вечерта, а за да налея антифриз трябваше ад свалям спойлерите от другата страна а вече бях скапан и не ми се занимаваше. така че пресипах малко бензин  от КТМ-а, дръпнах смукача и натиснах копчето. След няколко оборота на стартер запали  :downtown: Баси кефа!
В неделя сипах и антифриз, сложих и един маркуч от отдушника на предния цилиндър защото не можах да го намеря(както винаги след като сложих новия и сглобих намерих стария). Течността на съединителя беше изчезнала за това сипах нова.
Направих му едно кръгче и з махалата - мотора работи много добре. Даже ми се струва че е по-добре от преди, но сигурно е заради един вакум който е бил откачен и от както съм го купил съм го карал така на цилиндър и малко.
Сега даже като върна газта и не гърми толкова. Лошото е че докато беше в бокса му е изтекла гражданската и не можах да го покарам като хората :-[

За сега толкова, но пипане ще има още.

П.п. надъхах се от няколко проекта, които гледах за сваляне на килограми и то по много, но ще видим за какво ще има стредства.

Двамата наредени в очакване на другия портокал, който взех в понеделник след КТМ пазарджик го обуха в нови чорапки и смениха един спукан маркуч на антифриза.
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #45 -: октомври 09, 2012, 11:31:39 am »
БТР-а е забумтял отново, радвам се за теб, честито.  :bravisimost:
"suburban biker wannabe"

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #46 -: ноември 06, 2012, 01:20:18 pm »
Забумтя отново ...бум, бум, бум :P

В петък като се прибрах свалих карбовете за да видя как стоя нещата с настойките и ако е нужно да се почистят.
Изглеждаха доста добре, без видими буклуци, но профилактично свалих и продухах жиглорите. Оказа се също че липсват едни шайби които стоят под пружинте на жибъра и понеже беше 12 вечерта и трябваше да инпровизирам с каквото имам в гаража сложих дифтунги от спирачен болт. следващаат изненада бяха винтовете за сместа - бяха D-образни и нямаше как да ги завъртя за да видя на какви обороти са настроени, надявам се че и преди мен не са ги въртели и са със стоковите настройки. Жигльорите също бяха сток 175 преден на 178заден и 45 slow jet.
Мотора е с генерация и BMC филтър и реших че трябва по някакъв начин да пусна повече гариво за да навакса повечето въздух. Единсвения вариант беше с иглите. В superhawk форума има тема за настройка на карбораторите в която препоръчват повдигането на иглите с шайби около 1мм, като задната игла трябва да е по-високо от предната с 0,5мм. И пак заради късния час изсипах един буркан с гайки и шайби и сложих каквото намерих - една шайба под прената игла и 2 под задната. Нямам представа колко са дебели шайбите, все пак исках само да пробвам какъв ще е резултата. Монтирах карбовете, сглобих мотора и си легнах към 1:30ч. На другия ден го припалих, работеше доста добре на място, направих 1-2 кръга из града и ниските и средни обороти ми се видяха по-добри от преди, но нямаше къде по градските улици да му дам газ за да видя как е във високите. В неделя го изкарах за малко извън града и на високи обороти работеше добре,  не знам дали е перфектно но беше добре...плавно ускорение без зачудване или дупки в оборотите от 3000 до 9000об. Другото което забелязах е че понеже го запалих без смукач(да не би да се задръсти, както се беше случило преди това) и мотора докато е студен работи на доста ниски обороти. Но въпреки ниските обороти работата на празен ход е доста равномерна и не гасне - може да си раборти на 500-600об без да се зачудва или да изгасне.

Вчера погледнах в нета как изглеждата липсващите шайби и горе долу каквъв размер шайби ми трябват за подлагане по иглите и отскочих до проболт. Взех 10/16/0,5 шайби за под пружините и 3/6/0,3мм шайби за подлагане под иглите. В superhawk форума слагат 0,5мм дебели, но тук нямаха и за това ще използвам 0,3мм, тъкмно да мога да правя по-фина настройка(не че мога да усетя разликата).

Другото което ми се върти в главата е дали да не мина на един размер по-големи главни жигьори - 178 преден и 180 заден. На високи вървеше добре, но си мисля че може и още, а и ще ми струва само един жигльор - задния оригинален  ще отиде отпред и само ще купя един 180.
Другото е че в темата за настройка на карбовете от supehawk форума, след подлагането на шайбите правят и нещо друго - запушват една от дупките на шибъра на предния цилиндър. Доста се чудя и за този вариант, понеже доста са го пробвали и казват че работи :-\

Имам други работи по мотора, за които трябва да намеря време.
- имам KOSO shift light която чака да бъде свързана и монтирана - намерил съм към кои кабели трябва да я свържа, даже докатпо съм ги търсил съм разхлабил буксата на оборотомера и в неделя на неравностите стрялката на оборотите удряше 0.
-пристигнаха и тапи на Powerbronze - не са за Vtr, но ще свършат работа


-чакам да пристигне и друга слюда, защото моята си беше зле и се опитах да я "оправя" та сега е още по-зле
надявам се другата седмица да пристигне тази





'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #47 -: ноември 12, 2012, 09:20:11 am »
Айде малко ъпдейт от викенда:)
Забъркахме едни работи за карбораторите по рецепта от хАмериканския форум
http://www.superhawkforum.com/forums/technical-discussion-28/carb-set-up-24769/

На кратко, номера с вдигането на иглите с шайби и блокирането на едната от дупките на шибъран на предния цилиндър
(сори за лошото качество)


ето го с новата слюда


сваляне на карбораторите, защото няма как да сваля иглите като са на мотора :violent:


2 шайби по 0,3мм под иглата на предния цилиндър, на задния сложих 4 по 0,3мм но забравих да я снимам


Блокирах ендта от дупките на шибъра, подобно на джет кит-а на HRC 8)


след като сглобих катбовете, видимо шибъра на предния цилиндър се връщаше по-бавно от задния заради блокираната дупка, което не ми изглеждаше да е много нормално и не си представях как точно това ще подобри работата а няма да я влоши
в неделя врътнах едно кръгче в махалата за проба...Тбаси, мотора върви повече  :downtown:
поне по усет де,  "butt dyno" както му казват в чуждите форуми

Преди да тръгна за София, реших да направя едно клипче, но както винаги проблемите изникват точно в неподходящия момент. Вече се стъмваше, сложих екипа, запалих, сичко точно, но след 10м видях че скобата която държи лупата се е скъсала и лупата овисна на кабелите :violent: Върнах се, закрепих положението с тиксо и айде да правя клипче. Но явно имам някъде кофти връзка по инсталацията, понеже на само че ороботомера чат пат полудява и удря 0-та,  но и ксенона почна да изгасва в движение и трябвше да го рестартирам.

Ето и отрязък от клипчето
(на 14-тата секкунда се вижда как след като ксенона отново изгасна, включвам и изключвам фара за да светне отново)

http://www.youtube.com/watch?v=iSGKyjs3QNk





'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter


Неактивен d3x73r

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 220
  • Кара: Двойката...
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #48 -: ноември 12, 2012, 11:42:29 am »
аз понеже следя темата за шифтъра та да задам два въпроса:
1. Защо сменяш със съединител като имаш шифтър?
2. Когато редиш предавките на горе има ли значение с каква скоростна кутия ти е мотора за да сменяш без съединител - справка http://metronoise.org/index.php?option=com_content&view=article&id=255:prevkluchvane-na-predavkite&catid=80:efektivni-priomi&Itemid=179

Извинете предварително ако въпросите са глупави
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с л@йна по стената - чете се, но не е приятно

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #49 -: ноември 12, 2012, 12:05:04 pm »
аз понеже следя темата за шифтъра та да задам два въпроса:
1. Защо сменяш със съединител като имаш шифтър?

защото след като прескочи ангренажа пред и няколко месеца, проекта за шифтъра се замръзи докато оправя мотора
и все още не съм го пробвал на мотора

по втория въпрос  мисля(не съм 100% сигурен) че с някакви много малко изключения(тези изброени в статията - харлите и тем подобни), скоростите на моторите позволяват смяна без съединител
сменял съм без съединител и на Vtr-a, и на KTM-a, и на Катаната и на брат ми на старото сузуки

за сега искам да изчистя всико по вървенето и инсталацията  на мотора и тогава ще мисля за шифтъра
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #50 -: ноември 22, 2012, 04:36:39 pm »
Айде, още няколко далаверки са поръчани ибей  :P

-Preload adjusters(врътки за да могат да се регулира прелоада на ръка, не че мога да го регулирам)

-43 зъба заден венец(+2 от оригиналния)

-реле за зареджане от р6 2006 - изпадна на добра цена, моето беше стопило буксата, а и на Vtr-a(както на много други) релето е слабо място


 
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #51 -: ноември 23, 2012, 09:10:10 am »
 Пиньона ако ти е дошъл на далавера - Ок , релето , не съм много сигурен че си е заслужавало - но ти си знаеш , ама за тия врътки , освен една фаца нищо друго само кинти за нищо  :cheers:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #52 -: ноември 23, 2012, 09:47:42 am »
Пиньона е 4 паунда, релето 7, а врътките 3. Това са цени с доставка до UK, трябва да дам още 3,50лв./кг. до БГ.
За тия пари мисля че си струва  :D

Иначе ако трябваше да давам колкото струват щях да се взема 44 или 45 зъба пиньон, понеже така или иначе над 200 не карам. Реле щях да взема от Р1 MOSFET което е най-добрия вариант, но взех това защото е на добра цена, а и както писах на моето му замина буксата и много заграва защото хонда не са му сложили радиатор за охлаждане.
Врътките....ми нека да е шарено. :P

Взел съм и такова ключе, което да замести контактния ключ.


Така или иначе в момента не ми се заключва кормилото, а мотора никога не се оставя без надзор, така че голямата ключалка е ненужна.
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен burkov

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 547
    • Безплатно българско списание за Автомобили :)
  • Кара: Honda VFR 800 VTEC
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #53 -: ноември 23, 2012, 01:09:51 pm »
Казвай от къде е пиньона да поръчам и аз два :)

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #54 -: ноември 23, 2012, 01:45:42 pm »
Казвай от къде е пиньона да поръчам и аз два :)

 :D

то не става така....поръчваш и айде
от ибей е, но от половон година дебна да изпадне такава оферта

както писах - нещата изпаднаха евтино и за това ги взех
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7261
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #55 -: ноември 23, 2012, 02:49:31 pm »
Ще дадеш ли инфо стъпка по стъпка как става точно тази хватка с ибей, понеже повечето продавачи нямат шипинг до БГ. Някаква фирма ли се ползва от Англия насам, друг ли е начинът...
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #56 -: ноември 23, 2012, 02:53:14 pm »
да, копувам от английския ибей и ползвам фирма за доставката от там до БГ
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #57 -: декември 03, 2012, 09:29:35 am »
Не знам дали писах, но оборотомера ми беше пощурял


вътре дрънкаше нещо  ^-^ - оказа се кондензатор с откъснати крачета който се е джуркал в таблото
видях от къде е, но от "джуркането" надписа с параметрите на него се беше изтъркал
Бащата като стар жичкаджия(завършил радио и телевизия) на око каза и заключи - това е 470mF
ама на колко волта???...мислех че е на 12,  но добре че погледнах другите по табот на колко са, защото се оказа на 50v
сложих 470мF 65V, защото такъв на мамерих в буркаха с кондензатори и стисках палци да стане
на другия ден го порбвах и работеше  :P


http://www.youtube.com/watch?v=kJA0-82Ahqk&list=UUnDYr_pMSdkylf9YJT_blig&index=8&feature=plcp

на клипчето се виждат и "шукаритетните" preload adjusters, които въпреки че никаква рабора не вършат(поне на мен като не знам как да натроя прелоада), добавят блик-блик на моторетката и 5 от 5 човека ме питаха за какво са, защото им привлякоха вниманието

в неделя сложих и ON/OFF ключето за контакт на мястото на голямата оригинална ключалка...вече 100-тина грама надолу  ;D


'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #58 -: декември 06, 2012, 07:20:51 pm »
какво спечелих на търг в ибей преди малко.....

ето този хубавец :downtown:



'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен gufi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 816
  • Кара: ZX12R и Юпитер 5 с кош
Re: Уж нямаше да му пипам нищо, но.......
« Отговор #59 -: декември 06, 2012, 09:59:33 pm »
ООООО колко съм прост!....Аз си мислех че предишният собственик на мотора ти е бил върл патриот и го е пребоядисвал,а то това било Колин Едуардс едишън..... :imstupid: :imstupid: :violent: