Ами намерих някакъв кабел от купчината такива покрай реле-регулатора, който получаваше "+" при даден контакт и там хванах плюса на клапана. Минуса го вързах за най-близката маса (оказа се най-лесно за единия болт, който придържа РР за рамата).
Системата работи. Току-що се връщам от едно 20 километрово разкарване за проба. Резултат:
1. Веригата се е поомазала, като зъбчатката чак стоеше мокра като го оставих на паркинга.
2. Определено хвърля капки масло напред, понеже забелязах такива върху предпазителя на веригата. Това няма да се хареса много на жената, понеже се вози отзад

и понякога се барва с бели панталони. Ще трябва да свиква, като се има предвид, че скоро трябва да завършва курса за кат. А и се очертава да си кара свой мотор

Без значение, явно ще трябва да търся начин да намаля дебита.
3. От някоя от снадките, до които се наложи да прибегна при монтажа, прокапва масло. Ще трябва да се дооправя, но за тази седмица се мърлях предостатъчно, така че остава за другата.
4. Оцапах си бялата тениска в степенките на един чопър, докато се гъзурчих да сваля анамнезата по горните точки

Някой да сподели през колко секунди е добре да пуска капка, че да не прекалява с мазането, респективно с мятането на масла по мен и пасажера.