.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Чат тема на "проектантите"  (Прочетена 77713 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Чат тема на "проектантите"
« -: октомври 21, 2012, 09:46:15 pm »

 - Ей тука да си направим една чат тема , всеки да си казва и да споделя кое какво и как с неговия мотор и да пита и да отговаря.................. абе Чат  ;)
 Та да започна Аз - вече наближават студените дни и се заформят доста проекти....... при мен ще са няколко   :pottytrain5:
 CB500Four SOHC
 CBR1000RR 2010
 S1000RR 2012
 и евентоално обмислям да купя едно моторче за жената , че може и там да се появи некой проект  :cheers: :headbang: :downtown:
 Ето ги с директни линкове всички мои проекти за които има дигитални материали до момента:
HONDA CB500Four K1 '71
SUZUKI GR650XD '83
HONDA CBR600F2 '94
SUZUKI TL1000R '99
HONDA CBR1000RR '09
BMW S1000RR '12
« Последна редакция: ноември 23, 2012, 04:41:22 pm от kokoVmaxa »
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #1 -: октомври 22, 2012, 08:42:19 am »

то не че моето е баш проект ама да се похваля(да не го урочасам само) че май го оправих
Миналата седмица уж го затворих, запали и сичко точно, ама след 2-ра не искаше да върви над 5000об. и се чуваше едно виене от ангренажа.
В събота вечерта го подхванах наново. Оказа се че съм разминал с един зъб изпускатения вал като съм му правил ангренажа на предния цилиндър. Оправих го и го слобих към 2:00 през нощта. Беше късно за проба, а и трябваше силикона на капаците на главите да изсъхне.
В неделя направих една проба - манло по добре вървеше на 1-ва и 2-ра, ама пак на 3-та до 5000 и се пъне. Разкостих го пак и видах че жилата на смукачите май не се връщат като хората, също направих и синхрона на карбораторите на ново - искаше малко настройкя, явано заради разминалия зъб.
Сега май си върви добре, то вече и не помня как вървеше тоя мотор, той от 3 месеца е в бокса. Не остана време да го покарам по завои, но поне в града добре се държеше.



Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #2 -: октомври 22, 2012, 09:49:52 am »

 Сега има дъъълга зима да се захванеш от А до Я ;)
 Сваляш отваряш и проверяваш всичко ;) ще видиш крайният резултат на пролет!
 Аз разпилявам до последно болтче винаги и правя всичко от А до Я после проверявам , прогонвам , змазвам , почиствам , боядисвам(ако има нужда) и зглобявам - После не пипам по никаква причина!
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

BEERO

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 14
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #3 -: октомври 28, 2012, 09:46:07 pm »

чат като чат- и аз да се оплача :P

  По CB-то ми остава да вържа зареждането и ще е готов за палене(от 4 години не съм го палил , а сега след основния ремонт на двигателя ще е досата вълнуващо).  Остава и закрепване на задната планка за спирачния апарат( няколко заварки и ще е готово), друг проблем - който трябва да реша е закрепване на  табло/ фар на новия тройник от В-макс.

По VX-а ми остава доста работа и незнам до къде точно да спра - формата на новия резервоар е почти готова но явно много ме мързи да се заема с шкурката и кита... Все още не съм наясно как да изглежда опашката... Щом стане това трябва да мисля как да закрепя  2 механични карбуратора ( 1. разделянето им от обща шина, 2. фланци към главите). Миналата зима реши да пробвам дали с шарнир от VS1400  ще стане лесна конверсията  към задна джанта от ЦБР 919 - няма да е лесно ... а и не мога да намеря диференциал от Голям интрудер на сносни пари (с такъв диференицал предавките стават по-дълги  :)  ) - незнам дали да продължавам да се боря да направя тая конверсия или да остана само с Cafe Racer- визията и опростени карбове...  ще видим

По ZXR-a -  търся му някакъв двигател (ззр600 или 919... или каквото дойде- защо пък не  от някое монстерче 600/750/900) - тоя мотор го купих само заради предницата, пък другото да го раздам на части, почти го направих, но реших накрая да си направя нещо като Трак каручка, която да не жаля-  тоя проект обаче ще чака за най-накрая..

 И така - имам си занимавки  доста, стига да не ме мързи през тая зима
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #4 -: октомври 29, 2012, 09:00:29 am »

http://buyvintage1.wordpress.com/page-107-1975-velosolex-5000-rare-folding-model/
 - Tук един линк от един колега , определено има какво да се прочете и разгледа , най-малкото обща култура ;) !
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #5 -: октомври 29, 2012, 10:10:31 am »

(да не го урочасам само)

 >:(
урочасах го и пак проблем - пак на ниските е добре, но нагоре не иска да си покаже силата

отново свалях карбораторите и се оказа, че смукача на предния цилиндър е задръстен отворен и съм карал на смукач
оправих го(отдръстих го, но не съм го дърпал за да не задръсти и да съм сигурен че само в него е бил проблема) и направих енда проба - по-добре върви мотора(очаквано), 200-220 си направи, после свърши правата, но пак ми се струва че има леко зачудване, когато сменям скоростите - от 9000об като падна на 7000об на по-горната предавка и подам газ има някакво задържане на оборотите и след това вече тръгва да си дърпа отново :-\
Може вече да си въобразявам, може просто още да е зацапана сващта от карането с дръпнат смукач, еба ли го...

Другото е че гърмежите в ауспуха които ги имаше преди да стане белята с нагренажа се върнаха. преди си мислех че са били от вакума на предния цилиндър който не е бил свързан, но сега го проверих няколко пъти и си е на място. А докато съм карал на "смукач" гърменето го нямаше  :-\

Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #6 -: октомври 29, 2012, 10:29:55 am »

Гориво/Аванс/Гориво ............. въздух ;)
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Hesoss

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 531
  • Кара: KAWASAKI ZX10R 04-05
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #7 -: октомври 29, 2012, 10:43:50 am »

и мен ме чакат разни чудесийки
като за начало мисля да му разколача всичките пластмаси и да има нова боя
сваляне на резервуар заварка че се оказа доста е бил помлян и са решили ситуацията по бързия начин кит и боя без да се заварява и бензина не прощава сега е временно замацан с кит със стъклени нишки и макар да ми обясняват че ще издържи много време аз искам да го направя както трябва
има един проблем със светването на FI и няколко пъти на различни места мотора беше закачан за диагностика и никой нищо определено не ми каза ... та и с това трябва да видя как да го оправя
мисля да му подменя свещите че не са сменяни
нова чорба спрял съм се на АГИП 10 В 50 че тази с която съм в момента нещо не ме кефи
смяна на хантифриза ... нови жапънки че предната е за смяна вече а задната уж на един сезон но видях че е на ограничител  :violent:
и ново гърне
те това му глася на моя тупан
Активен
"Едно нещо разбрах със сигурност през моя живот - че навсякъде може и без мене."

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Активен Активен
  • Публикации: 8414
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #8 -: октомври 29, 2012, 05:56:47 pm »

А за такива дето нищо няма да правим, покрай чатенето що не слагате и по някоя снимка, че да ни е по-интересно  ;)
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Любо Африката

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 31
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #9 -: октомври 29, 2012, 06:01:33 pm »

А за такива дето нищо няма да правим, покрай чатенето що не слагате и по някоя снимка, че да ни е по-интересно  ;)
Така е, искаме снимки! Ние всичко сме си направили, и сега седим без занимавки!
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #10 -: октомври 30, 2012, 07:20:50 am »

Времето заеб*в* време за работа по проектите  :headbang:
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #11 -: ноември 19, 2012, 03:07:29 pm »

 ................ абе то да слагаме , ама от кои проект да са снимките ?!  :friends: :headbang:
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Активен Активен
  • Публикации: 8414
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #12 -: ноември 20, 2012, 10:13:42 pm »

От текущите естествено. Другите сме ги гледали вече  ;)
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #13 -: ноември 21, 2012, 12:01:37 pm »

еми да де - то ясно ама от кой от текущите ?! Шото ако ще е от всичките ............ трябва фотограф да наемаме  :downtown:
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Активен Активен
  • Публикации: 8414
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #14 -: ноември 21, 2012, 01:28:14 pm »

Ми щом трябва  ;D ;D Ако са много проектите, направо можете да направите и сериал. По едно време щеше да тръгва някаква мото - телевизия. Ама тръгна ли, не тръгна ли, нямам идея. Както и да е, ако продадете правата на някоя медия, тя ще си прати снимачния екип. Че и пари ще печелите, и слава.

Пък аз като скромен родител на идеята ще се задоволя с процент  ;D ;D ;D
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #15 -: ноември 21, 2012, 05:05:18 pm »

 между другото - това е идея ;)
 Живот и здраве ако се нанесем в новото помещение и ако успея да го направя както трябва (за пред хора и телевизия) може да се помисли и по тоя вариянт!
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #16 -: ноември 23, 2012, 04:40:06 pm »

 Докато се заигравах с подписа си ми мина ей тая идея - аре слагайте тука линкове към проектите си!
 в Първия пост ще ги кача поименно ако нямате нищо против!
 Ето ги Мойте:
HONDA CB500Four K1 '71
SUZUKI GR650XD '83
HONDA CBR600F2 '94
SUZUKI TL1000R '99
HONDA CBR1000RR '09
BMW S1000RR '12
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #17 -: ноември 24, 2012, 06:01:53 pm »

Това заспаха тия проекти и проектанти , я някой нещо ново и интересно не е ли измислил попаднал ??

Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Hesoss

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 531
  • Кара: KAWASAKI ZX10R 04-05
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #18 -: ноември 27, 2012, 04:44:38 pm »

Това заспаха тия проекти и проектанти , я някой нещо ново и интересно не е ли измислил попаднал ??
аз още не съм го зазимил моя ... та проектите са в застой и чакат явно по студено време  :headbang:
Активен
"Едно нещо разбрах със сигурност през моя живот - че навсякъде може и без мене."

zlati

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 262
  • Кара: ZX12R
  • Пауър ис нотинг уидаут гума!
Re: Чат тема на "проектантите"
« Отговор #19 -: ноември 28, 2012, 12:53:49 am »

Айде и аз да се включа с един не точно проект. Вследствие на мятането ми с мотора се налага някои смени на основни възли.
До тук е дошла рама с магаре, опашка и прилежащите пластмаси под нея. В очакване съм на рогатка, предница и тройници.
Имам проблем с изнамирането на фар за моя мотор, така че ако някой може да съдейства е добре дошъл :occasion18:
Спойлерите ми са здрави и с незначителни забележки (учудващо) но за тях ще отделя време малко по-нататък.

След приключване на "реставрацията" предстои нов Barnett clutch, портване и сгъстяване на главата + малко допълнителни електроници за постигането на заветните 200+ whp.  Народа е казал - от имане глава не боли, а Мечо Пух - колкото повече, толкова повече  ^-^

Снимки като започне офанзивата.
 

Страницата е създадена за 0.1 секунди с 24 запитвания.