Автор Тема: Aprilia Leonardo 150  (Прочетена 6027 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Amar3to

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
  • Кара: Aprilia Leonardo 150
Aprilia Leonardo 150
« -: ноември 02, 2012, 07:15:06 pm »
Проблема ми е следния ... карам Априлиа леонарно 150 от това лято обаче като искам да го исфyрсирам на едно място и заглъхва почти до гаснеене ... вдига само 110 а къде са др. 50 км ;D къто го карам 60км постоянно се усеща едно придърпване все едно не му достига бензин или въздух иначе като му навия газта се истрелва до 110 и до там гори си ми доволно за мен към 5/100 средно не съм го засичал точно един приател ми каза че може да е от свеща др. от карбуратова трети от въздущния филтър ... сигорен съм че от карборатора и филтъра не е чистил съм ги ... смених маслото и масления филтър обаче малкия акомулатор е паднал и човека от който го купих му е забил един голям 55 амперов акомулатор който е вързан директно за клемите на малкия ... мисля че това беше всичко ... моля ви дайте ми съвет как да отстраня тия дребни неудобства ... иначе като цяло съм си доволен Благодаря предварително!!!

Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #1 -: ноември 02, 2012, 07:50:59 pm »
Всичко е вързано , първо прегледай какъв цвят  е свеща , от нея може да разбереш какво става с  гориво-въздушната смес .  От там вече , чистене на карбуратор , смяна на филтър и тн .


Неактивен Amar3to

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
  • Кара: Aprilia Leonardo 150
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #2 -: януари 01, 2013, 07:25:24 pm »
а някой може ли да ми каже дали случайно има ограничител за скороста или не ... ?

Неактивен soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1219
    • Ъ?
  • Кара: F шестнай... две :D
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #3 -: януари 02, 2013, 05:52:38 am »
а някой може ли да ми каже дали случайно има ограничител за скороста или не ... ?

Естествено, че има! Т'ва е 150 кубиков скутер! Ти предсавяш ли си к'во може да стане, ако му разгърнеш целият потенциал?



Неактивен Amar3to

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
  • Кара: Aprilia Leonardo 150
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #4 -: януари 02, 2013, 11:22:55 am »
най вероятно да излетя  :D и все пак къде се намира ... аз не искам да го махна росто искам да го вдигна поне с 20 километра ... :) той е до 160 а вдига само 110 ... :)

Неактивен soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1219
    • Ъ?
  • Кара: F шестнай... две :D
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #5 -: януари 03, 2013, 06:55:18 am »
най вероятно да излетя  :D и все пак къде се намира ... аз не искам да го махна росто искам да го вдигна поне с 20 километра ... :) той е до 160 а вдига само 110 ... :)

Т'ва не е от ограничител. Или има проблеми след като не си вдига конструктивната скорост или...производителите не си играят да произвеждат арматурни табла за всеки модел. Създават се за даденo поколение със всички лампички, скорост и тн. Тя и моята Хонда не вдига 280 (244 по каталог) ама на таблото т'ва пишеше май :D




Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1992
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #6 -: януари 03, 2013, 10:12:53 am »
За скоростоизмервателните уреди можете да прочетете тук - http://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer

Обикновено километражът е разграфен с около до 40% повече от максималната скорост на возилото. В това число е включена и максимално допустимата грешка, която е друга често срещана тема за размисли и страсти:

International agreements
In many countries the legislated error in speedometer readings is ultimately governed by the United Nations Economic Commission for Europe (UNECE) Regulation 39[3] which covers those aspects of vehicle type approval which relate to speedometers. The main purpose of the UNECE regulations is to facilitate trade in motor vehicles by agreeing uniform type approval standards rather than requiring a vehicle model to undergo different approval processes in each country in which it is to be sold.
European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [4] [5][6] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:
The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.
The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.
The standards specify both the limits on accuracy and many of the details of how it should be measured during the approvals process, for example that the test measurements should be made (for most vehicles) at 40, 80 and 120 km/h, and at a particular ambient temperature. There are slight differences between the different standards, for example in the minimum accuracy of the equipment measuring the true speed of the vehicle.
The UNECE regulation relaxes the requirements for vehicles mass produced following type approval. At Conformity of Production Audits the upper limit on indicated speed is increased to 110 percent plus 6 km/h for cars, buses, trucks and similar vehicles, and 110 percent plus 8 km/h for two- or three-wheeled vehicles which have a maximum speed above 50 km/h (or a cylinder capacity, if powered by a heat engine, of more than 50 cm³). European Union Directive 2000/7/EC, which relates to two- and three-wheeled vehicles, provides similar slightly relaxed limits in production.


Конкретно по темата - придърпването и неравномерната работа в никакъв случай не са свързани с ограничител. Допускам, че такъв фабрично няма. По-скоро има проблем в запалването (кабели, свещ, разстояние, лула) или в горивната смес (настройка на карбуратора).

Обикновено думите "почистих филтъра и карбуратора" на мен ми говорят "прецаках всички настройки с едно действие"...
Филтър се чисти само ако е за многократна употреба (дунапренов) чрез изпиране с миещ препарат и последващо обмазване с моторно масло. Хартиените филтри е най-добре да се подменят с нови. Карбуратор по принцип не е много желателно да се чисти превантивно, освен ако МеПеСе-то не е стояло дълго време и след това има проблеми, защото всяко отваряне за "почистване" е свързано с риск от неправилно сглобяване или деформации на уплътненията. Това е мое мнение, свързано с годините опит. Предпочитам да сменям веднъж или два пъти годишно филтрите, но не и да бъзикам карбуратора без причина.

« Последна редакция: януари 03, 2013, 10:26:11 am от Гошко »

Неактивен Стоянов

  • emblance
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 230
  • Кара: Honda CBR F4i
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #7 -: януари 03, 2013, 02:39:23 pm »
Мотора НЯМА ограничител. Смени въздушен филтър, свещ и ходи да ти настроят карбуратора! Нормалната максимална скорост на мотора е 140 км/ч. Останалото вече е мит! Ако имаш други въпроси - ПИТАЙ!


Неактивен Amar3to

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
  • Кара: Aprilia Leonardo 150
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #8 -: януари 03, 2013, 08:40:53 pm »
Еми ще послушам и двама ви др. седмица ще го закарам да го видят но и аз мисля че 160 нема да ги хване виждал съм клиове до 140 по характеристики го дават 140-130 км макс. след това ще кажа какво е станало за сега просто разпитвах но след пргледа пак ще го обсъдим ...  ;)

Неактивен Стоянов

  • emblance
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 230
  • Кара: Honda CBR F4i
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #9 -: януари 03, 2013, 10:56:52 pm »
Аз ти казвам от личен опит! Имам такъв мотор! Това са ти проблемите! 140 с малко зор! Мотор с който можеш спокойно да си караш със 100км/ч. без проблем на дълго разстояние!

Неактивен Априлия леонардо

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #10 -: септември 10, 2017, 01:45:49 pm »
Здравейте,карам Априлия леонардо вчера забелязах , че при 90 км/ч започва едно придърпване глъхне и не иска да вдигне повече от какво може да е???

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6763
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #11 -: септември 10, 2017, 01:51:55 pm »
На първо място от скапан бензин. И от други неща. Но първо, ако бензинът е стоял повече време, му хакни една добавка за бензин, докато не изразходиш този в резервоара. Добавката ще поочисти и карба, без да се налага да го разглобяваш. Ако няма подобрение, ще даваме още акъл. Тук поне разбирачи да искаш ^-^
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Априлия леонардо

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #12 -: септември 10, 2017, 02:06:14 pm »
Не вярвам да е от бензина все с този карам,някакви други идеи???

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 286
  • Кара: TDM900
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #13 -: септември 10, 2017, 04:54:28 pm »
Не вярвам да е от бензина все с този карам,някакви други идеи???
Като за начало, сложи бензин от друго място..после си виж въздушния филтър

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6763
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #14 -: септември 10, 2017, 05:13:39 pm »
Тук въпросът не опира кой в какво вярва. Някои например вярват в Бог. Ама никой не е проверил има ли го със сигурност или не. С мотора е по-лесно. Проверяваш най-малката вероятност за причината за проблема, колкото и невероятна да изглежда, и така към по-големите. Една добавка няма да е излишна, а струва 4 лв като за 20 литров резервоар. Ако на тази бензиностанция, която ползваш винаги, бензинът е бил останал на дъното на цистерната или пък резервоарът ти е пренощувал наполовина пълен няколко от студените нощи, последвани от горещи дни, вероятността в горивото да има вода не е малка. Те ти една възможност да глъхне. Може и боклук да е заседнал нейде по карба или някъде другаде. И докато не се провери дали наистина не е бензинът виновник за проблема, не виждам смисъл да се продължава с предположения. Според мен имаш недостиг на бензин.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Априлия леонардо

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #15 -: септември 10, 2017, 07:25:21 pm »
Да съгласен съм с теб ,мисълта ми е че до 90 км/ч си набира идеално и после започват проблемите

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 286
  • Кара: TDM900
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #16 -: септември 10, 2017, 08:28:44 pm »
Ми, то градско огрсничението е 50..и 80 по Цариградско,тей че споко!
П.с.
Виж какво ти писахме - друга бензиностанция и/или добавка + продухване(поне) на възд.филтър..
Ся,не ти знам моторетката,ма я виж и за задръстен горивен филтър

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6763
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #17 -: септември 10, 2017, 08:41:15 pm »
Преди 2 седмици карах мотора на жена ми, щото тя в момента е възпрепятствана. 125 кубикова пистарка  ;D Беше стоял близо 2 месеца без да се кара, с половин резервоар, на открит паркинг. Напълних го догоре от бензиностанцията, на която винаги наливам бензин. Тръгнах да катеря от София през Бистрица към Железница. По баира се налагаше да карам на по-ниски предавки, че имаше движение, с ускорение колкото му е душичката на този мотор, с връщане на газта, чат-пат спирачки. Общо взето динамично каране. Като подминах Железница, не се налагаше да сменям често предавки и гледах да карам повече на 6-та. Моторът взе да глъхне и да прекъсва, когато се опитвах да му закача максималната скорост - 120-130 км/ч, силно легнал зад слюдата (предполагам е комична гледка отстрани, щото съм 1.82, а пък моторчето е като колело  ^-^  ). Никога не е правил такива неща, впрочем, хем сме се возили и двамата на него. Така с глъхнене и хълцане на високата предавка стигнах до Самоков. Там му налях добавка, спазвайки принципа от по-простото към по-сложното. Пих един студен чай и газ към София. Само едно Порше ме мина и един колега с някаква голяма машина. Моторът стана просто друг.
Не казвам, че проблемът ще ти се реши непременно със сипването на добавката, но това е най-лесният начин за диагностициране на подобен проблем, имайки предвид с какво гориво сме принудени да си караме моторите.
Ако държиш обаче, можеш да си свалиш и почистиш резервоара, карба, да си смениш горивопроводите, да смениш филтъра на бензиновия кран, ако има такъв, да смениш капачката на резервоара и да продухаш отдушниците, ако има такива. Можеш да свалиш и свещта и да се ориентираш в общи линии как ти изгаря сместа. Макар че един от форумните гуру ще ти каже, че последният метод е крайно неточен.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Априлия леонардо

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #18 -: септември 10, 2017, 08:47:56 pm »
Благодаря,добавка каква да му сипя 150кк 4Т ?

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6763
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Aprilia Leonardo 150
« Отговор #19 -: септември 10, 2017, 09:06:03 pm »
Ми не я помня каква беше. В Лукойл гледаш за добавка за бензин, някъде около 4+ лв бройката, като тубичката е за резервоар 20 литра. Има и за 50 литрови баки, ама съответно са по-скъпи. Твоят резервоар нямам идея колко събира, но предполагам, че е към 10 л, така че сипваш половината на цял резервоар. Другата половина я спиваш като изразходиш този. Ако резервоарът е по-малък или по-голям, се съобразяваш с него. Мисля, че повечето добавки вършат една и съща работа, така че избор имаш голям на марки.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.