.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: промяна на мощността в талона на мотора!!!  (Прочетена 10277 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #20 -: юли 16, 2013, 07:57:43 pm »

На моя при регистрацията преди 30 години са му вкарали едни 20 магарета надолу и на практика се включва в опцията за катализатор. Обаче няма такъв  ;D И си плащам като поп. Няма кой да даде кетап, че му е турено такова нещо.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 529
  • Кара: 600 Hornet '08
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #21 -: юли 16, 2013, 08:18:24 pm »

Всичко ша си кажете :D
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #22 -: юли 16, 2013, 09:12:46 pm »

Всичко ша си кажете :D

Едно време не е имало такива отстъпки за катализатори. Що са го направили нямам никаква идея. Аз така или иначе си плащам макса на данъците в София, така че няма от какво да се срамувам  ;)
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

tikvenika

  • артист - моторист
  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 158
  • Keep on riding!
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #23 -: юли 20, 2013, 03:16:34 pm »

Да, да не говорим за размера на данъците! В петък ходих с един познат да си плати данъка на Сузуки gs 1000...Лелеее, имах чувството, че плаща за бетоновоз! Стара машина с много коне и те твърдят, че няма катализатор, а то си и няма де... И данъка хвръкна  към небесата!
Активен
Honda Silver Wing 600i (2005)
Cagiva Raptor 650 (2000)
Suzuki DR 800 BIG (1991)
Honda XL 600 V Transalp (1987)
Honda CB 400 N (1981)

soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1220
  • Кара: F шестнай... две :D
    • Ъ?
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #24 -: юли 20, 2013, 03:18:48 pm »

Да, да не говорим за размера на данъците! В петък ходих с един познат да си плати данъка на Сузуки gs 1000...Лелеее, имах чувството, че плаща за бетоновоз! Стара машина с много коне и те твърдят, че няма катализатор, а то си и няма де... И данъка хвръкна  към небесата!
Е, колко да е хвръкнал толко. В София е 125 лв или нещо подобно
Активен


tikvenika

  • артист - моторист
  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 158
  • Keep on riding!
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #25 -: юли 20, 2013, 07:04:22 pm »

Смятам, че 132лв, които му поискаха (което между другото са към 10% от себестойността на мотора), са безцеремонно много за превозно средство, което навсякъде по света се счита за заместител на автомобила и се толерира употребата му. В България нещата не са точно така, разбира се. Данъкът на Реното ми е 14лв. За мотора си плащам 72 при положение, че консумира по—малко бензин и е сезонно удоволствие... Къде е грешката, щото такава има?!?
Активен
Honda Silver Wing 600i (2005)
Cagiva Raptor 650 (2000)
Suzuki DR 800 BIG (1991)
Honda XL 600 V Transalp (1987)
Honda CB 400 N (1981)

tikvenika

  • артист - моторист
  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 158
  • Keep on riding!
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #26 -: юли 20, 2013, 07:11:24 pm »

Забравих да кажа, че за 58годишния си Мз Трофи плащам 35лв!!!!!! За мен това е скандално! Имах мотор в Италия и там машините след определена възраст са с пропорционално по—нисък данък, а след като минат в графа „ретро”   НЯМА ДАНЪК! Казва се macchina d`epocata — тоест машина от изминала епоха и се счита, че притежателят й я пази и съхранява повече, отколкото я ползва...Съответно е НЕрисков водач и застраховката също пада много... Какво да добавя?
« Последна редакция: юли 20, 2013, 07:21:23 pm от tikvenika »
Активен
Honda Silver Wing 600i (2005)
Cagiva Raptor 650 (2000)
Suzuki DR 800 BIG (1991)
Honda XL 600 V Transalp (1987)
Honda CB 400 N (1981)

Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 529
  • Кара: 600 Hornet '08
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #27 -: юли 20, 2013, 08:16:02 pm »

Аз имам един 20+годишен Ситроен дизел, който гние пред блока. Пуши като локомотив,  но данъкът му е 14лв. На хорнета ми още не съм му плащал данъци,  но предишният му собственик е платил последно 140 лева.....а има катализатор.  Колата, която карам, сега мина 5 години и данъка ми падна на "само" 160 лева, а преди това беше ужас. И тя е с катализатор и една камара Евро сертификати.
Пълно безумие е в тая държава! Очаквам и на колелетата да сложат поне 50 лева данък.
Активен

soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1220
  • Кара: F шестнай... две :D
    • Ъ?
Re: промяна на мощността в талона на мотора!!!
« Отговор #28 -: юли 20, 2013, 09:31:47 pm »

Логика е безспорна, но тя няма да напълни хазната. Всичко това е направено с тази цел. Ерго, който има пари за мотор и за нова кола, ще има пари и за по-високи данъци. Когато се оправим (ако се оправим), то тогава предопалагам, че вече логиката ще се наложи при определянето на размера на данъците :D

П.П. ГО + данък на мотора ми е с една идея по-малко от ГО+данък на автомобила, чийто данък е 17 лв, така че има някакъв баланс
Активен


 

Страницата е създадена за 0.184 секунди с 26 запитвания.