Като гледам си се ориентирал по по-напилени машини, а не към градски супермото-та като ФМХ, ЛЦ4, ХР, така че поддръжката наистина ще ти е по-голяма от тази на пистовия.
Ако го мислиш за мотор за всеки ден, по-добре си вземи някое "градско" заводско супермото като ЛЦ4,ДРЗ или Хъски(при тях е малко сложно с частите). На тях подръжката ще им е като на пистовия.
На Ангелчо е с ЛЦ4 двигател, той няма нищо общо с двигателя на моя (РФС).
Неговия е 620(609цц), моя е 525(510цц).
Да обобщи и разясним:
Напилени крос/хард ендуро двигатели имат
-Honda CRF250/450
-Yamaha YZF/WR 250/400/426/450
-Suzuki RMZ 250/450
-KTM EXC/SX 250/400/450/520/525
На тях поддръжката им е сериозна.....
Градски заводски супермото-а:
-Suzuki DRZ-SM 400
-Honda FMX 650
-Husqwarna SM 610
-KTM Duke I/DUke II, 620 SM, 640 SM
Това са супермото които излизат в този вид от завода, на които доддръжката е горе долу като на пистовия.
Трети вариант - ендуро със СМ джанти и спирачки:
-Honda XR 400/650
-KTM LC4
-Yamah TTR/XT600
-Kawasaki KLR650
При тях също поддръжката не е плашеща.
Да спомена и заводски напилени супермото-та
-KTM SMR 450
-Husaberg FS 650
Хубаво е и да знаеш, че кросовите мотори не подлежат на регистрация.