Май си пиша сам, но нищо.
За да го укротя малко и да направя ниските по-плавни като за ендуро, реших да сложа маховик от EXC.
Да но за да сменя маховика, трябва да сменя и статора и капака на статора.
Намерих капак и статор в подавалника, след това и маховик намерих но чак от USA.
Пристигна всичко, уж нямаше какво да се обърка, но след смяната нямаше искра.


Вижда се колко голяма е разликата между двата маховика
Върнах стария ми статор/маховик и запали от първото ритане.
Маховика няма какво да му се счупи(поне така се надявам), та остава да е статора.
Докато умувам какво да правя със статора и къде е проблема, попаднах на тежест за вала, която играе ролята на втори маховик и която се следа на моделите след 2003-та точно с цел да се излекува гасненето и ниските обороти.

Стои от другата срана на вала, а това е зъбчатката която зацепва за съединителя.
Тежестта вече е поръчана и пътува от USA.
За моя радост вчера намерих и но афтермаркет статор, които купих и също чакам да пристигне но от УК.


Отделно чакам и тези повдигачи, че в момента съм с едни правени от мен и не ме кефят много.

И това, че все се чудя къде да го подпирам
