.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Въпрос за акумолатор  (Прочетена 2038 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Vencako

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 37
  • Кара: Honda cbr600f2
Въпрос за акумолатор
« -: ноември 26, 2013, 04:12:25 pm »

Заминал ли е акумолатора ако при зареждане веднага почва да шуми тоест да ври?
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Въпрос за акумолатор
« Отговор #1 -: ноември 27, 2013, 12:11:39 am »

Зависи с какво зарядно го зареждаш. Вренето не е най-показателният признак за заминал акумулатор. По-важно е колко дълго си запазва волтажа след зареждане. При това около 12.2 - 12.3 волта.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Vencako

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 37
  • Кара: Honda cbr600f2
Re: Въпрос за акумолатор
« Отговор #2 -: ноември 29, 2013, 12:09:53 am »

 12 волта е но не знам ампеража с които зарежда
Активен

васко-57

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 684
  • Кара: Honda VT-750C, Honda ANF 125i Wave
Re: Въпрос за акумолатор
« Отговор #3 -: ноември 29, 2013, 10:19:12 am »

Заминал ли е акумолатора ако при зареждане веднага почва да шуми тоест да ври?

За бързото "кипене" на акумулатора има поне две причини:

1 - голям заряден ток, който може да се измери с последователно включен ампермер в зарядната верига. Токът не трябва да е повече от 1-1,5 Ампера и е в зависимост от капацитета на акумулатора (ориентировъчно 1/10).

2 - сулфатизирал акумулатор. Тогава при нормално зареждане, акумулаторът загрява прекомерно и дори при продължително зареждане не достига нормалната гъстота (1,27-1,29).
Обикновено сулфатизират старите или неправилно експлоатираните акумулатори - презареждани с високо напрежение, оставяни без електролит, или много разредени за продължителен срок от време и други подобни.

Изясни си коя е причината и ако е втората се стягай за нов акумулатор (обикновено се купува в началото на новия сезон, та реално да му ползваш гаранцията, която в повечето случаи е 6 месеца). ;)
Активен
 

Страницата е създадена за 0.107 секунди с 21 запитвания.