.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: KEEWAY KEE 110  (Прочетена 256538 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

габрово

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 404
  • Кара: моторетка
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #180 -: юли 01, 2014, 11:29:36 am »

А кой е младежа от снимката със зелената фланела? Само него не познавам... иначе като ви гледам не сте за мислене.  :headbang:
Активен

габрово

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 404
  • Кара: моторетка
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #181 -: юли 01, 2014, 06:32:31 pm »

Днес си направих малко трипче - Габрово - Трявна - Царева ливада - Дряново - Габрово. Страхотно представяне на мотора. Данчо е минавал маршрута с мотор и знае за какво говоря. За информация на пътуващите - по пътя Габрово/Трявна в момента се полага нова асфалтова покривка. Повече от половината път е вече готов. Смятам, че до седмица-две ще е готов целия участък. От Трявна до Дряново пътя е леко раздрънкан, а от Дряново до Габрово е ок. Маршрута е много приятен и когато целия път се възстанови ще е един от любимите ми, макар че е сравнително кратък - около 60 км. От Царева ливада към Дряново прави впечатление, че масово се кара на състезание и трябва да се внимава да не ви отнесе някой Фитипалди, сечащ завоя.

Споделяйте и вие накъде ходите и как са пътищата. Може да се окаже полезно на някого, ако му се случи да мине от някое място. Поне да знае какво може да се очаква.
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #182 -: октомври 20, 2014, 07:28:39 pm »

Takaaa....

Гледам Гошко е отцепил голяма част от темата където си пишем за сБирка  :cheers:,но основното в тази е мненията за моторетките и затова да се запиша. ;)

Г-н Ки стана на 4000км. :occasion1:
За този мини юбилей го зарадвах с ново масълце-Repsol Sintetico 10W40 за 14лв.
Много хубавичко му се отрази-сякаш поутихна още повече на тихи обороти.
Ще видя как се държи на по-ниски температури на въздуха и дали ще предърпва когато маслото е студено.
Вторият подарък бе пълен резервоар с бензин А95 от......2,33лв.за литър с отстъпката.
Третия-смазване на веригата със спрей.

Появи ми се някакво щракане от към веригата.
Гледах за счупена ролка,но нямаше.Натяга е нормален.
Ще го водя и в сервиза да го преслушат.

 :notworthy:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

габрово

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 404
  • Кара: моторетка
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #183 -: октомври 20, 2014, 07:34:18 pm »

Честит юбилей Милко. Желая ви (на теб и на mr. Kee) много хиляди безаварийни километри заедно. А темата за сБирките е преместена, преименувана и чисто нова. Очаква се само да я пълним с положителни отзиви. Щеше ми се да видим Беклемето заедно, ама на! Още веднъж честит юбилей! Добре си почерпил машинката, вярвам че и за себе си си се погрижил подобаващо  ;)
Поздрави  :cheers:
Активен

дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 89
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #184 -: октомври 22, 2014, 01:19:47 am »

Здравейте колеги :beer:Да се включа и аз малко..бая време не съм писъл по темата,Колегата Милко..от старото масло какви впечатления имаш,доволен ли си от него.предстой ми и на мен смяна ,но се колебая какво да се спра,не че от старото не съм доволен,но малко да го поглезя и моя хубосник:)А до веригата на мотора ти,провери я дали навсякаде е обтегната еднакво,да не би на определен прешлен да ти затяга повече и от там да прещраква,при мен се получава нещо такова макар че всичко си е на белезите,на едно определено място се затяга повече и прещраква там,незная...веригата ли си заминава..?Ще се радвам ако има някой кадет е запознат с подобен случай и да сподели от какво може да се получава това затягане :cheers:
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #185 -: октомври 22, 2014, 09:00:46 am »

Аз имах подобни проблеми и бих искал да споделя.

На един от моторите ми първоначално веригата е била пренатегната. Още при закупуването не е била правилно регулирана. По тази причина още първите километри, карайки с пасажер, веригата се разтегна неравномерно. Добре, че не отиде лагер... Впоследствие регулирах правилно веригата, но се наложи да я сменя. Ефектът от така разтегната верига се чува при освобождаване от скорост и гасене на двигателя при движение с около 40-50 км/ч. Трябва да се чува равномерен звук от веригата, а не на "тласъци".
Същият ефект се наблюдава, ако свързващото звено на употребявана верига се подмени с ново. Изобщо, винаги е по-добре веригата да е по-хлабава, отколкото дори съвсем леко пренатегната!

Силно препоръчвам смазване само с няколко капки масло веднъж на 300-500 километра вместо със спрей. Особено тефлоновите са ужасни. Какво правя аз: една малка тубичка от капки за нос (Ксилометазолин), напълнена с диференциално масло. Веднъж в месеца (обикновено след като измия мотора с водоструйка), капя по една капка масло на всяко звено, обикалящо задния венец. Капя само колкото са зъбите на венеца, докато го обиколя. После маслото се разнася по цялата верига. Изминавам стотина метра бавно да се разнесе и толкоз. Повече от това предизвиква цапане. Достатъчни са 15-20 капки, дори са много. Веригите са смазани отвътре и техните О-пръстени държат маслото. Външното смазване осигурява само по-дълъг живот на венците и най-външните лагерчета на самите вериги. Обливането с масло (според мен) е безсмислено и най-вече ужасно цапащо. Виждал съм какви ли не системи за смазване - ойлери, някои граничещи до безумство със сложността си. Една верига има живот в най-добрия случай 30 000 км и се подменя в комплект с венците. Най-големият враг на веригата не е липсата на смазване, а резките напъвания на мотора.

Най-важното - виж колко трябва да е корема на веригата! Обикновено е в границите 2-4 сантиметра СВОБОДЕН ход. Това означава без никакво усилие.
« Последна редакция: октомври 22, 2014, 09:02:20 am от Гошко »
Активен

ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1118
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #186 -: октомври 22, 2014, 09:48:11 am »

Данчо, по въпроса за маслото, последния път и аз реших да променя малко бранда и вискозитета налях пълна синтетика CEPSA 10W50. Марката е испанска, и не популярна в БГ, трудно се намира по магазините. Но съм чувал, че маслата са хубави и реших да пробвам. Скутера си върви перфектно, въпреки че маслото не е обозначено точно за скутер, а за пистов мотор и големи натоварвания. Слагал съм масло за пистаци(спокойно стават и за скутери) и на Фукс и също бях доволен. Цената на испанското също е доста добра, литър пълна синтетика от това масло се намира за 16лв и предвид доброто представяне на мотора си заслужава.
Активен
След всяко надолнище идва нагорнище.

дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 89
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #187 -: октомври 22, 2014, 03:41:12 pm »

Благодаря ви колеги за бързите съвети,... :beer:Гошко тук си прав за смазването на веригата,и аз по същият начин практикувам,съвсем малко на ролка колкото да намокри венеца,повече е в излишък едно че цапа но и е кат магнит за прахоляци.На 500 км и правя профилактика с измиване с газ притягане,ако е необходимо и смазване и все още има доста да тегли :)Любо то и на мен ми беше такава идеята да пробвам с пълна синтетика,до сега само с полусинтетика съм карал,това 10W50 е добро за летните жеги,мисля тоя път дали да не направя някаква промивка на двигателя с някакво по тънко масло преди да го сменя с пълна синтетика,колкото и да се източва все остава от старото масло в двигателя и много бързо почернява,за 2000 км,доста е черно след източване,гледал съм нещо като цетка дали има по двигателя,но нищо не намерих,явно и няма.
Активен

fish

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 83
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #188 -: октомври 22, 2014, 08:35:28 pm »

 :director:  Сигурен съм, че KEEWAY e много качествен :)
Една машина която заслужава уважението немските инженери ,нещо което не е за вярване но е самата истина –Качеството може да има и ниска цена когато се произвеждат качествени  компоненти в големи количества .В това вече са напълно убедени Византийските ни комшии където така наречените папатакита наброяват скромната цифра от 2 000 000 екземпляра .






http://scoot.bg/news-28/226-balkancedes
Активен

marin.sm

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 91
  • Кара: keewey kee 110
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #189 -: октомври 23, 2014, 04:50:03 pm »

Днес ходих отново с мотора на работа, като че ли за последно.
След обед беше по-студено от сутринта. На тръгване от работа двигателя запали трудно, запалва на стартер и угасва. Така няколко пъти и спря и да пали, само върти и не пали. Прибягнах до манивелата-там пали от раз , но докато позагрее не си държи оборотите.От смукача съм се отказал отдавна никаква полза.
Дано има някой сух слънчев ден за още една разходка :bravisimost:
Активен

ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1118
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #190 -: октомври 23, 2014, 05:14:52 pm »

А смукача ръчно ли се включва или е автоматичен?
Активен
След всяко надолнище идва нагорнище.

marin.sm

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 91
  • Кара: keewey kee 110
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #191 -: октомври 23, 2014, 06:20:01 pm »

Ръчен е. Но друг път съм го пробвал в студени сутрени дръпнат малко,повече и много. Все тая.

едно време на MZ -то вършеше работа.
Активен

ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1118
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #192 -: октомври 23, 2014, 06:26:57 pm »

Трябва да провериш дали жилото му работи, щото може да си го опъваш ама долу нищо да не се случва. Без смукач е много зор да пали на студено, лятото става ама сега вече ще се мъчи.
Активен
След всяко надолнище идва нагорнище.

дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 89
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #193 -: октомври 23, 2014, 11:19:06 pm »

Марине,карборатора ти не е настроен както трябва...затова и смукача не реагира,в твоя случай вазможно е и да го давиш на смукач...на тия температури спокойно си пали без газ с упънат смукач.. :beer:
Активен

габрово

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 404
  • Кара: моторетка
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #194 -: октомври 24, 2014, 08:08:59 am »

Здравейте,
Днес съм с моторетката на работа. Понеже съм изкукуригал на тема температури, при това от години вече, в къщата си имам 3 термометъра, а отвън - 2 и постоянно следя температурите >:( . Та сутринта беше 6 градуса. Отидох при машинката, дадох контакт, бутнах стартера и запали. Не съм бутал смукач никога до сега. При мен винаги е имало такъв проблем, че докато не поработи 30тина секунди, ако не му подавам по малко газчица - гасне ( независимо от температурите). Това не ме притеснява, въпреки че знам, че не трябва да го прави. Но понеже съм от най-лошите карачи - не чувам нищо: например виещи лагери и т.н., не смея да бутам нищо за да не го прецакам и си карам така... Разчитам на сервиза ако има нещо да го бутнат. Като отида за смяна на масло ги карам да го "преслушат", ама до сега не са чувли нещо нередно... Та мисълта ми беше, че май трябва да се бутнат настройки на карбуратора за да се стабилизира работата, но не знам това как ще се отрази на вървенето и разхода. Според мен със смукача само си го задавил... Скокни до сервиза - близо ти е и после пиши какво е станало
Поздрави :cheers:
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #195 -: октомври 24, 2014, 08:31:23 am »

Марине, щракни една снимка на карбуратора и на смукача. Ще ти кажа защо - различните смукачи работят различно. При мен на всички мотори е така.
Например, скутерът ми е с автоматичен смукач, който съм настроил на около половин минута през горещи дни, като това време стига до минута зимъс. Тоест, докато стопли ампулата и се разшири, времето е различно. Преди да си поиграя с тази настройка, времето надхвърляше 2 минути и трябваше доста да чакам. Въпреки това, до пълното загряване на двигателя се изискват поне 10 минути работа. Какво се получава - когато настроя оборотите да бъдат в предписаните граници при напълно загрял двигател и светнати светлини, се получава чат-пат гаснене в първите минути след изключване на смукача и трябва да имам едно наум да внимавам на първите две кръстовища. Ако настроя оборотите така, че да не гасне, при загрял двигател стават по-високи от предписаното. Избрал съм първият вариант, тъй като по-лесно се свиква. Причината за всичко това е в твърде лекия колянов вал за кубатурата, който няма достатъчно инерция, но пък за сметка на това е доста по-гъвкав откъм резки промени на оборотите. Отново въпрос на компромис.

На чопъра смукача ми е 3-позиционен. Пали се на 3-та позиция (надавен) без газ. След няколко секунди работа на място се превключва на втора позиция и пътуването може да започне (нещо като полусмукач). В момента, в който се усети прекъсване, се минава на първа (или основна) позиция - изключено. Това е принципа на работа. Ако не се направи точно така (пише в книжката), дори лятно време двигателят глъхне при първоначално палене.

На най-новия дарак смукача има две позиции. Пали се на активиран смукач и оборотите са леко високи. След няколко секунди (максимум 10) оборотите падат, тогава смукача се изключва и може да се кара. Лятно време не се налага да използвам смукача.


При теб може да има откачено жило или смукача да не издърпва докрай, или някоя друга дивотия. Снимай карбуратора там, където е жилото на смукача при активиран и деактивиран. Ако моторчето върви нормално при загрял двигател, нямаш нужда да пипаш настройките. Това си проличава най-добре при рязко подаване на газ на място. Двигателят трябва да реагира веднага без замисляне.
Активен

ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1118
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #196 -: октомври 24, 2014, 09:04:58 am »

При мене си е автоматичен смукача и работи безотказно. Лято, зима, студен, загрял, пали като дзвер :) Оборотите на дросела и положението на жигльора на карбуратора са нагласени оптимално и не ги пипам.
Активен
След всяко надолнище идва нагорнище.

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #197 -: октомври 24, 2014, 01:02:22 pm »

Ами не искат да работят нашите моторетки на смукач и това е. :(
Нали си го коментирахме по сбирките.
Нашите смукачи притварят смукателния колектор.
Марине,при МЗто пуска гориво,а тук само намаля входящия поток въздух.

Само предполагам:
Предвид това ,че малко горят тези двигатели си мисля,че заводските настройки са за по-бедна смес.Ако се бутне малко горивото,може и да иска да бачка на смукач.
Аз практикувам като Милен.Паля и около 20тина секунди поддържам газта за да не загасне-след това няма проблем.Като поразбие маслото и държи зададените обороти.

п.п.Любо не става дума за палене-нямаме проблем с това ,а с поддържането на работа на двигателя в първата минута докато раздвижи малко.
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #198 -: октомври 24, 2014, 02:03:59 pm »

Трябва да видя едно такова моторче и съм сигурен, че ще му схвана логиката! Принципно притварянето на смукателния отвор на карбуратора е класически "смукач". На този принцип са повечето Москвичи и Лади - просто и надеждно изпълнение. В много от случаите изтеглянето на смукаче не означава повишаване на оборотите, а осигуряване на стабилна работа именно при студено време.
Няма такъв филм мотопедите да са регулирани за по-бедна смес. Сместта винаги трябва да е нормална!
Неработенето на смукача може да се дължи също и на неправилно регулирани ниски обороти (прекалено ниски).  Имайте предвид, че 4-тактовите двигатели не обичат прекалено ниските обороти. "Чопленето на семки" означава недобро фнкциониране на мазилната система!!! Тя си иска обороти.
Активен

ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1118
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
Re: KEEWAY KEE 110
« Отговор #199 -: октомври 24, 2014, 03:12:02 pm »

Имам малък извънбордов 4Т китайски двигател за лодка, и той е с такъв опростен смукач - затваря отвора на карба. Работи безотказно, и при палене и после като заработи, точно както трябва. Аз го използвам в по-топлите месеци с лодката, тва време вече съм го прибрал. Следващото му палене ще е най-рано април месец, събират се повече от 6 месеца без да се пали моторчето. Тая пролет след почти 8 месеца почивка запали още от първото дръпване на въжето, направо изпаднах в екстаз :)Обикновено след толкова дълъг период трябва да дръпна 2, даже и 3 пъти. А ако не е палено от седмица-две направо е чакмак, пали от първо дърпане и хората дето гледат отстрани(щото точно преди паленето и тръгването на лодката народа наоколо зяпа с интерес, и като запали от раз винаги се чуват едни одобрителни възгласи ;D)
Активен
След всяко надолнище идва нагорнище.
 

Страницата е създадена за 0.104 секунди с 25 запитвания.