Автор Тема: Защо повечето мотористи подценявате европейските пистаци??  (Прочетена 17943 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Santos

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Здравейте :) Отскоро реших да си направя регистрация тук, тъй като това лято обмислям да изкарам "А" категория и да се присъединя към гордите собственици на пистови мотори :) Тъй като съм BMW фен (автомобилен) миналата година в шоурума на BMW в Брюксел разгледах и 1000RR, почетох доста за него както и за 1300R и останах впечатлен от тези машини. Като традиции BMW неоспоримо имат изградено име при мотоциклетите и въпросът ми е защо всички фенове на пистовите мотори ги подценявате?? И макар да съм нов в тази сфера, ще ми е трудно да приема отговори като "Щото японското е по-здраво", "Щото в MOTO GP няма BMW", "Щото ги няма в mobile-то", "Щото не са най-бързите" и други такива изсмукани от пръстите мнения. Цената им ли е висока?? Наистина ли нещо им има??? Интересно ми е затова питам. Въпросът ми важи и за Aprilia и Ducati. Аз лично (не претендирам за някаква обективност) смятам, че европейските мотори не отстъпват по нищо на японските, освен по достъпност като цена и може би като разходи за поддръжка. Но ще се радвам да чуя компетентни мнения...наблягам на КОМПЕТЕНТНИ, не мерене на пи*ки кой какво има и колко по-добро било щото той го бил имал. Благодаря ви и дано не съм засегнал никого, ще се радвам лека полека да се приобщя към колектива ви :)

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Току-що засегна всички горди собственици на японски машини  ^-^
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен Santos

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
 :-\ Не съм го целял, просто търся отговора на този ако не HATE, то IGNORE на повечето мотористи към европейските марки  ;D

Неактивен OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Точно бмв даваш за пример? Преди S1000RR, за кой супербайк на бмв се сещаш? Никой не го подценява, по-добър е от японските си конкуренти, но не колкото е по-скъп.

Неактивен radd_KO

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 111
  • Кара: CBR 600F2
Точно бмв даваш за пример? Преди S1000RR, за кой супербайк на бмв се сещаш? Никой не го подценява, по-добър е от японските си конкуренти, но не колкото е по-скъп.
Именно. Кое БМВ е еквивалента на CBR600RR, 919, 929, 1000RR, R6, R1, GSXR-и и т.н. преди S100RR?!?!

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
То Европейски пистаци има ли ? (майтапя се) ^-^
БМВ от 2-3 години, 675 куб. триумф, дукати и други италиански реликви.

"Защо повечето мотористи подценявате европейските пистаци?"

Отговарям най-кратко, без да си изсмуквам от пръстите:
Защото са:
1. по-бавни
2. по-скъпи
3. по-ненадеждни


от Японските

КАТО ЦЯЛО

Има и изключения, но не едновременно и по трите критерия спрямо някой от японските аналози.

Иначе и аз бих си купил мотор, който е по-скъп, по-бавен и по-ненадежден от негова японска алтернатива, няма нищо лошо и ненормално в това, харесвам някои модели и на Дукати и на БМВ и на Триумф и на КТМ, мерак е да го е*а.
Обаче япоснкото на 'overal' няма алтернатива.

Иначе европейски мотор без алтернатива сред японците, но не е пистак, веднага се сещам за Дукати Мултистрада - 150 коня и под 200 кг (сухо) и "цялата" електроника в този сегмент японците нямат, но не бива да ги виним, просто не са сметнали за необходимо да имат.

S1000RR е един изключително красив мотор, като гледам и резултатите в супер-щок, където машините са най-близки до серийните - явно и вървящ, купи си карай си и хич да не ти пука.

ПС: Най-важно е да правиш информиран избор, а не да робуваш на сектантски убеждения, защото най-малко е смешно.

Иначе сектата при моторите е само една и тя е зелена:headbang:
« Последна редакция: април 14, 2014, 04:55:09 pm от Wild Hog »
"suburban biker wannabe"

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Никой не ги подценява, ама колко европейски пистаци има?(като модели говоря)
БМВ пистак преди С1000РР аз поне не знам. Не че някой ще го върне, ама не всеки може да си позвали 25-30 бинки за мотор. И не знам с кой си говорил ама баш тоя го дават най-бързия от 1000-ките, Чой с какво мислиш че кара.
И някое Пинагале няма да откажа или пък някой КТМ 1198 още по-малко, ама за 4-5 хиляди няма.
А да не говорим че монстерите вече са под път и над път, поне в Пазарджик са 3 пъти повече от бандитите.
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен Santos

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Благодаря за мненията, надявам се да има и още :) Иначе колкото и да ми се иска все още не разполагам с достатъчно финансова мощ за BMW мотор  :D :D :D Но като за първи мотор си мисля за Honda CBR600 F4 (всички ми го препоръчват като за новаци) Иначе ми е мерак за Aprilia RSV1000 ама не съм сигурен дали 1000 кубиков е добър избор за човек, който тепърва ще е взел книжка :D А пък и да не забравяме разходите за поддръжка - Aprilia ми звучи скъпичко име, вие ще кажете тук :)


Неактивен radd_KO

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 111
  • Кара: CBR 600F2
Иначе ми е мерак за Aprilia RSV1000
Един приятел има такъв, в-образен 2 цилиндъра, според мене възможно най-неподходящия за първи мотор.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Иначе ми е мерак за Aprilia RSV1000
Един приятел има такъв, в-образен 2 цилиндъра, според мене възможно най-неподходящия за първи мотор.

Kaкто се изразяват някои - къса ръце. Доста неподходящ избор за първи мотор. Тя и Хондата ще те стряска на моменти, ама нали уж е с по-благ характер.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Santos

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Е аз за Aprilia-та просто си мечтая, знам, че е доста неподходяща за мен, не ща да мра от тъпотия, Хондакът ще е сигурно :D Ами ако някой има да казва още нещо по темата да заповяда :)

Неактивен ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1118
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
Пиши пак като вземеш категория А, дотогава може да се съберат още доста компетентни мнения по темата.
След всяко надолнище идва нагорнище.

Неактивен Santos

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Е като нямам "А" значи не мога да се интересувам и да питам ли?? Да не говорим, че половината мотористи нямат въпросната категория  :D :D :D

Неактивен ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1118
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
Добре, ще се изкажа тогава по въпроса за БМВ, това е марка която се купува основно за имидж. Плащаш си допълнително не заради великото им качество, а заради удоволствието и самочувствието другите да те гледат че караш БМВ, когато те попитат ти да казваш че караш БМВ, дори когато никой не те пита пак да казваш че караш БМВ, да си въртиш в ръката ключа на колата или мотора, на който пише БМВ, да се чувстваш модерен......общо взето тва е. Между колите и моторите на БМВ не бива да се прави аналогия щото са две различни неща. Сега си говорим тука защо нямало мотори БМВ по улиците и колегите изказаха компетентни мнения, в крайна сметка ти най-вероятно ще си купиш хондичка или нещо друго японско, ако пък си купиш БМВ ще го покараш, като ти писне да трошиш кинти по него ще го продадеш на някой друг дето иска да кара БМВ и да се чувства специален, и пак ще си купиш хондичка :D Априлия, Дукати и някои други европейски марки имат доста сериозна история и традиции през годините, както и участия в различни шампионати. Обаче изборът на тия мотори ( повечето са италиански ) е най-често плод на емоция, както и силно влечение по визията и цялостния имидж на марката. А чисто практичния избор клони доста повече към японски мотор, отколкото към европейски. И хората го правят тоя избор не само в БГ , а и навсякъде по света.
След всяко надолнище идва нагорнище.

Неактивен Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 856
  • Кара: XL 700
Напълно съм съгласен с "най бавния". :bravisimost:

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3568
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
............ само мога да поспоря "леко" относно МОТОЦИКЛЕТИТЕ на БМВ  ;)
 Аз имам ............ 6 мотоциклета и един от тях е БМВ (мразя марката на база Автомобили поради неоспоримият факт че са пълни кенефи) ама при мотоциклетите............... само ще напиша три модела , ти ми дай оценка за тях:
1.BMW R 1100/1150/1200/1250 GS
2.BMW K Series
3.BMW S1000RR

 - aйде сега дай компетентно мнение по ред моля
Гаражът:
Jap: CB500F '71 GR650XD'82 TRX850'97
Eu: Aprilia RS125'94 Ducati 748SS'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
При теб резултатът е повече от ясен - 5:1 в полза на японската техника  ;D

Случвало ми се е да карам различни модели автомобили на БМВ. Никога не съм притежавал такъв, основно защото смятам, че наистина искат повече пари за това което предлагат. Някои модели ми допадат, други не. Общо взето като с моделите и на другите производители. Същата работа е и с мотоциклетите им. Някои модели, основно големите им туристи, ми допадат като изработка, но не и като цена. И те са надути заради марката. Май само у нас е така  ;D И в Щатите  ;D
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Santos

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Еее, браво, разговорихте се по темата :) Ами съгласен съм, че при марки като BMW човек си плаща за имиджа. Все пак хората с много пари искат да карат нещо различно от нас, и аз някой ден също ще искам да карам нещо по-така :D Не виждам и нищо лошо в това, човек да плаща за марката - нали в крайна сметка е важен кефа? Който не иска кеф би си купил някоя Дачийка чисто нова и ще си я кара заради необходимостта от кола, не за да се юрка по магистралата :) Да, наистина покупката на мотор е свързана с емоция. То аз като си купих първата кола (BMW E36) се радвах като малко дете на таз каручка, та представям си на мотор как ще се радвам. За нов автомобил и нов мотор направо и не ми се коментира някой ден какво ще ми е :D И наистина точно това исках да разбера - явно BMW, Aprilia и компания предлагат освен качество и онази недостъпност породена от непрактичност, която е присъща и за някои автомобилни марки. И да, наистина бих си взел японски мотор и то без да съжалявам, но не само защото нямам пари за BMW мотор, а и защото в крайна сметка са си доказано добри явно. Пък и за разлика от автомобилите, при моторите май няма марки, които да са тотал щета :D :D Или има???

Неактивен ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1118
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
Тя май тая тема беше повече от сорта "лаф да става" :)

П.С. Има такава марка която си е тотал щета, нарича се Карпаты Лвов
« Последна редакция: април 15, 2014, 10:11:57 am от най-бавния »
След всяко надолнище идва нагорнище.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Като повечето теми  ;D Ама нали е форум, какво ще е без да става лаф  ;)
В общи линии, забелязал съм, че повечето народ си харесва някаква марка и си държи на нея. Ама че имало и по-добри за същите пари - другите да си ги карат. Аз примерно пък не обичам да сменям коли през година - две. Сегашната ми я имам от 10 години, като през това време през ръцете ми минаха няколко други, които уж трябваше жена ми да кара. Ама те си заминаха по живо, по здраво, а тази си остана. Защо ли? Ами защото ми е създавала в пъти по-малко ядове отколкото всички останали. И освен това чаркалъците и са евтиния. И освен това почти няма нещо по нея, което да не мога да свърша сам, с ключовете дето ги имам в багажника и то пред блока. Е, вероятно догодина ще мине в резерва, щото почнаха да и загниват тенекиите, макар и да е далеч от състоянието на други марки на далеч по-малко години, като се има предвид, че гараж не е виждала, а ако не съм с мотора, съм с нея. В годината се качвам на градски транспорт не повече от 2 - 3 пъти и в къщи ме бъзикат, че не знам кои билети за какво са ;D
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.