Автор Тема: Собственици на Kawasaki ER-5  (Прочетена 32988 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Собственици на Kawasaki ER-5
« -: май 22, 2014, 06:58:08 pm »
Привет на всички! Миналата седмица си купих Kawasaki ER-5 2003г. и бих искал тук хората, каращи ER-5 да споделят мнения, впечатления и най-вече да си помагаме ако (недай Боже) имаме проблеми с машините! Това ми е първи мотор, не съм карал друг освен на курсовете (ЕR 6) и нямам кой знае колко опит и компетенция. Нека хората, които го притежават от по-дълго време да дадат съвети, препоръки свързани с карането, обслужването, части, екипировка и тн.  :headbang: Надявам се темата да стане полезна за всички.
Поздрави  :cheers:


Неактивен ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1118
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #1 -: юни 24, 2014, 08:16:40 am »
Здрасти колега, след като си покарал мотора вече повече от месец ще споделиш ли някакви впечатления от него. Аз не съм имал или карал такъв, но ми харесва като тип мотор, и като външен вид също. Ако някой ден си купя пак мотор със скорости ще е нещо подобно на ЕР-5. Така че ще е полезно изкажеш мнение за машината, преди време и други колеги се интересуваха от тоя модел.
След всяко надолнище идва нагорнище.

Неактивен Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #2 -: юни 30, 2014, 08:33:37 am »
С удоволствие, вече имам някакви впечатления които ще споделя, днес като имам време ще напиша един по-дълъг пост  :cheers:

Неактивен Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #3 -: юли 01, 2014, 12:59:42 pm »
Tака... ето и впечатленията ми след месец возене:
- Мотора е страшно лек и удобен, много маневрен
- Не е много мощен, но в същото време достатъчно за да има "кеф" от карането
- Консумативите са стандартни като цени (примерн жило съединител 25-35 лв, задна гума сменях чисто нова дот края на 2013 - 169 лв 130/70/17)
- Ускорява добре и поддържа скорост над 110 без проблем
- Като най-голям минус мога да кажа, че без ветрозащита (както е при мен) Е ДОСТА некомфортно за каране над 100 км/ч...вятъра се усеща бая и не готино...една слюда оправя нещата, но разваля външния вид хаха
- Има задоволително голям резервоар - 17 литра по каталог
- Харчи към 5/100, но може да варира доста (нагоре особено) в зависимост от начина на каране, а аз малко го ръчкам все още
- Багажника под седалката е сравнително малък, да събереш телефон и портофейл макс...
- Голямо предимство си е наличието на централна стойка, която улеснява обслужването значително!
- Седалката е удобна, става за по-дълъг път. При каране с около 90-100 позата е сравнително изправена
- Не съм забелязал да гори масло, но още нямам достатъчно опит с него
- Пали лесно, но то и времето е ... лято

Като цяло моторетката си заслужава, но не бих го определил толкова за турър, по скоро за кеф и в града, не могат да се закачат куфари и тн... като оценка обща... бих дал 7/10 :)  :cheers: Ако има нещо конкретно като въпрос, питай  :headbang:

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #4 -: юли 01, 2014, 08:41:46 pm »
За куфарите ти трябва просто допълнтелна стойка.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #5 -: юли 01, 2014, 08:46:44 pm »
Да ама от дясно не го виждам как ще стане...ауспуха идва високо! За да сложа централен бажник отзад трябва да пробия ръкохватката...или ако има некъв вариант той е оригинален и скъп...

Неактивен iiccoo

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 171
  • Кара: Honda CB 500S

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #7 -: юли 01, 2014, 10:23:22 pm »
Ммм, да. Стойки има всякакви.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Bozote

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Kawasaki ER5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #8 -: ноември 29, 2015, 03:59:39 pm »
Здравейте ,аз съм новия собственик на кавазакито на Ангелов ,след един сезон съм мнооого много доволен от мотора ,успях да му поръчам и оригиналния километраж и сега е красавец.Поздрави.


Неактивен avm

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #9 -: март 31, 2016, 10:48:00 am »
Здравейте, аз също си взех ER5 и ми е първи мотор. Не ми работи оборотомерът, може ли да ме посаветвате от къде да си поръчам един оборотомер и едни краш тапи и някакъв хубав сервиз където да ми ги монтират. Мерси предварително.
« Последна редакция: март 31, 2016, 10:50:29 am от avm »

Неактивен Bozote

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Kawasaki ER5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #10 -: май 11, 2016, 01:54:01 pm »
Здравей колега,неработи или липсва оборотомера? Ако неработи мисля ,че по-добрия вариант е да го отремонтираш ,аз купувах табло за моя ,и първо ,че трудно намеирх оригинално ,а цената му е около 190-200 лв.А ремонта вероятно ще е по-малко.Поздрави.
« Последна редакция: май 11, 2016, 01:55:36 pm от Bozote »

Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #11 -: май 28, 2016, 08:10:19 pm »
Здравейте и от мен колеги :hello: от скоро и аз съм вече собственик на Kawasaki ер 5,Страшно ми харесва моторът и страшно ми е непознат все още,ще се радвам някой ако ми поясни някой работи,става въпрос че се хванах да му сменям антифриза и така не разбрах как да махна резервоара,развих болта до седалката,разкачих два маркуча от карбуратора и успях да го вдигна малко нагоре,но не достатъчно за да налея течност в радиатора,аз ли бъркам някаде,?ако някой знае как се сваля да сподели..Благодаря предварително.. :cheers:

Неактивен Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 873
  • Кара: XL 700
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #12 -: май 29, 2016, 01:07:44 pm »
Първо честито.За резервоара гледане му е майката.Не знам при ''Кавасаки'' как е но огледай и изпробвай да го дръпнеш на зад на пред на горе може и отпред да има някой болт.По принцип се сваля лесно без излишни маневри.

Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #13 -: май 29, 2016, 04:06:54 pm »
Благодаря за съвета Moni..Така или иначе съм му поръчал филтри и масло,като пристигнат ще се оглеждам по внимателно за резервоара,всяко първо нещо е трудно.Поздрави..!! :cheers:

Неактивен Bozote

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Kawasaki ER5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #14 -: юни 06, 2016, 01:27:24 pm »
Освен болта отпред има един елемент, който се подпъхва в рамата.Трябва след като си развил болта да го издърпаш назад,и такаще излезе лесно.Поздрави.
« Последна редакция: юни 06, 2016, 01:29:45 pm от Bozote »

Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #15 -: юни 06, 2016, 04:47:51 pm »
Благодаря за съветите момчета.!Хванах му цаката.лесно излезе,два тампона го държат отпред само с издърпване стана..

Неактивен boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 383
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #16 -: юни 07, 2016, 01:12:06 pm »
Здравейте и от мен колеги :hello: от скоро и аз съм вече собственик на Kawasaki ер 5,Страшно ми харесва моторът и страшно ми е непознат все още,ще се радвам някой ако ми поясни някой работи,става въпрос че се хванах да му сменям антифриза и така не разбрах как да махна резервоара,развих болта до седалката,разкачих два маркуча от карбуратора и успях да го вдигна малко нагоре,но не достатъчно за да налея течност в радиатора,аз ли бъркам някаде,?ако някой знае как се сваля да сподели..Благодаря предварително.. :cheers:

Честито Дака!!!
Само безаварийни. :bravisimost:

И що така се таиш като мишка в трици... ;)
Да разбирам аз от клюкарника ,че си се сдобил с още един "кон". :occasion18:

 :cheers: :cheers:
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #17 -: юни 07, 2016, 05:57:41 pm »
Мерси Милко :cheers:остана да почерпя..не се крия,просто исках всичко да си оправя и да го подкарам че тогаз щях да се похваля де..голямо бягане ми трябваше.. :)

Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #18 -: юни 16, 2016, 09:42:03 pm »
Впечатленията ми след 1000 км каране със мотора,страхотна машина.Много добре ускорява,едновремено спокоен но като го натиснеш става много пъргав в средните обороти,много не го юркам карането ми е около 100-120 км,на моменти се е налагало да го усуча за кратко до 150-160,но това е голяма скорост за мен,все още не съм му свикнал на тертипа и даржанието.Има пет степени на настроика на задните амортисиори,настроива се лесно и бързо,стига да разполагате с ключ.икономична машинка е,с моето каране изминах 321 километра с 13 литра бензин,според моите наблюдения има нещо като две резерви,..в смисъл когато влезе в червената зона за резерва,все още си варви на отворено кранче.когато стрелката залепне на нулата тогаз го обръщам на резерва а тя е някаде около четери литра,савсем достатъчно да се доберете до бензиностанция,има и положение на крана принудително но тази опция не съм я пробвал все още,нямам и идея за какво е,ще се радвам и други колеги от форума да споделят впечатления за машините си..за сега Наздраве  :cheers: и много безаварийни километри.. :beer:

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #19 -: юни 17, 2016, 02:28:50 pm »
... има и положение на крана принудително но тази опция не съм я пробвал все още,нямам и идея за какво е...

Тази опция се ползва за напълване на горивната система, основно карбовете, след продължителен престой (да речем след зазимяването). В това положение вакумният клапан на крана остава отворен принудително и бензина няма какво да го спре, осен иглата в поплавъковата камера. Ако и тя не затваря по някаква причина, карбът ще прелее.

Та ако не си карал няколко месеца, врътваш на PRI, изчакваш малко и палиш. Като запали, врътваш крана на ON или както там ти е нормалното положение и газззз.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.