Автор Тема: Собственици на Kawasaki ER-5  (Прочетена 32989 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #20 -: юни 18, 2016, 08:45:56 pm »
Е..та това е.. :) Всичко с хора става..Благодарско за ценото инфо. :cheers:


Неактивен Филип

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #21 -: ноември 09, 2016, 03:24:03 pm »
Здравейте колеги! Искам да попитам ако някой се е занимавал с това нещо, стана малък инцидент с моето Kawasaki и има лека пукнатина на капака в ляво дето се намира над скоростния лост и има теч на масло. Консултирах се с други колеги и ми препоръчаха да го отнеса на аргон. Мисълта ми е като свалям този капак има ли нещо с което трябва да се внимава, знам ли да не откача нещо и после да не мога да го сложа или да не се притеснявам и да го свалям смело. Благодаря предварително!

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1302
  • Кара: изтребител
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #22 -: ноември 10, 2016, 12:12:47 am »
Здравейте колеги! Искам да попитам ако някой се е занимавал с това нещо, стана малък инцидент с моето Kawasaki и има лека пукнатина на капака в ляво дето се намира над скоростния лост и има теч на масло. Консултирах се с други колеги и ми препоръчаха да го отнеса на аргон. Мисълта ми е като свалям този капак има ли нещо с което трябва да се внимава, знам ли да не откача нещо и после да не мога да го сложа или да не се притеснявам и да го свалям смело. Благодаря предварително!
без да познавам модела,принципно имаш гарнитура от долу,която може да замине и го наклони,че ще ти изтече маслото.

Неактивен Филип

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #23 -: ноември 10, 2016, 09:37:07 am »
За по-сигурно направо ще източа маслото. Само гарнитурата ли трябва да ме притеснява и после като го затворя хубаво ли е да му сложа силикон?

Неактивен Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 873
  • Кара: XL 700
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #24 -: ноември 10, 2016, 07:44:49 pm »
Ако няма никакви деформации или наранявания по челата дето лягат и при условие,че запазиш гарнитурата не е нужно силикон.И стягаш от средата към краищата.Успех.


Неактивен Филип

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #25 -: ноември 11, 2016, 02:48:51 am »
Благодаря ви колеги, в събота се заемам!

Неактивен Spoke

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 52
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #26 -: януари 03, 2017, 02:18:20 pm »
Колеги, някой би ли ме посъветвал от къде мога да намеря оригинално табло и фар за Кавазакито ?

Неактивен Филип

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #27 -: март 02, 2017, 09:04:23 am »
Колеги отново опирам до вас. Откарах мотора на майстор за смяна на семеринги на коловете, обаче се оказа, че единият кол е запекъл и не може да се отвори. Майсторът го е страх да го напъне, казва че ще се счупи. Какво ще ме посъветвате, знаете ли къде мога да намеря друг кол (нов или употребяван), как вървят като цени, че не знам какво да правя, запали ми се главата.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2801
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #28 -: март 04, 2017, 04:18:37 pm »
Чак пък смяна, че е запекъл...
... какво точно опитва да отвори и не може? Отгоре, това което е над трипътника или нещо друго. Принципно, като се сменят консумативи се разглобява всичко и сменяш всичко, има и от долу един осигуряващ болт има и от горе един регулатор от който се настройва окачването ( това в общия случай, при повечето мотори )
Може и да има нещо блокирало извътре  - де да знаеш.
Какво точно се случва?
Аз имам части за Кавасаки, но колове нямам.
Но ако купиш "втора" пак има шанс да има дребен проблем, който да "обърне колата"


Неактивен дака_74

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 89
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #29 -: март 09, 2017, 07:21:47 pm »
Здравейте колеги..след дълга почивка реших и аз да припаля моторетката,..но уви.. :-\ неще и неще..четери месаца не съм го пипвал и сега ми направи чакмак.?нов акумолатор му сложих варти като бясно  и прави детонация в ауспуха,даже и пламък излиза.??Нямам и много време сега да се ровичкам с него,даите съвет ако някой се е зблъсквал с такъв проблем,свещи лули,такива работи от към токовете нищо не съм бутал.тепърва ще трябва да се заемам с него.

Неактивен Bozote

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Kawasaki ER5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #30 -: март 28, 2017, 03:25:54 pm »
Колеги отново опирам до вас. Откарах мотора на майстор за смяна на семеринги на коловете, обаче се оказа, че единият кол е запекъл и не може да се отвори. Майсторът го е страх да го напъне, казва че ще се счупи. Какво ще ме посъветвате, знаете ли къде мога да намеря друг кол (нов или употребяван), как вървят като цени, че не знам какво да правя, запали ми се главата.

Сигурно е късно ,но да си кажа,аз си взех много прилично табло от един холандски сайт,излезе ми около 170 лв,с абсолютно всичко работещо.Ако имаш интерес ще ти кажа кой беше.

Неактивен Bozote

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Kawasaki ER5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #31 -: март 28, 2017, 03:28:33 pm »
Колеги отново опирам до вас. Откарах мотора на майстор за смяна на семеринги на коловете, обаче се оказа, че единият кол е запекъл и не може да се отвори. Майсторът го е страх да го напъне, казва че ще се счупи. Какво ще ме посъветвате, знаете ли къде мога да намеря друг кол (нов или употребяван), как вървят като цени, че не знам какво да правя, запали ми се главата.


Тъп въпрос знам ,ама го палиш на смукач нали?

Неактивен Bozote

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: Kawasaki ER5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #32 -: март 28, 2017, 03:29:33 pm »
Пичуе искате ли на откриването на сезона да се видим? (За софииското става въпрос)

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #33 -: юни 05, 2018, 01:50:43 pm »
Здравейте колеги, виждам че отдаван не е писано тук но все пак ще пробвам да съживя малко темата  .
От миналата година и аз съм част от клуба на собственици на  ER 5 :) ! Обаче имам проблем с оборотите на свободен ход (idle rpm). Когато ги наглася како е по ръководство (1200-1300), след неопределоно време  при карена мотора сам ги променя. Най често нагоре. Ако в подобен случай, ако ги кориграм надоу след като го загася и запаля по-късно оборотите са прекалено ниски дори и след като загрее. Освен това когато се подаде газ оборите падат бавно. Жилата на газта и смукача се движат добре в броните и мисля че не заяждат. Отворих карбораторите и ги почистих, не видях да има запушени канали, а мембраните бяха здрави. Нямаше особенна промяна след това действие. Миналата седмица смених въздушният филтър и положението се влоши. Обороте започнаха да играт сами, тоест качват се и спадат на +500/600 оборота от настройката. Ако ги наглася на около 1000 това играене почти изчезва, но така са прекалено ниски.
Като чета разни неща, това прилиа на бедна ( от към бензин) горивна смес. Но невиждам от какво може да е не достига бензин. Единсвенето което не съм проверявал, по горивната система, са вънтовете на/след жигльора за празният ход, Мисля да ги видя на колко оборота от завито положение са и да ги наглася както е по ръководство.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да даде съвет?

 

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 556
  • Кара: TDM900
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #34 -: юни 05, 2018, 02:58:38 pm »
 Карбовете са ти за сервизиране

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #35 -: юни 05, 2018, 03:06:23 pm »
+1!

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #36 -: юни 05, 2018, 06:10:03 pm »
И какво точно ще рече сервизиране? Освен почистване и синхрон, какво друмо има да да се прави по тях?

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 556
  • Кара: TDM900
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #37 -: юни 05, 2018, 06:12:47 pm »
А според теб какво означава сервизиране!? :violent:

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #38 -: юни 05, 2018, 09:12:41 pm »
Ако знаех какво точно включва термина нямаше да задавам въпроса! Нали за това питам, че ако някой има доброто желание, да ми обясни какво точно трябва да се направи, щом това е решението на проблема. Както писах по горе какво друго има да се прави, освен почистването (жигльорите и всички каналчета през корпуса), проверка на мембраните дали са здрави, проверка на пружините дали връщат обратно и дали нещо не задържа някъде и след като всичко е сглобено обратно синхронизацията им?! Ще съм благодарен ако някой отдели време и ми разясни какво друго има за правене по тях!
« Последна редакция: юни 05, 2018, 09:14:28 pm от Vesselin »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #39 -: юни 05, 2018, 09:30:45 pm »
Aми например поплавъковите камери трябва да провериш. Дали нивото на бензина в тях е коректно. Дали всеки път иглите отварят и затварят когато трябва. Дали няма пробит поплавък. И т.н.
Преди време една Каджива имаше навика да си увеличава оборотите преди да й свърши бензинът в поплавъковата камера.
Самият факт, че след слагане на новия филтър оборотите ти са се променили означава, че сместта е отишла към по-бедна, защото въздухът е дошъл в повече. Иглите преди поплавъците например имат навика да се замърлят, а в леглата им да се наслояват нечистотии и поради тази причина да не работят както трябва - примерно засядат в леглата, спира притокът на бензин, двигателят издърпва този, който е останал в поплавъковата камера и тъкмо почне да си вдига оборотите преди да изгасне иглата отваря, камерата се пълни или препълва, двигателят се задавя и оборотите пак му се променят. Такива неща... Някои игли пък се износват и нещата пак стават такива, каквито не трябва да са. Ако не си почистил твоите, е добре да го направиш.
Има и нещо друго - може да си лъснал целия карбуратор като войнишка чиния, ама ако има боклуци в бензина или самият той е скапан, моторът пак няма да работи както трябва. Ако нямаш филтър преди карбовете, е добре да си сложиш. Не разчитай само на този на кранчето на резервоара, ако има такъв, де.
« Последна редакция: юни 05, 2018, 09:42:44 pm от ivchotr »
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.