Автор Тема: Собственици на Kawasaki ER-5  (Прочетена 20676 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #40 -: юни 05, 2018, 09:44:15 pm »
Вярно, нивото на "казанчетата" не съм го проверявал. Кагато ги отварях нямаше бензин в подплаваците и предполагам не са пробити, но трябва да ги огледам по-обстойно. Иглите им, мисля, че затварят добре, защото каго оставя кранчето на "pri" карбораторите не протичат, което трябва да занчи, че кранчето е постоянно отворено и само иглите на подплаваците спират бензина да не тече. Ще им проверя нивото и ще огледам подплаваците и иглите отново.
Благодаря за съвета!

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #41 -: юни 05, 2018, 09:50:14 pm »
Те може да затварят добре, ама да не отварят достатъчно. Сам казваш, че когато си ги отворил, са били празни. При принудително отворен кран и сухи поплавъкови камери, смятай какво се случва там. Смея да приема, че просто не работят по един и същ начин всеки път и затова моторът ти си мени сам оборотите.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #42 -: юни 05, 2018, 09:53:21 pm »
За филтъра за бензин, сложил съм един от онези малки цилиндрични/ коносовидни. Ще разглобя и огледам всичко отново. Не му бях пипал винта който регулира канала след "пилотният жигльор" (pilot jet), трябва да го видя и той в какво положение е, да почистя през него отвор и да го наглася както е по книжка.  А за празни имах в предвид самите подплаваци, че вътре в тях няма бензин, нали са кухи, а не камерите. 

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #43 -: юни 05, 2018, 09:59:30 pm »
А камерите си бяха пълни с бензин. Не им развих дренажните болчета и добре се олях с бензин след като ги разкачих от двигателя :D

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #44 -: юни 05, 2018, 10:03:33 pm »
Аха. Ами нищо, де. Почисти колкото можеш иглите и леглата им и провери дали отварят и затварят добре. После проверяваш дали нивото е каквото трябва да бъде. В ръководството за модела трябва да са дали как става проверката. Обикновено е с маркуч отвън на принципа на скачените съдове. Най-накрая можеш да му хакнеш и една добавка за почистване на карбуратори или инжекциони и работата ще стане.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #45 -: юни 05, 2018, 10:09:27 pm »
В ръководството има дадено как се проверява нивото, мисля че не беше трудно. Ще огледам и почистя всичко отново, дано това да реши проблема. Балгодаря за съветите :)

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #46 -: юни 06, 2018, 07:08:49 pm »
Пиши накрая какво е станало.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен 5ров

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 381
  • Кара: стари мотори....
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #47 -: юни 07, 2018, 07:04:09 am »
Карбураторите искат синхронизиране и нещата ще си дойдат на мястото, а кранчето за бензина трябва да е сложено на "вакум", или както колегата го написа - на "pri".
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.


Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #48 -: юни 07, 2018, 03:34:23 pm »
За съжаление тези  дни нямам достатъчно време за да се захвана с нещата. Събота или неделя ще ги почистя, огледам и проверя нивата и подплаваците и иглите им. След това ще пиша какъв е резултата. А за синхронизацията, направих си един "воден манометър" с бутилки, по идея от yоutube клипчета. Няма да е точно като с истински манометъри, но предполагам, ако има голяма разлика в налягането/вакуума на двата цилиндъра ще се хване и ще може да се изравни в някаква степен.   

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2341
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #49 -: юни 07, 2018, 05:08:17 pm »
Вместо да си губиш времето в действия с неизвестен резултат, ги изпрати на Коко!
Човека ще ти ги направи с ПРАВИЛНИТЕ инструменти и всички тук заставаме зад това.
Ще ти коства по-малко от една надница.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #50 -: юни 07, 2018, 07:22:55 pm »
Той на Коко винаги може да ги изпрати. Тръпката е да се пробва сам човек.

... а кранчето за бензина трябва да е сложено на "вакум", или както колегата го написа - на "pri".

Положение "pri" и "вакуум" са различни при повечето кранчета, да не казвам при всички. В положение "pri" се елиминира вакуумният клапан и горивото теква към карбовете без никакви пречки по пътя си, дори и при спрян двигател.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен 5ров

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 381
  • Кара: стари мотори....
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #51 -: юни 08, 2018, 07:32:35 pm »
Думата ми беше, че кранчето трябва да е на "вакум".Иначе ако е на самотек, колегата рискува да остане без бензин,  или още по-лошото-да си напълни картера с бензин.  Колкото до тръпката сам да си синхронизира карбураторите, ще кажа, че това е "проста" работа, но трябва да го е правил. Иначе миналата година се запознах с такова Кавазаки и то по същия повод. Човека който го докара беше през цялото време при мен, гледаше какво правя и след като всичко беше направено както трябва, той си тръгна радостен и доволен.  Следващата събота дойде пак и каза, че мотора пак не работи както трябва.  След като закачих шлаухите установих, че всичко е "в г за, а малко след това човека си призна, че след като е видял какво правя, решил, че и той ще се справи със задачата,но уви
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 39
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535,Virago750
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #52 -: юни 15, 2018, 09:07:23 pm »
аз ако мога да попитам пак за синхрона на карбовете. необходимо ли е преди това да са проверени хлабините на клапаните?

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 418
  • Кара: TDM900
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #53 -: юни 15, 2018, 09:51:07 pm »
Желателно е като се прави нещо, да е като хората, т.е. препоръчително е да са проверени клапаните, нови филтри, тайминга да е настроен..
С други думи,карбовете са последни в списъка,но не и по важност.

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #54 -: юни 29, 2018, 02:58:32 pm »
Здравейте, най сетне лошото време ми позволи да погледна карбовете, че иначе ми се кара, а не разглобява  :D. Изглеждат чисти, нивата са в норма. Единият пилотен винт (pilot screw) беше на оборот и половина от крайно затворено положение, а на другият карбуратор на по-малко от половин оборот. В ръководството пише да се оставят на фабричните си положения, но понеже аз не знам какви са били те, оставих и двата на оборот и половина. Някъде бях чел мнения че тези винтове не трябва да са на повече от два оборота. След като ги сложих отново имаха разлика във вакума. Поизравних го колкото мога със самоделно нарпеавеният "воден нивелир мануметър". За съжаление не съм го пробвал как върви заради лошото време, на празен ход пак има една лека неравномерност на работа на двигателя. Ще го пробвам как върви като спре да вали :).  И както каза колегата ivchotr, тръпката е да си оправиш нещата сам, а не да разчиташ на друг, макар и специалист и човек който ще се справи по бързо и точно от теб/мен. Знам че нито имам перфектни инструменти нито достатъчно опит и познания да си настроя всичко сам, но няма и как да имам ако не се пробвам ;).
Междувременно ми се появи нов проблем, от към водната помпа просълзява много леко, предполагам е оргарнитурата на капака ѝ. Нивото в казанчето не е паднало видимо, но точно под помпата цапа с антифриз. Можете ли да ми препоръчате сайт от където мога да си поръчам гарнитура. В Сливен съм и тук няма магазини за мото части или поне тези които аз знам предлагат неща само за скутери и стари машини, не че моята е много нова де  ;D.
« Последна редакция: юни 29, 2018, 03:02:19 pm от Vesselin »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #55 -: юни 29, 2018, 03:22:35 pm »
Сигурен ли си, че е прокапала от гарнитурата? Помпата би трябвало да има дренажен отвор. Виж дали не е прокапала от там. Защото ако е от там, ще трябва да я ремонтираш и няма да минеш само с гарнитура.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #56 -: юни 30, 2018, 11:17:23 am »
Този дренажен отвор за който говориш е мястото от където се източва антифриза или друг? Определено не е от болта който се развива за източването. Капака покрива цялата вертикална повърхнина на двигателя в тази част и сълзи/цапа двигателя от долу под капака. Има едни ръбове на вътре и не се вижда добре, а бе трябва си снимка не мога да го обясня добре :D. Не съм сигурен че е само от споменатата гарнитура, но докато не го разглобя нямам как да видя от къде е точно. И така, искам да съм подсигурен с минимума(гарнитурата) когато го разглобя. Ако е само от там да го оправя бързо, ако не е ще се търсят други необходими части.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2341
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #57 -: юни 30, 2018, 01:14:33 pm »
Около помпата, в долната й част, трябва да има едно малко улейче. В горната му част има дупчица. Това е дренажът.
Ако моторът не е работил дълго време, е нормално да просълзи при първо палене. Ако сълзи при загрял мотор - фибърът е за смяна. Ало сълзи след дълъг престой при първо палене и/или при палене в студ - карай спокойно, ще изкара години!

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #58 -: юли 04, 2018, 01:39:22 pm »
 При запален двигател сълзи повече отколко при спрян. като работи на място няколко минути ( при запалване на студен двигател)  се образуват капки които подат на зенямат и се вижда мъничко петно. При движение се образуват петанца (предполагам от антифриза) по тръбвата на ауспуха, която минава на близо. Когато стои в гаража няколко дни без да го паля не виждам петно на земята но двигателя се "омазнява" отново след като избърша антифриза. Сълзи точно на мястот отбелязано на първият прикачен фаил. Тази част на/под капака и главата на болта които са заградени на снимката. Предполагам фибърът е част от този mechanical seal. Като гледам схемата (вторият прикачен фаил)  би трябвало да е елемент 49063 или греша? Май ми трябва цялостен ремонтен коплект за помпата, всички уплътнителни елементи. Някой може ли да ми каже сайт или магазин от който мога да поръчам подобен комплект?
« Последна редакция: юли 04, 2018, 01:42:34 pm от Vesselin »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7154
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #59 -: юли 04, 2018, 06:03:19 pm »
Да, отворът отбелязан с "А" е дренажният отвор, от който тече охладителна течност, когато фибърът (mechanical seal) е сдал багажа. Като ти чета обясненията, мисля, че без да смениш всички уплътнителни карантии на водната помпа, няма да стане работата. Имай предвид, че ако някои от въртящите се части в нея са износени, смяната на уплътненията може и да не е достатъчно.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.