Автор Тема: Собственици на Kawasaki ER-5  (Прочетена 18541 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #40 -: юни 05, 2018, 09:44:15 pm »
Вярно, нивото на "казанчетата" не съм го проверявал. Кагато ги отварях нямаше бензин в подплаваците и предполагам не са пробити, но трябва да ги огледам по-обстойно. Иглите им, мисля, че затварят добре, защото каго оставя кранчето на "pri" карбораторите не протичат, което трябва да занчи, че кранчето е постоянно отворено и само иглите на подплаваците спират бензина да не тече. Ще им проверя нивото и ще огледам подплаваците и иглите отново.
Благодаря за съвета!

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7062
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #41 -: юни 05, 2018, 09:50:14 pm »
Те може да затварят добре, ама да не отварят достатъчно. Сам казваш, че когато си ги отворил, са били празни. При принудително отворен кран и сухи поплавъкови камери, смятай какво се случва там. Смея да приема, че просто не работят по един и същ начин всеки път и затова моторът ти си мени сам оборотите.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #42 -: юни 05, 2018, 09:53:21 pm »
За филтъра за бензин, сложил съм един от онези малки цилиндрични/ коносовидни. Ще разглобя и огледам всичко отново. Не му бях пипал винта който регулира канала след "пилотният жигльор" (pilot jet), трябва да го видя и той в какво положение е, да почистя през него отвор и да го наглася както е по книжка.  А за празни имах в предвид самите подплаваци, че вътре в тях няма бензин, нали са кухи, а не камерите. 

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #43 -: юни 05, 2018, 09:59:30 pm »
А камерите си бяха пълни с бензин. Не им развих дренажните болчета и добре се олях с бензин след като ги разкачих от двигателя :D

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7062
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #44 -: юни 05, 2018, 10:03:33 pm »
Аха. Ами нищо, де. Почисти колкото можеш иглите и леглата им и провери дали отварят и затварят добре. После проверяваш дали нивото е каквото трябва да бъде. В ръководството за модела трябва да са дали как става проверката. Обикновено е с маркуч отвън на принципа на скачените съдове. Най-накрая можеш да му хакнеш и една добавка за почистване на карбуратори или инжекциони и работата ще стане.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #45 -: юни 05, 2018, 10:09:27 pm »
В ръководството има дадено как се проверява нивото, мисля че не беше трудно. Ще огледам и почистя всичко отново, дано това да реши проблема. Балгодаря за съветите :)

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7062
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #46 -: юни 06, 2018, 07:08:49 pm »
Пиши накрая какво е станало.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 362
  • Кара: стари мотори....
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #47 -: юни 07, 2018, 07:04:09 am »
Карбураторите искат синхронизиране и нещата ще си дойдат на мястото, а кранчето за бензина трябва да е сложено на "вакум", или както колегата го написа - на "pri".
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.


Неактивен Vesselin

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 8
  • Кара: Kawasaki Er 5
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #48 -: юни 07, 2018, 03:34:23 pm »
За съжаление тези  дни нямам достатъчно време за да се захвана с нещата. Събота или неделя ще ги почистя, огледам и проверя нивата и подплаваците и иглите им. След това ще пиша какъв е резултата. А за синхронизацията, направих си един "воден манометър" с бутилки, по идея от yоutube клипчета. Няма да е точно като с истински манометъри, но предполагам, ако има голяма разлика в налягането/вакуума на двата цилиндъра ще се хване и ще може да се изравни в някаква степен.   

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2246
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #49 -: юни 07, 2018, 05:08:17 pm »
Вместо да си губиш времето в действия с неизвестен резултат, ги изпрати на Коко!
Човека ще ти ги направи с ПРАВИЛНИТЕ инструменти и всички тук заставаме зад това.
Ще ти коства по-малко от една надница.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7062
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #50 -: юни 07, 2018, 07:22:55 pm »
Той на Коко винаги може да ги изпрати. Тръпката е да се пробва сам човек.

... а кранчето за бензина трябва да е сложено на "вакум", или както колегата го написа - на "pri".

Положение "pri" и "вакуум" са различни при повечето кранчета, да не казвам при всички. В положение "pri" се елиминира вакуумният клапан и горивото теква към карбовете без никакви пречки по пътя си, дори и при спрян двигател.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 362
  • Кара: стари мотори....
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #51 -: юни 08, 2018, 07:32:35 pm »
Думата ми беше, че кранчето трябва да е на "вакум".Иначе ако е на самотек, колегата рискува да остане без бензин,  или още по-лошото-да си напълни картера с бензин.  Колкото до тръпката сам да си синхронизира карбураторите, ще кажа, че това е "проста" работа, но трябва да го е правил. Иначе миналата година се запознах с такова Кавазаки и то по същия повод. Човека който го докара беше през цялото време при мен, гледаше какво правя и след като всичко беше направено както трябва, той си тръгна радостен и доволен.  Следващата събота дойде пак и каза, че мотора пак не работи както трябва.  След като закачих шлаухите установих, че всичко е "в г за, а малко след това човека си призна, че след като е видял какво правя, решил, че и той ще се справи със задачата,но уви
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.

Неактивен bodaxv

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 34
  • Кара: Dominator NX250, Virago 535
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #52 -: юни 15, 2018, 09:07:23 pm »
аз ако мога да попитам пак за синхрона на карбовете. необходимо ли е преди това да са проверени хлабините на клапаните?

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 375
  • Кара: TDM900
Re: Собственици на Kawasaki ER-5
« Отговор #53 -: юни 15, 2018, 09:51:07 pm »
Желателно е като се прави нещо, да е като хората, т.е. препоръчително е да са проверени клапаните, нови филтри, тайминга да е настроен..
С други думи,карбовете са последни в списъка,но не и по важност.