Автор Тема: Запознайте се с YACCO  (Прочетена 44532 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен assfull

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 149
Запознайте се с YACCO
« -: юли 15, 2014, 02:42:37 pm »
 Френската компания YACCO е основана през 1919 година от Жан Динтияк, един от пионерите започнали процеса на добавяне на присадки към базовото масло с цел  подобряването му. Участието в научни тестове и автомобилни състезания, съчетано с технологичните успехи, е допринесло за утвърждаването на името YACCO през годините. Повечето от световните си рекорди YACCO постига в сътрудничество със Ситроен, като общо 522 световни рекорда са регистрирани на името на компанията от 1931 година досега. Един от най-престижните е пробег от 300 000 км на овална писта без смяна на маслото, а последният е постигнат през септември 2006 година от Венсан Перо (Vincent Perrot), който достигнал скорост от 530,69 км/ч за 250 метра отсечка със старт от място.

Като главна отличителна черта за запазване на най-високо ниво на качеството през годините е фактът, че YACCO се произвежда само във Франция, в завода на компанията в Saint Pierre Les Elbeuf. По този начин YACCO гарантира, че продуктите, които се продават в която и да е страна, имат един и същи произход, качество и стикер:    Fabrique en FRANCE. YACCO прецизно избира суровините си и категорично не рециклира масла. Продуктите се произвеждат по предварителна заявка. В този смисъл може да се твърди, че маслата с марката YACCO са бутикови. Тях няма да ги намерите по бензиностанциите или в големите хипермаркети, а само в специализирани магазини за масла и сервизи, където работят професионалисти.
 
В момента YACCO предлага на Българския пазар за автомобили 23 вида синтетични масла (11 от които са по технологията Low SAPS), 17 вида масла за транспортна, строителна и селскостопанска техника, 23 вида мотоциклетни масла, 19 вида масла за скоростни кутии и диференциали, гама от антифриз, греси, спирачна течност и различни по вид добавки...

YACCO работи в тясно сътрудничество с едни от най-големите световни производители като: Mitsubishi, BMW, Daimler-Chrysler, Peugeot, Citroën, Renault, Nissan, Porsche, Audi, VW, Seat, Skoda, FIAT, Ford, GM/Opel, Subaru, Mazda, Jaguar, Land Rover, MAN, Mercedes-Benz Trucks, Volvo, Scania, DAF, Iveco и др.

С постоянни проучвания и усилени лабораторни изследвания са разработени и най-новите специфични масла на компанията:

GALAXIE RS 0W40, GALAXIE GT 10W60, LUBE DE 0W30, LUBE DE 5W30, LUBE O 5W30, LUBE P 5W30, LUBE J 5W30, LUBE J SC 5W20, LUBE F 5W30, LUBE FR 5W40, VX 1600 0W30, VX 1500 0W30, VX 1000 FAP 5W40, VX 1704 5W30, ATF X,  BVX LS 1000 75W140, YACCO DA...

Маслата на световните рекорди YACCO се предлагат в 41 страни по света и се произвеждат единствено във Франция.
« Последна редакция: юли 19, 2014, 03:25:41 pm от assfull »

Неактивен assfull

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 149
Re: Запознайте се с YACCO
« Отговор #1 -: август 07, 2014, 01:41:38 pm »
 Технически спецификаций на рейсинговите масла.


imgurl


screen shot on pc

Неактивен assfull

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 149
Re: Запознайте се с YACCO
« Отговор #2 -: август 19, 2014, 01:45:32 pm »
 Малко снимков материал на Dominique Aegerter и Robin Mulhauser от Бърно


upload image free


free picture upload


screenshot


image hosting free


image upload with preview

Неактивен muro007

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: Honda CBR600 F2
Re: Запознайте се с YACCO
« Отговор #3 -: юли 30, 2016, 05:05:27 pm »
Френската компания YACCO е основана през 1919 година от Жан Динтияк, един от пионерите започнали процеса на добавяне на присадки към базовото масло с цел  подобряването му. Участието в научни тестове и автомобилни състезания, съчетано с технологичните успехи, е допринесло за утвърждаването на името YACCO през годините. Повечето от световните си рекорди YACCO постига в сътрудничество със Ситроен, като общо 522 световни рекорда са регистрирани на името на компанията от 1931 година досега. Един от най-престижните е пробег от 300 000 км на овална писта без смяна на маслото, а последният е постигнат през септември 2006 година от Венсан Перо (Vincent Perrot), който достигнал скорост от 530,69 км/ч за 250 метра отсечка със старт от място.

Като главна отличителна черта за запазване на най-високо ниво на качеството през годините е фактът, че YACCO се произвежда само във Франция, в завода на компанията в Saint Pierre Les Elbeuf. По този начин YACCO гарантира, че продуктите, които се продават в която и да е страна, имат един и същи произход, качество и стикер:    Fabrique en FRANCE. YACCO прецизно избира суровините си и категорично не рециклира масла. Продуктите се произвеждат по предварителна заявка. В този смисъл може да се твърди, че маслата с марката YACCO са бутикови. Тях няма да ги намерите по бензиностанциите или в големите хипермаркети, а само в специализирани магазини за масла и сервизи, където работят професионалисти.
 
В момента YACCO предлага на Българския пазар за автомобили 23 вида синтетични масла (11 от които са по технологията Low SAPS), 17 вида масла за транспортна, строителна и селскостопанска техника, 23 вида мотоциклетни масла, 19 вида масла за скоростни кутии и диференциали, гама от антифриз, греси, спирачна течност и различни по вид добавки...

YACCO работи в тясно сътрудничество с едни от най-големите световни производители като: Mitsubishi, BMW, Daimler-Chrysler, Peugeot, Citroën, Renault, Nissan, Porsche, Audi, VW, Seat, Skoda, FIAT, Ford, GM/Opel, Subaru, Mazda, Jaguar, Land Rover, MAN, Mercedes-Benz Trucks, Volvo, Scania, DAF, Iveco и др.

С постоянни проучвания и усилени лабораторни изследвания са разработени и най-новите специфични масла на компанията:

GALAXIE RS 0W40, GALAXIE GT 10W60, LUBE DE 0W30, LUBE DE 5W30, LUBE O 5W30, LUBE P 5W30, LUBE J 5W30, LUBE J SC 5W20, LUBE F 5W30, LUBE FR 5W40, VX 1600 0W30, VX 1500 0W30, VX 1000 FAP 5W40, VX 1704 5W30, ATF X,  BVX LS 1000 75W140, YACCO DA...

Маслата на световните рекорди YACCO се предлагат в 41 страни по света и се произвеждат единствено във Франция.



Колкото и реклама да им правите маслата ви не струват и това си е самата истина !!! Дори и скапания вече мотул е 100 пъти по добър!!! Истината е FUCHS Silkolene като го сложа на мотора направо не мога да го позная тиха работа, а скоростите не се чуват как влизат!!! С вашата помия наречена масло на 1500 км след смяната не може да се кара, от 2 на 3 в 13хил 95 градуса на двигателя трака все едно ще излети нещо от скоростите, а със FUCHS Silkolene до 105-110 градуса на двигателя  скоростите ми си включват без никакви проблеми.Имам и сниман клип и ще го кача за да видят хората каква е разликата при еднаква температура на двигателя как влиза 1ва от място и как излиза подчертавам защото с вашето масло при влизане на първа подскача целия мотор и така щтрака че..... !!!!

Неактивен Dr.Ago

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 251
  • Всички гласове в главата ми казват, че съм добре.
  • Кара: Suzuki SV650
Re: Запознайте се с YACCO
« Отговор #4 -: юли 30, 2016, 07:53:28 pm »
  Как пък само твоята машина трака с това масло? Минал съм над 22 хил. км (наближавам 4-та смяна) с Yacco 10W40 без грам причина за оплакване. Един приятел го зарибих за това масло и той е много доволен, даже има малко повече км от мен.
Всички минуси, погледнати през средния ти пръст са плюсове.

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Запознайте се с YACCO
« Отговор #5 -: юли 30, 2016, 07:56:27 pm »
miro007, не бих си променил мнението за което и да е масло , прочитайки глупостите които си написал. До колкото разбирам , превключваш от втора на трета при 13000об.м. , което е пълна глупост , защото при тези обороти ,мощността на мотора който караш е намаляла , а въртящият момент хич го няма. Ако го правиш при 10-11 000об. ефекта от ускорението ще е различен.На  едно състезателно масло , не му е работа да уплътнява луфтовете в един стар двигател. Основните функции са да се движи бързо по маслената магистрала , така , че да смазва и охлажда максимално ефективно  лагери , валове ,цилиндри , бутала , .... , както и да създава минимално съпротивление на въртящите се части и механизми , най-вече съединителя.  Освен това никое състезателно масло за пистов мотоциклет  не е предвидено да се кара 1500км. Та за въпросният мотор , нито карането ти е правилно , нито избора на масло . нито интервала за смяна.