Автор Тема: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети  (Прочетена 12417 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1091
  • Кара: изтребител
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #20 -: април 30, 2016, 09:24:38 am »
честно да ти кажа ми е през фара какви гуми ще си сложиш.с по широка гума мотора е доста по ефектен и това е факт.но също така и по сложен за управление и това е факт.нищо хубаво няма да излезе от смяна на размера.
ако сложиш по широка,мотора ще стане по-стабилен на правите с висока скорост.но това на пистите ти е ненужно,понеже там не развиваш чак такива скорости.ще стане и по муден в завоите,по трудно ще слиза до долу и това ще ти пречи на управлението.

на мен ми е по-лесно да сипя нафта в мотора,мога ли?

понеже се опита да ме обидиш на българин,ти циганин ли си?

Неактивен Carousi

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 15
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #21 -: април 30, 2016, 09:44:57 am »
Понеже съм българин ще ти отговоря като човек на въпроса. Да, можеш да си сипеш нафта но няма да тръгнеш. Толкова ли беше трудно това да го обясниш няколко поста по-рано щеше да спестиш излишните писания. Благодаря все пак в крайна сметка ми отговори на въпроса.


Неактивен OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #22 -: април 30, 2016, 10:12:59 am »
Широка гума на тясна джанта не изглежда по-красиво или ефектно. Даже ако разликата е голяма от правилния размер, много често изглежда смешно.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2742
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #23 -: април 30, 2016, 01:33:07 pm »
Ако търсиш стабилност и управляемост сложи си точния размер или гледай тази която си намерил да не е много по-различна.
Румъния, къде точно? И кога? Имат някакви трак дни на 19 ти и 26 ти. това ли е?

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1091
  • Кара: изтребител
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #24 -: април 30, 2016, 01:48:00 pm »
Широка гума на тясна джанта не изглежда по-красиво или ефектно. Даже ако разликата е голяма от правилния размер, много често изглежда смешно.
прав си,но при него джантата позволява по-широка гума,но мотора не позволява.

според мен си е направо опасно,мани смешно

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2742
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #25 -: април 30, 2016, 01:53:55 pm »
А имаш ли вече гуми или си ги купил?
И само за пистата ли ще ги ползваш? И също мислиш ли да ги докараш до край? Това са неща които имат значение при подбора гуми. Аз си купих  предна и задна RSR II само за да ги сложа за едно каране, ама още си седят. Точно като за моето Сузуки са, но не стават да се прибера с тях.
Ако си решил да си закараш мотора с бус може да си позволиш гуми които се търкат бързо ама държат.

Неактивен Carousi

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 15
Re: Подготовка на мотора за писта - нужда от съвети
« Отговор #26 -: април 30, 2016, 05:53:46 pm »
На мотопарк Румъния ще се ходи но все още чакам да видя кои са трак дните последно като гледах бях 14-15. Сега от клуба едно момче спомена че имало и към 28 не съм гледал с точност.Мотора ще се кара с платформа или бус до там не на ход.

Неактивен OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Прав си,но при него джантата позволява по-широка гума,но мотора не позволява.

според мен си е направо опасно,мани смешно

Тва е яко тъпо и безсмислено, което си написал. :o
Обясни защо!


Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1091
  • Кара: изтребител
Прав си,но при него джантата позволява по-широка гума,но мотора не позволява.

според мен си е направо опасно,мани смешно

Тва е яко тъпо и безсмислено, което си написал. :o
Обясни защо!
кое ти е тъпо и безсмислено?гумата му няма да се раздуе и загуби формата ако сложи 190.но мотора му ще загуби от "повратливоста" си.


на моя мога да му слагам от 180 до 200.зависи от какво искам да се лиша или на какво да наблегна.

Неактивен OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Еми да де. Кой мотор няма да загуби от 190- ка на 5.5 че тоя е толко специялен. Нещо повече, нищо чудно със 190- ка да се сваля по-лесно, защото ще е прищипана и по-обла от колкото ба 6" . Друго, че 190/55 е доста по повратлива от 190/50, която ми се струва по-плоска мисля.

Неактивен kiko22

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1079
Еми да де. Кой мотор няма да загуби от 190- ка на 5.5 че тоя е толко специялен. Нещо повече, нищо чудно със 190- ка да се сваля по-лесно, защото ще е прищипана и по-обла от колкото ба 6" . Друго, че 190/55 е доста по повратлива от 190/50, която ми се струва по-плоска мисля.
Прав си,че правилото важи за всеки мотор,но Китан също е прав,като казва "особено за този мотор".За да не обяснявам надълго и широко принципите на сцепление,маса и центробежни сили,само се замисли защо хилядарките през годините излизат винаги с една идея по-широки гуми от шестиците.Защо хипербайк като ZX12R на Кавасаки,излиза фабрично със задна гума 200/50 ZR17 ?!
Всеки умира,но не всеки живее!

Неактивен OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
,Не знам защо и аз се чудих, но собствебици казват, че 190-ка им е по-добре.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3505
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
............. защо ХЪРЛИ излиза с 280 ?
 - Нещо май доста ви куца някой елементарни сметки

 само ще ви кажа че и 1000сс вече може и се кара със 180/60/17 на 6" джанта , просто от къде 2000 насам се наложи композицията - 1000сс 3,5"/6" а 600сс 3,5"/5,5" а сега да ви кажа ли че и 600сс се кара на 180/60/17 ???
 Профилите на гумите и формата са много променени , размери и съотношения също , 195/63/17 и подобни вече са с про-ориентация на ползване
 Отдавна във истинския Мотоспорт не се използва 17" а 16,5"

 Така , че не мога да разбера защо тръгвате да изхождате от някакви кафеджийски догадки , има Интернет и Гугъл - той знае всичко , просто си задайте въпроса правилно.............
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 DUCATI Track bike project '02 F800S'08 TRX850'16

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6828
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
...едно време са правили мотори над 100 коня със 120-ка задна гума.

Аха. На моя по каталог му дават 4.50V17, което отговаря на 120/90-17. Аз го карам със 130/90, щото и това съм срещал като размер. Тясната гума е по за предпочитане в завой, както посочи по-горе Китан, докато широката е за високи скорости направо.
При всяко положение е най-добре да се сложи точният размер, препоръчан от производителя, защото там са сметнали всичко по мотора, в това число и размера на гумите. Друг е въпросът, че във всеки конкретен случай не е ясно предишният собственик какви джанти е въртял и съответно гумите трябва да се съобразят и с тях.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.