Автор Тема: Проблем с Хонда 900рр  (Прочетена 7109 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен manniaca

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
Проблем с Хонда 900рр
« -: септември 15, 2014, 07:04:38 am »
От скоро ми се появи следния проблем на мотора-по време на движение мотора губи мощност,почва да прекъсва и загасва,след това малко по трудно пали и изчезва проблема, върви си както трябва.Това ми го направи вече за 3-4 път в рамките на 7-8 излизания.Свещите са сменени преди около 1000км,акумулатора е на 1 сезон,източих бензина-няма абсолютно никакви мръсотии в резервоара или в горивния филтър,прегледах и маркучите

Неактивен Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #1 -: септември 15, 2014, 07:22:40 am »
Въздушния филтър гледа ли го? Много е вероятно от него да ти го прави! Ако пали по-трудно, пробвай да го махнеш и така да запалиш за да видиш!  :cheers:


Неактивен manniaca

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #2 -: септември 15, 2014, 09:49:01 am »
Въздушния филтър гледа ли го? Много е вероятно от него да ти го прави! Ако пали по-трудно, пробвай да го махнеш и така да запалиш за да видиш!  :cheers:
  да гледах го-чист е,проблема с паленето е след като направи въпросния проблем,иначе през другото време е наред,топъл или студен без проблем

Неактивен Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #3 -: септември 15, 2014, 09:55:14 am »
Наскоро имах подобен проблем с мощността, НО СЛЕД като барах карбовете...все пак решението на проблема се оказа пак в тях - мембраните седяха лошо и бяха леко деформирани. Не ти препоръчвам да бараш карбовете ако не е от там, но ако не можеш да разбереш от къде идва проблема и опре до там - разглоби и виж. Може да е от мембрана или много други неща!
Поздрави и успех!

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7247
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #4 -: септември 15, 2014, 05:46:49 pm »
Според мен проблемът е по-скоро електрически. Не е зле да прегледаш всички връзки към бобините, хлабави клеми и т.н.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен manniaca

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #5 -: септември 15, 2014, 05:57:29 pm »
Открих проблема-оказа се бензиновата помпа,проблема е в контактора,има едно чучке което постоянно цъка нагоре-надолу и дава контакт,както си работи и изведнъж залепя в едно положение и спира да качва бензин.Незнам дали подлежи на ремонт или да търся нова помпа?

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7247
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #6 -: септември 15, 2014, 06:02:45 pm »
Най-добре е с нова, но нищо не ти пречи да пробваш да оправиш и тази. Почисти го хубаво този контактор, стегни връзките към помпата и пробвай. То ще си покаже.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 107
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #7 -: септември 15, 2014, 06:15:20 pm »
Аз поправих една помпа със силно захабени контакти и за сега си работи. Проблема като цяло идва от това, че през тази контактна система тока не е никак слаб (2+ ампера), поради което се получава заискряване унищожаващо контактните пъпки.
Пъпките можеш да ги възстановиш с тинол например. Можеш и да използваш медни контактни пъпчици от някакъв прекъсвач, които да запоиш. Вече като възобновиш контактите, за да избегнеш заискряването си направи тази проста схема - http://www.smehurko.info/moto/tech/AT-Fuel-Pump.php
Тя значително облекчава работата и искренето ще изчезне, защото контактите се ползват в оперативна, а не силова верига. Схемата си я монтираш под седалката, а капачето на помпата изолирай добре със силикон за да не влиза вода.
Всъщност имаше ли ръжда под капачето на твоята помпа?

Ако не ти се занимава да правиш нещата по-горе може да поръчаш помпа от ebay. Има нови китайски с безплатна доставка за около 80 лева.
« Последна редакция: септември 15, 2014, 06:19:07 pm от edd »


Неактивен manniaca

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #8 -: септември 15, 2014, 06:42:21 pm »
Не нямаше никаква ръжда,най-вероятно ще търся цяла помпа,незнам само с кои други хонди е съвместима,ако някои случайно продава ще съм благодарен

Неактивен manniaca

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #9 -: септември 18, 2014, 07:24:43 pm »
Имам и друг проблем-до помпата ходи 3,6-3,8 волта,акумулатора си е наред!!

Неактивен edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 107
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #10 -: септември 19, 2014, 11:30:51 am »
При работещ мотор ли го измери? И къде ... на буксата или на самата помпа?

Неактивен manniaca

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #11 -: септември 19, 2014, 05:24:36 pm »
На буксата меря на стартер да запали

Неактивен edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 107
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #12 -: септември 19, 2014, 10:29:18 pm »
Пробвай така - натискаш копчето за гасене на двигателя на включено положение и след това даваш на контакт ... трябва за секунда две да си има номинално напрежение на буксата. Може и да елиминираш помпата ... до определено ниво на горивото в резервоара мотора ще си върви и без помпа.

Неактивен nikolay_dr1

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 158
  • Кара: HONDA CBR 954
Re: Проблем с Хонда 900рр
« Отговор #13 -: януари 05, 2015, 09:04:56 pm »
Като чета за проблема на колегата се сетих,че някъде из нета преди време четох за един подобен.След всякъкви проби и мъки се оказало че е от клапичката на качката на резервоара от която дърпа въздух-била запушена.Не твърдя че е същото но понякога големите проблеми имат абсурдни решения.