.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Смяна на стоков ауспух на К7  (Прочетена 23375 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Дидо_

  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 215
  • Кара: Suzuki
Смяна на стоков ауспух на К7
« -: октомври 26, 2014, 08:07:40 am »

Здравейте,предвид усложнената и не ставаща за каране пътна обстановка,в главата ми започна да ''зрее''гениалната мисъл дали да не сменя ауспуха на мотора.В момента е стоков с катализатор.Моля за мнения дали си заслужава смяната му със спортен,или генерация,или нещо друго.Нямам за цел да свалям стотни на писта,а по-добър звук и работа на двигателя.
До колкото съм чувал,това хич не е просто,а и не знам дали е за всеки майстор...най-вероятно не.Предполагам,че смяната на ауспуха е свързана с работата и настройките на двигателя.Махането на катализатора препоръчително ли е или не?Май трябва и командващ блок-не ми е много ясно.Мотора има лостче за май се казва шифтър,но електрониката я няма.
Работата ми се вижда много сложна и почти съм на път да изхвърля идеята от главата си,ама да питам все пак:)
Благодаря предварително!
Активен
Не съм на възраст,когато се правят неосъзнати глупости.Аз съм на възраст,когато те се правят осъзнато и с удоволствие!:)

Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 722
  • Кара: Kawasaki -> Yamaha
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #1 -: октомври 26, 2014, 08:28:47 am »

Това се маха:



И се слага тръба на негово място:

http://www.ebay.co.uk/itm/71333MI-PIPE-CENTRAL-ARROW-SUZUKI-GSX-R-600-750-K6-K7-COLLETT-ORIGIN-/331355024361?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4d264c6be9

И на нея новият ауспух:

http://www.ebay.co.uk/itm/71134PRK-SILENCER-EXHAUST-ARROW-TROPHY-TITANIUM-SUZUKI-GSX-R-600-750-K6-K7-/261637178760?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3ceaca8588

Има и комплект:

http://www.ebay.co.uk/itm/Exhaust-GP-Racing-Exhaust-Suzuki-GSX-R-GSXR-750-06-07-K6-K7-2006-2007-EX83-/230734052142?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35b8d23b2e

Обаче ти трябва "Oxygen o2 sensor eliminator Suzuki GSXR 750 K6 K7", не е скъп:

http://www.ebay.co.uk/itm/Oxygen-o2-sensor-eliminator-Suzuki-GSXR-750-K6-K7-/260961311516

Това ти е най-малко като инсталация, пауър командър може като добавка, но не е задължителен, за да смениш ауспуха.
Активен
"suburban biker wannabe"

Дидо_

  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 215
  • Кара: Suzuki
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #2 -: октомври 26, 2014, 08:42:44 am »

Благодаря за хубавия отговор!Сега остана да получа препоръка за доставчик и марка,че дръвца много на пазара сигурно!:) :cheers:Китайските отпадат,може предложение втора употреба от форума
Активен
Не съм на възраст,когато се правят неосъзнати глупости.Аз съм на възраст,когато те се правят осъзнато и с удоволствие!:)

китан

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1424
  • Кара: изтребител
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #3 -: октомври 26, 2014, 12:09:29 pm »

аз имам акрапович и вади неземен звук,за мен са номер едно.търси си с убиец на децибели ако ще го ползваш из европата.йошимура също къртят.мисля че най евтини са лео винче.
Активен

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #4 -: октомври 26, 2014, 12:53:58 pm »

Мой приятел на К7 1000-ка си сложи ГП гърнета Микрон, страхотна визия, черни, много готини с убийствен звук!
Може да погледнеш и този модел, стоят уникално на мотора, за 750-ката ще ти трябва едно гърне.
Друг познат пак на К7, само, че 750 като твоя е с Ту Брадърс. Това гърне как звук има, не е истина, доста по-специфичен от този на Яшимурата, на Акраповича...
По-дрезгав, силен... Пак чисто ново е купувано гърнето от САЩ.
Аз бих заложил на Ту Брадърса или Яшимурка, ако държиш да е скъпо гърне.
Акрапович също са от най-добрите.
Ако искаш по-среден клас, но качествено гърне, намери си Скорпио. Не са евтини, но в сравнение с Акрапович, Ароу, са на по-ниска цена.
А са много качествени и имат страхотен звук.
На ф4-ката бях с нов Скорпион, прекрасно гърне.
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

ypyk_xau

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 49
  • Кара: Kawasaki zx6r '06
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #5 -: октомври 29, 2014, 06:30:08 am »

Две ръце за Akrapovic-a,  860 лв. Германия. Невероятен звук, класи над дрънчащите Two Brothers. Leo Vince, Arrow, Scorpion, Termignoni... Все гърнета които няма да те подведат.
Активен

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #6 -: октомври 29, 2014, 11:47:25 am »

Две ръце за Akrapovic-a,  860 лв. Германия. Невероятен звук, класи над дрънчащите Two Brothers. Leo Vince, Arrow, Scorpion, Termignoni... Все гърнета които няма да те подведат.
Не съм особено съгласен с теб за това което каза.
Чак пък класи над тях. Особено специфичния звук на Ту Брадърса може да се сравни с много малко гърнета. Яшимурата също има страхотен звук.
При Акраповича може би е малко по-тих, но е въпрос на вкус.
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

китан

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1424
  • Кара: изтребител
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #7 -: октомври 29, 2014, 01:43:08 pm »

Две ръце за Akrapovic-a,  860 лв. Германия. Невероятен звук, класи над дрънчащите Two Brothers. Leo Vince, Arrow, Scorpion, Termignoni... Все гърнета които няма да те подведат.
Не съм особено съгласен с теб за това което каза.
Чак пък класи над тях. Особено специфичния звук на Ту Брадърса може да се сравни с много малко гърнета. Яшимурата също има страхотен звук.
При Акраповича може би е малко по-тих, но е въпрос на вкус.
съжалявам че ми гръмна двигателя и не мога да запиша вече звука му.сам ще се убедиш защо акрапович е номер едно.за цяла генерация и отворено гърне говоря.ако съм без убиеца на децибели,няма някой който да не се обърне да види какво е това чудо дето минава.
Активен

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #8 -: октомври 29, 2014, 07:07:13 pm »

Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #9 -: октомври 30, 2014, 09:07:33 am »

Извинявам се че се намесвам , но като прочетох темата имам чувството че говорите за музикални инструменти а не за мотори ауспуси вдигане на мощност  ;D
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

ivobivo

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 58
  • Кара: 2001 Suzuki GSX 750F Katana
  • Мотоциклета е най-безпощадното превозно средство!
    • bikepics.com и мойте мотори...
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #10 -: октомври 30, 2014, 10:11:02 am »

Когато реших да сменям ауспуха в началото на сезона го направих не за повече мощност, а за да ме чуват по-добре неправилно пресичащи пешеходци и коли с отворени прозорци при градското каране.  От първия пост на колегата останах с впечатлението, че идеята му е точно като моята.

За 340 лева с доставката от Англия си взех нов Fuel Exhaust Carbon look Midi 400mm със свалящ се DB killer и докарах ето този ефект

http://www.youtube.com/watch?v=yN2rnvF4pNc
П.П. коментарите на клипа са на един колега "не моторист"  :cheers:

Гърнето си дойде в комплект с тръбата за връзка след колекторите и всички необходими скоби. Сигурен съм, че не звучи като марковите "музикални инструменти", но мен ме устройва напълно и изпълнява предназначението си идеално - без заглушител се чувам отдалече, като в същото време "тътена" не е толкова дразнещ и не паля алармите на колите, когато мина покрай тях. На извънградско над 90 км/ч звука остава зад мен и не ми "надува" по никакъв начин главата  :headbang:

Активен

ex Yamaha TDM900A, ex Honda CB 500S, ex Honda NTV 650 Revere, ex CZ 350-6V

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8427
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #11 -: октомври 30, 2014, 04:23:59 pm »

... На извънградско над 90 км/ч звука остава зад мен и не ми "надува" по никакъв начин главата  :headbang:

Свръхзвуков  :headbang:
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #12 -: октомври 30, 2014, 11:00:58 pm »

Когато реших да сменям ауспуха в началото на сезона го направих не за повече мощност, а за да ме чуват по-добре неправилно пресичащи пешеходци и коли с отворени прозорци при градското каране.  От първия пост на колегата останах с впечатлението, че идеята му е точно като моята.

За 340 лева с доставката от Англия си взех нов Fuel Exhaust Carbon look Midi 400mm със свалящ се DB killer и докарах ето този ефект
http://www.youtube.com/watch?v=yN2rnvF4pNc
П.П. коментарите на клипа са на един колега "не моторист"  :cheers:

Гърнето си дойде в комплект с тръбата за връзка след колекторите и всички необходими скоби. Сигурен съм, че не звучи като марковите "музикални инструменти", но мен ме устройва напълно и изпълнява предназначението си идеално - без заглушител се чувам отдалече, като в същото време "тътена" не е толкова дразнещ и не паля алармите на колите, когато мина покрай тях. На извънградско над 90 км/ч звука остава зад мен и не ми "надува" по никакъв начин главата  :headbang:
Въобще не е дразнещ без ДиБи Килъра... доста приятен звук.
Имаш ли си идея на каква цени ще са за Хорнет 919 две такива гърненца. И от къде ги поръча?
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

Дидо_

  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 215
  • Кара: Suzuki
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #13 -: октомври 31, 2014, 01:11:41 am »

Извинявам се че се намесвам , но като прочетох темата имам чувството че говорите за музикални инструменти а не за мотори ауспуси вдигане на мощност  ;D
Вместо тънко бъзикане,очаквам от инженерната мисъл да изкаже мнение кое като цяло е по-добре-стоков ауспух с катализатор,смяна на гърне,смяна на цяля генерация,премахване на екзъп клапата и куп други интересни неща.Колегата ИВОБИВО правилно е схванал идеята ми с тунинга да се постигне по-добра работа на двигателя(ако изобщо е възможно)и мотора да стане ''по-видим''.Само да допълня,че сега на  градско усещам как се ''мъчи'' с 3-4к оборота и как се отваря след 5-6к оборота.Но може би това е от по-голямата кубатура и от факта,че все пак сравнението ми е с Хорнет 600
Активен
Не съм на възраст,когато се правят неосъзнати глупости.Аз съм на възраст,когато те се правят осъзнато и с удоволствие!:)

zaba

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 456
  • Кара: GSX-R 7/12
  • OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
    • ZABA
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #14 -: октомври 31, 2014, 08:18:44 am »

При всяка намеса по всмукателната или изпускателната система се нарушава режима на работа на двигателя  дали в лошо или добро но почти винаги се иска до настройка почти винаги се получава че в някои диапазон на оборотите има спад на мощност , колкото до звука които и туниг ауспух или генерация ще по добре от стоковото ;)  :cheers: 

П.П. аз лично съм фен на Yoshimura
« Последна редакция: октомври 31, 2014, 08:21:22 am от zaba »
Активен
OFFERINGS TO THE GOD OF SPEED
SUZUKI GSXR 1200cc 5 speeds BY:

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #15 -: октомври 31, 2014, 11:04:26 am »

Най-често има спад на мощността в средни и ниски обороти. Аз когато сложих Скорпиона усетих разлика в мощността, на ниските мотора стана по-слаб, на високите беше същата работа.
Мисля, че при инжекциона тази разлика трябва да се компенсира от ЕКУ-то, тоест да не е толкова осезаема както при карбураторен мотор или се лъжа ?
Трябва ли да се прави някаква настройка при инжекционен мотор след като се сложни спортно гърне (само гърне а не генерация)?
Ще се налага ли и поставянето на Командър и спортен филтър или ако се цели само звук може да минем с по-едно гърне без да се настройва или прави каквото и да е?
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 113
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #16 -: октомври 31, 2014, 12:13:56 pm »

Не мисля, че може да се компенсира от електрониката, защото това са си физични процеси в самия изпускател. Когато газовете напускат системата по-рано от нужното за ново излизащата порция газове освободена от клапаните няма теглителната сила, която би трябвало да има между две порции. Един вид вакуум улесняващ изпускателния такт. За това не се кара само по колектор дори и в състезанията, където шума не е проблем.
Аз поне така си обяснявам нещата, но не претендирам, че са верни.
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8427
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #17 -: октомври 31, 2014, 01:00:44 pm »

Теглителна сила, вакуум...
Я ги обясни тези физични процеси по-подробно.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #18 -: октомври 31, 2014, 01:21:55 pm »

Има едно нещо наречено бедна и богата смес. Така се обясняват нещата...
Ако сложиш спортно гърне и спортен филтър сместа ти ще стане прекалено богата на кислород, а бензина ще и идва малко, това води до загряване на двигателя и до доста по-сериозни последици, за това винаги се правят три неща, филтър, КИТ при карбураторните мотори или Командър при инжекциона и генерация, ако едното от тези 3 неща липсва ще имаш или бедна или богата смес.
Въпроса ми беше друг, ако си само с крайно спортно гърне и всичко останало е стоково, ще може ли ЕКУ-то при инжекционен мотор да компенсира тази разлика и да не се налага да се правят другите две стъпки... тоест силов тунинг.
Или дори в този случай ще се наложи настройка, филтър и т.н. и т.н.
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

ivobivo

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 58
  • Кара: 2001 Suzuki GSX 750F Katana
  • Мотоциклета е най-безпощадното превозно средство!
    • bikepics.com и мойте мотори...
Re: Смяна на стоков ауспух на К7
« Отговор #19 -: октомври 31, 2014, 01:38:31 pm »

С отворен ауспух при мен на карбураторната Катана до 2000 оборота дърпа все едно съм само 40 коня заради "бедната" смес, но след това се опушва и тръгва повече от нормално. В katriders форума ме посъветваха да му "врътна" сместта, но не ми се заиграваше - http://katriders.com/vb/showthread.php?t=134489
Странно е в началото докато му свикнеш, но после не е проблем и даже като му сложих DB килъра за да отида на ГТП ми се видя доста сприхав за 1 ден. Иначе и аз съм чувал, че при инжекциите ЕКУ-то компенсира сам отворения ауспух...
Активен

ex Yamaha TDM900A, ex Honda CB 500S, ex Honda NTV 650 Revere, ex CZ 350-6V
 

Страницата е създадена за 0.105 секунди с 21 запитвания.