Според мен дори ко замериш Катаната ти на Дино тест с отвореното гърне, ще видиш, че и на високи обороти е по-слаб от преди, или поне на средни. Може би заради самия звук се създава лъжливото усещане, че върви повече, а и когато на ниските е слаб и изведнъж тръгне, ти се струва, че върви повече от преди.
Ако имаш кит на карбураторите, спортен филтър и всичко е настроено добре, което не е лесно, ще усетиш голяма разлика във вървежа и то положителна, но само гърне или само филтър винаги имат негативно влияние на вървежа...
Може би аз се лъжа и греша, но според мен в 90% от случаите е така.
Когато сложих стоковото гърне на ЦБР-а ми се стори доста по-силен, само, че беше адски тих.
За това все още се двоумя да поръчвам ли някакви гърнета за Хорнет-а или да го карам така, защото не ми се иска само заради звука, да ощетя мотора в ниски и средни обороти, а пари за друг тунинг не ми се дават, Командъра не е евтин, а и предполагам, че ще трябва да се правят някакви настройки на Дино, макар, че те си имат готови зададени...