.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Вериги, пиньони и зъби ...  (Прочетена 62372 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8412
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #40 -: април 27, 2015, 09:41:29 am »

А къде стоеше маркерът, преди да скъсиш веригата?

П.П. Има ли вариант обтегачът да е от друг модел или да са местени лепенките по някакъв повод? Щото като гледам, задната ос има доста повече ход назад, отколкото маркерът.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 529
  • Кара: 600 Hornet '08
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #41 -: април 27, 2015, 10:29:32 am »

Маркерът беше на "Replace chain" и имаше съвсем малко накъде да се обтяга. Тоест след известно време нямаше да имам накъде да опъвам повече.
Активен

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #42 -: април 30, 2015, 07:41:55 am »

При мен е много читава веригата. Все още е с оригиналната си 919-ката, но всичко е лъскаво и готино а тази сива верига ме дразни. За това се чудя дали да не си сложа златен ДИД или още по-добре Реджина.
Въпроса е ще има ли верига със стъпка 520, която да е достатъчно здрава и да не се разпъне след 10 000 км, все пак е 900, а не 600 куб.
Искам да мина на по-лека верига и пиньони.
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

китан

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1424
  • Кара: изтребител
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #43 -: април 30, 2015, 08:28:33 am »

При мен е много читава веригата. Все още е с оригиналната си 919-ката, но всичко е лъскаво и готино а тази сива верига ме дразни. За това се чудя дали да не си сложа златен ДИД или още по-добре Реджина.
Въпроса е ще има ли верига със стъпка 520, която да е достатъчно здрава и да не се разпъне след 10 000 км, все пак е 900, а не 600 куб.
Искам да мина на по-лека верига и пиньони.
според мен се занимаваш с глупости,здрава верига да махнеш за да сложиш друга.имаше спрейове за верига с оцветители.но ако все пак те боли главата и се чудиш за какво да си дадеш парите 520 ще си изкара повече от 10 000,все пак няма да ходиш по пистите с тоя хорнет.а и я слагат на хилядарките.


чакай сега да те почна  ;D търсиш оригинален мотор и после гърненца,краш барове,верига ще сменяш сега,къде остана оригиналната визия?
Активен

Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 529
  • Кара: 600 Hornet '08
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #44 -: април 30, 2015, 09:01:10 am »

Върнах веригата в предишното положение. Добре, че запазих вътрешното звено. Сега съм с две свързващи:


Маркера обаче отиде пак в Replace Chain и дано не се разтяга много:


Имам чувството, че двете пластини с маркерите са различни. Това е дясната:


Мерих с шублера и се оказа, че на едно и също разстояние двете скали имат съвсем малка разлика. Някой колега с хорнет 07-10 да каже дали на неговия мотор дясната скала няма лепенка?
Активен

Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2356
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #45 -: май 01, 2015, 08:32:07 am »

При мен е много читава веригата. Все още е с оригиналната си 919-ката, но всичко е лъскаво и готино а тази сива верига ме дразни. За това се чудя дали да не си сложа златен ДИД или още по-добре Реджина.
Въпроса е ще има ли верига със стъпка 520, която да е достатъчно здрава и да не се разпъне след 10 000 км, все пак е 900, а не 600 куб.
Искам да мина на по-лека верига и пиньони.
според мен се занимаваш с глупости,здрава верига да махнеш за да сложиш друга.имаше спрейове за верига с оцветители.но ако все пак те боли главата и се чудиш за какво да си дадеш парите 520 ще си изкара повече от 10 000,все пак няма да ходиш по пистите с тоя хорнет.а и я слагат на хилядарките.


чакай сега да те почна  ;D търсиш оригинален мотор и после гърненца,краш барове,верига ще сменяш сега,къде остана оригиналната визия?
Ха-ха а бе все ми се чопли нещо по мотора, а с този Хорнет ударих на камък. На малко километри е и отгоре на това пристигна от Германия обслужен. Накладки чисто нови, спирачна течност, антифриз... Всичко му е наред така да се каже. Проверих всичко възможно, лагаерите са перфектни, спирачната система... Искаше само едни нови задни накладки, че беше с оригиналните заводски. Смених ги и сега няма какво да пипам по него, а аз съм такъв, че все трябва да правя по нещо. Купих краш бар, купих разни лампички, крушката на фара с 120% повече светлина на Осрам, че не ми се слага ксенон. Сега като гледам тази обикновена верига и взех да се дразня... Друго ще стои една златна серийка на DID... а и ще му олекне малко на мотора ако сложа стъпка 520 с такива пиньони.
Разлика се усеща 100%, макар и да не е голяма.
Искам да направя това от чисто визуална гледна точка. А след месец-два ще заръчвам MIVV X-Cone както са тръгнали нещата.
Разглеждах всякакви вериги и силата на опън която издържат. От златната серия няма 520-ка която да я дават за 1000 куб. мотор. Има някаква Z серия или нещо от рода, супер здрава верига и от нея има 520 която е с по-висока якост и издържа при 1000 куб. мотори, но е най-обикновена сива, на цвят, като моята оригинална на мотора.
Активен
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #46 -: май 03, 2015, 07:26:23 am »

Златното правило гласи: По-добре много хлабава, отколкото леко опъната!
Връщай звеното!
Колкото и да е хлабава веригата, няма какво да стане. Обаче леко да я пренатегнеш и отива на кино...
Активен

Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 529
  • Кара: 600 Hornet '08
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #47 -: май 03, 2015, 07:34:00 am »

Златното правило гласи: По-добре много хлабава, отколкото леко опъната!
Връщай звеното!
Колкото и да е хлабава веригата, няма какво да стане. Обаче леко да я пренатегнеш и отива на кино...
Да, върнах го :) На първата снимка се виждат двете нитовани звена.
Активен

fish

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 83
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #48 -: септември 28, 2015, 02:58:12 pm »

 :)
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #49 -: април 03, 2018, 09:29:09 am »

Златното правило гласи: По-добре много хлабава, отколкото леко опъната!

Колкото и да е хлабава веригата, няма какво да стане. ............
Жорка - аз пък да ти кажа , че не е Така , щото плъзгача-водач на задния шарнир се първото което се преебава , а то струва колкото няколко вериги , веригата е МНОГО Важно да е Точно Опъната 2,5-3см свободен ход от най-горно до най-долно положение ( това е при 95% от мотоциклетите )
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #50 -: април 10, 2018, 05:05:42 pm »

Е, да беше почакал още месец да ми годиняса мнението.
 :cheers:

Много си прав! Най-добре е веригата да е точно обтегната.
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8412
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #51 -: април 10, 2018, 07:22:00 pm »

И то както го е предписал производителят.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

zara

  • Newbie
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3
  • Кара: К2
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #52 -: юли 17, 2022, 02:01:24 pm »

Някой пробвал ли е на Хорнет 600 да свали от задната зъбчатка 2 зъба(от 43 към 41).
И без това скоросстите са му доста къси.
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Вериги, пиньони и зъби ...
« Отговор #53 -: юли 25, 2022, 08:35:09 am »

Някой пробвал ли е на Хорнет 600 да свали от задната зъбчатка 2 зъба(от 43 към 41).
И без това скоросстите са му доста къси.
и след това 4-та ще стане последна и безкрайна  :occasion1: ;)
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike
 

Страницата е създадена за 0.092 секунди с 24 запитвания.