Автор Тема: Педалетка или мокик?  (Прочетена 26836 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #100 -: май 26, 2017, 08:09:45 am »
Привет Гошко. Имам такъв въпрос относно мотика. Мой колега иска да си купи такъв. Интересува го в момента на колко километра е мотопеда и дали си имал някакви проблеми с него. Ако можеш и да дадеш насоки от къде да си го поръча или закупи от магазин.

Мотопедът е на малко километри. Не помня точно, някъде между 2 000 и 3 000. Рядко го карам.
Проблеми не съм имал.
Мотопедът е със същата компановка като Ки-тата. Същата рама, аналогично окачване. Вместо пластмаси има метални калници и голяма кошница пред водача. Събира 4,5 - 5 литра бензин, а мястото за пътника се демонтира с едно движение и става огромен багажник. При мен има куфар, който се сваля. Мотопедът събира доста повече багаж от Ки-то и е по-лек. Двигателят е 50 кубика, но може да се тунингова до 140. Двигателят на Ки-то е същия и мястото за монтаж е същото. Със стандартния мотор и 14 зъба венец развива 77км/ч по навигация.  Гори ми 1,1 - 1,3/100.
Идея нямам къде се продават. Виждал съм ги и с марка Лифан.

Неактивен kova44

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 171
  • Кара: KEEWAY KEE 110
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #101 -: май 26, 2017, 09:38:08 am »
Гошко, благодаря за отговора.


Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #102 -: май 26, 2017, 12:25:30 pm »
Ако приятелят ти иска да получи повече впечатления, добре дошъл е да го види наживо.
« Последна редакция: май 26, 2017, 12:27:21 pm от Гошко »

Неактивен kova44

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 171
  • Кара: KEEWAY KEE 110
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #103 -: май 26, 2017, 12:55:36 pm »
Благодаря, но сме на около 350 км от Пловдив. Утре ще ходи във Враца да проверява дали има налични такива мотопеди.

Неактивен Makc

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #104 -: март 22, 2018, 10:03:40 am »
Привет Гошко. Имам такъв въпрос относно мотика. Мой колега иска да си купи такъв. Интересува го в момента на колко километра е мотопеда и дали си имал някакви проблеми с него. Ако можеш и да дадеш насоки от къде да си го поръча или закупи от магазин.

Мотопедът е на малко километри. Не помня точно, някъде между 2 000 и 3 000. Рядко го карам.
Проблеми не съм имал.
Мотопедът е със същата компановка като Ки-тата. Същата рама, аналогично окачване. Вместо пластмаси има метални калници и голяма кошница пред водача. Събира 4,5 - 5 литра бензин, а мястото за пътника се демонтира с едно движение и става огромен багажник. При мен има куфар, който се сваля. Мотопедът събира доста повече багаж от Ки-то и е по-лек. Двигателят е 50 кубика, но може да се тунингова до 140. Двигателят на Ки-то е същия и мястото за монтаж е същото. Със стандартния мотор и 14 зъба венец развива 77км/ч по навигация.  Гори ми 1,1 - 1,3/100.
Идея нямам къде се продават. Виждал съм ги и с марка Лифан.

Двигателят може  да се тунингова САМО до  72 кубика .  ;)  Правил съм го доста пъти . Подлъгваш се по външия вид , неотличим е от 110/125 кубиковите  .  Коляновият вал е различен ,  шпилките на които се нанизват цилиндър и глава са по-широки , ангренажа е по-дълъг (това на 110/125) .  110/125 може да се тунингова на 140 .

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #105 -: март 22, 2018, 11:29:48 am »
Не се подлъгвам. Правил съм го. Целта е била да се запази серийния номер.
Интервенцията е сериозна, подменя се на практика всичко.
И да, излиза по-скъпо от нов двигател.
В конкретния пост имах предвид по-скоро захващането на двигателя към рамата, а не подробностите.
На тая рама може да се сложи и 140 сс тунингован двигател. Друг е въпросът дали има смисъл.

Както и да е, мотопедът е прибран в апартамент за неясно колко време.
« Последна редакция: март 22, 2018, 11:31:29 am от Гошко »