.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Педалетка или мокик?  (Прочетена 65749 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #20 -: март 19, 2015, 08:41:19 pm »

Готово!
Да бъде мокик!
Вече е мой!!!

 :occasion18:
Активен

габрово

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 404
  • Кара: моторетка
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #21 -: март 20, 2015, 08:28:09 am »

Честито Гошко,
Желая ти много приятни емоции с новата придобивка и нека да е безаварийна до край :)
Поздрави  :cheers:
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #22 -: март 20, 2015, 09:09:20 am »

Айде честит ти мокик. :director:

Ама да не си мислиш,че ще се разминеш без снимки на живо.Чакаме. :bravisimost:
Пък като се постопли времето ,може и да има Live в Клубът..... :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

габрово

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 404
  • Кара: моторетка
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #23 -: март 20, 2015, 10:40:24 am »

Гошко,
забравих да ти предам много поздрави от Константин Фъртунов :) -  виден летец моделист :)
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #24 -: март 20, 2015, 11:07:58 am »

Колеги, благодаря за помощта!
Това беше изключително емоционална и вероятно дори малко глупава постъпка.

Но...
Не съжалявам ни най-малко!!!
Снимки съвсем скоро.
Също и "тунинг".
 :headbang:

Това е един класически мотопед, какъвто винаги съм мечтал да имам, но никога не съм притежавал чисто нов.
Той ще е пенсионерската ми радост и дай Боже децата ми да се упражняват на него.
Надявам се тази купчина желязо да донесе само положителни емоции - също като емоцията с която го придобих.
Някакси... между две бири...  :cheers:
« Последна редакция: март 20, 2015, 11:11:10 am от Гошко »
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #25 -: март 20, 2015, 03:08:17 pm »

Ба,две  бири ....
две страници тема.......  :imstupid:

 :cheers: :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #26 -: март 21, 2015, 12:09:15 pm »

Е, пак е по-добре от темата за Он-Оф-а. Там май някъде на втора страница си го купих, тъй че може да се нарече тенденциозно.  :D  :P

Ами накратко - снощи си взех мотопеда и веднага на ОМВ. С пренебрежителен поглед и каменно изражение изръмжах на бензинджийчето:
- Догоре, момче!
- 95 нали?
- Не, МаксМоушън 100!

И...
Хахахахахахахахаха...
Събра цели 4 лева и 45 стотинки!
От там - ГАЗЗЗЗззз и вкъщи. Първата ми работа беше да пробвам стълбите. Трудна работа! Ще трябва да опитвам пак. За сметка на това ваденето и прибирането в/от гаража е детска игра. Мотопедчето е много компактно. Особено като покарах малко го усещам още по-лекичък. Не съжалявам за избора си!
Разбира се, първо прочетох книжката и се информирах за сервизните интервали и различните допуски - верига, спирачки, газ. Още в магазина успях да уредя подмяната на предния венец един зъб по-голям. Возията е много плавна, вървенето е супер. Много стегната и тиха машинка. Предстои да монтирам симпатичен червен куфар, който го отваря страшно много!!! Реших да купя втора задна седалка (тя се сваля с голи ръце и едно щракване), която да разколача и да използвам основата й за скара на куфара. Така ще имам хем куфар, хем садна седалка, които ще могат да се подменят мигновено, дори само с една ръка. Днес изарботих подсилващи стоманени планки, които ще бъдат прикрепени към долната част на скарата и ще я заздравят. Така куфарът би трябвало да стои стабилно, да не се клатушка и да издържа поне 2-3 килограма товар.

Първи впечатления - отлични! Моторчето дърпа добре и тръгва много уверено. Изкуших се да подам повече газ и на 4-та изпълни километража, който е до 60. Газта беше малко над средата. Мотопедът има сулук да поддържа тази скорост и да вдигне поне още 10-15 километра в час. След разработката ще го засека с GPS за максимална скорост, тъй като тя ми се вижда голяма за показанията на километража. Тези дни ще направя и сравнителен тест пак с GPS.
Относно сглобяването нямам никакви забележки. Моторът е направен както трябва. Отрегулирах си леко спирачката, предстои да смажа с тефлон и качествена грес всички лагеруващи и триещи елементи - ръчки, газ, жила и т.н., но това ще стане довечера или утре.
Хубави снимки ще направя утре, а днес слагам няколко от телефона:
« Последна редакция: март 21, 2015, 12:17:01 pm от Гошко »
Активен

solarsea

  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 133
  • Кара: RT125D, V7II
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #27 -: март 21, 2015, 12:50:16 pm »

Свежарка е :) Да ти е честит, и все безаварийно!
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #28 -: март 22, 2015, 08:56:18 pm »

По случай първа пролет мокикчо се сдоби с чаровно куфарче.
 :D  :occasion18:
Активен

Angelov88

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 308
  • Кара: Suzuki RF600R
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #29 -: март 23, 2015, 09:16:02 am »

Много симпатично! Браво  :bravisimost: със здраве да си го караш!
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #30 -: март 23, 2015, 01:42:58 pm »

Благодаря!

Първите 100 километра вече са факт от вчера. Не искам да го изтезавам и затова не съм му изпробвал максималните възможности, но съвсем спокойно поддържа скорост 70 км/ч. Абсолютният максимум вероятно е малко над 80, но това ще пробвам след разработката. Засега се придържам към книжката, която казва "30"...
Първа и втора скорост са доста къси. На практика мокикът потегля и на втора. Тези къси скорости са много полезни сутрин и вечер в трафика - позволяват бързо изтегляне. Ако пусна по-рязко съединителя и мотопедчето тръгва да се изправя.
Трета и особено четвърта са доста дълги. Дори се замислям, че май трябва да върна оригиналния пиньон... но засега ще остане така.
В града може да се кара дори само на трета - с нея спокойно се достигат 60 километра в час без двигателят да се тормози.

Очаквах да загрява доста с оглед мижавите охладителни ребра, но това не е така. След каране в продължение на час мога да пипна спокойно цилиндъра без да се изгоря. Дори задържам ръката си за 5-6 секунди. Тези дни ще премеря температурата. Предполагам, че не надвишава 60-65 градуса на главата и максимум 70-75 на цилиндъра.
Ще видим как е през горещите летни месеци.
Още е с оригиналното масло, но то скоро ще бъде сменено. Най-хубавото е, че смяната е през 2 000 километра, което ме учудва. Първоначално се сменя на 500 по книжка, което при мен ще се случи още на 100. На всички други китайчета, които съм симал, първоначалната смяна е на 300 и после на всеки 1 000.
Активен

ХХХ

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1118
  • Кара: скутер WANGYE GRACE 150cc и мечтае за още нещо
  • Родих се изморен и живея за да си почивам:)
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #31 -: март 23, 2015, 07:05:00 pm »

Честито Гошко, много е сладко моторчето :bravisimost:Кандърдисвах баща ми да си купи такова щото мрънкаше, че бил вече стар да върти педалите на колелото, обаче му се досвидяха 1100-1200лв и не си взе. Но със сигурност моторчето кефи, пожелавам ти да го търкаляш безаварийно много години и километри :cheers:
Активен
След всяко надолнище идва нагорнище.

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #32 -: март 24, 2015, 08:57:49 am »

Благодаря за пожеланията!

Тази покупка е сбъдната детска мечта.
Особено доволна е дъщеря ми, която повозих два пъти. Двамата се събираме на седалката (все още), а аз кроя планове този мотопед да бъде младежката й играчка.

И понеже темата вероятно е досадна за повечето съфорумци, временно спирам да пиша в нея. Чат-пат ще споделям техническа и потребителска информация - как се държи моторчето и какви разходи съм направил по него.

Надявам се да имам възможността по-скоро да направя нова покупка на друго интересно и забавно превозно средство.

Поздрави на всички!
Активен

васко-57

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 684
  • Кара: Honda VT-750C, Honda ANF 125i Wave
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #33 -: март 24, 2015, 09:37:01 am »


Надявам се да имам възможността по-скоро да направя нова покупка на друго интересно и забавно превозно средство.

Поздрави на всички!

E, тогава колата твърдо ще остане на улицата, тя сега с четири двуколесни едва влиза в гаража, а с още едно попълнение ще става "уличница" май. ;)
В неделя видях на живо червеното животинче на Гошо, даже карах след него 2-3 км. За учудване си е, изглежда много добре, дори и като сглобка, върви си със 70 км/ч., нищо че е 50 кубиково китайско четиритактово и още неразработено моторче.
Със здраве да се кара, Гоше, след няколко години сигурно и дъщерята ще го язди. :bravisimost:
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #34 -: март 25, 2015, 09:13:44 am »

Васко, благодаря!
Знаеш, че малката е доста щурава и съвсем скоро очаквам да започне да пипа из гаража. Все пак нейната баба (моята майка) на 7 години успява да "открадне" паркираният симсон на вуйчо си и да отпраши от село към града. За щастие кранчето на бензина е било спряно и приключението завършва само след няколко километра...

Аз, обаче, имам важна задача - тези дни трябва да разтикам МПС-тата, тъй като доста време не са карани. Благодарение на теб успях да припаля скутера, но това не му е достатъчно.
Ако имаш желание и ти се карат по-бавни машинки, може тези дни да направим разходка с две от моите моторчета - скутера и чопъра. Така хем ще придобиеш по-реална представа за възможностите на скутера, хем ще се потъркалят с цел профилактика. Предлагам нещо релаксиращо в порядъка на 80-100 километра.
Горивото от мен!
Скутерът има и куфар 35 литра.
Активен

васко-57

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 684
  • Кара: Honda VT-750C, Honda ANF 125i Wave
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #35 -: март 25, 2015, 03:54:55 pm »

Става Гоше, ще помогна, звънкай, айляк съм. Моят мотор не е измит още от откриването на сезона, а до Бачково имаше на 3-4 места вода по пътя и е напръскан все едно е каран на Париж-Дакар, не ми се влиза в гаража, като знам каква е гледка там. Утре ако не вали се заемам с него, че 2-3 дни ми се струпаха домашни задачи, но днес приключвам с тях. :bravisimost:
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #36 -: март 26, 2015, 09:50:43 am »

Много се надявам този уикенд най-после да имаме топло и сухо време.
Планирам една лека интервенция на дрънгела (големия мотор), с което се надявам да реша един изключително дребен, но и изключително дразнещ елемент - хода на едната ръчка.
Работата е за 20 минути, но знам че като започна да се заигравам и ойде коньо у ряката... Па да са еднакви двете ръчки, па да са симетрични, па да са удобни... Айде после белязвай, сваляй... грес, тефлонова смазка...
Ако няма до мен една-две бирички и започват да ми влизат мишките и да предобрям нещата. Затова мразя да се занимавам с такива неща.

Иначе днес не издържах и дойдох на работа с мокикчо. В началото беше много стегнат и това се усещаше при смяна на скоростите, при работата на двигателя, при отделянето на съединителя. 100 километра по-късно разработката вече се усеща. Тези дни ще сменя и първото масло. Очаквам да пристигне всеки момент.
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #37 -: април 01, 2015, 03:38:28 pm »

Точно на 100 километра смених и първото масло. Оригиналното беше доста течливо - като вода.
Най-странното е, че въпреки мизерните оребрения на цилиндъра и главата, двигателят буквално не може да загрее в това време. При околна температура 14-17 градуса на практика е невъзможно да се достигне температура на цилиндъра над 65 градуса. За 4 километра (от гаража до сервиза) не успя да загрее изобщо. Цилиндърът беше с не повече от 40 градуса температура... Наложи се почти 40 минути работа на място, с ръчкане на моменти, за да успея да загрея двигателя до приемливите 65-70 градуса, за да може все пак маслото да се източи.
Налях от любимото ми IGOL PROPULS RACING 10W60.

Ден след това направих засечка на разхода. При градско каране в пикови часове, на нов, неразработен двигател, включително с работа на място (сутрин, за да позагрее 5-6 минути, вечер също), включително и въпросната 40-минутна работа на място даде разход от точно 2/100.
След това заредих догоре и направих 40-километрова разходка. 20 километра в града със скорост 40-45 и още толкова по околовръстното със скорост 60 - 75. Заредих отново догоре. Събра точно 600 милилитра бензин.
Това означава среден разход от 1,5/100, което е фантастично!
Бях екипиран добре, с около 5 килограма багаж, плюс 3 кутийки биричка в "кошницата".

Казано накратко - мотопедът ме радва много! Няма такъв кеф, няма такава свобода!!!   :occasion18:
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #38 -: април 06, 2015, 11:41:51 am »

Tова за разхода,Гоше го приемам като първоаприлска шега.Естествено се шегувам. :Devil:

Иначе как се държи машината при тази по-продължителна разходка?
Как се отразява на задните части,возията като цяло и изобщо пътното поведение на Мокикчо? ;)
Успя ли да го "изпробваш" при мокро и дали имат основание твоите опасения относно мокреж на стартера?


 :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2897
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #39 -: април 06, 2015, 04:03:29 pm »

"Проблем" с мокренето на стартера съществуваше при педалетката.
Мокикът е доста по-висок и няма никакъв проблем с мокренето. Дори при получаването му беше валежно. Нямам проблем и с мокренето на водача (сиреч мен).

Относно задните части - седалката е много мека и удобна! Тя ми е по-удобна дори от на скутера ми (или поне така я усещам). След повече от час разходка нямах никакъв проблем. Обикновено аз усещам болки след първия половин час, ако карам седалка, която тръгва да обхваща задните части към кръста. Някакъв проблем с последните прешлени... Например чопър не мога да карам повече от 40-50 минути - започва зверски да ме боли. Скутерът също след час и половина-два езда изисква спиране за почивка.
При мокикът ездата е песен, особено с облегалката на куфарчето.
Настроих си спирачката и скоростите да пасват на нормалния ми седеж при свободно отпуснати стъпала.
Активен
 

Страницата е създадена за 0.097 секунди с 22 запитвания.