.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Педалетка или мокик?  (Прочетена 69654 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #60 -: юни 01, 2015, 10:51:43 am »

Кеф, кеф, кеф!

Няма такъв кеф!!! 
:D :D :D :occasion18:  :beer:  :cheers:

Два часа разхода из старото ми училище, след това смяна на маслото, след което още четири часа разходки. Е, няма такъв кеф!!! Охладителната "система" функционира повече от перфектно. Наложи се да сменя термостата на 115 градусов (заради твърде големия хистерезис и близостта му до изпускателната тръба) и сега включва и изключва все едно имам водно... Масленият охладител също си върши работата идеално. За общо 6 часа каране (с прекъсване за смяна на масло) двигателят е с постоянна температура 80 градуса!!!
Нас...ирам се от кеф, че системата работи точно така, както исках. Завалишката играчка е направена да се охлажда колкото дойде... и животът й следва да е кратък... в момента не се бои от нищо.
Най-много ме радва, че и жена ми се изкефи. На видеото по-долу тя сефте се качва да управлява МПС...
КЕФ!!!
https://www.youtube.com/watch?v=NMuK27Wm918


Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #61 -: юни 02, 2015, 08:46:19 am »

Браво!

Чудесно се е получило всичко-и декорирането и охлаждането.  :)
Имам интерес и са ми нужни повече подробности относно охлаждането(без вентилатор и датчик),ако ти се пише сподели.Откъде го купи,монтажа как е направен и т.н.
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #62 -: юни 02, 2015, 11:39:03 am »

Личното ми мнение е, че само маслен радиатор не върши кой знае каква работа, поради твърде малкия дебит на маслената магистрала на това място. Маслото влиза горещо в радиатора и излиза хладко.
По мое мнение само с маслен радиатор ефективността няма да се подобри кой знае колко. Той е по-скоро екстра или гъдел. Има ефект, но не съществен и не би помогнал при екстремни жеги.
Т.е. спокойно може да се мине и без него, ако двигателят се охлажда от насрещна струя.
При мен не е така. Двигателят е забит вътре в АТВ-то и почти никакъв въздух не достига до цилиндъра. Въпреки това, той е конструиран да работи цял час, след което да се направи 10 минутна почивка.
Ще работи, няма къде да иде... но животът няма да е повече от един-два сезона.
По тази причина избрах троен вариант за охлаждане - един сериозен вентилатор на 120mm, обдухващ директно цилиндъра, втори по-малък вентилатор на 92mm, охлаждащ масления радиатор и самият маслен радиатор. Системката е много проста и се прави за час-два. На мен ми отне няколко дни заради подготовката на крепежа и на самите вентилатори. Техните вътрешности бяха старателно лакирани с епоксидна смола, за да ги предпазя от влиянието на външните фактори - вода, прах, кал.
Тъй като термостатът комутира 10 ампера AC, гледах да нямам повече от 1А консумация.

Появи се и малък проблем - основният вентилатор има твърде тежка въртяща се част и твърде слаб захват за оста. По време на първия час, поради големия жироскопичен момент на витлото се счупи главината му и се наложи да я поправя. Влязоха в действие малко карбонов плат, лепило и гумен тампон, който обрамчи проблемната зона. Последва баланс на витлото и сега осевата зона е леко гъвкава и не може да поддаде при никакви вибрации.
Часовете тестове след залепването няма и следа от проблеми. За всеки случай ще поръчам още едно витло, което ще подсиля и балансирам и ще запазя за резервна част.
« Последна редакция: юни 02, 2015, 11:43:52 am от Гошко »
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #63 -: юни 07, 2015, 12:03:24 pm »

Обаче... имам малък проблем:

не мога да преценя как да помпя гумите на играчката.
В книжката пише 2,9 psi (!!!), а на гумите пише "10 psi operating pressure, 24 psi storage".

24psi определено не е добре - грайферът се износва със скоростта на светлината...
2,9psi  е все едно съм пръ...цнал... твърде меки и даже манометърът не може да го хване.
10psi ми изглежда по-поносимо...

Мнения и препоръки? Съжалявам, но нямам абсолютно никакъв опит с такива возила.
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #64 -: юни 08, 2015, 03:32:26 pm »

Аз бих се доверил на надписа на гумата,понеже в книжката може указаното налягане ,да е за друг размер гуми.
Знаеш как е при китайските творения...  ;)

Или с две думи помпя 10 psi(работно налягане) и жуля.

Макар от друга гледна точка да помпиш 2,5 пъти при неактивния сезон(за съхранение),също ми изглежда вятър работа-колко пък ще спаднат тези гуменетки .....зимата (напр.)?

 :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #65 -: юни 08, 2015, 08:46:59 pm »

Точно това ми е дилемата. Досега ВИНАГИ информацията в книжките е била 100% вярна.
Този път ме притесни изключително ниската стойност - 0,2bar.
Обаче... се поразчетох тук-там и се натъкнах на странна и нова за мен информация - гумите на АТВ-тата са с ниско налягане и абсолютният максимум стига 0,5bar.

Такааа... гумата има оперативно налягане 10 psi, но при това налягане тя се износва зверски (в средата). Когато я спадна до около 3 psi (там някъде спира да мери манометъра), гумата започва да се държи като автомобилна - съвсем леко се смачква в зоната на грайфера и профилът й се променя - държи се по-естествено.
Возенето също става много комфортно.
Накрая реших да напомпя на 4psi - 0,27bar и... газ да видиш ти!


П.п. Сторидж-налягането е не за да не спадне, а за да не се деформира при съхранение.
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #66 -: юни 15, 2015, 10:06:47 am »

Край, решено!
Преди 5 PSI, задни 6,5 PSI и толкоз!

По тоя повод, решихме да съчетаем полезното с приятното.
А именно - да тестваме как се държи бръмчалката с въпросните налягания и да нахраним гълбите в парка.
Сложихме малка розова кошница за багажник и я напълнихме с бири, семки и солети.

Ама те, гадовете, не пиели бира бе, дагиш...ибаткалинките!
Ама аз откъде да знам?!

Ай ся да видиш как се пият 6 бири (толко побира багажника)...
Ей, нямат срам тия птици!

https://www.youtube.com/watch?v=MldRfzZCNL8&feature=youtu.be
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #67 -: юли 21, 2015, 09:34:55 pm »

1000 километра! ;D
« Последна редакция: юли 22, 2015, 09:11:26 am от Гошко »
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #68 -: юли 22, 2015, 09:41:21 am »

Радва окото. :)

 :bravisimost:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #69 -: юли 27, 2015, 03:27:03 pm »

По случай хилядния километър, както и поради настъпването на топлия сезон, мокикчо получи подарък - ново маслено радиаторче, което се постарах да монтирам както си трябва.  :happybirthday:
Сега и в най-големите жеги карам мотопедчето смело с 55-60 км/ч продължително, на разстояния по 30-40км без спиране и без абсолютно никакво притеснение.
Разликата в температурата на входящото и изходящото масло достига 40 градуса.  :D
Ако продължава да ме слушка все така, нищо чудно да се сдобие и с турбинка в комплект с термостатче... а защо не и многоточково охлаждане?
Айде, че започвам да се вманиачавам...  :occasion18: Да не стане после 72сс, после 90сс, току-виж 110сс... пък и втори цилиндър може... Еееех, тя тая болест край няма!  ;D :D ;)
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #70 -: юли 27, 2015, 04:44:48 pm »

Ей,не се спря. :notworthy:

Направо ми бъркаш в раната. :Devil: Знаеш ,че имам интерес.
Маркучите ми изглеждат изработени по поръчка-вярно ли е?
Цената на всичко колко ти стъпи?

Поздрави :bravisimost:

 :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #71 -: август 10, 2015, 09:51:27 am »

Мда, къстъм са... ;)
Както и специално изработената и огъната планка от неръждаема стомана, която да държи радиатора. Захванал съм я хитро на болтовете, които държат входящата тръба.
Радиаторът беше разглобен, каналите му шлайфани, а снадките съвпаднати. Стоково радиаторите са сглобени "как да е" и вътре има доста ръбове.

Абе, бая си поиграх, спор няма. Много обичам да изпипвам нещата, а когато даден проект ме кефи, стигам до вманиачаване... което не е много добре.  :o

Противно на правилото за монтаж на радиатори, този (както и на АТВ-то) е монтиран с долен вход и горен изход.
Идеята е да се осигури автоматично обезвъздушаване и да не се получават мехури в маслото. Дефакто радиаторът няма обем (както при радиаторите за водно охлаждане), а само циркулационен лабиринт. Затова следва да се монтира "наобратно".
500 километра по-късно, системата функционира ИДЕАЛНО в най-големите жеги. Разликата е, че сега колкото и да напъвам мотопеда, цилиндърът и главата не "съскат" при докосване с наплюнчен пръст.

Думи нямам да изразя колко съм доволен!  :headbang:

Следват още къстъм-подобрения.


Но мен ме вълнува един друг въпрос. Темата се казва "Педалетка или мокик".
Колеги, посъветвайте ме кой цвят ще стои по-добре на една педалетка - червен или сребрист?  ;)
« Последна редакция: август 10, 2015, 09:57:33 am от Гошко »
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #72 -: август 15, 2015, 09:03:45 pm »

Край, решено е!

ЧЕРВЕНА!!!  :occasion18:  :cheers:  ;D

Мътните да я вземат, влезе ми под кожата...  :o
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #73 -: август 22, 2015, 03:51:45 pm »

Влезе ми и в гаража...  :o  ;D  :D  :occasion18:  :happybirthday:  :cheers:

Интересна история се получи. Жената още не знае. Мисля да й я подаря след почивката и да си правим заедно неделните айляшки разходки.
Панделка, розова кошница, туй-онуй... Ще има оптичен тунинг.  ;D
Първи впечатления за 10-тина изминати километра: чудесна малка ( бих казал дори микро ) пъргава играчка.
После бърза профилактика снощи по тъмното - мазане на веригата, лъскане, проверка, тук-там притягане и сме готови!
 :headbang:
« Последна редакция: август 22, 2015, 06:35:14 pm от Гошко »
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #74 -: август 22, 2015, 06:33:05 pm »

На червеното трудно може да му се устои!!!

Честито. :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #75 -: август 22, 2015, 06:39:14 pm »

Благодаря!
Много съм доволен!!! Снимки ще направя другата седмица. Изобщо не съжалявам, че взех и двата мотопеда. Коренно различни са и всеки си има предназначение.  Ще опиша подробно какво имам предвид като седна пред нормална клавиатура.

Съжалявам само, че не я взех по-рано, защото лятото свършва...
« Последна редакция: август 22, 2015, 06:41:23 pm от Гошко »
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #76 -: август 30, 2015, 07:03:53 pm »

Те я играчката:
« Последна редакция: август 31, 2015, 12:23:38 pm от Гошко »
Активен

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #77 -: август 31, 2015, 09:32:06 pm »

Днес малката моторетка се сдоби с подарък - ново масло след първите 50 километра.
Мислех това да стане още в самото начало (този път), но семейните ангажименти и почивката, на която си позволихме да отидем миналата седмица не ми дадоха възможност.
Двигателчето е много стегнато и първите няколко километра шумовете бяха осезателни. Наложи се да съм изключително внимателен и да гася на всеки 5-6 минути с изчакване до пълно изстиване. Всичко това тайно от жена ми, за която всъщност подготвих "изненадата".
Вчера тя бе тържествено представена, заедно с тестдрайв.  ;) :D
И... отзивите бяха ПРЕКРАСНИ!!!
Преди това (в неделя, непосрествено след връщане от отпуска и всичката галимация с разтоварване на багаж, чистене, пране и така нататък) подаръкът беше старателно измит и прегледан основно. Същата привилегия получи и моикика, който бях окалял при последния работен ден миналата седмица... На шега половин ден мина в миене, лъскане и смазване.
За щастие открих много силна пръскалка в любимата ми автомивка, която сваля с едно минаване всяка кал... и за съжаление...
Водоструйката беше толкова силна, че свали няколко "украсителни" елемента от педалетката... които днес ми отвориха такава драма (при това съвсем неподозирана), че вгорчиха всичкото удоволствие от тази покупка.
Заради няколкото паднали парчета лепенка се наложи да сваля и останалите, за да направя всички наново, следващия уикенд, на спокойствие и с идеално почистване и обезмасляване на повърхността. Уви, пътят към ада е постлан с добри намерения... На всичкото отгоре се бях постарал да се сдобия с още един комплект от проклетите "украсителни елементи"...
На този етап не желая да споделям какво/как и защо, но не ми дава спокойствие факта, че за дреболия на стойност няколко стотинки днес ми се случи да преживея отвратителен скандал, при това с човек, на който държа много и от когото се възхищавам...
Не знам дали от жегата или от прекомерното натоварване, но заради няколко квадратни сантиметра евтин стикер, се получи скандал и най-важното - развалих тотално удоволствието от новата покупка.

Направо се отвратих...

А денят, учудващо, за първи работен беше супер позитивен!

Както и да е, надявам се негативната емоция скоро да премине и да преглътна нанесената обида. Наистина нямам никакво желание да споделям подробности, но имах нуждата все пак да го кажа някому. По разбираеми причини няма как да стане вкъщи, затова го пиша тук, пък утре-другиден ще изтрия поста си.

Във всеки случай такава обида скоро не ми бяха нанасяли, при това съвсем неочаквано. При всичките грижи, които полагам за моторите си и при всичкото уважение и позитивизъм... както и да е, никой не е длъжен да ми чете простотиите. Утре-другиден ще редактирам този пост, след което темата ще бъде премахната.
Педалетката беше прибрана в гаража и не смятам да й обръщам такова внимание, каквото на останалите мотори. Заради едно парче желязо и още по-срамно - заради двайсет квадратни сантиметра евтино тиксо ми се скапа всичката, ама всичката положителна емоция от закупуването. Дано поне жена ми се кефи, какъвто беше и първоначалния замисъл.

Поздрави на всички и повече положителни емоции!
Темата се изчерпа от съдържание и ще бъде премахната съвсем скоро. Дано утре денят бъде по-добър!
« Последна редакция: август 31, 2015, 09:43:38 pm от Гошко »
Активен

boy3m

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 394
  • Кара: 04`Keeway KEE110; 08`Honda Transapl XL700V; 88`ETZ 150
  • Ето ме! Приятно ми е: Аз съм г-н Ки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #78 -: август 31, 2015, 10:21:10 pm »


Освен това, мотопедът ще се използва и от жена ми, която няма никакъв опит нито с карането, нито с правилника и тепърва ще го учи.
След няколко години е ред на дъщеря ми, която още от сега е обявила кандидатурата си да ми наследи моторетките...


Ето това трябва да наклони според мен везните в полза на педалетката.Този тип е много по-подходящ за начинаещи.

Смятам,че прехода от колело и навиците придобити при карането му се транспонират изцяло.
Или накратко-стискаш съединителя,палиш и навиваш масуря на газта.Чудесно-движиш се.Трябва да спираш-сещаш се веднага за контрата при колелото-биеш спирачка.

Относно стартера-монтираш едно парче вътрешна гума(или друго подходящо) с нужната форма и елиминираш проблема.Така съм си монтирал на ETZто на калника парче от транспорна лента-което върши страхотна предпазна функция.

п.п.Ако все пак много държиш на мокик,търси вариант с автоматичен съединител.Кефа е много голям.

моля те да не редактираш нищо или пък да триеш.Имам опит от случки от друг форум в който имам права и знам за много подобни случаи.ВСИЧКО Е ВРЕМЕННО.Ще ти мине бързо. :occasion1: :occasion1:
А виж какво ти е пяло радиото преди половин година(цитираният текст).
Радвам се ,че това което съм ти препоръчал вече е факт.
Относно другите проблеми с лепенките-ами явно са калпави.Не го взимай толкова на сериозно.

Поздрави и  :cheers:
Активен
http://www.carspending.com/bg/vehicles/4266-keeway-kee-110   тук е цялото досие на г-н Ки ;)

Цитат от един друг форум:"Колата е за да върши работа , мотора е за да доставя удоволствие. По друг начин казано , колата е жената ,а мотора е любовницата."

Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2910
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #79 -: септември 01, 2015, 07:56:43 am »

моля те да не редактираш нищо или пък да триеш.Имам опит от случки от друг форум в който имам права и знам за много подобни случаи.ВСИЧКО Е ВРЕМЕННО.Ще ти мине бързо. :occasion1: :occasion1:
А виж какво ти е пяло радиото преди половин година(цитираният текст).
Радвам се ,че това което съм ти препоръчал вече е факт.
Относно другите проблеми с лепенките-ами явно са калпави.Не го взимай толкова на сериозно.

Поздрави и  :cheers:

Благодаря за добрите думи!
За огромно мое съжаление след супер-продуктивен понеделник и след успешен развой на почти всички задачи, които имах в службата и с най-доброто възможно настроение се скапах само за някакви десетина минути и още продължава да ми държи влага.  Това, някой да ме упрекне в лъжа и да си отстоява своето е супер, ама супер ненормално!
А бях в толкова добро настроение, че за пръв път от 4 месеца си отворих бира, която на всичкото отгоре ми е вредна... Преседна ми!!!

Проблемът е, че казусът е идиотски и касае наистина дреболия, която дори е неправомерно и неправилно използвана. Наистина едва се сдържам да разкрия реалната ситуация, но това би повлияло негативно на повече хора, а аз не съм гадняр.
Става дума за материя, която в ежедневието правя/използвам и манипулирам с декари!

Преди повече от седмица, точно преди почивката, с кански усилия успявам да взема глупавата педалетка. Специално за целта съм си взел един ден отпуск, който на всичкото отгоре плащам от джоба си и чакам, чакам, чакам... мирно, кротко, досаждам в рамките на допустимото, ама как да обясня, че един ден ми е 80 лева? И на кой му пука?

Уплътнявам времето с разчистване на железа от избата и работилницата си и в късния следобед вече съм леш от мъкнене. За справка, теглото ми в момента е 58 килограма и граничи с анорексията... здравословни проблеми, какво да направя?!

Успешно си получавам мотопеда, ухилен до ушите тайно от жена ми го мятам в гаража, щото смятам да я "лъжа", сондирайки настроението й... Правя преглед на всичко, дето обичайно може да се развинти/разхлаби, щото не ми е сефте да вървя с отвертка и сайбърбонд в джоба и да дебна за паднали винтчета, гъзурча се на фенера от телефона, смазвам веригата и т.н., и т.н. и вече късно през нощта, тепърва ще качвам багаж, че имам 3 часа да сън, след което 700км път...
Т.е. абсолютно никакво време.

През отпуската общо 1 500 километра път, включително двудневно натравяне с миди, връщам се седмица по-късно, ръцете ме сърбят, обещал съм кръгче "с педали", че жена ми е съвсем слаба и дори този микроб й е голям...

Неделя сутрин, хората пият кафе, аз изтощен от "почивката" рано-рано към селф-сървиз мивката с парцали, отвертки, клещи и сайбърбонд, че кой знае какво по пътя... Пък бавно, че разработка, пък и масло трябваше да сменя (ама айде, не мога да се разчекна), пък веригата почна да хвърля чернилки (нормално за нова), респективно трябва да я измия и смажа отново и да повторя и потретя процедурата, докато спре да отделя стружки и додето се напасне хубаво...

Жуля си със струйката, която човека на автомивката ми препоръча, че била силна и тя наистина силна! Е, отлепи 3-4 ситни букви, слагани на местна почва... Махнах и останалите с намерение да сложа други, ама като ми остане време.
Същото съм правил на всички мои МеПеСе-та, даже на АТВ-то на малката! И там имах проблеми със ситни букви, но като започнаха да се отлепват и леко изрязах капителчетата на буквите и така спрях проблема. Нищо не ми пречеше да ги махна...
На щъркела три месеца умувах и правих какви ли не опити, доде натаманя лепенки и надписи и никой копче не ми каза... даже в КАТ не ми направиха проблем, че се мъдри съвсем друга марка.
Ами как да обясня, че ми е бактън да ме спират по улиците и да се възхищават на лъскавия ми мотопед и да ме питат каква е марката?!?! Какво да кажа - "Куче" - марка китайска?!?!
На шибаната педалетка адски много й отива златно. Поръчах украсителни стикери и елементи в специален цвят фолио, за да придам "момичешки" вид на мотопеда - златно, виолетово и преливки. Идеята беше съвсем тънки шевици с флорални мотиви от въпросните цветове да минават през резервоара, през калниците и изобщо така или иначе всички надписи и шарки щяха тепърва да се правят... По дяволите, че нали част от работата ми е уж графичен дизайн?!?!?!

Ееееее, баси проблема, дето ми се отвори!

Както и да е, всичките седмици очакване отидоха по дяволите заради 10 минути, една простотия и заради това, че не съм длъжен да давам обяснения най-вече поради недостиг на време.

А темата... и без това няма интерес към нея. Имаше информативен характер и възнамерявах да показвам по-скоро разни заигравки, които правя, но вече нямам абсолютно никакво желание.
Активен
 

Страницата е създадена за 0.184 секунди с 27 запитвания.