До този момент двете превозни средства навъртяха общо 3 500 километра. Избягвам да карам мокика в студено или мокро време. Твърде е лъскав да го калям. Не го карам при температури под 15 градуса, тъй като загрява много бавно и при маршрути под 15-20 километра не може да загрее добре маслото. Не че нещо, ама ме е жал да го тормозя студен. При 10-12 градуса навън, след 10 километра в града, в час пик, температурата на маслото е едва 40-45 градуса...
Педалетката се оказа куче - цяла зима изкарах с нея. Порати по-старата концепция на двигателя (OHV), подгрява маслото по-бързо и е удачна за ежедневна употреба на къси дистанции.
Наложи ми се няколко пъти да коригирам верига. Постоянно се отпускаше. Накрая намерих причината - доста стегнат осигурител на гайката на задната ос, която ме заблуждава в стягането. Открих и грешки в сглобката на гумения гард на веригата в областта на лагеруване на задната вилка. Оправих го чрез вътрешна силиконова вложка.