Автор Тема: Педалетка или мокик?  (Прочетена 41371 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #100 -: май 26, 2017, 08:09:45 am »
Привет Гошко. Имам такъв въпрос относно мотика. Мой колега иска да си купи такъв. Интересува го в момента на колко километра е мотопеда и дали си имал някакви проблеми с него. Ако можеш и да дадеш насоки от къде да си го поръча или закупи от магазин.

Мотопедът е на малко километри. Не помня точно, някъде между 2 000 и 3 000. Рядко го карам.
Проблеми не съм имал.
Мотопедът е със същата компановка като Ки-тата. Същата рама, аналогично окачване. Вместо пластмаси има метални калници и голяма кошница пред водача. Събира 4,5 - 5 литра бензин, а мястото за пътника се демонтира с едно движение и става огромен багажник. При мен има куфар, който се сваля. Мотопедът събира доста повече багаж от Ки-то и е по-лек. Двигателят е 50 кубика, но може да се тунингова до 140. Двигателят на Ки-то е същия и мястото за монтаж е същото. Със стандартния мотор и 14 зъба венец развива 77км/ч по навигация.  Гори ми 1,1 - 1,3/100.
Идея нямам къде се продават. Виждал съм ги и с марка Лифан.


Неактивен kova44

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 171
  • Кара: KEEWAY KEE 110
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #101 -: май 26, 2017, 09:38:08 am »
Гошко, благодаря за отговора.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #102 -: май 26, 2017, 12:25:30 pm »
Ако приятелят ти иска да получи повече впечатления, добре дошъл е да го види наживо.
« Последна редакция: май 26, 2017, 12:27:21 pm от Гошко »

Неактивен kova44

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 171
  • Кара: KEEWAY KEE 110
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #103 -: май 26, 2017, 12:55:36 pm »
Благодаря, но сме на около 350 км от Пловдив. Утре ще ходи във Враца да проверява дали има налични такива мотопеди.

Неактивен Makc

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #104 -: март 22, 2018, 10:03:40 am »
Привет Гошко. Имам такъв въпрос относно мотика. Мой колега иска да си купи такъв. Интересува го в момента на колко километра е мотопеда и дали си имал някакви проблеми с него. Ако можеш и да дадеш насоки от къде да си го поръча или закупи от магазин.

Мотопедът е на малко километри. Не помня точно, някъде между 2 000 и 3 000. Рядко го карам.
Проблеми не съм имал.
Мотопедът е със същата компановка като Ки-тата. Същата рама, аналогично окачване. Вместо пластмаси има метални калници и голяма кошница пред водача. Събира 4,5 - 5 литра бензин, а мястото за пътника се демонтира с едно движение и става огромен багажник. При мен има куфар, който се сваля. Мотопедът събира доста повече багаж от Ки-то и е по-лек. Двигателят е 50 кубика, но може да се тунингова до 140. Двигателят на Ки-то е същия и мястото за монтаж е същото. Със стандартния мотор и 14 зъба венец развива 77км/ч по навигация.  Гори ми 1,1 - 1,3/100.
Идея нямам къде се продават. Виждал съм ги и с марка Лифан.

Двигателят може  да се тунингова САМО до  72 кубика .  ;)  Правил съм го доста пъти . Подлъгваш се по външия вид , неотличим е от 110/125 кубиковите  .  Коляновият вал е различен ,  шпилките на които се нанизват цилиндър и глава са по-широки , ангренажа е по-дълъг (това на 110/125) .  110/125 може да се тунингова на 140 .


Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #105 -: март 22, 2018, 11:29:48 am »
Не се подлъгвам. Правил съм го. Целта е била да се запази серийния номер.
Интервенцията е сериозна, подменя се на практика всичко.
И да, излиза по-скъпо от нов двигател.
В конкретния пост имах предвид по-скоро захващането на двигателя към рамата, а не подробностите.
На тая рама може да се сложи и 140 сс тунингован двигател. Друг е въпросът дали има смисъл.

Както и да е, мотопедът е прибран в апартамент за неясно колко време.
« Последна редакция: март 22, 2018, 11:31:29 am от Гошко »

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #106 -: октомври 15, 2019, 07:21:42 pm »
Педалетката "кара" 5-та година.
От 2 години мисля как да й променя предавателното съотношение. Тъй като няма скорости, разполага с твърде много мощност, но не и със скорост. Максималната скорост е около 50 - 55км/ч, но двигателят има много повече потенциал.

Тъй като не мога да намаля задния венец (който и бездруго е доста малък), увеличих предния с 2 зъба.
Проблемът беше с намирането му. Венецът е с вграден еднопосочен лагер. Уникално решение! Ще сложа такъв и на мотопеда.
Сега с 50км/ч се движи със съвсем приемливи обороти. Максът отиде към 68 - 70, което е множко за размерите й.
Получи се много добре.



Промених и веригата - от 420 на 428. Поставих необслужваема неръждаема. Не се смазва, не се и цапа. Мие се с водоструйка и понася всяка гняз.
Третирах я с продукт на восъчна основа еднократно. Би трябвало да е достатъчно за целия й живот.

« Последна редакция: октомври 15, 2019, 07:25:41 pm от Гошко »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #107 -: октомври 15, 2019, 08:26:55 pm »
Тази верига не се ли разтяга?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #108 -: октомври 16, 2019, 11:48:53 am »
Не бе, даже се свива с времето...
 :occasion18:
 :notworthy:


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #109 -: октомври 16, 2019, 07:02:46 pm »
Писал си, че е необслужваема. Регулирането на провисването, вследствие от разтягането на веригата, е част от обслужването и. Вместо да надуваш свирките, по-добре се изразявай точно. Че тъкмо се бях израдвал, че най-накрая някой е направил невъзможното и щях да питам от къде да си взема 630-ка ;D
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #110 -: октомври 16, 2019, 07:35:26 pm »
Да, правилно си разбрал - тая верига няма да се обтяга, нито ще се смазва до края на живота й. Ще се мие наравно с мотора - с водоструйка, от упор.
« Последна редакция: октомври 16, 2019, 07:43:30 pm от Гошко »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7878
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #111 -: октомври 17, 2019, 07:47:15 pm »
Колко хиляди километра я делят от края на живота и?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #112 -: октомври 17, 2019, 08:54:57 pm »
А де!
Туй е големият въпрос.
 ;)

Неактивен емоз

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: сузуки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #113 -: март 17, 2020, 06:59:47 pm »
Здравей Гошко , поздравления за темата . И аз се замислям се за една  педалетка  ,та  ти твоята   регистрирал ли си я в КАТ  ?

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2626
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #114 -: март 19, 2020, 04:43:58 pm »
Всичко с ДВГ подлежи на регистрация.
Всичко с елмотор над 250 вата - също.

Неактивен емоз

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: сузуки
Re: Педалетка или мокик?
« Отговор #115 -: март 19, 2020, 06:29:47 pm »
Благодаря за информацията.