Автор Тема: Споделете мнение  (Прочетена 8625 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен DEX4O

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: асансьор
Споделете мнение
« -: юли 22, 2015, 01:19:49 am »
Здравейте на всички  :beer:

Наскоро открих ton up байковете и направо се влюбих в стилът :) Моля, изкажете мнение относно стъпките, които съм започнал в тази насока.


Някой освен мен вижда ли cafe racer в тази машина?

ПС: Приемам всякакви идеи и съвети..... Колко от тях ще използвам вече е друг въпрос  :cheers:

Неактивен DEX4O

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: асансьор
Re: Споделете мнение
« Отговор #1 -: юли 22, 2015, 12:02:12 pm »
33 преглеждания и нито един коментар.... :'(  Май няма да ви покажа развитието на проекта


Неактивен aleksiev.momchil

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 93
  • Кара: Quattro & CBR F4I Sport
Re: Споделете мнение
« Отговор #2 -: юли 22, 2015, 01:52:53 pm »
Не съм много вещ в темата,но за сметка на това съм голям фен на Cafe Racer и компютъра ми е пълен със снимки на такива моторетки!!!
Поне според мен точно тези GPZ e "полуфабрикат"за кафе рейсър , в нета има и доста снимки на реализирани проекти от където могат да се черпят идеи.
Успех от мен с проекта и давай да видим до къде си стигнал.

п.п. само сложи фара да е по ниско,че на повечето който съм гледал фара и прекалено високо.
Важно е задкормилното устройство:)

Неактивен DEX4O

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: асансьор
Re: Споделете мнение
« Отговор #3 -: юли 22, 2015, 05:52:00 pm »
 :cheers:

Мерси за подкрепата  :notworthy:
"Полуфабрикатите" са GPZ 550. Това е първата Нинджа ('84  ;D) Водно охлаждане е ( първия редовак с водно), доста над cafe класът (900cc), но ми се стори доста подходящ за един нестандартен рейсър. Фарът наистина ще е доста ниско ( точно над долния троиник), но ще го покажа малко по-нататък в разказа си  ;D  ;D  :P Нека да има малко интрига пък току виж се събудил и нашия раздел ;)

 :cheers:

Неактивен perso

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 120
Re: Споделете мнение
« Отговор #4 -: юли 22, 2015, 09:34:41 pm »
Мое мнение е, че за кафе-рацер трябва мотоциклет с "красив" двигател, а гпз-то не е с такъв, като цб, з, хс, ср, хдж, фдж, триумф и ...... резервоар, задно окачване с два амортисъора, джанти и пр. ... :))
Аз имам едно дърто бенели, утепало се е за кафе но е оригинално и се замислям за в бъдеще какво да го правя?

Неактивен The Truth

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 83
Re: Споделете мнение
« Отговор #5 -: юли 22, 2015, 10:25:44 pm »
За нищо на света не бих "пипал" първото GPz...-мотора е легендарен,(колкото и да е странно за някои -може би,но в нормалния свят -Кавасакитата са много почитана марка,и да...-не "излизат от завода 'чупени" както се говори от някои БГ "мастодонти" в мото-средите)!
Едно рециклиране би било доста по-добра и доходоносна(за в бъдеще) идея от "кафе-рацер",...ако това е крайната/тайната идея! ;)

Аз лично с удоволствие бих притежавал и "реставрирал" една такава красотийка до оригинално състояние,но съм ограничен финансово(и времево),а и четвърти в гаража ще ми дойде в повече,но все пак мотора си е твой и ти сам решаваш каква ще е съдбата му!

п.п. Все пак горното е личното ми мнение,а решението е твое!  :bravisimost:

Неактивен Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2356
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
Re: Споделете мнение
« Отговор #6 -: юли 22, 2015, 10:57:48 pm »
Лошото е, че няма да бъде оценен реставриран. Ако на него това му е хоби и страст и харесва модела си заслужа. Иначе аз не бих се замислил да го направя на кафе рейсър.
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

Неактивен DEX4O

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: асансьор
Re: Споделете мнение
« Отговор #7 -: юли 27, 2015, 09:48:08 pm »
Здравейте на всички,
Малко тъпо става така.... хем ви давам зор, хем после аз самия изчезвам, ама .....Така е :Д

Първо да отговоря на коментарите:

Perso, съгласен съм с теб за външния вид на двигателя и това беше НАЙ - първото нещо което забелязах в GPz-то. Аз също първоначално реших, че не е подходящ, но наистина искам да направя нещо не традиционно и ако мисълта, че "Симетрията е враг на изкуството " е вярна, то това е възможно най-подходящия двигател. Има си красив профил отдясно и още по-красив отляво..... (Хих... супер артистично). Относно амортисьорите отзад - да, съгласен съм, дори си мислех да преправя задното рамо и да закача там два красиви и изпуснали само ей така - за визия, но .... Мисля, че и така ще изглежда добре.

The truth, много ми хареса мнението ти и доста съвпада с моето (макар и по други причини). Да, наистина моделът е легенда и до появяването на първия Fire blade всичко живо що се занимава с мотори се е равнявало по точно този модел (не случайно десетина години е бил флагмана на Кавазаки). Ето как "туранагите" го прадставят:

 https://www.youtube.com/watch?v=Li63nwVD_oE

Взех го в абсолютно оригинален вид (само най долната му кора я няма). Всичко е прибрано и няма да продам дори едно болче. Всички промени по мотора са обратими и така винаги имаш две съвсем различни визии под ръка (в случай на заяждане, спиране от движение и т. н.). Уверявам те, че в преработката му няма никакъв комерс :Д Не, че е лошо...., но просто тук наистина става дума за любов :Д :Д :Д

Такаааа....
Докато пристигна веднага беше "налазен".

..........
В следващата серия ще видите:
Началото на задницата и Що е то "златна спирала".  :P

Поздрави на всички и със здраве.... :cheers:


Неактивен Dobermann

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 16
  • Кара: Няма значение...
Re: Споделете мнение
« Отговор #8 -: август 08, 2015, 06:42:12 pm »
Тук у нас има някаква мания за "реставриране" на всеки дръгел и винаги се мисли как после ще продава.  Моето мнение е, че не всичко е ценно само по себе си и не си ли промениш нищо по мотора не си моторджия. Да, ако е мотор, ултра рядък, произведен в 100 бройки, иначе си го прави както ти харесва и да не ти пука от хорското мнение.
Няма рецепта за кафе рейсър и за какъвто и да е стил,както няма рецепта за добър секс например. Гпз е хубав, надежден и потентен, а е ценен колкото стара Жигула и ще си остане такъв, така че е направо бяла дъска за творчество.
Не го прави да се харесва на хората, а на теб. Много вероятно е и повечето от нас да не разбираме колкото теб, защото щом си направил крачката, значи вече достатъчно си точил лиги по готови машини и най-вероятно имаш голяма част от това, което искаш да постигнеш в главата си.
Ясни са няколко неща: Поизчисти го от ненужните глупости, оправи му линията и стойката, подбери му внимателно цветовете без да бързаш.
Успех от мен.
« Последна редакция: август 08, 2015, 07:18:13 pm от Dobermann »
Café Racer

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7261
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Споделете мнение
« Отговор #9 -: август 08, 2015, 09:28:02 pm »
Дали пък няма да стане един читав бобър от това, вместо кафе  :-\
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен DEX4O

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: асансьор
Re: Споделете мнение
« Отговор #10 -: август 23, 2015, 08:47:36 pm »
Здравейте на всички,

Явно няма да имам време да влизам често, затова малко ще "забързам" сериала :Д

Та....

След края на разглобяването дойде и съществената част. Направих в началото една измислена опашка, колкото да ми държи фибрана на място и да мога да си визуализирам идеите. Дялках...., шкурих.... и направих това, което виждате. С помощ от приятел (благодарности на Мустера :Д), свалихме и обърнахме клиповете с цел да слязат по-ниско (ЕЙЙЙЙ .... има опция клиповете да застанат един срещу друг т.е. кормилото да е право....Изглежда ЛУДНИЦА! Обаче ръчичките ми идват къси :Д :Д :Д)
Целия проект (поне промените, които аз правя) е вдъхновен от "Златната спирала" или по-известна като Златното сечение http://www.forum.bg-nacionalisti.org/index.php?topic=27959.0

Съотношението - Резервоар - седалка - опашка е 1.518 (Както в дължина, така и във височина). Фарът, който си бях харесъл е 8'/20см. Точно толкова е и височината на резервоара в предната част. Така фарът изглежда като логично продължение на резервоара, НО.... :Д Нещеш ли, подариха ми боен фар от МТЛБ - 14 см. Преработих задната част на рефлектора и вече става за крушки H4. Как свети това нещо......нямам думи :Д
Следващата стъпка беше истинска опашка с истински планки. Използвах безшевна стоманизирана тръба. Размерът на опашката трябваше да бъде 180 мм външно, НО ... пак но :(
оказа се че най-малката ролка с която разполагаха пичовете на тръбогиба е ....180мм т.е. външата желана широчина се получи вътрешна. Понеже не мога да седя кротко срязах опашката и я преправих по желания от мен размер и без да искам измислих как мога да "скрия" така досадните според мен мигачи.
Тук разказа свършва, защото най-после майсторът когото чаках да го погледне вече беше свободен да ми обърне внимание. Моторът го взех с едно много гадно хъркане (не може да се разбере откъде трака....чува се отвсякъде :Д). Продавача ме уверяваше, че е едно лагерче в кутията. Струвало 8 лв, ама е много работа, за да се смени и не му се занимавало.... Всички сте се возили на тази въртележка... Няма какво да ви обяснявам. За моя изненада обаче се оказа почти прав. Наистина проблема е в 2 лагерчета и частите не са кой знае колко скъпи.
Тия дни (ДАНО!!!) очаквам машината да се върне при мен и да продължа с проекта.

Тук е момента да поискам жокер от вас. Заводски байка е с 16' предна капла и 18' задна. Много ми се искаше да ги сменя с някакви капли със спици, но всички казват: "Един път ще се отпуснеш да подадеш по-рязко газ и няма да можем да те разплетем от тия спици" :Д
Та... въпросът ми е от какъв мотор мога да ползвам капли, за да станат еднакви предната и задната. Разбрах, че за 16ки трудно се намирали гуми, но аз пък искам точно 16ки, защото си намерих в един сайт 16ки с широк бял кант и така се "врязвам" в ретрото с 300км/ч :Д

Моля ви наистина споделете мнение (нарочно така се казва темата). Това е първият ми мотор, първия проект, с който се захващам и наистина искам да разбера как се приема от околните

 :cheers:

Неактивен DEX4O

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: асансьор
Re: Споделете мнение
« Отговор #11 -: август 23, 2015, 08:51:50 pm »
...

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Споделете мнение
« Отговор #12 -: юни 14, 2017, 09:20:19 am »
......... така и не вдияхме крайния резултат  :hello: :hello: :hello: :hello:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15