Автор Тема: Проблеми с kawasaki kx 250 помогнете  (Прочетена 22547 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен basko3

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
  • Кара: Kawasaki kx 250
Проблеми с kawasaki kx 250 помогнете
« -: февруари 09, 2016, 12:15:39 am »
Здравейте колеги, днес реших да сваля двигателя на моето кавазаки кх 250 за да ремонтирам скоростния лост (беше заваряван преди това и хлопаше, таа заварих го пак на първо време, защото това май ще се откаже най-малкият ми проблем за сега).

Таа снимах буталото и цилиндъра през изпускателния отвор мисля, че цилиндъра е надран. Прилагам снимки дано се вижда достатъчно за да ми кажете дали съм прав. И още нещо дали е възможно по снимките да се каже дали цилиндъра е никасил или е с риза?
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585320

Следващия ми въпрос е свързан с клапата (ако ката се казва) , която се намира на изпускателния отвор. Та клапата трябва ли да се отваря и затваря със някакъв механизъм, защото при мен като я погледнах както е на мотора беше пусната, а като свалих двигателя и го сложих легнал на 1 страна и пак снимах клапата се беше прибрала това нормално ли е ? Ето снимки и на нея:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585346 така изглежда като двигателя е сложен на мотора.
А така: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585323 изглежда така когаот двигателя е в легнало положение.

Третия ми въпрос е свързан със клапата(или клапите, не знам как точно се казват) на всмукателния отвор, снимал съм клапата. Та има разлика между единия и другия край на клапата от едната страна двете платна (така ги наричам) са по принближени от колкото в другия край, това нормално ли е ?
Ето снимки:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585391 има още снимки по-напред в албума.

Четвъртия въпрос ми е свързан със картера, забелязах, че в задната страна на картера (където се хваща задния шарнир) е лепено с лепило (течен метал мисля), тоест вероятно е пукнат дали, залепеното изглежда добре направено. Според вас дали мога да ползвам мотора така или трябва да си търся нов картер? Ето снимки: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/...96607.36585342 има и едно място, което е заварявано и него съм снимал.

Благодаря предварително на всички отзовали се. Снимките ги давам като линкове, защото има някакъв проблем като се опитам да ги кача директно във форума и не стана работата

Неактивен Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 874
  • Кара: XL 700
Re: Проблеми с kawasaki kx 250 помогнете
« Отговор #1 -: февруари 09, 2016, 04:13:57 pm »
Аз на няколко пъти съм лепил с течен метал.На практика става грозно заради лепливостта му но при добре почистена основа лепи много добре,и не го бърка ни вида на метала ни температура ни масло,бензин и т.н.Ако нямаш теч на масло и не те дразни(чак толкова) съвета ми е да не го пипаш.За другите въпроси не мога да коментирам ,че не мога и една снимка да отворя.

Неактивен basko3

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 7
  • Кара: Kawasaki kx 250
Re: Проблеми с kawasaki kx 250 помогнете
« Отговор #2 -: февруари 09, 2016, 05:10:59 pm »
Благодаря за отговора. За снимките поствам ги отново, че нещо съм объркал:

Таа снимах буталото и цилиндъра през изпускателния отвор мисля, че цилиндъра е надран. Прилагам снимки дано се вижда достатъчно за да ми кажете дали съм прав. И още нещо дали е възможно по снимките да се каже дали цилиндъра е никасил или е с риза?  http://basko3.snimka.bg/motorcycles/kx-250.896607.36585320

Следващия ми въпрос е свързан с клапата (ако ката се казва) , която се намира на изпускателния отвор. Та клапата трябва ли да се отваря и затваря със някакъв механизъм, защото при мен като я погледнах както е на мотора беше пусната, а като свалих двигателя и го сложих легнал на 1 страна и пак снимах клапата се беше прибрала това нормално ли е ? Ето снимки и на нея:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/kx-250.896607.36585346 така изглежда като двигателя е сложен на мотора.
А така: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/kx-250.896607.36585323 изглежда така когато двигателя е в легнало положение.

Третия ми въпрос е свързан със клапата(или клапите, не знам как точно се казват) на всмукателния отвор, снимал съм клапата. Та има разлика между единия и другия край на клапата от едната страна двете платна (така ги наричам) са по принближени от колкото в другия край, това нормално ли е ?
Ето снимки: http://basko3.snimka.bg/motorcycles/kx-250.896607.36585391 има още снимки по напред са в албума

Четвъртия въпрос ми е свързан със картера, забелязах, че в задната страна на картера (където се хваща задния шарнир) е лепено с лепило (течен метал мисля), тоест вероятно е пукнат дали, залепеното изглежда добре направено. Според вас дали мога да ползвам мотора така или трябва да си търся нов картер? Ето снимки:
http://basko3.snimka.bg/motorcycles/kx-250.896607.36585342 има и едно място, което е заварявано и него съм снимал.

За изпускателната клапа ми казаха, че вероятно не работи. Цилиндъра има едно като разрез започва от всумкателния отвор десния нагоре около 1 см. е голям снимал съм го, мисля, че се вижда ясно на снимките. Мисля, че е надран. Цилиндъра ми е със риза така ми казаха, остава да разбера дали е на последен ремонт тоест дали ще ми трябва нова или ще мога да шлайфам тази.