.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото  (Прочетена 6699 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

gringo7

  • Newbie
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2
  • Кара: Kawazaki zx9r

Здравейте момчета имам питане ...с Синтетека или Полу синтетика трябва да си карам Нинджата 9 та. серия 1999 год. МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ Успех на всички.
Активен

EmBlaNce

  • 1
  • Sr. Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 230
  • Кара: Honda CBR F4i
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #1 -: март 26, 2016, 10:10:22 pm »

Слънчогледово олио.
« Последна редакция: март 26, 2016, 10:16:42 pm от Стоянов »
Активен

soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1220
  • Кара: F шестнай... две :D
    • Ъ?
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #2 -: март 27, 2016, 08:23:46 am »

Здравейте момчета имам питане ...с Синтетека или Полу синтетика трябва да си карам Нинджата 9 та. серия 1999 год. МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ Успех на всички.

Слънчогледово олио.


Което ще рече, че си е твой избора дали синтетика или полусинтетика, стига да спазваш другите предписания:
API - минимум SE клас. Всеки следващ клас покрива и предходния, тук проблеми няма да имаш
SAE - 10/20W40/50, т.е. аз бих плеснал 100% синтетично 10/20W50 на твое място (моята дърта Хонда я карам с 10W50, 100% синтетично масло)
JASO MA или JASO MA-2 - това показва, че маслото съдържа фрикционни агенти, сиреч за мокри съединители (работещи в маслена баня). Повечето съединители на мотоциклети са такива, за това и автомобилно масло не е подходящо за мотоциклет. т.е. ако не си със сух съединител, а с мокър, маслото трябва да покрива един от двата JASO MA стандарта.

Ето примерна снимка от нета на етикета на мотоциклетно масло (SAE - 10W40; API - SG (SG е по-висок клас от SE, надявам се разбираш логиката);JASO MA-2)
Активен


Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #3 -: март 27, 2016, 03:43:37 pm »

И се пази от ментета... доклкото човек може да се опази, де!
Активен

yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #4 -: март 27, 2016, 04:02:17 pm »

API SG е много морално остаряло масло. Гледай маслото да е с API:SM  или  API:SN за моторетки.Вискозитет за БГ 10w40-10w50-10w60. Пълна синтетика според мене е по-добре.
« Последна редакция: март 27, 2016, 04:05:20 pm от yamaha1100cc »
Активен

soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1220
  • Кара: F шестнай... две :D
    • Ъ?
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #5 -: март 27, 2016, 05:55:39 pm »

API SG е много морално остаряло масло. Гледай маслото да е с API:SM  или  API:SN за моторетки.Вискозитет за БГ 10w40-10w50-10w60. Пълна синтетика според мене е по-добре.

Че е така, така е. Ама при положение, че му искат като минимум SE...
Така или иначе днешните масла са SN/SM/SL, така, че както казах тук проблеми няма да има
Активен


OBI_1

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 596
  • Кара: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #6 -: март 27, 2016, 06:25:44 pm »

Мотоциклетно 10в50
10в60, ако го пържиш яко.
15в50 (по- зле от горните 2) ако само като е топло го палиш.
Ако го караш на хлад и не го цедиш може 10в40. Има и други вискозитети, ама са кът.
Има много рядко мотоциклетни JASO MB, на тебе ти трябва JASO MA.ю
Та за средностатистическия потребител в България с мотор като твоя мисля, че 10в50 е най-добре, стига да не си си избрал неоправдано скъпа марка.
« Последна редакция: март 27, 2016, 06:28:14 pm от OBI_1 »
Активен

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2898
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #7 -: март 27, 2016, 07:50:05 pm »

10в60, ако го пържиш яко

Пържиш, не пържиш... абе шса сетите...  :D  :beer:
Аз само тъй да попитам, колкото да са намирам на приказка: има ли мотор, дето не се пържи?
Активен

yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #8 -: март 27, 2016, 09:05:46 pm »

Моя не се пържи кара се лекичко с около 100км/ч. :beer: :cheers: :beer: :cheers: :headbang: :headbang: :headbang:
Активен

yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #9 -: март 27, 2016, 09:20:40 pm »

Че е така, така е. Ама при положение, че му искат като минимум SE...
Така или иначе днешните масла са SN/SM/SL, така, че както казах тук проблеми няма да има
    Колкото буквата след S e по-голяма толкова повече изисквания покрива маслото на Хамериканскя Педерастки Институт аз карам API:SN ако имаше API:SO щеше с такова да карам 10В50 ми се струва добре.
    п.п. SA
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели. Това ниво не се използва, освен ако изрично не се препоръчва от производителя.
SB
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели. Това ниво не се използва, освен ако изрично не се препоръчва от производителя.
SC
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1964-1967 г. Това ниво се използва при препоръка от производителя.
SD
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1968-1971 г.
SE
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1972-1979 г.
SF
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1980-1988 г.
SG
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1989-1992 г.
SH
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1993-1996 г.
SJ
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел 1997-2000 г.
SL
– масла за сервизно обслужване на бензинови двигатели, модел от 2001 г.
Масла от по-висок клас обикновено могат да се използват в автомобили, произведени преди годината на въвеждане на определен клас.
« Последна редакция: март 27, 2016, 09:45:48 pm от yamaha1100cc »
Активен

soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1220
  • Кара: F шестнай... две :D
    • Ъ?
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #10 -: март 28, 2016, 05:15:00 am »

Всичкото това го знам. Обаче от шота на Стоянов излиза, че АПИ класа трябва да е минимум СЕ.
Недоумявам за какво продължавате да ми натяквате, че било старо. Ми старо е, производителя се надявам, че знае какво прави. С риск да се повторя такова масло, едва ли има по пазара, така, че по всяка вероятност ще е СЛ/СМ/СН, т.е. тук драми няма.

Масла от по-висок клас обикновено могат да се използват в автомобили, произведени преди годината на въвеждане на определен клас.

Не обикновено, а направо няма никакъв проблем (освен ако производителя не си е изискал старо масло), защото всеки нов клас (както споменах) покрива изискванията на предходния.

П.П. www.api.org/~/media/Files/Oil-and-Natural-Gas/Engine%20Oil/MOTOR_OIL_GUIDE_2010_120210.pdf
Или тук, ако не се оправяте св ПДФ > http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm


« Последна редакция: март 28, 2016, 05:19:16 am от soadfan »
Активен


kiko22

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1079
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #11 -: март 28, 2016, 01:18:05 pm »

Всичкото това го знам. Обаче от шота на Стоянов излиза, че АПИ класа трябва да е минимум СЕ.
Недоумявам за какво продължавате да ми натяквате, че било старо. Ми старо е, производителя се надявам, че знае какво прави. С риск да се повторя такова масло, едва ли има по пазара, така, че по всяка вероятност ще е СЛ/СМ/СН, т.е. тук драми няма.

Масла от по-висок клас обикновено могат да се използват в автомобили, произведени преди годината на въвеждане на определен клас.

Не обикновено, а направо няма никакъв проблем (освен ако производителя не си е изискал старо масло), защото всеки нов клас (както споменах) покрива изискванията на предходния.

П.П. www.api.org/~/media/Files/Oil-and-Natural-Gas/Engine%20Oil/MOTOR_OIL_GUIDE_2010_120210.pdf
Или тук, ако не се оправяте св ПДФ > http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm

Абе ние се оправяме и с PDF и с други формати,ама ти все още не схващаш разликата между теория и практика.Отнася се и за темата "Влизане в завой",където колегата Зоро ти даде умен съвет.Не всичко се решава и изчерпва с ровене в интернет.
Активен
Всеки умира,но не всеки живее!

soadfan

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1220
  • Кара: F шестнай... две :D
    • Ъ?
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #12 -: март 28, 2016, 07:50:05 pm »

Всичкото това го знам. Обаче от шота на Стоянов излиза, че АПИ класа трябва да е минимум СЕ.
Недоумявам за какво продължавате да ми натяквате, че било старо. Ми старо е, производителя се надявам, че знае какво прави. С риск да се повторя такова масло, едва ли има по пазара, така, че по всяка вероятност ще е СЛ/СМ/СН, т.е. тук драми няма.

Масла от по-висок клас обикновено могат да се използват в автомобили, произведени преди годината на въвеждане на определен клас.

Не обикновено, а направо няма никакъв проблем (освен ако производителя не си е изискал старо масло), защото всеки нов клас (както споменах) покрива изискванията на предходния.

П.П. www.api.org/~/media/Files/Oil-and-Natural-Gas/Engine%20Oil/MOTOR_OIL_GUIDE_2010_120210.pdf" target="_blank">www.api.org/~/media/Files/Oil-and-Natural-Gas/Engine%20Oil/MOTOR_OIL_GUIDE_2010_120210.pdf
Или тук, ако не се оправяте св ПДФ > http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm

Абе ние се оправяме и с PDF и с други формати,ама ти все още не схващаш разликата между теория и практика.Отнася се и за темата "Влизане в завой",където колегата Зоро ти даде умен съвет.Не всичко се решава и изчерпва с ровене в интернет.


Все ми е тая кой какво говори за мен и за какъв ме мисли. Аз се аргументирам, не говоря просто ей така. А когато не го правя, а просто изразявам лично мнение си го казвам в прав текст.
Айде разбирачи, дерзайте
Активен


yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Ninja ZX9R...99 год. С какъв Вискузитет да е маслото
« Отговор #13 -: март 28, 2016, 08:08:22 pm »

Не всичко се решава и изчерпва с ровене в интернет.
:bravisimost:
Активен
 

Страницата е създадена за 0.136 секунди с 22 запитвания.