Чертежи не, но ако мога да помогна с нещо то е с няколко важни неща които трябва да се спазят!
Правил съм го на Сузуки, два пъти.
Трябва да се запази равнината на веригата - МНОГО ВАЖНО!
Каквото и да престъргваш или добавяш, двете зъбчатки да са в една равнина, веригата да не се движи настрани. Това е опасно.
При мен беше трудно - спирачния диск минаваше на 1мм. от държача на спирачния маркуч (алуминиев)
махнах го и направих друг. И други дреболии излязоха ца решаване, но се оказаха решими. Примерно: да не се мести гумата настрани.
п.п. малко са хората които работят по чертеж, в днешно време, и още по-малко които ще ги съхраняват! Но интервенцията може да се извърши с шублер, скица на хартия и добро обмисляне на нещата!
п.п2 каква джанта си наумил да монтираш? Ако ще я вземаш сега гледай да е с всичките и прилежащи втулки тампона и конзолата на зъбака!