Автор Тема: СуперМото или Ендуро с други гуми и спирачки?  (Прочетена 1541 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен nomad

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 3
Здравейте, от доста време харесвам всякакви мотори, но едва сега, когато ще е от полза и за работата ми се реших да си взема.  На крастопът съм в избора си и затова реших да попитам по-запознатите от мен дали да се спра на Ендуро с пистови гуми или на СуперМото. Разгледах форума тук и видях,че не съм първият, който се колебае между тези мотори, но реших все пак да пусна тема, защото моята експлоатация на мотора ще е мало странна, а и съм приложил конкретни мотори които се продават (ако може да кажете мнение за дадените мотори). Търся мотор който в работен ден да карам от 30км до 70км по асфалт (~10км от който по магистрала ~10 в градът) и по 2-5 часа извън пътя(естествено некарам през целото време). Тук е момента да отбележа, че повреме на офроуда недържа да се предвижвам много бързо(по-скоро моторът да не е чуплив) и че теренът не е тъжък( най-често черен път и рядко през някоя разорана нива), а по асфалт, понеже карам и по магистралата ще е добре ако може да поддържа безпроблемно 130-140км (т.е. максималната му скорост да е ~170км) ...дано да не се доближавам до абсурда с изискванията си . В свободното време, повреме на разходка, в 30%  от времето на мотора ще има и втори човек. Разполагам с 4000-5000лв., но ако ми хареса или силно ми препоръчате нещо , мога да дам и повече. Като цяло съм се спрял на Yamaha XT 660 SM и Husqvarna 610/510 SM . Благодаря предварително за вниманието! ...и  ето на какво друго и конкретно съм се спрял:


1 - Honda
  a  )  CRF 650
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51462269354105720
  b)  FMX650
   -  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51461704617695890
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51458031046404506 (изглежда ми много запазен на добра цена)

 2 - Huaqvarna (тази марка ми е слабост...вашето мнение за здравината, цената и времето за доставка на части?)
  a  ) 510 SM
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51463232250815174
  b)  610 SM
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51459263069129787 (много ми харесва, но НЕ съм сигурен дали ще може да се кара извън пътя..." Мотора е в перфектно техническо и визуално състояние, без никакви забележки. Има застраховка до 03. 2017г. , POWAR COMMANDER DYNOJET, спортна генерация LEO VINCE, спортен филтър и верига, спирачки BREMBO, амортисьори MARZOCCHI, нова гума MICHLINE")

3 - КТМ
  а) KTM SMR 640LC-4
   -  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51462308949320018                     
  b) KTM SMR 660
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51452882073183659   
                 
 4 - Suzuki
  a) DR-Z 400 (<-- това ли е аутсайдера на магистралата?)   
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51439471242408220
                     
 5 - Yamaha                       
  a) XT 660
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51462793200072275
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51462273477881997
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51460047817668808  (Страхотен!)
   - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51460720282183753

Ако се сещате за някоя друга марка или модел мотор,  който може да ми свърши работа съм отворен за предложения! Благодаря!
« Последна редакция: май 27, 2016, 07:21:30 pm от nomad »

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
CRF-a е 450, няма 650 - отпада защото не е мотор за всеки ден, поддръжката е голяма, защотото си е кросов двигател.
В София съм виждал сотаджии с FMX 650 така че би трябвало да са ок за работа.
Хъскитата са доста зле от към намирането на части, поне до колкото знам аз.
Ямахaта е доста пластмасова и при евентулано изпускане на черното ще има поражения.
Сузукито си е малко като коне и не знам как ще ги държи тия километри на магистралата.
КТМ-ите са LC4, двигателя е почти същият на 620/640/660, здрави са, поддръжката е нормална, може би са най-мощинте от изброените.
Не знам как са на максимална, аз имах  620 лц4 но доста старо(1995) и максималната му беше към 140-145 по ГПС.

За извън пътя трянва да си наясно че със СМ гумите можеш да караш само ако е сухо, има ли малко кал и си до там.
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter


Неактивен nomad

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 3
FMX нещо не ми е на сърце...ще помисля.
Хъскитата са двете Husqvarni, нали?   ::) Ако го няма проблема с частите, отговарят ли на изискванията ми за скорост на пътя и лек офроуд извън него? "Хвърлил съм око" на 610 СМ!
А на ямахата точно пластмасите много и харесвам. Ще трябва да се пази ако избера нея. Макар че тази която бях харесал (третата) виждам че са и свалили обявата...сигурно е продадена.
Какво е това LC4  ? :o
За гумите съм наясно. Хубавото е, че ако е кално аз няма как да работя... т.е. няма да ходя :)

и благодаря за светкавичната реакция!
« Последна редакция: май 27, 2016, 07:51:35 pm от nomad »

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Да, хъскито е хускварната. Нямам опит с тях и не знам как ще са.
Един познат имаше 610 или 570, не съм сигурен но от старите(около 2000г.) и беше по-малка на размери и по-слаба от мойто ЛЦ4.
А ЛЦ4 двигателя на КТМ-а
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен nomad

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 3
Благодаря.