.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''  (Прочетена 23553 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10

Здравейте колеги.
 Сравнително нов съм във форума, чета много но рядко публикувам.Искам да ви покажа моят проект - то вече една година го бутам но се надявам до следващия сезон да е готов.
 От десет години имам един минск който стои в мазата и събира прах и реших да го пръсна на съставни части и доколкото мога да го реставрирам и пипна тук там. Рамата също я преправям - идеята ми е да докарам малко визия на американски бобър.

 Ето и какво съм сътворил     :headbang:

снимките са от събличането на мотора
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #1 -: октомври 16, 2016, 07:16:52 am »

От тук нататък разделих проекта на две - да срежа и направя рамката както я искам и да възстановя двигателя - нямаше съединител , кика не риташе последно си спомням преди десет години като го прибрах в гаража  нещо паленето се е**ше много. и полека полека го почнах.

За рамката - реших да удължа задната люлка с десетина сантиметра и да я обърна при монтажа - така амортисьорите ще седят по ниско и визуално с по хубав ъгъл, да променя ъгъла задницата на рамката и на тръбите за седалката; да си направя нова седалка и да сложа по стилизирани фар и мигачи и стоп, курмило,ръчки и дръжки...аааа и друг резервоар.
 
За двигателя първия план беше да го оправя само да запали - но в последствие изнамерих една книга за двътактов тунинг и доста му разпилих портовете.Цилиндъра го престъргах от 52 на 53 мм
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #2 -: октомври 16, 2016, 07:20:11 am »

Пръснах двигателя и полека полека си го направих - единственото което не е ново са ротора на запалването, коляновия вал и металните дискове на съединителя - вала беше добър, ротор по него време не намерих - сега има да се продава  - ще го сменя а дискове не откривам нови.
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #3 -: октомври 16, 2016, 07:22:23 am »

Всички лагери са сменени с KOYO нови семеринги , само че счупих единия картер на двигателя докато избивах лагерите - намерих си друг и го смених, ама.........за лоша беда беше лявата половина - щампованата с номера на двигателя - как ще оправя документите после не ми се мисли - ама ще го мисля  може и така да си го карам
Активен

yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #4 -: октомври 16, 2016, 10:01:14 am »

Ако го продаваш е проблем иначе да си го караш няма ядове.
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #5 -: октомври 16, 2016, 12:30:03 pm »

Правиш договор с този, който ти е продал новия "двигател" и го докладваш в КАТ да му сменят номера в талона. Ще ти излезе някой лев за талона (16, ако няма промени).
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2898
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #6 -: октомври 16, 2016, 03:59:54 pm »

Заваряваш старата коруба на аргон и толкоз. И друг път като избиваш, ползвай скоба, а не чук. И нагрей малко около лагера.
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #7 -: октомври 16, 2016, 09:24:31 pm »

с документите е много дълга и широка - имам договор всички документи са в мен - ама от преди десет години. Ходих наскоро в кат , но талоните са стари - тип тетрадка и заради това искат мотора да мине канал - да ама съм нарязал рамката и видимо си личи че е правена и незнам като го зглобя целия след преправянките да не се заядът - и номерата са кръгли - няма как да карам така ......абе......... ще го мисля като стигна до там  сега едно по едно да го подкарам - в най лошия вариант обмислям да купя друг минск с документи и да взема регистрацията - това като най безболезнен вариант
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #8 -: октомври 17, 2016, 05:46:03 pm »

Ето го и боядисан и зглобен двигателя

Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #9 -: октомври 17, 2016, 08:12:38 pm »

След като го пръсна със спрея, после изпича ли го?
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #10 -: октомври 18, 2016, 07:06:26 pm »

да - само че нямам камера а не исках да го пека във фурната вкъщи го нагрявах с един пистолет за горещ въздух - на максимална степен около един час на детайл. За сега няма ядове не пада лесно - аз и незная каква боя купих пръснах на едно желязо в гаража ей така за проба и не съм го изпичал него - когато се сетя го закачам ама пак не пада боята.
Активен

boyko_stoqnov

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 425
  • Кара: Yamaha YZF R6; Yamaha fz6 '08
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #11 -: октомври 24, 2016, 08:21:23 am »

Браво, чудесна идея да се възстанови една забравена машинка .....
Ще те радва по свой си начин.
 :cheers:
Активен

MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2689
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #12 -: октомври 26, 2016, 07:00:58 pm »

Супер, дерзай колега !!!
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #13 -: декември 27, 2016, 08:42:04 am »

малко се позаиграх с отворите в двигателя.Четох една книга - какво съм прочел и кое как съм усвоил и направил ще видим.
Уголемих впръскателния порт.Полорах преходника от карбуратора към двигателя.Изпускателния порт го направих меко казано ОГРОМЕН.Портовете ги  уголемих и малко на ширина.Полирах всичко.Тук е мястото да кажа че съм пилил в разумни граници всичко.
На буталото направих фрезки да увелича времето за пълнене и празнене на двигателя.
Две седмици след това от носа ми излизаха сополи с алуминиева прах  :violent: :violent:

Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #14 -: декември 27, 2016, 09:01:24 am »

Заиграхсе малко и с предавателните числа. Вместо да правя задния венец със повече зъби сметнах за по правилно да направя предния предавателен венец по малък - хем по малък детайл за изработка.То пък се оказа че се продават за миснк вариация от венци със различен брой зъби.Оригинално е с 14 - взех си с 13 и 12.Който м идопадне с него ще карам, макар че зглобих двигателя с 12-те зъба. Смятах предавателното числа по формула от интернет оригинално е 3,00 с венеца с 12 зъба става 13,5.Незнам какво означава това ама зная че топ спийда ще падне но за сметка на това по светофарите трябва да изтегля по бързо.
Активен

monkey16666

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #15 -: януари 03, 2017, 10:36:55 pm »

Покрай коледните празници се чудех какво да правя и си направих седалка за мотора - маркирах кое как и защо, от един приятел взех дъска от скейтборд отрязах си я със зегето както си ме кефи на форма.Изнамерих подложка за паркет - на два слоя от горе бял велур отдоло парче плат, с идеята,  - като я шия да не избиват шевовете. Като за първо сядане на машина не е зле.Ако повторя процедурата ще стане къде-къде, ама не ми се занимава на този етап - и без друго  сигурно ще трябва  всяка година да шия седалки - както се цапа бялото.


Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Минск 125 - тотален ребилд и тунинг ''по американски ''
« Отговор #16 -: януари 04, 2017, 12:53:38 pm »

С толкова тънка подложка не убива ли повече от необходимото?
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.
 

Страницата е създадена за 0.147 секунди с 22 запитвания.