.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Бъдеща покупка на мотор  (Прочетена 62305 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2898
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #60 -: януари 28, 2017, 09:24:54 am »

Заради подложките е!!! Казах го вече. И моят мотор го правеше като чисто нов. На 7к мой приятел ми насочи вниманието. Първо реагирах като Кико, твърдях че е нормално. Но започна да ме гложди защо се чува само задната.
Направих проба да карам 20 километра и да спирам само с предна. Въпреки това задната грееше леко. ЛЕКО!!! Пак повторих пробата, спирсйки само със задна. Предната беше напълно студена.
Разглобих апарата и видях че накладките са наполовина износени. А спирам ПРЕДИМНО С ПРЕДНА...
Всичко друго беше супер. Водачите бяха гресирани, буталата бяха огледални.
Направи ми впечатление, че задния апарат има подложки, а предния не. Отидох в магазина и поисках да видя чисто нов заден апарат комплект. На него НЯМАШЕ термоподложки...
Свалих моите и шумът изчезна.
След това сложих чисто нови накладки. 5 000км след тази случка новите накладки не са чули, че са карани. Шум НЯМА.
Активен

Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 874
  • Кара: XL 700
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #61 -: януари 28, 2017, 09:32:30 am »

Въртяхте сукахте и на края си дойдохте на думата. :notworthy:Темата трябваше да почне с 60 градусовата ''спирачна течност''та да не се стига до такова за-дълбаване.Ма и аз каня такива гости дето знам,че няма да дойдат(пък мен никой не ме кани) :bravisimost:
Активен

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2898
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #62 -: януари 28, 2017, 11:06:51 am »

Няма мотивация...
Драго е идвал при минус кусурнайсе НА МОТОР само да се видим за 5 минути... това са 200 километра.
 :notworthy:
Впрочем той е човека, който ме светна за шума в спирачките. Ако беше ми казал друг, още нямаше да съм уврял.
Активен

yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #63 -: януари 28, 2017, 04:29:04 pm »

Ма и аз каня такива гости дето знам,че няма да дойдат(пък мен никой не ме кани) :bravisimost:
Много кубицити е матора бре + това Японски ще станем за смях,затова се въздържаме. :)
 Ако решиш лятос може да направим яйляшка разходка...
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8427
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #64 -: януари 29, 2017, 09:24:14 pm »

... Така че примера с приятеля ти е неуместен. А и според мен натиска не е бил от спирачната течност, а нещо е заклинило самите бутала. Ако нещо е задържало течността под налягане,нямаше да можеш да "разбуташ" буталата...

Той не ми е приятел, а случайно срещнат колега на пътя. Според мен апаратите си бяха наред. Човекът каза, че тъкмо си е взел мотора от сервиз, където са му подхвърлили, че има проблем с единия маркуч за десния апарат. Но не го оправили, ами го пуснали да пътува  :violent:
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2898
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #65 -: януари 30, 2017, 02:33:58 pm »

Тъй като нямах възможност да пиша по-подробно и обосновано...

Относно отделянето на накладките от дисковете:
Буталата се връщат назад при отпускане на лоста, благодарение на пружиниращия ефект на уплътнителните гумички. Колкото са по-меки, толкова повече буталата се връщат. Някои видове уплътнения имат дори свойството леко да се раздуват при конктакт със спирачната течност. Затова на всички спирачни системи изрично е упоменат вида на спирачната течност. Сами по себе си спирачните бутала и цилиндри по нищо не се различат от кой да е хидравличен цилиндър. Уплътненията са еднакви, с изключение на материала, от който са направени. Спирачната течност е агресивна и затова при спирачните системи се използва най-често EPDM.

А кое държи накладките далеч от диска? За това идеше реч през цялото време. Накладките се избутват в посока към буталата от въздушната възглавница, която се създава при въртенето на диска. Много дискове дори имат специални прорези, които увеличават този ефект. Дискът не трябва да има неравности и недостатъци. Трябва да бъде идеално прав и гладък. Всяка една неравност или кривина е предпоставка за сериозни проблеми.
Да, естествените сътресения могат да доближат или отдалечат накладката, но това, което я държи далече от диска е същото, което върши и маслото - тънкият слой флуид (в случая въздух).
По време на движение накладките НИКОГА не бива да стържат в диска. Допустимо е само кратковременно докосване, причинено от неравност на пътя, но не и постоянен допир.

На много мотори се слагат дискове, които не са прикрепени твърдо за джантата. Причината за това не е в несъвършенствата на диска, а за да се избегнат проблеми при твърде рязко загряване или изстиване. В такъв случай дискът може да се изкриви за части от секундата и НЕтвърдото му захващане решава проблема с евентуалното заклинване.

Следната ситуация - моторът се движи с 200. Налага се да екстремно спиране. По време на спирането дискът се загрява бързо. Какво се случва, ако мотористът през това време мине през локва и водата рязко охлади част от диска? Отговарям от личен опит - резултатът е крив диск. Фактът, че е монтиран "плаващ" успява да спаси моториста от блокиране на спирачката. Най-често плаващи дискове се слагат предимно на предната спирачка.
Другия сценарий е свързан със случаен удар на диска по време на каране от камък или случайно препятствие, което в много случай мотористът дори не е забелязал. Например при ендуро или крос.

При всички случаи плаващите дискове НЕ вибрират и не трябва да вибрират по време на движение. Причината за това е жироскопичния момент. Той прави "магията" дискът да си стои на място.
« Последна редакция: януари 30, 2017, 02:38:14 pm от Гошко »
Активен

nikknot

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 18
  • Кара: Yamaha YZF-R1 2004 - Yamaha YZF-R1 2008
Re: Бъдеща покупка на мотор
« Отговор #66 -: юни 27, 2017, 08:18:40 pm »

Провокация или не вече сме на хорото.Вече 17 дни откакто притежам моята R1 2004.2200 километра с нея(знам че е малко но от работа това време остава).Безаварийни при това.Качвах се на приятел на 600-ка и вярвате или не,ми беше по трудна за управление.На моята машина се чувствам много по уверен и сигурен отколкото на по малката.И от гледна точка на ръста и размерите на моторите - R1-цата ми е като създадена като за мен,все пак сам доста дълъг като ръст.И при 80-100 км/ч и при 280+ всичко което изпитвам от мотора е само удоволствие.Пиша това защото някаде из отговорите до ся срещах един да се похваля с машината и как съм с нея :) за ся това е.На хората който ми помогнаха в някаква степен в началото ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ.Ще се виждаме някаде по съборите :)
Активен
Everybody dies but not everybody lives

<3 R1
 

Страницата е създадена за 0.146 секунди с 23 запитвания.