Автор Тема: Hornet 2007 губи мощност след 10000 об.  (Прочетена 1874 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен BikerPZ

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: Honda Hornet 2007
Hornet 2007 губи мощност след 10000 об.
« -: май 23, 2017, 04:52:23 pm »
Здравейте! Появи се проблем с мотора ми - като стигне 10000 оборота започва да губи мощност. Днес дори при ускорение на втора не можа да иде до 12000 - просто си стои на 11500 и не ускорява. Иначе до тези обороти няма проблеми. Поразрових се по чуждите форуми и там свързват проблема с бензиновата помпа. Някой да е имал подобен проблем? Как да разбера дали е от помпата?

Неактивен sev80

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 321
  • Кара: SUZUKI GSXR 750 L5;HONDA CBR 1000RR-2014;APRILIA SPORTCITY 125-2009г.
Re: Hornet 2007 губи мощност след 10000 об.
« Отговор #1 -: май 24, 2017, 06:40:09 am »
Провери също и филтърчето на помпата.Да не се е затлачили и от там да намаля дебита на безин.
Относно помпата,виж в мануала,трябва да пише какво налягане трябва да потдържа,мериш с манометър и установяваш/
"Всичко навътре от морето е провинция"-Хемингуей

Неактивен BikerPZ

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Кара: Honda Hornet 2007
Re: Hornet 2007 губи мощност след 10000 об.
« Отговор #2 -: май 25, 2017, 03:30:16 pm »
Днес измерих налягането на горивото като сложих по дълъг маркуч до манометъра, така че да мога да го сложа на кормилото за да го наблюдавам и в движение. Според менюъла: Fuel pressure at idle 343 kPa (3.5 kgf/cm2
, 50 psi), Fuel pump flow (at 12 V) 189 cm3 (6.4 US oz, 6.7 Imp oz) minimum/10 seconds, което е почти 3.5 бара.
На обороти налягането е точно толкова, но като стигне 7000 на пълна газ започва да пада, като на 10000 където и забива, налягането вече е 2.2 бара и надолу. Дали е нормално това налягане? Не трябва ли в целия диапазон да държи 3.5? Мисля да измеря и дебита но сега нямам разграфен съд за да го измеря точно.